abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2015 @ 19:43:15 #201
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_156504419
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Het was alleen een voorbeeld dat ik juist wel mijn grenzen aan geef. Maar het slaat gewoon nergens op.. dus omdat ik het aan geef en ze wel respect tonen naar mij toe moet ik maar met ze gaan. Wetende dat ze respectloos naar andere toe zijn die het een soort van pikken omdat ze het niet durven te zeggen. Ik zou me echt schamen met zo'n vriendin.
Nou dan zijn je grenzen gewoon kut. Serieus man beetje klagen dat je een paar blikjes drinken moet betalen :')

Zelfs Angel-Joy zou je neermaaien.
pi_156504485
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Nou dan zijn je grenzen gewoon kut. Serieus man beetje klagen dat je een paar blikjes drinken moet betalen :')

Hey wat heb ik er weer mee te maken :(
  woensdag 30 september 2015 @ 19:50:49 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156504587
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Het was alleen een voorbeeld dat ik juist wel mijn grenzen aan geef. Maar het slaat gewoon nergens op.. dus omdat ik het aan geef en ze wel respect tonen naar mij toe moet ik maar met ze gaan. Wetende dat ze respectloos naar andere toe zijn die het een soort van pikken omdat ze het niet durven te zeggen. Ik zou me echt schamen met zo'n vriendin.
Je trekt soms wel wat merkwaardige conclusies. Waarom zou hij zich nou weer moeten schamen omdat hij wel eens wat voor haar betaalt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_156504691
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Nee, als het gewoon een paar blikjes waren niet nee. Maar ze gaat uitgebreid shoppen en verwacht dat wij dat even gaan dokken.

En was het niet eerst van dat ik moest oppassen want die Thaise zijn achter je geld aan. En dit soort geintjes kunnen dus wel, nu moet ik niet zo zeuren of zo?
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_156504728
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je trekt soms wel wat merkwaardige conclusies. Waarom zou hij zich nou weer moeten schamen omdat hij wel eens wat voor haar betaalt?
Ik zou me schamen als ze mijn vriendin was en van mijn broer/vrienden gebruik zou maken.
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
  woensdag 30 september 2015 @ 19:58:20 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156504753
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Nee, als het gewoon een paar blikjes waren niet nee. Maar ze gaat uitgebreid shoppen en verwacht dat wij dat even gaan dokken.

En was het niet eerst van dat ik moest oppassen want die Thaise zijn achter je geld aan. En dit soort geintjes kunnen dus wel, nu moet ik niet zo zeuren of zo?
Jij zou niks willen betalen voor je vriendin? :?
pi_156505051
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij zou niks willen betalen voor je vriendin? :?
Ja wel. Maar een beetje waardering mag wel.
  woensdag 30 september 2015 @ 20:13:12 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156505107
Een meisje dat zo ver weg woont, is wel lekker veilig. Het contact is alleen online en de rest kun je er bij fantaseren.
pi_156505463
Nintje zoekt gewoon argumenten om te vertellen waarom hij op aziaten valt, terwijl er veel normale nl meiden zijn. Het geeft niks als je op aziaten valt, maar zeg a.u.b. niet van dat komt door dit dat zus en zo. Ik heb meestal ook een voorkeur "buitenlandse" meiden, zuid-amerikaans/afrikaans, maar dat komt niet door de redenen die jij allemaal uitkraamt. Ik heb gewoon een voorkeur zonder reden, zo zou jij er ook eens tegenaan moeten kijken. Dus Nintje dat gebash op nl vrouwen is onzin.
  Spellchecker woensdag 30 september 2015 @ 21:57:16 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156509076
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Een meisje dat zo ver weg woont, is wel lekker veilig. Het contact is alleen online en de rest kun je er bij fantaseren.
En vice versa :D
pi_156510585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:27 schreef Fatoeman het volgende:
Nintje zoekt gewoon argumenten om te vertellen waarom hij op aziaten valt, terwijl er veel normale nl meiden zijn. Het geeft niks als je op aziaten valt, maar zeg a.u.b. niet van dat komt door dit dat zus en zo. Ik heb meestal ook een voorkeur "buitenlandse" meiden, zuid-amerikaans/afrikaans, maar dat komt niet door de redenen die jij allemaal uitkraamt. Ik heb gewoon een voorkeur zonder reden, zo zou jij er ook eens tegenaan moeten kijken. Dus Nintje dat gebash op nl vrouwen is onzin.
Ook goed, het maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik hou wel op met NL vrouwen bashen, maar dan gaan ze weer piepen omdat ik een voorkeur heb voor Aziatische vrouwen. -"-

[ Bericht 7% gewijzigd door nintjedeboz op 30-09-2015 22:39:46 ]
pi_156510844
Lol zag je edit al hoor. Maakt het uit of mijn vriend geel, blauw of groen is?
Hij is trouwens indo, dus blank&aziatisch. Wat nu?
  woensdag 30 september 2015 @ 23:21:33 #213
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156512125
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja wat nu? Is het een Sunni?
pi_156512540
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hey wat heb ik er weer mee te maken :(
Alles. Gooi jezelf in deze hevige discussie net als bij het rekening splitten topic. 8-)

quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Nou, sloop haar dan!? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Ook goed, het maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik hou wel op met NL vrouwen bashen, maar dan gaan ze weer piepen omdat ik een voorkeur heb voor Aziatische vrouwen. -"-
Meer omdat je snel geobsedeerd raakt met iets. Bedoel kom op nou een sleutelhanger na 2 weken :') :|W

Dit zou je ook niet hebben gedaan als je haar hier ontmoet had, althans dat denk ik dan.
Irene is bae <3
pi_156513505
Dit topic :')

TS krijgt niet te horen wat hij wil en misschien moet hij eens in het cultuur verdiepen voordat hij zo'n meid wil scoren, beetje obsessie niet?
pi_156516405
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is dit de kern van het verhaal.
pi_156516649
quote:

[..]

Je kan ook gewoon zeggen van ja dat is gewoon mijn smaak. Ben je ook klaar ;)
pi_156517230
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat cute, nee niks hoor. ;P
pi_156517331
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Jiang153 het volgende:
Meer omdat je snel geobsedeerd raakt met iets. Bedoel kom op nou een sleutelhanger na 2 weken :') :|W
Die sleutelhanger ligt op het kastje bij de rest van mijn verzameling aan Manga beeldjes en zo. Ik heb verder niks geks meer gedaan sindsdien. Ik kan er nu ook niets meer aan doen, die sleutelhanger is er nu al eenmaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 00:12 schreef Kroesneger het volgende:
Dit topic :')

TS krijgt niet te horen wat hij wil en misschien moet hij eens in het cultuur verdiepen voordat hij zo'n meid wil scoren, beetje obsessie niet?
Nee, ik ben juist blij met de feedback. Het is beter om even goed na te denken waarmee ik bezig ben en het bekijken van een ander punt is nooit slecht.
pi_156517368
:')
pi_156517383
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 08:04 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon zeggen van ja dat is gewoon mijn smaak. Ben je ook klaar ;)
Prima. ^O^

Angel-joy, het is gewoon mijn smaak maar jij niet hoor, maak je maar geen zorgen. :6
pi_156517412
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:21 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Prima. ^O^

Angel-joy, het is gewoon mijn smaak maar jij niet hoor, maak je maar geen zorgen. :6
Ahahah damn, alsof ik daar voor bang was. Onzekerheid straalt er weer van af bij jou.
Nou om jou even te gerustellen: je bent ook niet mijn smaak
pi_156517480
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:21 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Prima. ^O^

fotos uitgewisseld?
pi_156517504
quote:

[..]

maakt niemand wat uit denk ik juist
pi_156517525
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:29 schreef Rucola het volgende:

[..]

fotos uitgewisseld?
Nee niet eens, dus snap niet waarom hij opeens met zo'n opmerking komt.
Misschien heb je gewoon gelijk, en heeft hij hulp nodig ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')