Is het voor dit associatieverdrag eigenlijk van belang dat je niet in oorlog bent met je buren?quote:In de Associatieovereenkomst staat dat Oekraïne in ruil voor een betere samenwerking en financiële hulp (het gaat om honderden miljoenen euro's) moet gaan voldoen aan Europese standaarden op het gebied van onder meer mensenrechten, de vrije markt, kwaliteitseisen en de rechtsstaat.
Ze willen de politiek alleen dichter bij de burger (of andersom, net wat) wanneer het hun uit komt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:37 schreef SeLang het volgende:
"GeenPeil heeft de afgelopen weken druk campagne gevoerd voor het referendum, naar eigen zeggen met meer dan duizend vrijwilligers."
Politieke betrokkenheid. En niet dankzij maar ondanks de gevestigde politiek en media die het compleet hebben doodgezwegen.
Ik wil de Pechtholds van deze wereld met hun hypocriete smoel nooit meer horen over gebrek aan politieke betrokkenheid van de bevolking.
Kun je nagaan hoeveel handtekeningen er zouden komen als er in een eerder stadium al wat aandacht voor wasquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:54 schreef UltraR het volgende:
Net terug van m'n laatste uurtjes flyeren op straat. Wat een verschil met eerdere dagen!
Voorheen kon je gerust stellen dat vrijwel niemand van de mensen die ik aansprak van Geenpeil had gehoord. Ik denk dat het misschien 1 op de 50 was.
Maar vandaag opeens allemaal mensen die reageerden met "oh ja, daar heb ik gisteren iets over gezien op televisie."
De macht van de oude media blijft groot. Het flyeren ging nu in ieder geval veel efficiënter omdat ik niet steeds van begin af aan alles hoefde uit te leggen.
Wel een teken dat de politiek er in ieder geval vanuit gaat dat het door gaat. Daarom nu op TV, want nu boeit het niet meer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel handtekeningen er zouden komen als er in een eerder stadium al wat aandacht voor was.
quote:Initiatief GeenPeil nadert 300.000 handtekeningen
Met nog twee dagen te gaan heeft het comité GeenPeil 96 procent van de benodigde 300.000 handtekeningen binnen om een referendum aan te vragen over de steun voor Oekraïne.
Dat meldt website Geenstijl vrijdag.
Eindelijk, na wekenlang genegeerd te zijn. En nu we de 300.000 toch wel gaan halen, ook zonder hun aandacht.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Toch goed dat de media er aandacht aan besteed.
Ze hadden er eerst niet zoveel geloof in denk ik zo. En nu het er echt op begint te lijken dat ze die 300k gaan halen, valt het niet meer te negeren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:18 schreef UltraR het volgende:
[..]
Eindelijk, na wekenlang genegeerd te zijn. En nu we de 300.000 toch wel gaan halen, ook zonder hun aandacht.
Het is een burgeroorlog.. evenzogoed, het is 1 van de hoofddoelstellingen en voorwaarden voor ondertekening maar niemand heeft dat associatieverdrag ook maar gelezenquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Is het voor dit associatieverdrag eigenlijk van belang dat je niet in oorlog bent met je buren?
Volgens mij is er genoeg bewijs dat Rusland deelneemt aan deze oorlog, dus een burgeroorlog zou ik het niet noemen. Het hele verdrag heb ik inderdaad niet gelezen, maar wat is de hoofddoelstelling? Rusland nog wat bozer maken?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:31 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het is een burgeroorlog.. evenzogoed, het is 1 van de hoofddoelstellingen en voorwaarden voor ondertekening maar niemand heeft dat associatieverdrag ook maar gelezen
De deelneming van Rusland aan de burgeroorlog is evenredig aan de deelneming van EU/VS...quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:35 schreef bascross het volgende:
[..]
Volgens mij is er genoeg bewijs dat Rusland deelneemt aan deze oorlog, dus een burgeroorlog zou ik het niet noemen. Het hele verdrag heb ik inderdaad niet gelezen, maar wat is de hoofddoelstelling? Rusland nog wat bozer maken?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:37 schreef Kaas- het volgende:
Als Oekraïne vrijhandel met ons wil ga je dat toch niet tegenhouden uit angst voor Rusland? We hebben al meer dan genoeg zwakte getoond in die richting, maar dat zou werkelijk alles slaan.
Er was anders wel een staatsgreep voor nodig ... dus het 'willen' van Oekraine alleen al is discutabelquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:37 schreef Kaas- het volgende:
Als Oekraïne vrijhandel met ons wil ga je dat toch niet tegenhouden uit angst voor Rusland? We hebben al meer dan genoeg zwakte getoond in die richting, maar dat zou werkelijk alles slaan.
Ik zou vooral kijken naar de voordelen en nadelen voor ons. Dat Oekraïne zo graag vrijhandel wil vind ik niet zo relevant.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:37 schreef Kaas- het volgende:
Doe ik ook en daarom stem ik bij het referendum straks voor het verdrag. Het is een win-winsituatie.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik zou vooral kijken naar de voordelen en nadelen voor ons.
We hebben een heel mooi ander topic dat je helemaal vol mag trollen (en ook al veelvuldig gedaan hebt) met je pro-Rusland praatje, maar hou hier alsjeblieft even je bek.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:39 schreef ZOA het volgende:
[..]
De deelneming van Rusland aan de burgeroorlog is evenredig aan de deelneming van EU/VS...
Wat een slap gelul zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:51 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
Er was anders wel een staatsgreep voor nodig ... dus het 'willen' van Oekraine alleen al is discutabel
Ik zie dat anders, dus ik stem tegen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe ik ook en daarom stem ik bij het referendum straks voor het verdrag. Het is een win-winsituatie.
Dat is wel zo democratisch van ons beiden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:04 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, dus ik stem tegen.
Echt in diverse media word je ermee doodgegooid. Telegraaf, RTL, SBS, WNL en Studio Powned hadden hier gisteren allemaal uitgebreide items over. En dat was 1 dag man.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:06 schreef Aguia het volgende:
Schijndemocratie, mediastilte en censuur in de kwestie GeenPeil...
http://curiales.nl/2015/09/24/censuur-geenpeil/
Oekraïne moet en zal een partner van de EU worden![]()
Zelfs als GS zorgt dat het referendum er komt, wordt het wss in de ban gedaan. Een herhaling van 2005..
Bericht is van gister, misschien in de ochtend toen het allemaal nog niet zó een vaart liep.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt in diverse media word je ermee doodgegooid. Telegraaf, RTL, SBS, WNL en Studio Powned hadden hier gisteren allemaal uitgebreide items over. En dat was 1 dag man.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
We hebben een heel mooi ander topic dat je helemaal vol mag trollen (en ook al veelvuldig gedaan hebt) met je pro-Rusland praatje, maar hou hier alsjeblieft even je bek.
Als jullie beide inhoudelijk niets beter hebben dan 'slap gelul' en 'houd je bek' of het niet kunnen weerleggen post dan niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |