Mwah, het schiet alle kanten op. Heeft veel begeleiding nodig, en dan ...wie weet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe normaal idiote coaches, dit is echt goed!!!
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, het schiet alle kanten op. Heeft veel begeleiding nodig, en dan ...wie weet.
Marja Ecksteenquote:
Dat is dus ook het enige wat ik echt van d'r weet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
Ja ze liepe altijd met hele korte rokjes met o-benen en sigaren
Ik weet wel dat ze vaak mensen uitnodigen om mee te doen, vaak wat minder bekende Nederlanders.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:12 schreef Peter het volgende:
Zouden deze uitgerangeerde mensen betaald worden om mee te doen?
En wie mag dat wezen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft ene Bart in 't Hout beledigd.zegt google.
speelde zij ma flodder?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
Ja ze liepe altijd met hele korte rokjes met o-benen en sigaren
Ik zat al te dubben bij de naam jaquote:
die we ook weer kennen van top santéquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al te dubben bij de naam ja
sbs verneukt carrières, maar om te denken dat sbs de macht heeft om een carrière expres te verneuken..?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Directeur bij SBS destijds: http://www.mediacourant.n(...)estte-mijn-carriere/
Dat Marokkaanse meisje wint!quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:18 schreef moemoe het volgende:
Ik ben blij dat ik K3 opneem. Zonder reclame kijkt toch stukken leuker.
Ah..quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Directeur bij SBS destijds: http://www.mediacourant.n(...)estte-mijn-carriere/
ze klinkt ook alsof ze al 10 bier op heeftquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
die denkt dat ze in de karaokebar staat
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast een goede vriendin van zijn opa
quote:
goed? Ik vond er niks aanquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:25 schreef Peter het volgende:
Elk seizoen wat backings van e coaches op het podium? Bij Leona liep dat goed af..
Ja? D'r huwelijk kapot en nog steeds geen grote eigen zangcarriere, toch?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:25 schreef Peter het volgende:
Elk seizoen wat backings van e coaches op het podium? Bij Leona liep dat goed af..
Ik had het ook gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:25 schreef Stickertje het volgende:
overdreven om bij het eerste gilletje al te draaien
Haha en elk liedje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:26 schreef roos94 het volgende:
Als ik zo kon zingen, zong ik de hele dag
quote:
Ze stottert sowieso niet zo veel vind ikquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:28 schreef iBenny het volgende:
Sanne is zo enthousiast dat ze niet eens stotterde
Het is de makkelijkste keuze. Ziet dr vaak, heeft meer tijd om tips te gevenquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:30 schreef roos85 het volgende:
Weet niet of het nou zo verstandig is dat ze Anouk kiest
Kunnen gelijk werken aan een vliegende start / herstart van een carrierequote:Op vrijdag 25 september 2015 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is de makkelijkste keuze. Ziet dr vaak, heeft meer tijd om tips te geven
Grensgeval voor mij.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:31 schreef roos85 het volgende:
Oh wie was die rappert nou ook al weer
Jaaaaquote:
hier nog 1quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
nee ik had dat niet verwacht juist omdat ze al voor/bij Anouk werkt!
zangerquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:31 schreef roos85 het volgende:
Oh wie was die rappert nou ook al weer
Beter dan volslanke mien met topje en aardappelbroek.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:31 schreef iBenny het volgende:
Waarom draagt Wendy zo'n doorschijnend ding?
precies dat jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Die heeft toch vastgezeten omdat hij bij overvallers in een auto zat? of hoe was dat?
ik ben gezegend met een mooie stem, 2 hitsquote:
Die heeft zich wel ontzettend goed doorontwikkeld, zo goed was ze bij The Voice nou ook weer niet maar dit doet ze echt geniaal...en minstens 10 kg lichterquote:
Ja die was echt fantastisch, kan me ook niet voorstellen dat Anouk haar gaat slachtofferen voor één van haar andere kandidaten, dus die gaat héél ver komenquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:35 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zo, die laatste was echt ziekelijk goed. Gewoon perfect: 10/10.
Ja dat is een Leona-Trijntje verhaal, Anouk gaat haar nooit meer wegsturenquote:
Sanne is toch wel bij een wat groter publiek bekend dan Jenniequote:Op zondag 27 september 2015 18:38 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het altijd zo suf als er van die artiesten meedoen die al jaren aan het werk zijn. Eerlijk is eerlijk, dan kan Miss Montreal zelf ook wel mee gaan doen.
Ik denk dat hij voor Borsato kiest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:32 schreef superniger het volgende:
Vanavond met Brace.
[ afbeelding ]
Moppie moppie moppie
Ik vind 't nu al toppie!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor Borsato kiest.
Zou een olympische sport moeten zijn... Binnnenmonds zingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:38 schreef ato het volgende:
Sommige mensen praten zo binnensmonds ik kan het amper volgen, maar ja gaat om zingen he.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad, weet alleen niet meer waarvan
Dat gebeurt toch al vrij vaak.. Mmmmm lofffffffffuuuuuuummmmquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou een olympische sport moeten zijn... Binnnenmonds zingen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:40 schreef iBenny het volgende:
Melissa is de winnares van Next Pop Talent
Ik durf mij hier niet meer aan te wagen :-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:41 schreef iBenny het volgende:
TAL / [The Voice 6] Adoptiespel / Adopteer een kandidaat - Voor in jullie tabje
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja sorry, veel te vermoeiende week gehad
ditquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
vind dat begin helemaal niks, uitsloverij
echt he!quote:
the piemp never failsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco luistert weer met zijn Piem
En jij was daar 1 van?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:47 schreef iBenny het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)ekt-314-000-kijkers/
Oh ja... Dat was die grote flop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |