![waarom_pim_jsf.jpg]()
Iets wat menigeen al enige jaren bezig weet te houden zijn de verschillende complotten omtrent de dood van Pim Fortuyn. Hier op QFF hadden we nog geen artikel of topic dat hier over gaat. Dus daar moest maar een verandering in gaan komen bedacht ik me zojuist. En wat doe je dan? Je klimt in die spreekwoordelijke digitale pen en je begint er op los te schrijven / tikken...
Waar te beginnen? Er zijn namelijk meerdere complotten die de ronde doen, en die kunnen we allemaal gaan bespreken natuurlijk, maar ik pik er even een uit in het bijzonder en laat de andere complotten over aan de rest van jullie QFF'ers in de comments-sectie hieronder dit artikel...
Terug naar dat complot dat ik zal trachten wat beter uit de doeken te doen. De JSF zou Fortuyn uiteindelijk z'n kop gekost hebben. Dit wordt dan ook weergaloos weergegeven in de film 06-05 van de tevens vermoorde Theo van Gogh. En juist het feit dat ook Theo van Gogh het leven heeft moeten laten zette me destijds gelijk aan het denken omdat ik de film 06/05 toen al gezien had.
In de film
wordt gesuggereerd dat Fortuyn uit de weg geruimd is omdat hij tegen het miljarden verslindende JSF project was. Op zich allemaal best logisch als je bedenkt dat Mat Herben later namens de LPF gewoon voor de JSF koos. En bedenk je dan vooral dat Mat Herben en Vrijmetselaar is en lange tijd gewerkt heeft voor onze Koninklijke Luchtmacht.
Als je al dit alles eens in je achterhoofd houd en je telt daar bij op dat BNN ooit de onderstaande documentaire uit heeft gezonden op de publieke omroep dan zou je kunnen concluderen dat er wel degelijk iets echt heel erg niet in de haak is...
Daarom roep ik iedereen op hier alle feiten en dergelijken te delen, te bespreken en te bediscussiëren in de comments onder dit artikel / topic om zo een mooie vergaarbak met feiten en waarheden omtrent de moord op Fortuyn te creëren waaruit mensen dus de echte waarheid kunnen vissen! Ik had zelf NOOIT op Fortuyn gestemd, laat dat duidelijk zijn, maar ik vind nog steeds dat Nederland en de rest van de wereld recht heeft op dat wat er zich ECHT heeft afgespeeld die bewuste 6de Mei...
Vragen bij de moord op Pim Fortuynwww.daanspeak.com/Fortuyn09.htmlPim Fortuyn vermoord vanwege de Joint Strike Fighter?www.xs4all.nl/~stgvisie/VISIE/jsf-moordfortuyn.htmlWie heeft er belang bij, Watson?www.sdnl.nl/pamela-5.htmProfessor de Roos over tijdstip vrijlating Volkert van der Graaf www.volkertvandergraaf.co(...)t_van_der_Graaf.htmlBron :
http://quofataferunt.com/(...)2&catid=64&Itemid=95
Minds are like parachutes. They only function when open.