abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:32:15 #101
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_159096397
Toch wel een gat hoor om de sterkste evo niet mee te pakken in je verhaal. Sylar hadden ze door elke acteur kunnen laten spelen hij heeft immers die gedaantewisseling.
Redelijk om naar te kijken allemaal, al vind ik het wel een beetje falen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_159323581
En de finale gezien.
Mwah, het was leuk voor één seizoen. :)
  zaterdag 23 januari 2016 @ 18:26:55 #103
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_159333312
Leuk voor 1 seizoen, het verhaal was toch een beetje middenin opgehouden.
Werd er nu aan het einde geimpliceerd dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij in het volgende (niet gemaakte) seizoen achter ze aankomt?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_159333705
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:26 schreef Tanin het volgende:
Leuk voor 1 seizoen, het verhaal was toch een beetje middenin opgehouden.
Werd er nu aan het einde geimpliceerd dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hij in het volgende (niet gemaakte) seizoen achter ze aankomt?
Niet perse. Het is een slecht persoon kennelijk, maar dat hoeft niet perse Sylar te zijn. Al zou het wel erg afgezaagd zijn wanneer dit wel zo was. En waarom heeft hij niet eerder een rol gespeeld? En hij heeft Claire dan feitelijk verkracht (in een gedaantewisseling iemand voor de gek houden staat daaraan gelijk m.i.)?

Hoe dan ook, het zag er ook gewoon qua beeld kut uit. De manier waarop ze het zgn. moeilijk hadden door de gegenereerde windkracht zag er werkelijk niet uit. En waarom zou het logisch zijn dat Noah die geleider zou moeten zijn? Pak dan een of andere terminale patiënt oid... Deze serie slaat werkelijk nergens op en is daarmee nog slechter dan de latere seizoenen van het origineel. De acteurs spreken ook totaal niet aan. Zelfs Noah kwam niet goed tot zijn recht. Die arts was enigszins ok en zijn vrouw ook wel. Maar de eerste deed op een gegeven moment ook niets anders dan taxi-chauffeur spelen en de tweede ging op het moment dat ze niet meer met hem samen was feitelijk niet meer mee (bij de eerste zelfstandige opdracht gaat ze immers meteen dood).

Waarschijnlijk heeft het eea ook met het budget te maken, maar maak de serie dan niet, of doe het in minder afleveringen oid.

Tim Kring had gewoon een leuke hit met Heroes en dan vooral het eerste seizoen met een goed team om zich heen voor de casting en de effecten. Maar apart daarvan heeft hij vrij weinig neer kunnen zetten. Touch was ook al zo'n zwakke serie. Op zich leek het potentieel te hebben, maar dat ze niet zo goed wisten wat ze met het verhaal aan moesten, werd al vrij snel duidelijk. Terecht na het eerste seizoen gecancelled. Dig heb ik niet eens gezien, maar ook dat werd na één seizoen gecancelled.

Ik hoop dat dit ook gewoon gecancelled wordt. Er gaat al genoeg tijd en geld zitten in crappy series. Geef dan mensen de kans die nog een origineel idee hebben liggen.
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 12:09:55 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_159351991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:39 schreef Djoetma het volgende:
En waarom zou het logisch zijn dat Noah die geleider zou moeten zijn?
Ik had Erica gepakt en die gebruikt, was zij ook meteen opgerot. Dat Noah het moest zijn sloeg idd helemaal nergens op.

Jammer dat het stopt (want het is inmiddels gecancelled), nu weten we nog niet wie de vader is van de tweeling.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 24 januari 2016 @ 12:14:20 #106
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_159352065
Zoals ik al zei, ik vond het erg sterk gehint worden dat het iemand was die we kennen...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 12:16:28 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_159352107
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:14 schreef Tanin het volgende:
Zoals ik al zei, ik vond het erg sterk gehint worden dat het iemand was die we kennen...
Daarom des te frusterender dat we er nooit achter gaan komen. Ik zat ook aan Sylar te denken, maar waarschijnlijk wisten de schrijvers het zelf nog niet :')
niet zo tof doen
  zondag 24 januari 2016 @ 12:19:27 #108
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_159352177
Mjah, er zijn maar 4 mensen die we kennen die de krachten van anderen overnemen:
Een is een doelwit
Een is dood(toch?)
Een is overwegend goed, en reeds een oom
Een staat erom bekend mensen op te jagen voor hun krachten, waaronder de moeder van de doelwitten op de school waar een van de doelwitten zit (toch?)

Volgens mij wisten ze dondersgoed waar ze heen hadden gewild met een seizoen 2
pi_159366262
quote:
99s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Daarom des te frusterender dat we er nooit achter gaan komen. Ik zat ook aan Sylar te denken, maar waarschijnlijk wisten de schrijvers het zelf nog niet :')
Dat laatste is inderdaad goed mogelijk... Haha, jij met je Peter eerst.... (overigens hebben ze in het echt wel gedate, wat eigenlijk ook best weird was gezien het leeftijdsverschil)....

Overigens, als je het relevante nieuws in de gaten houdt, zullen ze wel vertellen waar het naar toe gegaan zou zijn als ze wel degelijk een verhaal hadden liggen.
pi_159367393
Slechte finale zeg. Alles afgeraffeld met ongeloofwaardige scenes. Zonde.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 22:28:15 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_159368644
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:07 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Dat laatste is inderdaad goed mogelijk... Haha, jij met je Peter eerst.... (overigens hebben ze in het echt wel gedate, wat eigenlijk ook best weird was gezien het leeftijdsverschil)....

Overigens, als je het relevante nieuws in de gaten houdt, zullen ze wel vertellen waar het naar toe gegaan zou zijn als ze wel degelijk een verhaal hadden liggen.
Ja ik was in de war he :D

Maar ja ik had nog wel een seizoen gewild om alle eindjes aan elkaar geknoopt te zien. Desnoods in 2 of 3 afleveringen. Nu zit je toch met een open einde.
niet zo tof doen
  zondag 24 januari 2016 @ 23:02:58 #112
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159369466
Waarom zo een open einde als ze maar 1 seizoen wilde maken :')
pi_159369893
quote:
6s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:02 schreef Friday12 het volgende:
Waarom niet? Het plot van dit seizoen is afgerond, en nu is er 1 geïintroduceerd voor een mogelijk volgend seizoen, mocht dit seizoen het goed gedaan hebben (wat dus niet het geval is). Doet haast elke serie of film wel.
pi_159375703
quote:
Ja, dat wilden ze dus helemaal niet, dat verzinnen ze gewoon zodat ze nog reclame kunnen verkopen.

De kijkcijfers waren kut dus komt er geen vervolg. Waren de cijfers wel goed, had er een nieuw seizoen gekomen.

Simpele statistieken.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 25 januari 2016 @ 14:20:03 #115
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_159381290
quote:
Omdat het zo geschreven was en ze geen rekening gehouden nemen met annulering van de serie. Gebeurt vaak zat. Eigenlijk is Jericho de enige serie waar ze naar mijn weten een alternatief einde aan geschreven hebben.
  maandag 25 januari 2016 @ 14:36:17 #116
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159381735
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Waarom niet? Het plot van dit seizoen is afgerond, en nu is er 1 geïintroduceerd voor een mogelijk volgend seizoen, mocht dit seizoen het goed gedaan hebben (wat dus niet het geval is). Doet haast elke serie of film wel.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja, dat wilden ze dus helemaal niet, dat verzinnen ze gewoon zodat ze nog reclame kunnen verkopen.

De kijkcijfers waren kut dus komt er geen vervolg. Waren de cijfers wel goed, had er een nieuw seizoen gekomen.

Simpele statistieken.
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:20 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Omdat het zo geschreven was en ze geen rekening gehouden nemen met annulering van de serie. Gebeurt vaak zat. Eigenlijk is Jericho de enige serie waar ze naar mijn weten een alternatief einde aan geschreven hebben.
Leuk en aardig maar ze zeiden zelf dat ze maar 1 seizoen gingen maken... Dus ja :')
  maandag 25 januari 2016 @ 14:45:25 #117
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_159382014
quote:
6s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Leuk en aardig maar ze zeiden zelf dat ze maar 1 seizoen gingen maken... Dus ja :')
Denk dat je iets verkeerd begrepen hebt dan. Het is namelijk vrij normaal om één seizoen te maken/bestellen en als het bevalt er meer bij te verkopen/bestellen.
pi_159382059
quote:
6s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat zeiden ze na de cancellation pas, hoor. Laat je niet foppen. Elke serie, als die goed genoeg scoort, krijgt een vervolg.

Het is NOOIT de bedoeling geweest om maar 1 seizoen te maken,
pi_159382092
De gouden regel: Let niet op wat mensen van de Amerikaanse zenders zeggen, maar let op wat ze doen.

(Vrij vertaald van de TV Grim Reaper :T)

TVGrimReaper twitterde op woensdag 30-09-2015 om 19:54:11 The reaper's rule is to ignore what anyone involved with a show says in public as irrelevant. Pay attention only to what they do. reageer retweet
pi_159385515
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat zeiden ze na de cancellation pas, hoor. Laat je niet foppen. Elke serie, als die goed genoeg scoort, krijgt een vervolg.
Goed scoort qua kijkers wel te verstaan. Al is er wel een grijs gebied waarbij overwegingen in de ene situatie niet perse hetzelfde zijn als in een andere situatie.
quote:
Het is NOOIT de bedoeling geweest om maar 1 seizoen te maken,
Hier geloof ik ook niets van. Maar ik ben wel benieuwd naar wat de producers beweren dan?

quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
De gouden regel: Let niet op wat mensen van de Amerikaanse zenders zeggen, maar let op wat ze doen.

(Vrij vertaald van de TV Grim Reaper :T)

TVGrimReaper twitterde op woensdag 30-09-2015 om 19:54:11 The reaper's rule is to ignore what anyone involved with a show says in public as irrelevant. Pay attention only to what they do. reageer retweet
Dat je moet kijken naar wat mensen doen ipv wat ze zeggen is over het algemeen wel een waarheid. Waarbij je het 'doen' (waar dingen zeggen ook onder valt, maar je ipv alleen hun woordjes ook hun motief meeneemt) wel goed moet interpreteren (dingen die gezegd worden, zijn vaak niet oprecht).
pi_162235193
Heb net pas het hele seizoen er doorheen gewerkt. Was een fan van Heroes en erg nieuwsgierig wat ze ervan wisten te maken. Nog even los van de ongeloofwaardigheid van bepaalde ontwikkelingen een paar vragen:
- Waar is Hiro gebleven? Die ging de Herrissen te lijf, maar nooit meer wat van gehoord.
- Hoe kan de Haitian nog in leven zijn? Die werd door Noah gedood? En waar we m in leven zagen wat imo nog nadat hij gedood was door Noah
- In een bepaalde aflevering werd Angela Petrelli getoond met grijs haar. In de slotaflevering was ze ineens weer een stuk jonger. Hoe kan dit? Dit moet de voortzetting zijn geweest van de Angela die Malina in Zwitserland heeft opgevoed (want even voor de HELE verdwijnt ze uit de tijdlijn om terug naar 1999 gezet te worden en daar blijft ze tot aan bijna het heden. Ergo hoe kan een jongere Angela Petrelli daar in de auto zitten?
- Wat is er gebeurd me Mohinder uiteindelijk?

Teveel open eindjes nog. Ik wil een volgend seizoen!
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')