Toch bang dat hij niet vol komt? Er zijn niet zo veel mensen te ronselen die er 20000 euro in stoppen. Ben benieuwd of de 100% gefund naar beneden bijgesteld wordt.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:55 schreef obligataire het volgende:
Naar het slachthuis?
Misschien zijn ze de rente aan het aanpassen voor een hernieuwde launch.
Oh nee, dat doen ze nooit
Lijkt er idd wel op ja, mis ook nog wat betalingen van GVE.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:20 schreef djh77 het volgende:
[..]
Alle platforms lijken wel op vakantie. 1 project in 3 dagen voor GvE, KoM, AGD, IVM, CCF, HCN is wel erg weinig.
Die heb ik deze maand allemaal binnengekregen met een vertraging van een dag of twee. Is niks vergeleken bij Zencapquote:Op woensdag 30 september 2015 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel op ja, mis ook nog wat betalingen van GVE.
Ja ik ook maar deze 2 lijken meer vertraagd nog ofzo... ff afwachten!quote:Op woensdag 30 september 2015 17:03 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Die heb ik deze maand allemaal binnengekregen met een vertraging van een dag of twee. Is niks vergeleken bij Zencap
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:58 schreef rob746 het volgende:
> Iemand bekend met: http://www.oldliquors.com
Ze zijn zelf maar begonnen met crowdfunding omdat het de goedkoopste oplossing was. Zie hierbij ook hun vergelijking op de website:
[ afbeelding ]
Bij welk platform heeft deze gestaan dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:58 schreef obligataire het volgende:
Het nieuwe pand voor het sportcentrum in Ter Aar gaat definitief niet door. Het blijkt dat ze onjuiste info hebben verstrekt. Ik vermoed over het gegeven dat ze al een tijdje dicht zaten. Goede research hier op het forum
Bij Zencap. Is twee draadjes terug besproken. Vanaf hier.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef rob746 het volgende:
[..]
Bij welk platform heeft deze gestaan dan?
Had hier nog niks over gelezen
Had ik gemist. Maar gelukkig gaat de lening niet door. Zou namelijk een no go zijn. Is al meerdere keren failliet geweest.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:51 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Bij Zencap. Is twee draadjes terug besproken. Vanaf hier.
Laat je het even weten als je bedelaars vindt die 8% rente bieden, wij houden ons aanbevolen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
Crowdfunding.. een beschaafde naam voor geld schooien
Crowdfunding kent wel wat meer vormen dan alleen doneren, je kunt je beter even inlezen alvorens met een dergelijke reactie te komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
Als je op kickstarter doelt ben ik het met je eens! Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
Mooie site. Oprichters zijn ICT mensen dus dat mag ook welquote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:36 schreef Murene het volgende:
Is er al iemand bekend met dit platform
https://www.capitalcircle.nl/
In ieder geval wel een zeer overzichtelijke site, en de meest uitgebreide financiėle informatie die ik tot nu toe heb gezien. Ook de zekerheid die ze bij Jamin geven vind ik wel interessant.
Zekerhedenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:36 schreef Murene het volgende:
In ieder geval wel een zeer overzichtelijke site, en de meest uitgebreide financiėle informatie die ik tot nu toe heb gezien. Ook de zekerheid die ze bij Jamin geven vind ik wel interessant.
Faillissement was in de jaren 80quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:50 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Zekerheden
Vanuit Jamin Winkelbedrijf (franchisegever) wordt per financiering een terugkoop verklaring verstrekt voor het gehele geleende bedrag via Capital Circle tot 85% van de boekwaarde. Gedurende de looptijd heeft u dus niet alleen meer zekerheid vanwege de hoofdelijke aansprakelijkheid van de ondernemer maar daarnaast staat Jamin Nederland voor 85 procent van de openstaande lening garant. Dit is een unieke propositie. Niet eerder heeft u kunnen inschrijven in een crowdfunding project met terugkoopgarantie.
Maar hoe zeker is de zekerheid van Jamin? Kan me herinneren dat daar ook iets mee was. Failliet geweest doorstart? Wie weet dat precies?
Net als obligaties en leningen bij bank of andere instanties? Bedrijven hebben nou eenmaal geld nodig en hebben dat niet altijd in kas, terwijl anderen wel een (tijdelijk) overschot aan geld hebben. Ik zie het probleem niet? (geldt ook voor andere vormen van crowdfunding die hier niet besproken worden, gewoon een kwestie van vraag en aanbod en allemaal op vrijwillige basis)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |