Nou dan zijn je grenzen gewoon kut. Serieus man beetje klagen dat je een paar blikjes drinken moet betalenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Het was alleen een voorbeeld dat ik juist wel mijn grenzen aan geef. Maar het slaat gewoon nergens op.. dus omdat ik het aan geef en ze wel respect tonen naar mij toe moet ik maar met ze gaan. Wetende dat ze respectloos naar andere toe zijn die het een soort van pikken omdat ze het niet durven te zeggen. Ik zou me echt schamen met zo'n vriendin.
Hey wat heb ik er weer mee te makenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Nou dan zijn je grenzen gewoon kut. Serieus man beetje klagen dat je een paar blikjes drinken moet betalen
Zelfs Angel-Joy zou je neermaaien.
Je trekt soms wel wat merkwaardige conclusies. Waarom zou hij zich nou weer moeten schamen omdat hij wel eens wat voor haar betaalt?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Het was alleen een voorbeeld dat ik juist wel mijn grenzen aan geef. Maar het slaat gewoon nergens op.. dus omdat ik het aan geef en ze wel respect tonen naar mij toe moet ik maar met ze gaan. Wetende dat ze respectloos naar andere toe zijn die het een soort van pikken omdat ze het niet durven te zeggen. Ik zou me echt schamen met zo'n vriendin.
Nee, als het gewoon een paar blikjes waren niet nee. Maar ze gaat uitgebreid shoppen en verwacht dat wij dat even gaan dokken.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Nou dan zijn je grenzen gewoon kut. Serieus man beetje klagen dat je een paar blikjes drinken moet betalen
Zelfs Angel-Joy zou je neermaaien.
Ik zou me schamen als ze mijn vriendin was en van mijn broer/vrienden gebruik zou maken.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je trekt soms wel wat merkwaardige conclusies. Waarom zou hij zich nou weer moeten schamen omdat hij wel eens wat voor haar betaalt?
Jij zou niks willen betalen voor je vriendin?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Nee, als het gewoon een paar blikjes waren niet nee. Maar ze gaat uitgebreid shoppen en verwacht dat wij dat even gaan dokken.
En was het niet eerst van dat ik moest oppassen want die Thaise zijn achter je geld aan. En dit soort geintjes kunnen dus wel, nu moet ik niet zo zeuren of zo?
Ja wel. Maar een beetje waardering mag wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij zou niks willen betalen voor je vriendin?
En vice versaquote:Op woensdag 30 september 2015 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Een meisje dat zo ver weg woont, is wel lekker veilig. Het contact is alleen online en de rest kun je er bij fantaseren.
Ook goed, het maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik hou wel op met NL vrouwen bashen, maar dan gaan ze weer piepen omdat ik een voorkeur heb voor Aziatische vrouwen. -"-quote:Op woensdag 30 september 2015 20:27 schreef Fatoeman het volgende:
Nintje zoekt gewoon argumenten om te vertellen waarom hij op aziaten valt, terwijl er veel normale nl meiden zijn. Het geeft niks als je op aziaten valt, maar zeg a.u.b. niet van dat komt door dit dat zus en zo. Ik heb meestal ook een voorkeur "buitenlandse" meiden, zuid-amerikaans/afrikaans, maar dat komt niet door de redenen die jij allemaal uitkraamt. Ik heb gewoon een voorkeur zonder reden, zo zou jij er ook eens tegenaan moeten kijken. Dus Nintje dat gebash op nl vrouwen is onzin.
Ja wat nu? Is het een Sunni?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol zag je edit al hoor. Maakt het uit of mijn vriend geel, blauw of groen is?
Hij is trouwens indo, dus blank&aziatisch. Wat nu?
Alles. Gooi jezelf in deze hevige discussie net als bij het rekening splitten topic.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey wat heb ik er weer mee te maken
Nou, sloop haar dan!?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Nee, als het gewoon een paar blikjes waren niet nee. Maar ze gaat uitgebreid shoppen en verwacht dat wij dat even gaan dokken.
En was het niet eerst van dat ik moest oppassen want die Thaise zijn achter je geld aan. En dit soort geintjes kunnen dus wel, nu moet ik niet zo zeuren of zo?
Meer omdat je snel geobsedeerd raakt met iets. Bedoel kom op nou een sleutelhanger na 2 wekenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Ook goed, het maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik hou wel op met NL vrouwen bashen, maar dan gaan ze weer piepen omdat ik een voorkeur heb voor Aziatische vrouwen. -"-
Volgens mij is dit de kern van het verhaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Een meisje dat zo ver weg woont, is wel lekker veilig. Het contact is alleen online en de rest kun je er bij fantaseren.
Je kan ook gewoon zeggen van ja dat is gewoon mijn smaak. Ben je ook klaarquote:Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Ook goed, het maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik hou wel op met NL vrouwen bashen, maar dan gaan ze weer piepen omdat ik een voorkeur heb voor Aziatische vrouwen. -"-
Wat cute, nee niks hoor. ;Pquote:Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol zag je edit al hoor. Maakt het uit of mijn vriend geel, blauw of groen is?
Hij is trouwens indo, dus blank&aziatisch. Wat nu?
Die sleutelhanger ligt op het kastje bij de rest van mijn verzameling aan Manga beeldjes en zo. Ik heb verder niks geks meer gedaan sindsdien. Ik kan er nu ook niets meer aan doen, die sleutelhanger is er nu al eenmaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Jiang153 het volgende:
Meer omdat je snel geobsedeerd raakt met iets. Bedoel kom op nou een sleutelhanger na 2 weken![]()
Nee, ik ben juist blij met de feedback. Het is beter om even goed na te denken waarmee ik bezig ben en het bekijken van een ander punt is nooit slecht.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:12 schreef Kroesneger het volgende:
Dit topic
TS krijgt niet te horen wat hij wil en misschien moet hij eens in het cultuur verdiepen voordat hij zo'n meid wil scoren, beetje obsessie niet?
Prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen van ja dat is gewoon mijn smaak. Ben je ook klaar
Ahahah damn, alsof ik daar voor bang was. Onzekerheid straalt er weer van af bij jou.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:21 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Prima.![]()
Angel-joy, het is gewoon mijn smaak maar jij niet hoor, maak je maar geen zorgen.
fotos uitgewisseld?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:21 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Prima.![]()
Angel-joy, het is gewoon mijn smaak maar jij niet hoor, maak je maar geen zorgen.
maakt niemand wat uit denk ik juistquote:Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Nee niet eens, dus snap niet waarom hij opeens met zo'n opmerking komt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |