abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156375265
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Echt in diverse media word je ermee doodgegooid. Telegraaf, RTL, SBS, WNL en Studio Powned hadden hier gisteren allemaal uitgebreide items over. En dat was 1 dag man.
En was dat subjectief (lees: negatief)? ;)

En zoals je in dat artikel kan lezen, ligt het initiatief voornamelijk bij GS en POW. Als het al in de media komt, is het in beginsel altijd om GP in kwaad daglicht te stellen.

Zie de uitzending van Radio 1 op de KRO waarin twee D66 gastjes zeggen dat het om een PVV complot gaat :')

En dit is wat Asscher ervan zegt: "De Europese Unie heeft grotere uitdagingen op dit moment dan een Nederlands referendum over een associatieverdrag. Het lijkt me niet dat men daar wakker van moet liggen."

Kortom: schijndemocratie en valse hoop
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:12:28 #277
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_156375267
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is wel zo democratisch van ons beiden. :P

Maar ik verwacht dat als er straks "tegen" wordt gestemd, dat de meeste partijen dat zullen negeren en indien er "voor" wordt gestemd partijen zullen veinzen dat ze luisteren naar het volk en het advies dus overnemen.
Dat vermoed ik ook. Sowieso is het een verdrag dat is opgesteld door de EU, dus Nederland heeft er niet zoveel over te zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door bascross op 25-09-2015 16:17:59 ]
Bedankt Hans.
pi_156375268
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:11 schreef ZOA het volgende:

[..]


[..]

Als jullie beide inhoudelijk niets beter hebben dan 'slap gelul' en 'houd je bek' of het niet kunnen weerleggen post dan niet...
Als je een topic opent in BNW beloof ik je uitgebreid te zullen reageren. Niet hier.
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:16:15 #279
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_156375339
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:10 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Bericht is van gister, misschien in de ochtend toen het allemaal nog niet zó een vaart liep.

Deze dan:

http://stevigestukkies.nl/25-sep-2015

:')
Wat een column. :D

quote:
Maar goed: kennis is macht. Onze overheid en ons Centraal Bureau voor Statistiek beschikken straks over een prachtige lijst met de namen van 300.000 buitengewoon dom uitgevallen meelopers. Mensen die aanschurken tegen het gedachtegoed van treitersite GeenStijl: intimidatie en gejatte kutjes.
Klinkt als een eng mannetje.
Bedankt Hans.
pi_156375344
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:12 schreef Aguia het volgende:

[..]

En was dat subjectief (lees: negatief)? ;)

En zoals je in dat artikel kan lezen, ligt het initiatief voornamelijk bij GS en POW. Als het al in de media komt, is het in beginsel altijd om GP in kwaad daglicht te stellen.

Zie de uitzending van Radio 1 op de KRO waarin twee D66 gastjes zeggen dat het om een PVV complot gaat :')

En dit is wat Asscher ervan zegt: "De Europese Unie heeft grotere uitdagingen op dit moment dan een Nederlands referendum over een associatieverdrag. Het lijkt me niet dat men daar wakker van moet liggen."

Kortom: schijndemocratie en valse hoop
Bij zowel Telegraaf, WNL, SBS, RTL als Powned was het niet subjectief, maar 1 grote reclameshow in het voordeel van Geenpeil. Bij andere reguliere media als bijvoorbeeld Pauw was het door de interviewer nog wel soort van kritisch.

Je kraamt nu wat artikels na die onterecht doen alsof we hier in Noord-Korea leven terwijl er echt niets aan de hand is.

Enige dat dit waanbeeld bij de auteur van zo'n artikel weg kan houden is volgens mij wanneer het NOS journaal elke dag een tussenstand zou geven van hoe ver men op weg is met een referendum dat al dan niet gaat plaatsvinden. Maar dat zou nou juist ontzettend ongepast zijn.

Nee, er klopt gewoon geen hout van dit Calimero'tje.
pi_156375376
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:16 schreef bascross het volgende:

[..]

Wat een column. :D

[..]

Klinkt als een eng mannetje.
Is het waarschijnlijk ook. Gelukkig is zijn naam ook bekend :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156375401
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:10 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Bericht is van gister, misschien in de ochtend toen het allemaal nog niet zó een vaart liep.

Deze dan:

http://stevigestukkies.nl/25-sep-2015

:')
Brr, naar mannetje zeg. :P
pi_156375409
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Bij zowel Telegraaf, WNL, SBS, RTL als Powned was het niet subjectief, maar 1 grote reclameshow in het voordeel van Geenpeil. Bij andere reguliere media als bijvoorbeeld Pauw was het door de interviewer nog wel soort van kritisch.

Je kraamt nu wat artikels na die onterecht doen alsof we hier in Noord-Korea leven terwijl er echt niets aan de hand is.

Enige dat dit waanbeeld bij de auteur van zo'n artikel weg kan houden is volgens mij wanneer het NOS journaal elke dag een tussenstand zou geven van hoe ver men op weg is met een referendum dat al dan niet gaat plaatsvinden. Maar dat zou nou juist ontzettend ongepast zijn.

Er klopt gewoon geen hout van dit Calimero'tje.
En als je erover nadenkt, wat zou daar mis mee zijn? Hoe kun jij het niet te triest voor woorden vinden dat nota bene een organisatie als GS iets als dit op touw moet zetten? Elk nationaal parlement zou dit mogelijk moeten stellen.

GP krijgt het verwijt dat niemand in NL het 300 tellende verdrag gaat lezen en dat deze actie derhalve nutteloos is. Kun jij een Kamerlid opnoemen dat het verdrag wel heeft gelezen?
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:21:58 #284
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_156375430
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:19 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Is het waarschijnlijk ook. Gelukkig is zijn naam ook bekend :).
Ik was hem aan het googlen. Was in het verleden een bekende fokker die hier ook columns schreef. Sluit niet uit dat hij nog een account heeft.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rikus_Spithorst
Bedankt Hans.
pi_156375486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:20 schreef Aguia het volgende:

[..]

En als je erover nadenkt, wat zou daar mis mee zijn? Hoe kun jij het niet te triest voor woorden vinden dat nota bene een organisatie als GS iets als dit op touw moet zetten? Elk nationaal parlement zou dit mogelijk moeten stellen.

GP krijgt het verwijt dat niemand in NL het 300 tellende verdrag gaat lezen en dat deze actie derhalve nutteloos is. Kun jij een Kamerlid opnoemen dat het verdrag wel heeft gelezen?
Wat er mis mee is, is dat het dan geen verslaan van nieuws is (nieuws is het wanneer ze de handtekeningen bijeen hebben), maar een actieve campagne om dat te bereiken. Dat dat niet de taak is van de NOS, is vanzelfsprekend. Het zou ongezond zijn.

Ik zie er geen probleem in dat GS hiermee komt.

Het zijn doorgaans de medewerkers van Kamerleden die het verdrag volledig doorlezen. Kamerleden zelf doen het over het algemeen met een managementsamenvatting en het rapport van de medewerker.
pi_156375562
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:21 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik was hem aan het googlen. Was in het verleden een bekende fokker die hier ook columns schreef. Sluit niet uit dat hij nog een account heeft.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rikus_Spithorst
Die post nog regelmatig hier op het forum.

Afijn, de insteek "ik ben het deels eens maar ben toch tegen omdat X het initiatief nam", is natuurlijk helemaal verkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2015 16:28:53 ]
pi_156375577
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Brr, naar mannetje zeg. :P
Ja als je een oproep doet om het huis van Femke Halsema in de fik te steken dan spoor je niet helemaal
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_156375591
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je een topic opent in BNW beloof ik je uitgebreid te zullen reageren. Niet hier.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je een topic opent in BNW beloof ik je uitgebreid te zullen reageren. Niet hier.
Waarom niet... het is tenslotte relevant dat de EU ten koste van alles Oekraine een associatieverdrag door de strot moest duwen... citaat van die Belg van Rampui uit 2014
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156375626
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is dat het dan geen verslaan van nieuws is (nieuws is het wanneer ze de handtekeningen bijeen hebben), maar een actieve campagne om dat te bereiken. Dat dat niet de taak is van de NOS, is vanzelfsprekend. Het zou ongezond zijn.

Ik zie er geen probleem in dat GS hiermee komt.

Het zijn doorgaans de medewerkers van Kamerleden die het verdrag volledig doorlezen. Kamerleden zelf doen het over het algemeen met een managementsamenvatting en het rapport van de medewerker.
Nieuws is volgens de NOS ook wanneer De Hond zijn ''peilingen'' bekend maakt ver buiten de verkiezingstijd om. En gek genoeg blijken die virtuele uitslagen niet te kloppen met de echte uitslag. Als dat al nieuws is, dan mag dit ook worden aangemerkt als nieuws.

Als dat van de medewerkers waar is dan is het contrast nog schriller dan ik in mijn vorig bericht aangaf.
pi_156375677
Als 3 man lopen te janken om Zwarte Piet is het ook weer nieuws dusja. En wanneer 250k mensen een initiatief steunen hoor je ze nog niet.

Een beetje selectief is het allemaal wel :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156375794
Vergeten we niet de TT aan te passen voor het volgende deel?
(she/her)
pi_156375854
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:35 schreef bascross het volgende:

[..]

Volgens mij is er genoeg bewijs dat Rusland deelneemt aan deze oorlog, dus een burgeroorlog zou ik het niet noemen. Het hele verdrag heb ik inderdaad niet gelezen, maar wat is de hoofddoelstelling? Rusland nog wat bozer maken?
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.html

Artikel 1 Doelstellingen

1. Er wordt een associatie tot stand gebracht tussen de Unie en haar lidstaten, enerzijds, en Oekraïne, anderzijds.
2. Deze associatie heeft ten doel:
a. geleidelijke toenadering tussen de partijen te bewerkstelligen op basis van gemeenschappelijke waarden en nauwe en geprivilegieerde banden, en de associatie van Oekraïne met het EU-beleid en de deelname aan programma's en agentschappen te vergroten;
b. een passend kader voor een versterkte politieke dialoog tot stand te brengen over alle zaken van wederzijds belang;
c. vrede en stabiliteit te bevorderen, bewaren en versterken, zowel op regionaal als op internationaal niveau, in overeenstemming met de beginselen van het Handvest van de Verenigde Naties en van de Slotakte van Helsinki van 1975 van de Conferentie over veiligheid en samenwerking in Europa en met de doelstellingen van het Handvest van Parijs voor een Nieuw Europa van 1990;
d. de voorwaarden te scheppen voor versterkte economische en handelsrelaties in het licht van de geleidelijke integratie van Oekraïne in de interne markt van de EU, onder meer door het opzetten van een diepe en brede vrijhandelsruimte als bepaald in titel IV (Handel en daarmee verband houdende aangelegenheden) van deze Overeenkomst, en de inspanningen van Oekraïne te ondersteunen om de overgang naar een goed functionerende markteconomie te voltooien, onder meer door de wetgeving geleidelijk af te stemmen op de EU-wetgeving;
e. de samenwerking te versterken op het gebied van justitie, vrijheid en veiligheid, om zo de rechtsstaat en het respect voor de mensenrechten en de fundamentele vrijheden te versterken;
f. de voorwaarden te scheppen voor steeds nauwere samenwerking op andere gebieden van wederzijds belang.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156375876
Het lijkt me nu juist bijzonder selectief om uit al dat media aanbod van ons doelgericht proberen te filteren dat je favoriete dingetje er zogenaamd uitgehouden wordt, terwijl het overal verslagen wordt. Zitten jullie soms heel hard "la la la" te roepen met de vingers in de oren wanneer dat weer voor de zoveelste keer in de media is? Van mij had het juist wel wat minder gemogen. :P
pi_156375913
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Echt in diverse media word je ermee doodgegooid. Telegraaf, RTL, SBS, WNL en Studio Powned hadden hier gisteren allemaal uitgebreide items over. En dat was 1 dag man.
De enige dag.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_156375914
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:42 schreef ZOA het volgende:

[..]

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.html

Artikel 1 Doelstellingen

1. Er wordt een associatie tot stand gebracht tussen de Unie en haar lidstaten, enerzijds, en Oekraïne, anderzijds.
2. Deze associatie heeft ten doel:
a. geleidelijke toenadering tussen de partijen te bewerkstelligen op basis van gemeenschappelijke waarden en nauwe en geprivilegieerde banden, en de associatie van Oekraïne met het EU-beleid en de deelname aan programma's en agentschappen te vergroten;
b. een passend kader voor een versterkte politieke dialoog tot stand te brengen over alle zaken van wederzijds belang;
c. vrede en stabiliteit te bevorderen, bewaren en versterken, zowel op regionaal als op internationaal niveau, in overeenstemming met de beginselen van het Handvest van de Verenigde Naties en van de Slotakte van Helsinki van 1975 van de Conferentie over veiligheid en samenwerking in Europa en met de doelstellingen van het Handvest van Parijs voor een Nieuw Europa van 1990;
d. de voorwaarden te scheppen voor versterkte economische en handelsrelaties in het licht van de geleidelijke integratie van Oekraïne in de interne markt van de EU, onder meer door het opzetten van een diepe en brede vrijhandelsruimte als bepaald in titel IV (Handel en daarmee verband houdende aangelegenheden) van deze Overeenkomst, en de inspanningen van Oekraïne te ondersteunen om de overgang naar een goed functionerende markteconomie te voltooien, onder meer door de wetgeving geleidelijk af te stemmen op de EU-wetgeving;
e. de samenwerking te versterken op het gebied van justitie, vrijheid en veiligheid, om zo de rechtsstaat en het respect voor de mensenrechten en de fundamentele vrijheden te versterken;
f. de voorwaarden te scheppen voor steeds nauwere samenwerking op andere gebieden van wederzijds belang.
_O_

Prima samenvatting van waarom ik voor ga stemmen.
pi_156375946
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:45 schreef UltraR het volgende:

[..]

De enige dag.
Dat is feitelijk onjuist. Nog even afgezien van dat het logisch is dat het niet een volle maand lang elke dag de hele dag op televisie is, er zijn immers ook al diverse onsuccesvolle pogingen tot een referendum geweest.

Daarmee heb ik overigens ook wel weer genoeg over dat specifieke deelonderwerp gezegd. Lieden van wie Geenpijl het stokpaardje is willen natuurlijk dat het constant op de buis is, maar dat zouden nou juist Noord-Koreaanse toestanden zijn. Gaat allemaal prima in Nederland, maar daar ga ik deze mensen toch niet van overtuigen.
pi_156375990
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:45 schreef Kaas- het volgende:

[..]

_O_

Prima samenvatting van waarom ik voor ga stemmen.
Er valt niets om voor te stemmen....dat is geloof ik het hele punt waar het om draait
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156376016
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is feitelijk onjuist. Nog even afgezien van dat het logisch is dat het niet een volle maand lang elke dag de hele dag op televisie is, er zijn immers ook al diverse onsuccesvolle pogingen tot een referendum geweest.
Het is wel degelijk een feit dat gisteren de eerste en enige dag was dat je werd 'doodgegooid' met geenpeil op de reguliere media.
En ik merkte dat vandaag dus direct op straat bij het flyeren.
NWS / Geenpeil: nog 45.000 binnen 4 dagen #5: Tick tock...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_156376054
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:49 schreef UltraR het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een feit dat gisteren de eerste en enige dag was dat je werd 'doodgegooid' met geenpeil op de reguliere media.
En ik merkte dat vandaag dus direct op straat bij het flyeren.
NWS / Geenpeil: nog 45.000 binnen 4 dagen #5: Tick tock...
Tom Dumoulin verscheen de laatste dagen van de Vuelta ook meer in de media dan tijdens de eerste week.

Allemaal een groot complot mensen.

Of je beredeneert gewoon met logica waarom dat het geval is natuurlijk.
pi_156376322
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Tom Dumoulin verscheen de laatste dagen van de Vuelta ook meer in de media dan tijdens de eerste week.

Allemaal een groot complot mensen.

Of je beredeneert gewoon met logica waarom dat het geval is natuurlijk.
Tom Dumoulin .. open daar nou maar een topic in BNW over en sluit deze gelijk af met nog wat meer onzin :)
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')