SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 43:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 49:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the winner is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw sims leveren een positiever beeld op dan die van mij![]()
En altijd leuk om Arminia nog een keer extra te verslaan
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Heb gewoon een hele positieve laptopquote:Op zondag 27 september 2015 17:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jouw sims leveren een positiever beeld op dan die van mij![]()
En altijd leuk om Arminia nog een keer extra te verslaanSiebeJ heeft de negatiefste pc iig
![]()
![]()
Beethoven hielp anders jullie wel een handje.quote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme dat teringosnabrück elke keer![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme dat teringosnabrück elke keerZonder onze hulp kunnen ze niet eens scorenquote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Beethoven hielp anders jullie wel een handje.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme dat teringosnabrück elke keer
Als iemand de transfers er ff uit kan donderen dan kan ik donderdag waarschijnlijk het seizoen afmaken![]()
![]()
Ik denk dat ik morgen ook wel even kan simmen, dus komt goedquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:55 schreef aleco99 het volgende:
Als iemand de transfers er ff uit kan donderen dan kan ik donderdag waarschijnlijk het seizoen afmaken
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook wel even kan simmen, dus komt goed![]()
![]()
yihaaquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook wel even kan simmen, dus komt goed![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: