SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 25-09-2015 11:04:11 ]
pleur anders lekker op met die kritische houding van jequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:52 schreef Eleiko het volgende:
OMG: er is zelfs een tijdschrift specifiek voor WAJONG-ers.
Matige TT, btw: had moeten zijn: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Goede mascotte en ik wacht nog op een nieuw gymmokkel.
TR gezet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
Dat was niet specifiek kritsch bedoeld: ik heb er alleen nooit bij stil gestaan dat zoiets (natuurlijk) ook bestond.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
pleur anders lekker op met die kritische houding van je
het zij je vergevenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat was niet specifiek kritsch bedoeld: ik heb er alleen nooit bij stil gestaan dat zoiets (natuurlijk) ook bestond.
dat is geen filmpje dat is een foto HAHAquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
[ afbeelding ]
Zorg eerst maar eens voor een nieuwe, lekkere gymchick, bro.quote:
fixedquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor een nieuwe, lekkere gymchick, bro.
quote:
Klikquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:25 schreef Faeroer het volgende:
Iemand tips voor maken van lift platform?Die dingen van fitness-seller zijn kapotduur voor wat hout
ik krijg dit soort dmsquote:Lol, ik zie dat je openlijk Gouden Dageraad steunt.Op je achterhoofd gevallen?
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zegt mij helemaal nietsWaar kan ik goede timmerman kopen
De eigenaar van Sport Arena heeft er ook zelf een laten maken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:30 schreef fathank het volgende:
Werkspot?
Volgens mij zijn er op DBB wel wat DHZ topics te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |