abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156682199
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 01:16 schreef Gray het volgende:

[..]

:?
Je leek net een agent man. :') Lijkt net wegmisbruikers wel. _O-
pi_156682213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 01:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je leek net een agent man. :') Lijkt net wegmisbruikers wel. _O-
Nonsens. Maar ik gebruik dit forum net als jij, en hoop dat het wordt gebruikt volgens de regels en normen, niet dat topics gesloten moeten worden door koppige medegebruikers. Noem het: sociale controle.
pi_156705277
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Over off-topic gewauwel gesproken.
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit topic voor Deezer was, zodat de haters elders geen last van hem hadden.

Hier nemen die haters het direct weer over om hun suprematisme ten toon te spreidden.

Allemaal off-topic.
Dit soort reacties lijken me niet de bedoeling, rapporteer het gewoon in plaats van het topic verder te vervuilen.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:17:09 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156705767
dat lijkt me ook de beste strategie ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156705890
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:37 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Dit soort reacties lijken me niet de bedoeling, rapporteer het gewoon in plaats van het topic verder te vervuilen.
Ja, alsof dat gaat werken.

Ik kom geregeld posts tegen van o.a. het niveau " :') :') " (deze post was in GC en niet in R&P btw) en deed een TR. Die bewuste post werd pas na iets van 2 dagen weggehaald. Als ik daar vervolgens wat over zei (over dat op mijn TR's niet gereageerd wordt), kreeg ik de standaard reactie "Maar dat jij van mening bent dat een post niet oké is, wil nog niet zeggen dat dat dus ook zo is".

Ik begin serieus te denken dat mijn TR's eruit gefilterd worden ofzo, krijg ook nooit feedback, het is alsof die "TR-knop" (tegenwoordig "Rapporteer-knop") zo gescript is dat het enige wat die knop bij mij nog doet, mijzelf de melding geven dat de post gerapporteerd is en verder niks (een beetje als wanneer je in de Efteling papier weggooit...dat ding zegt vervolgens "danku" ofzo maar verder gebeurt er schijnbaar achter de schermen niks). Tegenwoordig doe ik heel af en toe doe ik nog wel eens een TR (gewoonlijk wanneer ik ergens bagger zie staan, nieteens omdat die post tegen mij gericht zou zijn want dat gebeurt de laatste tijd eigenlijk bijna niet meer) maar het lijkt toch niks uit te maken, so why bother?

Enige wat eigenlijk wel vrij goed werkt is het FB topic (als is de respons per subforum ook weer wisselend heb ik gemerkt).

Beste is om gewoon zo min mogelijk op dat gebagger te reageren, het is niet alsof dat soort mensen naar je zouden luisteren. Bespaar je de moeite en doe lekker niks :)
pi_156705907
Niet elk TR van elke user is ook daadwerkelijk een terechte TR. Soms is het gewoon een overdreven negatieve reactie ergens op, en dan blijft 't ook gewoon staan.
Ja doei.
pi_156705910
Meh, misschien in GC maar de laatste tijd wordt er snel gereageerd op reports in R&P. Niet altijd mee eens, maar ze zitten er wel bovenop. ^O^
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:27:54 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156705933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ja, alsof dat gaat werken.

Ik kom geregeld posts tegen van o.a. het niveau " :') :') " (deze post was in GC en niet in R&P btw) en deed een TR. Die bewuste post werd pas na iets van 2 dagen weggehaald.
Relevant. Echt.

En TR's zijn geen commando's. Wij kijken dan naar een post en bekijken of die inderdaad weg moet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:29:14 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156705946
Daarbij heeft Hardromacore wel een punt. Janken dat deezer een topic vervuilt en hem vervolgens maar wat graag en masse volgen. Tja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156705955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, alsof dat gaat werken.

Ik kom geregeld posts tegen van o.a. het niveau " :') :') " (deze post was in GC en niet in R&P btw) en deed een TR. Die bewuste post werd pas na iets van 2 dagen weggehaald. Als ik daar vervolgens wat over zei (over dat op mijn TR's niet gereageerd wordt), kreeg ik de standaard reactie "Maar dat jij van mening bent dat een post niet oké is, wil nog niet zeggen dat dat dus ook zo is".

Ik begin serieus te denken dat mijn TR's eruit gefilterd worden ofzo, krijg ook nooit feedback, het is alsof die "TR-knop" (tegenwoordig "Rapporteer-knop") zo gescript is dat het enige wat die knop bij mij nog doet, mijzelf de melding geven dat de post gerapporteerd is en verder niks (een beetje als wanneer je in de Efteling papier weggooit...dat ding zegt vervolgens "danku" ofzo maar verder gebeurt er schijnbaar achter de schermen niks). Tegenwoordig doe ik heel af en toe doe ik nog wel eens een TR (gewoonlijk wanneer ik ergens bagger zie staan, nieteens omdat die post tegen mij gericht zou zijn want dat gebeurt de laatste tijd eigenlijk bijna niet meer) maar het lijkt toch niks uit te maken, so why bother?

Enige wat eigenlijk wel vrij goed werkt is het FB topic (als is de respons per subforum ook weer wisselend heb ik gemerkt).

Beste is om gewoon zo min mogelijk op dat gebagger te reageren, het is niet alsof dat soort mensen naar je zouden luisteren. Bespaar je de moeite en doe lekker niks :)
Je kan eventueel ook invoeren dat je graag op de hoogte gehouden wordt. Als je geluk hebt krijg je dan uitleg waarom er wel/niet iets meegedaan. Lijkt me niet altijd mogelijk, maar er zal vast een keer een moderator tussen zitten die die moeite wel even neemt.
pi_156705963
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:29 schreef Copycat het volgende:
Daarbij heeft Hardromacore wel een punt. Janken dat deezer een topic vervuilt en hem vervolgens maar wat graag en masse volgen. Tja.
Ja doei.
pi_156706008
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Niet elk TR van elke user is ook daadwerkelijk een terechte TR. Soms is het gewoon een overdreven negatieve reactie ergens op, en dan blijft 't ook gewoon staan.
Dat snap ik ook wel, maar zodra het 2 dagen duurt voordat een TR effect lijkt te hebben, dan kan ik net zo goed niks doen en wachten totdat een modje "toevallig" bewuste post leest en hem dan weghaalt.
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Relevant. Echt.

En TR's zijn geen commando's. Wij kijken dan naar een post en bekijken of die inderdaad weg moet.
Klopt, relevant is het niet, dus ik laat het tegenwoordig zoveel mogelijk gewoon zitten (ik gaf een voorbeeld uit GC omdat het toevallig voor het laatst daar gebeurd is. M'n laatste TR in R&P was dacht ik al wat weken terug, kan me de details daarvan niet echt meer herinneren dus als voorbeeld kan ik dat ook niet meer gebruiken).

Misschien dat jullie definitie van "bagger" anders is, maar voor mij heeft het maken van TR's in elk geval geen zin.
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:29 schreef Copycat het volgende:
Daarbij heeft Hardromacore wel een punt. Janken dat deezer een topic vervuilt en hem vervolgens maar wat graag en masse volgen. Tja.
Ik heb me zoveel mogelijk daarbuiten gehouden (ben allang al blij dat ik dit keer niet zelf het doelwit was), las een enkele keer nog AVNZMG maar de afgelopen maanden bij elke keer wanneer ik twijfelde om te reageren in die reeks "wel/niet?" dan deed ik het toch maar niet, het was net als een duik nemen in een zwembad vol haaien :P
pi_156706035
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Je kan eventueel ook invoeren dat je graag op de hoogte gehouden wordt. Als je geluk hebt krijg je dan uitleg waarom er wel/niet iets meegedaan. Lijkt me niet altijd mogelijk, maar er zal vast een keer een moderator tussen zitten die die moeite wel even neemt.
Ik doe (deed) trouwens bij vrijwel alle TR's wel een korte mededeling (meestal de reden van de TR) en daar heb ik volgens mij echt nooooooit feedback op gehad, dus waarom de moeite nemen?

Er zijn veel betere manieren om een mod een topic in te krijgen, maar TR's maken is daar (wat ik gemerkt heb althans) niet ééntje van...in elk geval niet voor mij.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:38:00 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156706053
Oké. Jij komt met een voorbeeld van elders en dan zijn TR's in R&P niet de moeite waard.

Misschien in GC gaan klagen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:39:29 #190
416020 K44S
The bearded man
pi_156706071
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:29 schreef Copycat het volgende:
Daarbij heeft Hardromacore wel een punt. Janken dat deezer een topic vervuilt en hem vervolgens maar wat graag en masse volgen. Tja.
Sommige (iknoemgeennamen) deden dat expres. Om hopelijk Deezer te laten merken hoe irritant het kan zijn.

Ik reageer bewust niet op zn topic om dat hij een troll is :).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156706120
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:38 schreef Copycat het volgende:
Oké. Jij komt met een voorbeeld van elders en dan zijn TR's in R&P niet de moeite waard.

Misschien in GC gaan klagen?
Misschien gewoon lezen wat er staat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

(ik gaf een voorbeeld uit GC omdat het toevallig voor het laatst daar gebeurd is. M'n laatste TR in R&P was dacht ik al wat weken terug, kan me de details daarvan niet echt meer herinneren dus als voorbeeld kan ik dat ook niet meer gebruiken).
Om het wat duidelijker te onderstrepen zodat het hopelijk nu niet verkeerd geïnterpreteerd wordt, ik heb deze ervaring in elk subforum, ook in R&P en het overgrote deel van al mijn posts zijn in R&P dus het overgrote deel van mijn TR's ook.
En de laatste TR in R&P was alweer een tijdje terug (want ik maak ze om bovenstaande reden bijna niet meer) dus nam ik een vergelijkbaar voorbeeld uit een ander subforum.

Het ging er mij niet om dat het in GC gebeurde, maar dat het overal zo lijkt te zijn (dus ook hier...anders had ik dit toch niet in R&P-feedback geplaatst?).
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:43:48 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156706152
Dan maak je geen TR's meer.
Opgelost.

Anderen doen het wel, en als ze terecht zijn, doen wij wat met de gerapporteerde post. En de wereld draait door.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:51:57 #193
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_156706262
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:43 schreef Copycat het volgende:
Dan maak je geen TR's meer.
Opgelost.

Anderen doen het wel, en als ze terecht zijn, doen wij wat met de gerapporteerde post. En de wereld draait door.
Kunnen jullie Mathijs van Nieuwkerk niet een ban geven?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:46:04 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156707030
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:39 schreef K44S het volgende:

[..]

Sommige (iknoemgeennamen) deden dat expres. Om hopelijk Deezer te laten merken hoe irritant het kan zijn.

Ik reageer bewust niet op zn topic om dat hij een troll is :).
Dat ben ik, koekje van eigen deeg. Dagje gedaan en nu klaar mee.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:47:40 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156707062
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat ben ik, koekje van eigen deeg. Dagje gedaan en nu klaar mee.
flauw
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156707245
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:47 schreef Re het volgende:

[..]

flauw
doet ie anders nooit
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 12:16:04 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156708482
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:47 schreef Re het volgende:

[..]

flauw
Ach zo zijn er wel meer dingen op fok flauw.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156710527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik doe (deed) trouwens bij vrijwel alle TR's wel een korte mededeling (meestal de reden van de TR) en daar heb ik volgens mij echt nooooooit feedback op gehad, dus waarom de moeite nemen?
Ik heb ook nooit feedback gehad, maar dat leek me gewoon logisch want efficiënt enzo. Heb ook liever dat ze zich met modden bezig houden in plaats van klantenservice te moeten spelen, zeker als ik bedenk hoeveel TR's ze weleens tegen zouden kunnen komen..
pi_156712330
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:03 schreef Copycat het volgende:
Nee! Ook hier ga je geen vluchtelingenprobleem van maken, Syndroom.
Commentaar is weg.
Waarom mag dit niet besproken worden? Ben je een gutmensch geworden? Lekker kop in het zand steken doen alsof er niks aan de hand is. :')

Ik heb niets tegen vluchtelingen maar dit is wel een probleem waar we met zijn allen mee te maken hebben.
pi_156712341
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waarom mag dit niet besproken worden? Ben je een gutmensch geworden?
Het is irrelevant voor het topic.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')