abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:38:49 #226
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_156372007
Nee, want Jan Roos.
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:40:18 #227
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156372043
Het feest van de democratie. O+

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:42:33 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156372090
quote:
:D
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_156372297
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Het feest van de democratie. O+

[ afbeelding ]
Kinderarbied :(, dat gebeurd er dus zonder de EU })
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:56:48 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156372452
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als je het woord 'noch' wilt gebruiken, doe het dan goed.

Dus, of: het is vlees noch vis

of: het is geen vlees of vis

ja baas, het is noch, ik weet het, je mag je nu weer aftrekken van me lieverd O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156372467
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:56 schreef Re het volgende:

[..]

ja baas, het is noch, ik weet het, je mag je nu weer aftrekken van me lieverd O+
en je gebruikt niet het woord niet als je ook nog noch gaat gebruiken...
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:59:49 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156372527
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

en je gebruikt niet het woord niet als je ook nog noch gaat gebruiken...
ook dat weet ik :)... maak je geen zorgen, het is maar een post op een forum lieverd, maar dank je voor deze les, ik hou hem voortaan in de gaten, maar het feit blijft dat beide niet imposant waren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156372655
Ah vandaag dus NOS en Telegraaf.

Die 300.000 zijn trouwens alleen digitaal. Dan kan alles wat nog per post binnen is gekomen wel worden gezien als "de marge" toch? Zullen er nog aardig wat zijn denk ik zo.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156372684
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:51 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Kinderarbied :(, dat gebeurd er dus zonder de EU })
Dat gebeurt er in en door de EU :( Zonder de EU had dit niet plaats hoeven vinden :Y
pi_156372743
Zitten op bijna 279,5K nu. Althans, als je zoekt op #geenpeil op twitter en afbeeldingen die je iemand die een foto post van haar bedank-meme van Pechtold dat ze op 279,479 zitten
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_156372749
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:07 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat gebeurt er in en door de EU :( Zonder de EU had dit niet plaats hoeven vinden :Y
De E.U. is heilig een soort Goddelijke drie-eenheid van vrede, voorspoed en veiligheid
pi_156372782
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:09 schreef kalinhos het volgende:
Zitten op bijna 279,5K nu. Althans, als je zoekt op #geenpeil op twitter en afbeeldingen die je iemand die een foto post van haar bedank-meme van Pechtold dat ze op 279,479 zitten
297k bedoel je? Dan zullen ze de VijMiBo wel gaan gebruiken voor de grote bekendmaking :').
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156372829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:09 schreef kalinhos het volgende:
Zitten op bijna 279,5K nu. Althans, als je zoekt op #geenpeil op twitter en afbeeldingen die je iemand die een foto post van haar bedank-meme van Pechtold dat ze op 279,479 zitten
Volgens GS zelf zaten ze vanochtend al op 289K, en (in tegenstelling van wat ze zelf zeggen) dat zal waarschijnlijk een zeer conservatieve schatting zijn (ivm foutmarge en extra motivator).
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 september 2015 @ 14:24:26 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156373069
Denk dat ze al een week op 300K zitten en blijven pushen om foutmarge voor te zijn
pi_156373105
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Denk dat ze al een week op 300K zitten en blijven pushen om foutmarge voor te zijn
Als ze beetje slim zijn wel ja. Je ziet natuurlijk van verre aankomen dat 4% ongeldig is, dan is het handig om er toch stiekum 320.000 te hebben...
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:26:53 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156373125
Ik denk dat ze ook wel wat marge inbouwen. Maar stel dat ze vanmorgen echt 289k hadden en 1 op de 29 mensen heeft zijn stem direct naar de Kiesraad gestuurd dan zijn ze er ook (aangezien die stemmen niet in de GS telling zitten).

En sowieso telt GS enveloppen en er zit gemiddeld meer dan 1 stem in een envelop.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156373162
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Volgens GS zelf zaten ze vanochtend al op 289K, en (in tegenstelling van wat ze zelf zeggen) dat zal waarschijnlijk een zeer conservatieve schatting zijn (ivm foutmarge en extra motivator).
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:12 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

297k bedoel je? Dan zullen ze de VijMiBo wel gaan gebruiken voor de grote bekendmaking :').
klopt. 79, 97, gedoe altijd :P Tis 297 iig
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:29:28 #243
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156373174
Alleen hoeveel ongeldige stemmen zitten er in de electronische stemmen? Er hebben vast wel een paar mensen een scriptje gemaakt...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156373186
http://nos.nl/artikel/205(...)ndse-democratie.html

Tweede keer NOS over Geenpeil op 1 dag. Zo hoor je ze 5 weken niet en nu komen ze ineens :').
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156373204
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:29 schreef SeLang het volgende:
Alleen hoeveel ongeldige stemmen zitten er in de electronische stemmen? Er hebben vast wel een paar mensen een scriptje gemaakt...
Dat zou dan wel weer humor zijn, als blijkt dat de boel nogal besodemieterd is :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156373224
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:29 schreef RemcoW23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)ndse-democratie.html

Tweede keer NOS over Geenpeil op 1 dag. Zo hoor je ze 5 weken niet en nu komen ze ineens :').
Ik denk dat die er net als heel veel mensen een erg hard hoofd in hadden of het haalbaar was, nu wordt het spannend, dus interessant.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:32:52 #247
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156373242
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:29 schreef RemcoW23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)ndse-democratie.html

Tweede keer NOS over Geenpeil op 1 dag. Zo hoor je ze 5 weken niet en nu komen ze ineens :').
Sja, nu het gaat lukken proberen de linkse gevestigde media natuurlijk ook mee te liften op het succes. Zo van we waren er altijd al voor en het is een primeur voor de democratie
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156373265
Is de Kiesraad trouwens al bezig met het verwerken van die 150.000 stemmen die GS heeft aangeleverd tijdje terug. En wat er per post binnen komt nu.

Of mag alles pas na de 28e gedaan worden?

Wellicht noob-vraag, maargoed :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156373329
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:32 schreef SeLang het volgende:

[..]

Sja, nu het gaat lukken proberen de linkse gevestigde media natuurlijk ook mee te liften op het succes. Zo van we waren er altijd al voor en het is een primeur voor de democratie
Sowieso de MSM :')
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:37:43 #250
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156373338
"GeenPeil heeft de afgelopen weken druk campagne gevoerd voor het referendum, naar eigen zeggen met meer dan duizend vrijwilligers."

Politieke betrokkenheid. En niet dankzij maar ondanks de gevestigde politiek en media die het compleet hebben doodgezwegen.

Ik wil de Pechtholds van deze wereld met hun hypocriete smoel nooit meer horen over gebrek aan politieke betrokkenheid van de bevolking.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')