Wie?quote:Op zondag 27 september 2015 13:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Na het plaatsen van de stok kan je gewoon middels een post in dit topic de foto's plaatsen.
OP hoef je niet te wijzigen, gebeurt pas bij het volgende topic. En de TT wijzigt een mod als die weer eens voorbij komt.
Wil je nu specifiek bij naam genoemd worden en niet als "een mod"?quote:
Vroegah, toen Puala nog blauw was, kanovinnie nog meedeed en ik nog in het zwart rondliep, waren er meerdere mods hierquote:Op zondag 27 september 2015 14:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wil je nu specifiek bij naam genoemd worden en niet als "een mod"?
Ja maar nu niet meer.quote:Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroegah, toen Puala nog blauw was, kanovinnie nog meedeed en ik nog in het zwart rondliep, waren er meerdere mods hier
Laatst nog gesolliciteerd maar een kleurtje maar helaasquote:Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroegah, toen Puala nog blauw was, kanovinnie nog meedeed en ik nog in het zwart rondliep, waren er meerdere mods hier
gelijk eerste zoekactie op google maps goedquote:Op zondag 27 september 2015 16:09 schreef eRKa het volgende:
Stok heeft een nieuwe plek, en er kan een gemeente afgestreept worden. Beek staat nu ook op de stok lijst.
[ afbeelding ]
Het rechtse bord op de foto, en dan ook nog de rechtse paal.
Wel eens voorbij zien komen in een andere reeks, diequote:Op zondag 27 september 2015 16:28 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een betere foto.
[ afbeelding ]
Zo wordt Stok ophalen extra leuk.
Pinpoint!quote:Op zondag 27 september 2015 16:09 schreef eRKa het volgende:
Stok heeft een nieuwe plek, en er kan een gemeente afgestreept worden. Beek staat nu ook op de stok lijst.
[ afbeelding ]
Het rechtse bord op de foto, en dan ook nog de rechtse paal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al iemand die 'm gaat halen?
Ik kan morgen niet en ben sowieso nog niet aan de beurt![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 20:21 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Pinpoint!Verdorie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al iemand die 'm gaat halen?
Ik kan morgen niet en ben sowieso nog niet aan de beurt
Ga stiekem gewoon toch!!!!111!111
Of Dagoduck anders ga jij toch
lekker faxen heel de dag echt genot
Dank voor de code.quote:Op zondag 27 september 2015 20:21 schreef Limburg82 het volgende:
Kan iemand mij die code toesturen? Durf niet met zekerheid te stellen of het mij lukt morgen.
quote:Op zondag 27 september 2015 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdorie!
Stiekem kan niet, want ik moet de nieuwe locatie hier postenquote:Op zondag 27 september 2015 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdorie!
quote:Op maandag 28 september 2015 02:13 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Stiekem kan niet, want ik moet de nieuwe locatie hier posten
Ik hoop dat Stok morgen door iemand wordt verplaatst, dan kan ik dinsdag weerAl heb ik wel liever dat hij in Limburg blijft, daar is hij niet zo vaak
Gaaf!!quote:Op zondag 27 september 2015 16:28 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een betere foto.
[ afbeelding ]
Zo wordt Stok ophalen extra leuk.
Jaloers dat hij wel een sportieve fietser is?quote:Op maandag 28 september 2015 12:21 schreef Nattekat het volgende:
De stok wordt ontvoerd door een wielrenner
Ik ben ook een sportieve fietser, maar geen wielrennerquote:Op maandag 28 september 2015 13:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jaloers dat hij wel een sportieve fietser is?
Voor straf wacht ik met het plaatsen van de foto's.quote:Op maandag 28 september 2015 12:21 schreef Nattekat het volgende:
De stok wordt ontvoerd door een wielrenner
blijft wel erg in de buurt zoquote:
Toevallig kwam ik net online toen je die foto's posttequote:Op maandag 28 september 2015 14:36 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Voor straf wacht ik met het plaatsen van de foto's.
Joa. Loop een beetje te klooien. Wanneer ik ze op mijn telefoon een kwartslag draai, krijg ik ze nog steeds niet goed op het forum.quote:Op maandag 28 september 2015 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het zijn ook nog eens 2 identieke foto's
Hè. Shoot. 😉quote:Op maandag 28 september 2015 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik net online toen je die foto's postte
volgens mij zit ik aardig goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op maandag 28 september 2015 15:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
volgens mij zit ik aardig goedFixed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fixed:Limburg... kan niet eens de zwaartekracht de goede kant op laten gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Absoluutquote:
Jaja, maar zolang alle gemeentes nog niet zijn geweest is het bijhouden van dat rijtje nog wat overbodig.quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Fien1989 het volgende:
Alleen de gemeentes... maar alle plaatsen moeten ook nog hè?
voorlopig nog genoeg te spelenquote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Fien1989 het volgende:
Alleen de gemeentes... maar alle plaatsen moeten ook nog hè?
Ikzelf zou juist niet zo zeer kijken naar gemeentes, maar juist naar de plaatsenquote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jaja, maar zolang alle gemeentes nog niet zijn geweest is het bijhouden van dat rijtje nog wat overbodig.
Bedenk ook dat we er al 11 jaar over doen om deze gemeente (400 nog wat) af te strepen
First things first
Als ik 'm verplaats kijk ik ook of de plaats al is geweest, maar niet zozeer naar de gemeentequote:Op maandag 28 september 2015 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
voorlopig nog genoeg te spelen
sowieso kijk ik als ik hem verplaats dat ik hem wel ergens drop waar die nog niet geweest is
De plaatsen echter nog welquote:Op maandag 28 september 2015 16:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
gemeentes zijn in noord nederland niet leuk meer
vlieland wacht maar tot volgend jaar
Ja daaag, niet naar Texelquote:Op maandag 28 september 2015 16:23 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
De plaatsen echter nog welIn het puntje van Groningen zijn nog best wat plaatsen niet geweest
![]()
Oh ja, ik zie ook dat van Texel slechts één plaats is geweestEn die is wèl betaalbaar te bereiken per auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |