Je bedoelt de afgelopen 10 jaar?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Vejinovic kan de laatste tijd ook niet zo goed voetballen he?
Heb ik liever dat we in een halfleeg stadion, dan met dat soort malloten er bij.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:22 schreef Boma het volgende:
Leuk dat die Kuip telkens is uitverkocht enzo maar wat een kutpubliek zit er de laatste tijd zeg. Vorig seizoen toen ik nog een SSC had al merkbaar.
Was al een matige speler bij Vitesse, net als Jan-Arie.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Vejinovic kan de laatste tijd ook niet zo goed voetballen he?
We zijn al een tijd niet verwend, merk ik al. Degelijke speler.quote:
Liever Nelom op linksback dan Van der Heijden in het centrum.quote:
Samen met Toornstra een dikke miskoop.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Bilal kan je ook wel afschrijven. Die gaat niet veel spelen dit seizoen.
Heb ik ook alleen nog maar 10x hetzelfde zien doen. Da's geen 10/10quote:Op donderdag 24 september 2015 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Bilal kan je ook wel afschrijven. Die gaat niet veel spelen dit seizoen.
Bedankt ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:31 schreef Tchock het volgende:
Nou jongens, gefeliciteerd. Volkomen terecht gewonnen. Alsjeblieft niet nu de volgende ronde er uit geknikkerd worden door Roda of zo.
thxquote:Op donderdag 24 september 2015 22:31 schreef Tchock het volgende:
Nou jongens, gefeliciteerd. Volkomen terecht gewonnen. Alsjeblieft niet nu de volgende ronde er uit geknikkerd worden door Roda of zo.
Jup. Speelde een prima pot, al kreeg hij ook wel alle ruimte. Eigenlijk verdiende hij wel een hattrick met die kopballen op de lat.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
thx
Heb je gezien hoe vaak Dirk Kuijt op doel heeft geschoten?
Hopen dat we dit zondag ff kunnen herhalenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Speelde een prima pot, al kreeg hij ook wel alle ruimte. Eigenlijk verdiende hij wel een hattrick met die kopballen op de lat.
Van der Heijden had een paar erg mooie passes.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heerlijke pot gezien van Feyenoord. Iedereen speelde eigenlijk prima op Van Der Heijden na. Kuyt speelde ook meer spits dan rechtsbuiten deze wedstrijd en is gelijk goed. Dat tikken voorin tussen Ellia Kramer Kuyt en Gustafson was heerlijk om te zien.
Rustaag een amateurclubje natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:43 schreef Grifte het volgende:
Waar hopen we op qua loting?
Doe mij maar een grote tegenstander thuis, zoals Ajax / PSV, of een uitwedstrijd naar Sparta of één van de negen amateurclubs die over zijn.
Liefst thuisquote:Op donderdag 24 september 2015 22:43 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Rustaag een amateurclubje natuurlijk.
Doe maar makkelijk in deze fase.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:43 schreef Grifte het volgende:
Doe mij maar een grote tegenstander thuis, zoals Ajax / PSV, of een uitwedstrijd naar Sparta of één van de negen amateurclubs die over zijn.
Kan Feyenoord nog meer groeienquote:Op donderdag 24 september 2015 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doe maar makkelijk in deze fase.
Sparta uit, kan dat?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:43 schreef Grifte het volgende:
Of een topper thuis, of een amateurclub.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:43 schreef Grifte het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 24-09-2015 om 22:40:528 - Dirk @Kuyt had 8 shots vs PEC, the most for a Feyenoord player in one game (all comps) since April 2015. Back. http://t.co/AU4sNlRbmD reageer retweet
Ach, volgens hun was Gustafson ook onzichtbaar en niet echt goed.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:58 schreef Scrummie het volgende:
Christus Peperstraten en Been, Kazim werd na het gefluit toegezongen, en applaudisseert daarvoor. Volgens die Peperstreet was het "cynisch". Achterlijke dorpsmongolen.
Idd, waarom luister ik er ook eigenlijk naar. Kutloting.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, volgens hun was Gustafson ook onzichtbaar en niet goed of slecht.
10 voor 12, zeiden ze net...quote:Op donderdag 24 september 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, waarom luister ik er ook eigenlijk naar. Kutloting.
Gears of war.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus. Rocket League in de tussentijd dan maar.
Dit. Het zal wel de 'vroeger was alles beter' bril zijn, maar ik voelde me een stuk meer verbonden met de supporters op W toen je nog een hele rij stoelen voor jezelf had onder Been dan de hordes kutprovincialen die ik er vorig jaar tegenkwam. Voornamelijk de dagjesmensen dan, de vaste gezichten ook vorig jaar weer prima mee vermaaktquote:Op donderdag 24 september 2015 22:24 schreef Oldground het volgende:
[..]
Heb ik liever dat we in een halfleeg stadion, dan met dat soort malloten er bij.
True, hij kan niet veel, maar vind het uitfluiten ook een schande. Gelukkig werd hij daarna nog toegezongen. Waarvoor hij even klapte. Wat op FOX werd uitgelegd als "een cynisch applausje".quote:Op donderdag 24 september 2015 23:22 schreef MPC60 het volgende:
God wat zijn we allemaal weer oldschool.Kazim is gewoon een schande in een Feyenoord-shirt. De bal krijgen als spits en twintig meter richting eigen doel rennen.
![]()
En een van de meest technische voetballers van de Eredivisie, Achahbar, zit gewoon op de tribune. Daar snap ik dus helemaal niets van. Had vandaag ook prima kunnen invallen in plaats van Kazim.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:22 schreef MPC60 het volgende:
God wat zijn we allemaal weer oldschool.Kazim is gewoon een schande in een Feyenoord-shirt. De bal krijgen als spits en twintig meter richting eigen doel rennen.
![]()
En dan nog kan je de pleuris krijgen als je die gozer gaat lopen uitfluiten. Echt kansloos om van te kotsen gedrag.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:22 schreef MPC60 het volgende:
![]()
Dit team blijft komende wedstrijden wel staan, tenzij zondag fout gaat natuurlijk. Maar Kramer blijft wel staan, net als Elia. Ik hoop Gustafson ook gewoon de komende 10 wedstrijden.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik wil trouwens toch even gemeld hebben dat Kramer een goede wedstrijd speelde vandaag.
Volgens velen kan hij er geen klote van, maar ook meevoetballend was hij gewoon goed vandaag.
Kramer lijkt me vanaf nu toch onbetwiste basisspeler.
Die reactiesnelheid van hem en bijbehorende voorzet bij de 2e goal waren erg knap, ken genoeg spelers in de selectie die dat helemaal verneukt zouden hebbenquote:Op donderdag 24 september 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik wil trouwens toch even gemeld hebben dat Kramer een goede wedstrijd speelde vandaag.
Volgens velen kan hij er geen klote van, maar ook meevoetballend was hij gewoon goed vandaag.
Geen fan van hem, maar dat deed hij wel erg netjes ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die reactiesnelheid van hem en bijbehorende voorzet bij de 2e goal waren erg knap, ken genoeg spelers in de selectie die dat helemaal verneukt zouden hebben
In de voorbereiding van de 3e goal was hij ook heel sterk.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die reactiesnelheid van hem en bijbehorende voorzet bij de 2e goal waren erg knap, ken genoeg spelers in de selectie die dat helemaal verneukt zouden hebben
Alle goals zijn aan hem te dankenquote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
In de voorbereiding van de 3e goal was hij ook heel sterk.
Ik wel. Vind dat altijd tof. Spanning enzo.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we allemaal opblijven voor de loting jongens?
Sparta uitquote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we allemaal opblijven voor de loting jongens?
Baco Arie. Wát een schitterende aankoopquote:Op donderdag 24 september 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, die valt vies tegen. Is echt de onzekere factor achterin. Dan nog liever Nelom linksback en Kongolo centraal, of Botteghin centraal.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baco Arie. Wát een schitterende aankoop
+1quote:Op donderdag 24 september 2015 23:45 schreef onlogisch het volgende:
Net als Elia, wat een genot is dat op de linker flank
Een Karsdorp die op komt, ja, dan komt er ook echt wat op. Terwijl ie niet eens heel groot is. Maar hij stormt over die rechterkant heen, prachtig om te zien. Als Nelom dat deed was ik altijd bang dat iemand 'm door midden brak.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:49 schreef Merkie het volgende:
Karsdorp speelt altijd vanaf zijn eerste balcontact in een hoog tempo. Erg prettig om naar te kijken. Zeker in vergelijking met zo'n wandelaar als Nelom.
Daar doe je Toornstra toch tekort. Speelde de 1e seizoenshelft vorig jaar heel goed. Sindsdien is ie het echter helemaal kwijtquote:Op donderdag 24 september 2015 23:41 schreef Henrys het volgende:
Hoop echt dat Gustafson een basisplek krijgt. Speelde beter in een wedstrijd dan Toornstra in alle wedstrijden bij elkaar
Pak gewoon even de ferry heen en weerquote:Op donderdag 24 september 2015 23:57 schreef hhh38 het volgende:
Klassieker al in de 3e ronde
Daar had ik bij willen zijn
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 24-09-2015 om 23:55:48Feyenoord loot Ajax in de derde ronde van het bekertoernooi. reageer retweet
Op zich wel, zeker als we winnen natuurlijk. Maar hoe je het wendt of keert, Ajax is gewoon een lastige tegenstander.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:56 schreef Caland het volgende:
Twee keer een thuisklassieker in een paar weken. Genot.
Met zo'n instelling kom je er nooit. Zeer matig elftal dat Ajax.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Slechte loting.. we winnen thuis nooit van de joden
Iedereen enthousiast, behalve pleun. Manquote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Slechte loting.. we winnen thuis nooit van de joden
Avondwedstrijdje tegen de joden man, mooier kan niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op zich wel, zeker als we winnen natuurlijk. Maar hoe je het wendt of keert, Ajax is gewoon een lastige tegenstander.
Ik had voorlopig toch liever nog een makkie gehad.
Nachtmerrie van Abouquote:Op donderdag 24 september 2015 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Avondwedstrijdje tegen de joden man, mooier kan niet.
Beter later, waren jullie nog wat verder in het toernooi gekomen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:00 schreef Merkie het volgende:
Vroeger of later is de kans groot dat je toch wel Ajax of PSV tegenkomt.
Als we dan toch geen Europees spelen, dan maar een Klassieker als avondwedstrijd.quote:
Hoezo? Wat maakt het uit als je niet wint.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:01 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Beter later, waren jullie nog wat verder in het toernooi gekomen.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:00 schreef Merkie het volgende:
Vroeger of later is de kans groot dat je toch wel Ajax of PSV tegenkomt.
Was een reactie op Tomatenboer dat hij Ajax liever later had gehad. Ik probeer aan te geven dat het niets uitmaakt.quote:
Matig zijn ze al jaren maar winnen van hen is al een tijdje niet meer geluktquote:Op donderdag 24 september 2015 23:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je er nooit. Zeer matig elftal dat Ajax.
Had hen liever wat later gehad.. mooie pot hoor maar dan in de kwartfinale ofzoquote:Op donderdag 24 september 2015 23:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen enthousiast, behalve pleun. Man
Ik heb het liever zo snel mogelijk, tegen een go ahead kunnen we er ook uit vliegen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Matig zijn ze al jaren maar winnen van hen is al een tijdje niet meer gelukt
[..]
Had hen liever wat later gehad.. mooie pot hoor maar dan in de kwartfinale ofzo
Nee, gewoon nee. Ik kijk liever 30x tegen dat gekut van Jan-Jood aan dan Nelom in een Feyenoordshirt, dat is echt een schande namelijk. Botteghin, oke, maar Nelom echt niet, die gozert kan er gewoon echt helemaal geen touwtyfus vanquote:Op donderdag 24 september 2015 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, die valt vies tegen. Is echt de onzekere factor achterin. Dan nog liever Nelom linksback en Kongolo centraal, of Botteghin centraal.
Nelom speelt altijd zoals ik Fifa speel. Gewoon een beetje rondpassen en dan hopen dat hij goed valt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Ik kijk liever 30x tegen dat gekut van Jan-Jood aan dan Nelom in een Feyenoordshirt, dat is echt een schande namelijk. Botteghin, oke, maar Nelom echt niet, die gozert kan er gewoon echt helemaal geen touwtyfus van
Maar in de tussentijd wel de bal 30x inleveren waardoor tegenstander 1-op-1 komt. Nee, ik heb nog liever Lex op linksback dan Nelomquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nelom speelt altijd zoals ik Fifa speel. Gewoon een beetje rondpassen en dan hopen dat hij goed valt.
Bosvelt?quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:04 schreef Bombvis het volgende:
Mag toch hopen dat iig de seizoenkaarthouders hun plek kunnen kopen.. Tijdje geleden al dat Feyenoord won in de beker, m'n geheugen is niet zo best meer
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef MPC60 het volgende:
Kan niet wachten wanneer gaan de kaarten in de verkoop?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:04 schreef Bombvis het volgende:
Mag toch hopen dat iig de seizoenkaarthouders hun plek kunnen kopen.. Tijdje geleden al dat Feyenoord won in de beker, m'n geheugen is niet zo best meer
Das waar..quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het liever zo snel mogelijk, tegen een go ahead kunnen we er ook uit vliegen.
Heb ik liever een wedstrijd als dit.
Topquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bosvelt?
https://nl.wikipedia.org/wiki/KNVB_beker_2002/03#Halve_finales
Ik volg hem even nietquote:
Dat was de laatste keer dat Feyenoord van Ajax won in de beker. Maar je bedoelde zeker dat Feyenoord überhaupt een wedstrijd won in de beker?quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik volg hem even niet(zo slecht is m'n geheugen dus..)
Gast, een mooiere loting is er niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme wat een kutloting.
Aah. Nee, ik bedoelde inderdaad überhauptquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat Feyenoord van Ajax won in de beker. Maar je bedoelde zeker überhaupt?
haha jij denkt dat er uitsupporters mogen komen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Als die joden naar de Kuip mogen komen wordt het weer ouderwets 's avonds knokken op Stadhuisplein
Komen nooit meer uitsupporters bij de klassiekerquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Als die joden naar de Kuip mogen komen wordt het weer ouderwets 's avonds knokken op Stadhuisplein
Hence mogen komenquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha jij denkt dat er uitsupporters mogen komen?
Gast, we vinden eerder buitenaards leven dan dat er nog uit supporters nog bij een klassieker aanwezig mogen zijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hence mogen komen
Die KNVB-kneus zei dat er vergaderd zal worden maar als de gemeentes het echt niet willen komt het er niet van. We zullen zien.
Het optreden van Van der Heijden was ook wel behoorlijk gênant hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Ik kijk liever 30x tegen dat gekut van Jan-Jood aan dan Nelom in een Feyenoordshirt, dat is echt een schande namelijk. Botteghin, oke, maar Nelom echt niet, die gozert kan er gewoon echt helemaal geen touwtyfus van
Abou wil dat toch niet. Ik mis ze ook niet echt eigenlijk. Passen dr meer van onsquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hence mogen komen
Die KNVB-kneus zei dat er vergaderd zal worden maar als de gemeentes het echt niet willen komt het er niet van. We zullen zien.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, we vinden eerder buitenaards leven dan dat er nog uit supporters nog bij een klassieker aanwezig mogen zijn
Was wel weer heel genant ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het optreden van Van der Heijden was ook wel behoorlijk gênant hoor...
