SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 43:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 49:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the winner is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw sims leveren een positiever beeld op dan die van mij![]()
En altijd leuk om Arminia nog een keer extra te verslaan
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Heb gewoon een hele positieve laptopquote:Op zondag 27 september 2015 17:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jouw sims leveren een positiever beeld op dan die van mij![]()
En altijd leuk om Arminia nog een keer extra te verslaanSiebeJ heeft de negatiefste pc iig
![]()
![]()
Beethoven hielp anders jullie wel een handje.quote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme dat teringosnabrück elke keer![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme dat teringosnabrück elke keerZonder onze hulp kunnen ze niet eens scorenquote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Beethoven hielp anders jullie wel een handje.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme dat teringosnabrück elke keer
Als iemand de transfers er ff uit kan donderen dan kan ik donderdag waarschijnlijk het seizoen afmaken![]()
![]()
Ik denk dat ik morgen ook wel even kan simmen, dus komt goedquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:55 schreef aleco99 het volgende:
Als iemand de transfers er ff uit kan donderen dan kan ik donderdag waarschijnlijk het seizoen afmaken
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook wel even kan simmen, dus komt goed![]()
![]()
yihaaquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook wel even kan simmen, dus komt goed![]()
![]()
Arminia weet wel te winnen:
Hier worden weer punten verspeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Bayern profiteert van de mineur stemming na het verlies tegen Arminia
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind het overigens wel aardig van Osnabruck dat ze opzettelijk verliezen zodat Arminia europa weer in kan
Het kost wat moeite en kaarten, maar toch 3 punten
Blijdorp had het na 89 minuten wel gezien, en ging vast douchen
Wellicht straks nog even tijd om verder te simmen, save staat zo weer onlineIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Er is zelfs geen lef meer voor nodig om het te zeggen. Behalve die onderlinge duels dan he...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Durf ik het te zeggen? Arminia is keihard aan het bazen![]()
ik denk dat hij samen met Clayton in de kroeg zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:03 schreef Ciscus het volgende:
Nou inderdaad, hoe zou het met Baba Boo zijn?![]()
![]()
Calderón zit daar ook wel te chillenquote:Op zondag 4 oktober 2015 02:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat hij samen met Clayton in de kroeg zit.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: