abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156455717
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Denk je dat de autopsy report is 'n goede omschrijving van wat er is te zien in de foto?
Ik niet.
De vader van van Gogh was BVD'er. Interessant(vind ik)
Maakt niet uit - twas niet zo'n leuke/aardige gozer,imo.
Hij had vijanden vanwege oa zijn site De Gezonde Roker. Dat wist hij maar hij wilde niet geloven dat wat hij zei hem de kop zou kosten. Hij verdedigde het vrije woord.
Eigenlijk zijn er veel parallellen met Pim. Beiden waren een luis in de pels.
pi_156455989
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij had vijanden vanwege oa zijn site De Gezonde Roker. Dat wist hij maar hij wilde niet geloven dat wat hij zei hem de kop zou kosten. Hij verdedigde het vrije woord.
Eigenlijk zijn er veel parallellen met Pim. Beiden waren een luis in de pels.
Veel mensen hadden een probleem met Theo, omdat ze niet door zijn uiterlijk heen konden kijken, of omdat hij een eigen manier van spreken had.

Als je daar al overheen valt, dan ga je dus voor de cover van het boek, en niet de inhoud.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156456401
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Veel mensen hadden een probleem met Theo, omdat ze niet door zijn uiterlijk heen konden kijken, of omdat hij een eigen manier van spreken had.

Als je daar al overheen valt, dan ga je dus voor de cover van het boek, en niet de inhoud.
Ja, dat is waar. Hij irriteerde mensen en dat was ook zijn bedoeling. Mensen prikkelen en tot nadenken stemmen. En keihard in zijn oordeel maar ook een zachte lieve man.
pi_156456420
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus dan is het toegestaan om iemand om het leven te brengen?
En doel jij op zijn vader of op Theo zelf?
Nee hoor
Beide niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156456518
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:34 schreef ems. het volgende:

Dat zei ik ook niet,maar voor sommige mensen dat ben ik wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 28-09-2015 20:59:11 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156456840
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet,maar voor sommige mensen dat ben ik wel.
Maar wat dreef je nou om die post in een complotten topic te plaatsen? In andere woorden: wat is het complot?
pi_156457406
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar wat dreef je nou om die post in een complotten topic te plaatsen? In andere woorden: wat is het complot?
Precies, nu is het een beetje een kijkdoos waar we niks mee kunnen.
  maandag 28 september 2015 @ 20:40:04 #58
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156457476
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef Tingo het volgende:
We hebben allemaal de not-so-horrific foto van Theo van Gogh met mes
in borst gezien.

En hier (met dank aan rgos bij fakeologist)

http://www.moordzaken.com/Uitspraak_Theo_van_Gogh

3. Waardering van het bewijs.

De rechtbank acht wettig en overtuigend bewezen dat verdachte,

ten aanzien van het onder 1. telastegelegde,

op 02 november 2004 in de Linnaeusstraat te Amsterdam opzettelijk en met
voorbedachten rade [slachtoffer] van het leven heeft beroofd, immers
heeft verdachte met dat opzet en na kalm beraad en rustig overleg met
een pistool, merk HS, zeven kogels in de rug en rechterflank en
linkerarm en nek van [slachtoffer] geschoten en met een mes de
halsorganen van [slachtoffer] doorgesneden en met twee messen in de
bovenbuik van [slachtoffer] gestoken, waardoor [slachtoffer] zodanige
verwondingen aan de darmen en nier en lever en milt en longen en
strottenhoofd en slokdarm en bloedvaten heeft opgelopen, dat hij
daaraan, door bloedverlies en weefselschade, is overleden, welk misdrijf
is gepleegd met een terroristisch oogmerk, te weten het oogmerk om de
bevolking of een deel van de bevolking van Nederland ernstige vrees aan
te jagen en de fundamentele politieke en/of constitutionele structuur
van Nederland ernstig te ontwrichten,
Is daar dan nooit een BNW topic over geweest destijds? Of de moord op Pim Fortuin?
Genoeg voer voor BNW lijkt me. :Y
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156457571
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 20:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Is daar dan nooit een BNW topic over geweest destijds? Of de moord op Pim Fortuin?
Weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat er toen al verhalen waren dat Volkert gestuurd was door bepaalde mensen vanuit de tweede kamer.
  maandag 28 september 2015 @ 20:56:36 #60
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156458094
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat er toen al verhalen waren dat Volkert gestuurd was door bepaalde mensen vanuit de tweede kamer AIVD.
Jup en er was op Pim geschoten vanuit verschillende hoeken. M.a.w. er was nog een schutter aanwezig. Ook het feit dat de politie Volkert al om de hoek stond op te wachten is opvallend. En zo zijn er nog meer opvallende details en dit geldt ook voor de moord op Theo.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 28 september 2015 @ 21:00:04 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156458205
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 20:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Fortuyn heeft wel een paar topics hier hoor, dat ie omgelegd is om zijn uitgesproken mening tegen de JSF onder anderen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 28 september 2015 @ 21:08:52 #62
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156458515
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Fortuyn heeft wel een paar topics hier hoor, dat ie omgelegd is om zijn uitgesproken mening tegen de JSF onder anderen.
Dat is vrij algemeen bekend dacht ik, ik heb even zitten zoeken maar zie niet echt een BNW topic. Maakt verder ook niet uit, het is al lang geleden en heeft niet veel nut meer om daar nog over te discussiëren wat mij betreft. Ik heb er al genoeg over gelezen.
pi_156459672
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 20:56 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jup en er was op Pim geschoten vanuit verschillende hoeken. M.a.w. er was nog een schutter aanwezig. Ook het feit dat de politie Volkert al om de hoek stond op te wachten is opvallend. En zo zijn er nog meer opvallende details en dit geldt ook voor de moord op Theo.
Deze mevrouw heeft heel goeie vragen over....
https://maudoortwijn.word(...)r-met-theo-van-gogh/

De reacties onder zijn ook interessant.
  maandag 28 september 2015 @ 21:46:40 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156459949
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat is vrij algemeen bekend dacht ik, ik heb even zitten zoeken maar zie niet echt een BNW topic. Maakt verder ook niet uit, het is al lang geleden en heeft niet veel nut meer om daar nog over te discussiëren wat mij betreft. Ik heb er al genoeg over gelezen.
True enough.

Maar toch: BNW / Wel of geen complot omtrent fortuyn? BNW / volkert vd G op loonlijst AIVD? bijvoorbeeld :P. (google site:fok.nl en dan wat je wil hebben, werkt perfect :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 28 september 2015 @ 22:02:35 #65
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156460498
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough.

Maar toch: BNW / Wel of geen complot omtrent fortuyn? BNW / volkert vd G op loonlijst AIVD? bijvoorbeeld :P. (google site:fok.nl en dan wat je wil hebben, werkt perfect :P )
Bedankt voor de tip dat ga ik eens proberen, ik gebruik altijd de zoekfunctie van FOK.
Wel opvallend dat die topics niet verder zijn gekomen dan 2 pagina's, behalve deze dan (4 pagina's)
BNW / Boek: Tweede schutter bij moord Fortuyn?
Het lijkt erop dat de gemiddelde Nederlander het idee heeft dat het hier in ons landje ondenkbaar is dat er een ander verhaal/motief achter kan zitten. Want nee, dat gebeurt niet in ons "fatsoenlijke" kikkerlandje. ;(
pi_156460864
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 22:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip dat ga ik eens proberen, ik gebruik altijd de zoekfunctie van FOK.
Wel opvallend dat die topics niet verder zijn gekomen dan 2 pagina's, behalve deze dan (4 pagina's)
BNW / Boek: Tweede schutter bij moord Fortuyn?
Het lijkt erop dat de gemiddelde Nederlander het idee heeft dat het hier in ons landje ondenkbaar is dat er een ander verhaal/motief achter kan zitten. Want nee, dat gebeurt niet in ons "fatsoenlijke" kikkerlandje. ;(
Dat had ik ook voor 'n tijdje. :)
pi_156461006
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vond 't interessant dat de coroners report niet echt met de fotos klopt.
Ik post niet alleen voor jou,scrummie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blaadjes op 28-09-2015 22:44:27 ]
pi_156461066
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Doel je dan op die ene foto met het mes in z'n borst? Of zijn er foto's van autopsie gelekt ofzo?
  maandag 28 september 2015 @ 22:25:23 #69
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156461239
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef Tingo het volgende:
Dat had ik ook voor 'n tijdje. :)
Wat had jij ook voor 'n tijdje? :)
pi_156461244
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doel je dan op die ene foto met het mes in z'n borst? Of zijn er foto's van autopsie gelekt ofzo?
Nee,
De omschrijving van z'n wonden zijn niet echt wat er in de foto staat. imo.
Lees dan de link.Tis eenvoudige,nette Nederlands(denk ik)
pi_156461343
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee,
De omschrijving van z'n wonden zijn niet echt wat er in de foto staat. imo.
Lees dan de link.Tis eenvoudige,nette Nederlands(denk ik)
Dat vroeg ik dus je hebt al geantwoord.
Nou, imo komt de omschrijving voor wat ik kan zien aardig overeen met de foto die overal te zien is op internet, waar hij op de grond ligt met een mes in z'n borst. Of eigenlijk bedoel ik; die omschrijving zou best kunnen kloppen, omdat je gewoon helemaal niets ziet eigenlijk, behalve het mes in z'n borst.
pi_156461406
quote:
5s.gif Op maandag 28 september 2015 22:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat had jij ook voor 'n tijdje? :)
Vertrouw in onze mooie europese oprechte landen? Weet 't niet precies.Laat maar.
  maandag 28 september 2015 @ 22:37:05 #73
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156461596
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vertrouw in onze mooie europese oprechte landen? Weet 't niet precies.Laat maar.
Oké ik begrijp het, ik denk dat we die fase allemaal gehad hebben. Maar je kan je kop niet altijd in het zand blijven steken natuurlijk. Sommige landen zijn misschien wat minder erg, maar misschien is die valse schijn juist wel erger/gevaarlijker.
pi_156461970
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik post niet alleen voor jou,scrummie.
Scrummie is de naam en geen baby.

Vanaf nu ga ik veel strakker optreden tegen het kinderachtige namen geven aan elkaar.
Kinderachtig gedoe.
Dit was enkel een mededeling en gaan we niet over in discussie in dit topic.
Ich hock in meinem Bonker
pi_156462594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
:r = Agenda 2030 mind control truth

the UN Global Goals for Sustainable Development :o Video zit vol met subliminal messages. Inmiddels meer dislikes dan likes, ben dus niet de enige die het zo ziet.
Het lezen van de comments doet me wel goed . Het geeft me een beetje hoop voor de mensheid. Wel grappig om te zien dat de openlijk de NWO aankondigen maar vrijwel niemand die het lijkt te interesseren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')