Ik zou Botteghin graag in de basis zien beginnen in zijn plaats
Natuurlijk, ik zie ook liever Botteghin. Maar dan nog is Vd Heijden beter dan Nelomquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het optreden van Van der Heijden was ook wel behoorlijk gênant hoor...
Ik zou Botteghin graag in de basis zien beginnen in zijn plaats
Misschien dat ze het nog één keer proberen. Daarna nooit meer denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, we vinden eerder buitenaards leven dan dat er nog uit supporters nog bij een klassieker aanwezig mogen zijn
Nee joh. Vorige bekerklassieker in de arena mochten er toch ook geen uitsupporters komen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat ze het nog één keer proberen. Daarna nooit meer denk ik
Ik hoop echt dat er geen tweeluik als oplossing gaat komen om die huilende neuzen te compenseren zoals in onze laatste bekerfinale, anders mag er echt wat mij betreft een fik gestoken worden in Zeist.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Vorige bekerklassieker in de arena mochten er toch ook geen uitsupporters komen.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er geen tweeluik als oplossing gaat komen om die huilende neuzen te compenseren zoals in onze laatste bekerfinale, anders mag er echt wat mij betreft een fik gestoken worden in Zeist.
gaat niet gebeuren, vorige pot tegen ajax in de beker werd ook gewoon gespeeld in de arenaquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er geen tweeluik als oplossing gaat komen om die huilende neuzen te compenseren zoals in onze laatste bekerfinale, anders mag er echt wat mij betreft een fik gestoken worden in Zeist.
die controle was niet zo goed hoorquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Vorige bekerklassieker in de arena mochten er toch ook geen uitsupporters komen.
Oh ja, dat was dat de NOS nog een item ging maken omdat er duizenden Feyenoord naar toe zouden gaan / gingenquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
die controle was niet zo goed hoor
Ouderwets knokgenotquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:29 schreef Typisch het volgende:
in het vak naast mij gingen toen twee mensen op de vuist die elkaar aan het uitmaken waren voor kakkerlak en kanker 010'er
was ook weer eens wat anders
Met zo'n neus kost 'ie je minstens een gram per snuif.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:36 schreef renwan het volgende:
Van der Heijden gaat ons nog punten kosten
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zo'n neus kost 'ie je minstens een gram per snuif.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gedacht!
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zo'n neus kost 'ie je minstens een gram per snuif.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:43 schreef Boma het volgende:
Hey, Feyenoord - Ajax, leuk.Ik zeg een mooie 2-2 na 120 minuten en dan pingels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Hey, Feyenoord - Ajax, leuk.Zo, dit zijn wel erg stoere boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 02:56 schreef Henrys het volgende:
Was het vorige keer niet dat we voor kwamen te staan door vroege goal Vilhena en het vervolgens helemaal verneukte?
Er is al heel vaak "vergaderd" en telkens besluiten ze dat uitsupporters er niet bij mogen zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hence mogen komen
Het uitfluiten van een speler die erin gewisseld wordt, zoals gisteren bij Kazim, is echt een heel diepe schandequote:Op vrijdag 25 september 2015 07:31 schreef timmmmm het volgende:
Kazimgod. Ik hoop dst die halve zolen die het nodig vinden hun eigen spelers uit te fluiten lekker even allemaal de vinketering krijgen
Of Achahbar gaan toezingen op het moment dat Kazim erin komtquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Spelers uitfluiten is achterlijk natuurlijk maar wordt er niet een beetje overdreven? Ik heb in het stadion nauwelijks gefluit gehoord en dat werd eigenlijk meteen overstemd door mensen die hem toezongen.
Nee, tijdens het het veld in komen was het wel een behoorlijk duidelijk dubbel signaal van applaus en gefluit. Ook direct de reden dat ie daarna wel werd toegezongen, maar was niet overdreven, was gewoon niet ok, en niet des Feyenoordsquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Spelers uitfluiten is achterlijk natuurlijk maar wordt er niet een beetje overdreven? Ik heb in het stadion nauwelijks gefluit gehoord en dat werd eigenlijk meteen overstemd door mensen die hem toezongen.
Ik vind het ook zwaar kut. Ben niet in het land dan.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen enthousiast, behalve pleun. Man
Al waren het er maar 2 die aan het fluiten waren, dan nog vind ik dat je het niet hard genoeg kan roepen dat ze de zuurstof die ze inademen niet waard zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, Kazim is de zuurstof die hij inademt ook niet waard.quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al waren het er maar 2 die aan het fluiten waren, dan nog vind ik dat je het niet hard genoeg kan roepen dat ze de zuurstof die ze inademen niet waard zijn.
Met zo'n instelling moet je lekker thuis blijven joh. De kuip onwaardig.
Dan zijn we het daar niet over eensquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, Kazim is de zuurstof die hij inademt ook niet waard.
Dat geldt echt voor heel veel mensen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zolang jij het nog inademt is Kazim het nog altijd meer waardquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Oew, een jij-bak. Hoe origineel!quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zolang jij het nog inademt is Kazim het nog altijd meer waard
Maar dát is een goeie redenquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het ook zwaar kut. Ben niet in het land dan.
Ik heb helemaal niks gehoord vanaf Tquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan winnen wequote:Op vrijdag 25 september 2015 07:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het ook zwaar kut. Ben niet in het land dan.
Zijn gewoon Ajax of PSV supporters, qua niveau. Achterlijk kutvolkquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al waren het er maar 2 die aan het fluiten waren, dan nog vind ik dat je het niet hard genoeg kan roepen dat ze de zuurstof die ze inademen niet waard zijn.
Met zo'n instelling moet je lekker thuis blijven joh. De kuip onwaardig.
Voor Feyenoord wel lekker maar niet echt een eerlijk systeem eigenlijk..quote:Door het ontbreken van Europees voetbal is de bekerkraker tegen Ajax financieel een gunstige loting. Dat komt vooral omdat in deze fase van het KNVB-bekertoernooi de recettes volledig voor de thuisspelende ploeg zijn.
Dat meldt AD-journalist Mikos Gouka zojuist bekend op twitter. Als beide aartsrivalen elkaar één ronde later hadden getroffen, moesten de recettes gedeeld worden tussen beide clubs.
Is om amateurclubs een financieel voordeeltje te geven geloof ik.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord wel lekker maar niet echt een eerlijk systeem eigenlijk..
Maar amateurclubs spelen niet altijd thuis. PSV speelt volgens mij namelijk gewoon thuis tegen Genemuiden, dus Genemuiden heeft daar niks aanquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is om amateurclubs een financieel voordeeltje te geven geloof ik.
Klopt, maar als PSV thuis speelt zit er ook geen hond in het stadion, dus er wordt amper verdiend aan de kaartverkoop. Als Genemuiden thuis had gespeeld hingen ze daar met de benen buiten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar amateurclubs spelen niet altijd thuis. PSV speelt volgens mij namelijk gewoon thuis tegen Genemuiden, dus Genemuiden heeft daar niks aan
Mulderquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:37 schreef H.FR het volgende:
Uitfluiten was erg triest inderdaad. Laatste eigen speler die zo uitgefloten werd was misschien wel Lulring?
Vraag me ook wel af waarom inderdaad.quote:Colin Kazim-Richards hoorde gisteren boe-geroep bij zijn invalbeurt. En dat doet pijn, zo liet de spits vannacht weten op zijn instagram. ''Normaal gesproken voel ik trots als ik het Feyenoordshirt aantrek, klaar voor de oorlog in de wedstrijd'', schrijft hij in een inmiddels verwijderd bericht.
''Maar vandaag was heel pijnlijk. Waarom pijnlijk? Omdat mijn vierjarige zoontje mij gevraagd heeft waarom en voor de eerste keer in mijn leven had ik geen antwoord op zijn vraag. Totdat ik officieel weg ben zal ik mijn bloed geven voor het team!'', besluit hij.
Ach het is niet iets nieuws ofzo.. Henkie Vos, wie ken hem nog.. werd ooit uitgefloten omdat hij het waagde op witte voetbalschoenen te spelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:54 schreef Happel het volgende:
Fluiten tegen spelers. Zo kansloos. Beter ga je tekeer tegen degene die hem opstelt of zelfs heeft gehaald.
Al het geld zal meegenomen zijn denk ik voor Genemuiden, al zit er 1000 man * 5 euro en krijgen ze de helft, had toch mooi meegenomen voor ze geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar als PSV thuis speelt zit er ook geen hond in het stadion, dus er wordt amper verdiend aan de kaartverkoop. Als Genemuiden thuis had gespeeld hingen ze daar met de benen buiten.
Zijn 4-jarig zoontje had al lang in bed moeten liggen. Is verdomme een doordeweekse avond...quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vraag me ook wel af waarom inderdaad.
Klopt, maar dat doet niet af aan wat ik zeg. De spelers zijn het probleem niet. Het zijn degene die ze op stellen of halen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach het is niet iets nieuws ofzo.. Henkie Vos, wie ken hem nog.. werd ooit uitgefloten omdat hij het waagde op witte voetbalschoenen te spelen.
Precies.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn 4-jarig zoontje had al lang in bed moeten liggen. Is verdomme een doordeweekse avond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Dat werd tijd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:36 schreef Merkie het volgende:
Karsdorp in de voorselectie van het Nederlands elftal. Meer dan terecht natuurlijk. Ontwikkelt zich stormachtig.
Begint die onzin (Nederlands elftal dus) nu alweer?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:36 schreef Merkie het volgende:
Karsdorp in de voorselectie van het Nederlands elftal. Meer dan terecht natuurlijk. Ontwikkelt zich stormachtig.
Nog niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Begint die onzin (Nederlands elftal dus) nu alweer?
Uh nee. Zelfs laatst Boetius nog.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:37 schreef H.FR het volgende:
Uitfluiten was erg triest inderdaad. Laatste eigen speler die zo uitgefloten werd was misschien wel Lulring?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Precies.Blijkbaar kwam hij verhaal halen, omdat Kazim hem van alles aan het toeroepen was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Zoals met Lexgod. Al meende een enkeling dat nog echt ook.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:57 schreef DonRaja het volgende:
Uitfluiten slaat nergens op. Het is ook veel leuker om ze op z'n Rotterdams nog harder toe te juichen. Het is dan altijd schattig als de betreffende spelers geen sarcasme herkennen en fanatiek gaan lopen zwaaien enzo..
Met Te Vrede ook en volgens mij ook met Guyon. Al was het de laatste tijd bij te Vrede weer anders. Toen werd ook niet gefloten, maar zat iedereen apatisch voor zich uit te staren...quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals met Lexgod. Al meende een enkeling dat nog echt ook.
''nou gaat de beuk er in''quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:57 schreef DonRaja het volgende:
Uitfluiten slaat nergens op. Het is ook veel leuker om ze op z'n Rotterdams nog harder toe te juichen. Het is dan altijd schattig als de betreffende spelers geen sarcasme herkennen en fanatiek gaan lopen zwaaien enzo..
Bedenk de meest ongunstige dag en het meest ongunstige tijdstip voor de supporters. En dat zal het worden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Is er al bekend op welke dag we spelen?
Donderdag 18:30 uurquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk de meest ongunstige dag en het meest ongunstige tijdstip voor de supporters. En dat zal het worden.
het meest trieste was wel dat je meer plezier had bij die wissel dan bij de rest van de wedstrijd in die periodequote:
Leuk, Karl Kani shirt.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 12:01:58Zondag spelen we eenmalig in unieke #KARL shirts! In de rust wint een supporter de nieuwe aanwinst van Opel. #FEYzwo http://t.co/pTzTT7KeTG reageer retweet
Dat nieuwe Opel autootje wat meer bekendheid geven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:16 schreef Typisch het volgende:
Leuk, Karl Kani shirt.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 12:01:58Zondag spelen we eenmalig in unieke #KARL shirts! In de rust wint een supporter de nieuwe aanwinst van Opel. #FEYzwo http://t.co/pTzTT7KeTG reageer retweet
Waar is het voor?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:16 schreef Typisch het volgende:
Waar is het voor?
Zal je zien, win je een shirt, is het van Nelomquote:De speciale KARL-shirts van Karsdorp, Nelom, Achahbar en Vejinovic worden verloot.
Ik vind dat veel toffer dan een shirtje van Kuyt eigenlijk. Zag laatst iemand in De Kuip met een shirt van Greene.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Zal je zien, win je een shirt, is het van Nelom
Misschien dat ik er over 6 jaar dan wel in wil lopen ja, dan wordt Nelom ook in zo'n rijtje geschaard (weten jullie nog dat we Nelom hadden.. dat kon echt niet)quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat veel toffer dan een shirtje van Kuyt eigenlijk. Zag laatst iemand in De Kuip met een shirt van Greene.
Mensen met een van Beukering shirtquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat veel toffer dan een shirtje van Kuyt eigenlijk. Zag laatst iemand in De Kuip met een shirt van Greene.
Ik heb er een met Bahiaquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... Die kaartjes zijn nog niet in de verkoop.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:43 schreef Tjacka het volgende:
deze jongen zoekt twee kaartjes voor feyenoord - ajax in de beker
een beetje hulp zou aardig zijn
Woensdag zou top zijn, 20:45 helemaal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:21 schreef Droopie het volgende:
Ik las dat ajax de zaterdag erop moet voetballen en de zondag ervoor.
Dus zal woensdag wel worden.
Aboutaleb zal het liefst 18.30 willen en Fox 20.45.
Gokje mijn kant woensdag 19.30
ik weet dat jullie mij graag helpenquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... Die kaartjes zijn nog niet in de verkoop.
Ajax gaat toch verliezen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet dat jullie mij graag helpen
Je bent zeker een neus?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet dat jullie mij graag helpen
19.45 ja togquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Woensdag zou top zijn, 20:45 helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik voor je. ¤150 per stuk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:43 schreef Tjacka het volgende:
deze jongen zoekt twee kaartjes voor feyenoord - ajax in de beker
een beetje hulp zou aardig zijn
quote:Door het ontbreken van Europees voetbal is de bekerkraker tegen Ajax financieel een gunstige loting. Dat komt vooral omdat in deze fase van het KNVB-bekertoernooi de recettes volledig voor de thuisspelende ploeg zijn.
Dat meldt AD-journalist Mikos Gouka zojuist bekend op twitter. Als beide aartsrivalen elkaar één ronde later hadden getroffen, moesten de recettes gedeeld worden tussen beide clubs. De Klassieker in de beker wordt waarschijnlijk op woensdag 28 oktober afgewerkt.
Update 14.00 uur: RTV Rijnmond meldt dat de bekerwedstrijd tegen Ajax ongeveer één miljoen euro extra omzet zal opleveren voor Feyenoord. Het bedrag hoeft, zoals eerder gemeld, niet gedeeld te worden met de club uit de hoofdstad. Daar gaan nog wel de nodige kosten vanaf, maar die vallen mee omdat Ajax geen uitsupporters mag meenemen naar Rotterdam.
We verdienen geld aan de joden... is dat de Nederlandse versie van 'when hell freezes over'...quote:
ja je moet toch op deze manier aan geld komen héquote:
Hey, Feyenoord - Ajax, leuk.Tering wat een niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van de loting jongens? Heb er nu al zin in![]()
Gunstig. Kan ik er toch nog heen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:23 schreef Caland het volgende:
Datum Feyenoord - Ajax in de derde ronde van de KNVB beker:
Woensdag 28 oktober om 19.45 uur!
Let wel op, het kan zomaar 5 minuten vervroegd worden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Gunstig. Kan ik er toch nog heen.
KNVB
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Let wel op, het kan zomaar 5 minuten vervroegd worden.
Prima.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:23 schreef Caland het volgende:
Prima tijdstip voor supporters. Qua TV-uitzending zit het dan precies in tussen de 'normale' uitzendtijden van 18:30 en 20:45, zal Foxie wel niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:23 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat ze überhaupt nog te koop zijn als legioenkaart houders aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prima tijdstip voor supporters. Qua TV-uitzending zit het dan precies in tussen de 'normale' uitzendtijden van 18:30 en 20:45, zal Foxie wel niet blij mee zijn.
Nu nog aan kaarten komen als Legioencardhoudert
Hangt er van af wat voor methode ze hanteren. LCC heeft wel voorrang op normale Clubcardhouders, daarom kon ik ook al aan kaarten komen voor de competitie-Klassieker. Als ze nu weer een 2:1 verkoop voor SCC-houders doen voordat LCC aan de beurt komt... dan wordt het lastig (of je houdt enkel de overpricede vakken over).quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Denk niet dat ze überhaupt nog te koop zijn als legioenkaart houders aan de beurt zijn.
Ik help het je hopen, maar verwacht er niet te veel van.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor methode ze hanteren. LCC heeft wel voorrang op normale Clubcardhouders, daarom kon ik ook al aan kaarten komen voor de competitie-Klassieker. Als ze nu weer een 2:1 verkoop voor SCC-houders doen voordat LCC aan de beurt komt... dan wordt het lastig (of je houdt enkel de overpricede vakken over).
Vroeg me al af wanneer jij langs zou komen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat wij of uit-supporters mee mogen nemen of de wedstrijd in tweeën wordt opgesplitst?
Dat lijkt me niet ouwe reus. Jij kent die regels toch zo goed?quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat wij of uit-supporters mee mogen nemen of de wedstrijd in tweeën wordt opgesplitst?
Ik merk dat je niet helemaal doorhad dat ik een grapje maakte.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet ouwe reus. Jij kent die regels toch zo goed?
Oh, het was weer één van je niet-grappige grapjes. Dat had ik moeten weten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat je niet helemaal doorhad dat ik een grapje maakte.
Dat vind ik erg jammer.
Jammer dat mijn humor niet aansluit bij jouw behoeften.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh, het was weer één van je niet-grappige grapjes. Dat had ik moeten weten.
Ik denk dat we gisteren hebben gezien hoe goed dit team eigenlijk is. Veel mensen waren de afgelopen weken erg snel met oordelen dat het niets zou worden, maar met zoveel veranderingen moet een team nou eenmaal op elkaar ingespeeld raken. Daarom is het ook zo fijn dat we ondanks slecht spel, redelijk veel punten hebben gepakt in de eerste wedstrijden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk kunnen we het niveau van gisteravond goed vasthouden dan gaat het nog een leuk seizoen worden.
Ik stoor mij aan hoe de media met Kazim omgaat. Hij krijgt overal de schuld van, ook als hij niet zo veel doet. Bijvoorbeeld bij Roda. De speler van Roda wil Kazim pakken na de wedstrijd. Dan wordt wat Kazim daar doet uitvergroot in de media, maar niet wat die speler van Roda doet. Ander voorbeeld. Cillessen gedraagt zich als een idioot in het veld en Kazim zegt er wat van. Wat Kazim zegt wordt uitvergroot in de media, maar over het gedrag van Cillessen lees je niets.quote:
excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat mijn humor niet aansluit bij jouw behoeften.
Hopelijk neem je mij dit niet kwalijk.
Niet met je eens. Vooral dat geval met Cil; die werd ook hard aangepakt in de media en wordt dat nog steeds. Tegen Roda liep bij blijkbaar constant tegen die kerel te schelden. Geen wonder dat je dan verhaal gaat halen en ook geen wonder dat de initiator de zwartepiet toegespeeld krijgt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan hoe de media met Kazim omgaat. Hij krijgt overal de schuld van, ook als hij niet zo veel doet. Bijvoorbeeld bij Roda. De speler van Roda wil Kazim pakken na de wedstrijd. Dan wordt wat Kazim daar doet uitvergroot in de media, maar niet wat die speler van Roda doet. Ander voorbeeld. Cillessen gedraagt zich als een idioot in het veld en Kazim zegt er wat van. Wat Kazim zegt wordt uitvergroot in de media, maar over het gedrag van Cillessen lees je niets.
Natuurlijk is Kazim gek en kan hij niet voetballen, maar alles dat hij doet wordt veel groter gemaakt dan het is. Eigen spelers uitfluiten is schandalig, maar ik word ook misselijk van de hetze van de media tegen Kazim.
Waarheid.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan hoe de media met Kazim omgaat. Hij krijgt overal de schuld van, ook als hij niet zo veel doet. Bijvoorbeeld bij Roda. De speler van Roda wil Kazim pakken na de wedstrijd. Dan wordt wat Kazim daar doet uitvergroot in de media, maar niet wat die speler van Roda doet. Ander voorbeeld. Cillessen gedraagt zich als een idioot in het veld en Kazim zegt er wat van. Wat Kazim zegt wordt uitvergroot in de media, maar over het gedrag van Cillessen lees je niets.
Natuurlijk is Kazim gek en kan hij niet voetballen, maar alles dat hij doet wordt veel groter gemaakt dan het is. Eigen spelers uitfluiten is schandalig, maar ik word ook misselijk van de hetze van de media tegen Kazim.
Ja het is allemaal de schuld van de spelers die ruzie krijgen met Kazim.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Of je moeder.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Had je broer kunnen zijn inderdaad.
Zeer zeldzaam, 2 Mongolen die broers zijn. Tenzij afkomstig uit Mongolië, uiteraard.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Had je broer kunnen zijn inderdaad.
Kazim op 10?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:46 schreef Typisch het volgende:
Rot eens op met jullie aids joh. Bij voorbaat dank.:)
Overigens denk ik dat het met Immers wel eens afgelopen kan zijn. Gio.
Lexgod gaat gewoon een dartcarrière beginnen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:46 schreef Typisch het volgende:
Rot eens op met jullie aids joh. Bij voorbaat dank.:)
Overigens denk ik dat het met Immers wel eens afgelopen kan zijn. Gio.
Jullie? Jij bent toch ook gewoon een Feyenoorder?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:49 schreef Intellectueel het volgende:
Credit where credit's due. Jullie waren echt goed.
Gun het hem van harte verder.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lexgod gaat gewoon een dartcarrière beginnen.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is allemaal de schuld van de spelers die ruzie krijgen met Kazim.
Hij heeft altijd volgehouden voor 2 clubs te zijn, PEC Zwolle en Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie? Jij bent toch ook gewoon een Feyenoorder?
Dat ook weer niet. Maar feitelijk doet hij niet heel veel fout. Sankoh gaat lopen miepen afgelopen zondag, terwijl Kazim niets verkeerd deed. Behalve dan "Doe normaal" roepen 3 keer. Wie krijgt alles over zich heen? Kazim.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is allemaal de schuld van de spelers die ruzie krijgen met Kazim.
Toevallig is hij constant bij dingen betrokken. Na dat incident met Cillessen werden beide spelers aangepakt, maar inmiddels is Kazim wekelijks betrokken bij een opstootje of ruzietje, dan krijg je gewoon de schijn tegen. Dat heeft hij volledig aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Maar feitelijk doet hij niet heel veel fout. Sankoh gaat lopen miepen afgelopen zondag, terwijl Kazim niets verkeerd deed. Behalve dan "Doe normaal" roepen 3 keer. Wie krijgt alles over zich heen? Kazim.
En ja, het is een gozer met emotie, karakter, vervelende trekjes, zeurderig, maar zo overdreven veel aandacht dat ie krijgt slaat nergens op. Maar is wel weer typisch Nederlands.
Is ook een gevolg van social media en internet.. iedere scheet die je als voetballer laat wordt tegenwoordig veel meer uitvergroot dan vroeger..en als anderen het niet doen dan laten de voetballers zelf wel scheten op social media.. Kazim is er een meester in om de aandacht op zichzelf te vestigen omdat zijn ego gewoon veel te groot isquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ja, het is een gozer met emotie, karakter, vervelende trekjes, zeurderig, maar zo overdreven veel aandacht dat ie krijgt slaat nergens op. Maar is wel weer typisch Nederlands.
Wekelijks? Dit seizoen 1 keer als ik het me goed herinner. Tegen Cambuur toen ie boos was op die flesjes (maar werkelijk gewoon op zichzelf wegens het missen van die kans). Dat van Sankoh sloeg nergens op en Sankoh had aangepakt moeten worden ipv Kazim. Maar makkelijk slachtoffer, want hij reageert er altijd op.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig is hij constant bij dingen betrokken. Na dat incident met Cillessen werden beide spelers aangepakt, maar inmiddels is Kazim wekelijks betrokken bij een opstootje of ruzietje, dan krijg je gewoon de schijn tegen. Dat heeft hij volledig aan zichzelf te danken.
In de eerste of tweede wedstrijd liep hij ruzie te maken bij een corner toen herinner ik me.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wekelijks? Dit seizoen 1 keer als ik het me goed herinner. Tegen Cambuur toen ie boos was op die flesjes (maar werkelijk gewoon op zichzelf wegens het missen van die kans). Dat van Sankoh sloeg nergens op en Sankoh had aangepakt moeten worden ipv Kazim. Maar makkelijk slachtoffer, want hij reageert er altijd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |