Hoeveel keer heb je het spel opnieuw opgestart voordat deze uitslag er uit kwam?quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie waren ook alweer de betere van de 2?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
Ssstquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:49 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je het spel opnieuw opgestart voordat deze uitslag er uit kwam?
COOOOOMEEEE OOOOON OSNABRUCKquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:49 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je het spel opnieuw opgestart voordat deze uitslag er uit kwam?
Het is jullie gegund in jullie strijd tegen degradatiequote:Op vrijdag 25 september 2015 19:41 schreef aleco99 het volgende:
[..]
COOOOOMEEEE OOOOON OSNABRUCK![]()
Enorm kutseizoen maar dit is wel lekker natuurlijk
blijft toch wel een beetje de grijze middenmoot voor onze ploegenquote:Op zondag 27 september 2015 10:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wel lekker lang zomervakantie
Ja, ik had verwacht dat ze het wel iets beter zouden doenquote:Op zondag 27 september 2015 11:00 schreef aleco99 het volgende:
[..]
blijft toch wel een beetje de grijze middenmoot voor onze ploegen
ik stel voor nog 2 seizoenen ofzo en dan de stekker eruit mocht er niet ineens een lampioenschap komen?quote:Op zondag 27 september 2015 11:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, ik had verwacht dat ze het wel iets beter zouden doen
De jeugd begint ook langzaam in opkomst te komen nuquote:Op zondag 27 september 2015 11:01 schreef aleco99 het volgende:
[..]
ik stel voor nog 2 seizoenen ofzo en dan de stekker eruit mocht er niet ineens een lampioenschap komen?
enkeltje zandbak?quote:Op zondag 27 september 2015 11:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De jeugd begint ook langzaam in opkomst te komen nu
Even kijken wat de rest wil, maar als het zo constant blijft als nu is het hosten ook minder leuk. (Wat duidelijk te merken is aan het aantal mensen dat nog hostquote:Op zondag 27 september 2015 11:01 schreef aleco99 het volgende:
[..]
ik stel voor nog 2 seizoenen ofzo en dan de stekker eruit mocht er niet ineens een lampioenschap komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |