Zo herkenbaar. Zelfs de douche deed pijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat is al heel wat, toch stoel? Bij mij doet het aanhappen ook nog steeds pijn. Zo'n pijn dat ik het liefst m'n borst weg wil trekken. Dat duurt drie seconden, daarna gaat het goed.
Bij mij zijn vooral m'n tepels de hele tijd gevoelig. Ze blijven ook altijd stijf, en met alles wat ze in contact komen doet zeer. Zal wel over gaan...
yup. En T. heeft nogal de neiging om met z'n armen te maaien voor hij aanhapt, en dan flink de tepel mee te pakken. Ook erg prettig..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:08 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Zelfs de douche deed pijn
Herkenbaar hoor, die laatste zin. Ik vond het een week of zes afzien en daarna werd het snel beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
Het doet hier al wat wat minder zeer na 3 weken. Het aanhappen is soms wat pijnlijk, maar daarna gaat het wel. Mijn tepels gaan wel steeds een beetje stuk.
De vorige keer heb ik maar 2 dagen aan de borst geprobeerd en daarna overgegaan op fulltime kolven.. Tot 6 weken. Dus ik vind t al heel wat dat ik nu 3 weken fulltime bv aan de borst geef..
Ik heb wel continue supergevoelige borsten. ZE voelen een beetje bont en blauw ofzo boven de tepels.
Ik heb nog steeds niet zoiets van "dit gaan we doen!", maar meer "weer 1 dag erbij.."
Dat weet ik, maar ze doet dat zelf soms zo ineens. En dan is t al te laatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:58 schreef LuDann het volgende:
Stoel, je kunt proberen het vacuum te verbreken met je vinger in plaats van dat ze er een puntje aan zuigt.
https://www.borstvoeding.(...)-goed-aanleggen.html
''Afkoppelen doe je door een vinger in de mondhoek te doen, zodat je het vacuüm verbreekt. je baby laat dan vanzelf los.''
+1 absoluut. Precies hetzelfde gevoel. Ik dacht altijd dat vrouwen van te voren dit zo gepland hadden om lang te voedenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:30 schreef Skittles het volgende:
+1 op dat laatste![]()
Eerst snapte ik niet waarom sommige vrouwen zo vasthouden aan de borstvoeding. Daar kom ik nu op terug, het is zo fijn![]()
ook al mag de wel in de nacht iets langer er tussen laten![]()
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:37 schreef Mariposas het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het nu met cocci gaat!
Ik had er nog nooit van gehoord. Ik vind het er best pijnlijk uitzien, maar ik ga het zeker proberen! Bedankt.quote:
Valt wel mee, de kraamverzorgster heeft het mij uitgelegd toen ik stuwing had, ik heb het toen toegepast en het werkte goed!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:31 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Ik vind het er best pijnlijk uitzien, maar ik ga het zeker proberen! Bedankt.
hoe gaat het nu ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:58 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb besloten om deels te stoppen met borstvoeding. Dus niet meer kolven en niet meer proberen de productie te verhogen. Ik ben nu een paar dagen verkouden waardoor mijn productie nog dramatischer is geworden. Gisteren een paar keer 5cc gekolfd. S. drinkt nu alleen live aan de borst voor troost, geborgenheid en toetjes voor zolang er nog iets uit komt.
Hopelijk krijg ik er ooit vrede mee. Voor nu voelt het als falen. Mijn doel was minimaal een jaar borstvoeding geven. Hopelijk kan ik hem nog minimaal een jaar voorzien van mamamelktoetjes
(Vanmiddag nog wel gekolfd ivm harde pijnlijke bulten in de borst. Toen kolfde ik natuurlijk weer 70cc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |