Ben ik mee bezig..., ik wacht nog op één onderdeelquote:Op donderdag 24 september 2015 07:37 schreef nils7 het volgende:
Pssst JW, als je dan toch een nieuwe OP doet, die van Nippon nog niet beschikbaar?
Mooi nieuws. Deal toch met Ferrari voor 2017 en dan 2016 reserve rol? Ik gok er zomaar op.quote:Op donderdag 24 september 2015 08:26 schreef aesop het volgende:
Nieuws:
Perez verlengt bij Force India
Jos zegt dat Max sowieso rijdt F1 rijdt volgend jaar, ondanks de geruchtenrond Red Bull.
Lijkt mij ook dat Red Bull zich niet zomaar uit het kampioenschap kan onttrekken toch? En als die mogelijkheid er wel zou zijn, zou dan niet ome Bernie proberen om dat te voorkomen.quote:Op donderdag 24 september 2015 08:26 schreef aesop het volgende:
Nieuws:
Perez verlengt bij Force India
Jos zegt dat Max sowieso rijdt F1 rijdt volgend jaar, ondanks de geruchtenrond Red Bull.
Red Bull is eigenaar van Toro Rosso. En heeft ook het contract afgesloten met de Renault motoren. Dat ze nu dus (voor beide teams) opgezegd hebben. Toro Rosso heeft volgend jaar dus ook geen motoren.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:07 schreef aesop het volgende:
Ik denk eerder dat Toro Rosso ook zonder Red Bull volgend jaar op de grid staat. Wie zegt dat zij van Ferrari motoren geleverd krijgen? Zou zomaar kunnen dat ze doorgaan met Renault komend jaar. De ontbindende factor voor Red Bull is dat ze het defacto worksteam zouden zijn, als Renault een fabrieksteam begint is dat niet meer zo. TR heeft in feite gewoon een klantrelatie waar niks aan verandert.
Andere eigenaar bedoel je, aangezien Red Bull eigenaar is van Toro Rosso.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:15 schreef Fopje het volgende:
RBR wil dezelfde motoren als Ferrari, dus geen klantenspec motor. Of ze daar gehoor aan geven is nog maar de vraag.
Maar ik neem aan dat STR die eis niet heeft. Dus dan zou het toch ook nog kunnen zijn dat STR met Ferrari motoren (klantenspec) gaat rijden zonder Red Bull als sponsor? Moeten ze alleen wel een andere sponsor even vinden
Ah dankje. Hier laten ze geen spoilers zien? Bijv. een titel zoals "F1 Japan GP - Hamilton strikes back" ofzoquote:Op donderdag 24 september 2015 00:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gewoon bbc iplayer met hola plugin. Staat vanaf zondag 12 uur in de middag al erop de race van Japan😀.
Neen, strikt verboden sinds 2013quote:Op donderdag 24 september 2015 14:45 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ah dankje. Hier laten ze geen spoilers zien? Bijv. een titel zoals "F1 Japan GP - Hamilton strikes back" ofzo
Aii, nu maar hopen dat ze al het spul op tijd binnen en klaar hebben voor VT1 morgen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:48 schreef Beach het volgende:
http://www.skysports.com/(...)t-the-japanese-gp?33
* sasquatschquote:Op donderdag 24 september 2015 18:45 schreef THEFXR het volgende:
wie gaan er allemaal live kijken om 07.00 uur?
Ook q1-q3quote:Op donderdag 24 september 2015 18:45 schreef THEFXR het volgende:
* Nattekatquote:Op donderdag 24 september 2015 18:45 schreef THEFXR het volgende:
Ik wel, daarna hele dag tentamen leremquote:Op donderdag 24 september 2015 18:45 schreef THEFXR het volgende:
Als ie maar niet bij Haas in stapt of Manor of een van de andere kutteamsquote:Op donderdag 24 september 2015 10:05 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mooi nieuws. Deal toch met Ferrari voor 2017 en dan 2016 reserve rol? Ik gok er zomaar op.
Postlewaithe inderdaad. Was een Honda-project.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ie maar niet bij Haas in stapt of Manor of een van de andere kutteams![]()
Hij is een enorm talent, maar een paar jaar in de achterhoede en je bent gezien en geweest. Zo ook bij Jos.
Jammer dat die ene dude toen dood ging, dat project zag er echt goed uit. Eeuwig zonde.
Button opzouten en Max in de Honda McLaren volgend jaar en die gaat dan als de bliksem en livery in wit/rood. Ik ben nu al voorquote:Op donderdag 24 september 2015 19:33 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Postlewaithe inderdaad. Was een Honda-project.
Ik zie Button het liefst blijven. Vind het een geweldige representant voor de sport en heeft een zeer mooie rijstijl. Iets dat je maar weinig ziet bij de coureurs van tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Button opzouten en Max in de Honda McLaren volgend jaar en die gaat dan als de bliksem en livery in wit/rood. Ik ben nu al voor
Overgenomen worden door wie?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:01 schreef Djoetma het volgende:
Overigens denk ik dat STR en RBR gewoon overgenomen gaan worden als RB inderdaad vertrekt. Ik weet dan niet of de contracten dan ook in tact blijven.
Ze hoeven toch niet door dezelfde club overgenomen te worden?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Overgenomen worden door wie?
Welke club zie jij ineens 2 volledige F1 teams runnen over minder dan een half jaar?
Okay laat ik het anders stellen dan. Welke club denk je dat nu een F1 team kan overnemen en over minder dan een half jaar runnen, terwijl er nog geen motor is en niks getest is etc.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet door dezelfde club overgenomen te worden?
Auto update zal toch niet zoveel kosten qua data wel?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Fack kan niet kijken zondag. Zoek dus een liveblog, iemand tips? Ver door de bundel dus wil niks van stream of auto-update.
Ik heb de intro in de OP niet voor niets geschrevenquote:Op donderdag 24 september 2015 20:31 schreef Dos37 het volgende:
Wat zijn de verwachtingen, dit wekend is het een power circuit of downforce circuit
Dit topicquote:Op donderdag 24 september 2015 20:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Fack kan niet kijken zondag. Zoek dus een liveblog, iemand tips? Ver door de bundel dus wil niks van stream of auto-update.
nee kan niet, want dat contract is 2-zijdig ontbonden. En Renault heeft verklaart volgend jaar geen klantenmotoren te leveren. Komt er op neer dat als er geen fabrieksteam van ze komt komend jaar dat er geen Renault motor op de grid staat. En ook niet hij Sauber zoals er laatst geopperd werd door diverse users.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:07 schreef aesop het volgende:
Ik denk eerder dat Toro Rosso ook zonder Red Bull volgend jaar op de grid staat. Wie zegt dat zij van Ferrari motoren geleverd krijgen? Zou zomaar kunnen dat ze doorgaan met Renault komend jaar. De ontbindende factor voor Red Bull is dat ze het defacto worksteam zouden zijn, als Renault een fabrieksteam begint is dat niet meer zo. TR heeft in feite gewoon een klantrelatie waar niks aan verandert.
Klopt ook wel weer idd. Maar iig gewoon tekst dus. Soort liveblog zoals nos bij wielrennen had.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Auto update zal toch niet zoveel kosten qua data wel?
Lol no dat vreet pas MB's etcquote:
zei je dat ook over BrawnGP in '09? Al was dat maar 1 team maar de Merc hebben ze er op kortr dan het winterseizoen ingelepeld, dus 6 maanden is dan nog maar peulenschil.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Okay laat ik het anders stellen dan. Welke club denk je dat nu een F1 team kan overnemen en over minder dan een half jaar runnen, terwijl er nog geen motor is en niks getest is etc.
Ik kan me er maar weinig bedenken en zeker geen 2 en heel succesvol zal dat niet zijn.
Welnee.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer idd. Maar iig gewoon tekst dus. Soort liveblog zoals nos bij wielrennen had.
[..]
Lol no dat vreet pas MB's etc
Ik zei wel dat Button Wereldkampioen ging worden dat jaar.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zei je dat ook over BrawnGP in '09? Al was dat maar 1 team maar de Merc hebben ze er op kortr dan het winterseizoen ingelepeld, dus 6 maanden is dan nog maar peulenschil.
GPupdate heeft een live "blog".....quote:Op donderdag 24 september 2015 20:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer idd. Maar iig gewoon tekst dus. Soort liveblog zoals nos bij wielrennen had.
Het team is er natuurlijk nog steeds. Alleen het RBR-geld is er niet. Hooguit de leiding niet. Maar het personeel kun je gewoon overnemen, zoals ze dat ook hebben gedaan met Minardi destijds en Jaguar. Het hoeft niet één club te zijn, en je hebt gewoon een team dat er al staat.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke club zie jij ineens 2 volledige F1 teams runnen over minder dan een half jaar?
Iedereen met genoeg geld. Bedrijven, privé-personen.... Dit is in de F1 altijd gebeurd met teams die niet gewoonweg te arm waren.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Okay laat ik het anders stellen dan. Welke club denk je dat nu een F1 team kan overnemen en over minder dan een half jaar runnen, terwijl er nog geen motor is en niks getest is etc.
De overname van Spyker was anders binnen een maand rond:quote:Op donderdag 24 september 2015 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Overname op zo'n korte termijn is ondenkbaar.
die stond er vanochtend nog niet in.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de intro in de OP niet voor niets geschreven
De officiële app?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Denk dat de mobiele site niets meer gebruikt dan de site van de NOS...quote:
Dit dus. En Ricciardo is verzekerd door Horner dat het team volgend jaar op een of andere manier op de grid staat.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:42 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, een eventueel vertrek is nog lang niet aan de orde, dus de tijd wordt wel korter.
quote:Daniel Ricciardo says Red Bull Formula 1 chiefs have reassured him the team will find a lifeline amid its current lack of a 2016 engine deal.
Following Red Bull's decision to split from power unit Renault at the end of the year, it has suggested over recent days that unless it receives a competitive engine from 2016 then it will pull out of F1, along with sister team Toro Rosso. With Mercedes refusing to supply, Red Bull's only option is Ferrari, although the Scuderia's chairman Sergio Marchionne has expressed concerns to F1 chief executie Bernie Ecclestone about doing so.
Ricciardo confirmed he had sought assurances from team principal Christian Horner and advisor Helmut Marko (pictured, with Ricciardo).
"They're confident we'll figure it out one way or another," said the Australian. "Obviously it's in our interest to try and get the best. We want to win as well, so that's what we are trying to get. I haven't broken [owner] Dietrich's [Mateschitz] balls yet, I'm sure he's got a lot on his plate.
"I'll let him do what he needs to, and if it gets later into the year and still nothing has come then I'll maybe make a little bit of noise. But honestly, I don't feel it will get to that."
On the possibility of being without an F1 drive for 2016 if Red Bull quits, Ricciardo initially joked, "I'm too young to have a year off!" then added, "Right now, I'm not concerned. I'm more curious to see what happens.
"It's still only September – don't get me wrong, the sooner we have an answer the better, (but) we're not in November, December yet. When it starts getting towards that part of the year then you've got to start really deciding what's going to happen. But it's still early and I'm confident we'll get what we're after."
Nee, zit in de auto.. Maakt ook niet zo veel uit, bedankt voor alle tips. Ik kijk even wat dan lukt.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:34 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De officiële app?
[..]
Denk dat de mobiele site niets meer gebruikt dan de site van de NOS...
Is er op de plek waar je bent geen hotspot van Ziggo oid?
gpupdate.net altijd hier! Prima live blog.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Valt wel mee, de oude spec zou minimaal de Monza motor of misschien wel de volgende die dit jaar nog komt, de 5e motor, worden.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien niet zo handig dat Red Bull Renault heeft weggejaagd dan, nu zijn ze volledig afhankelijk van Ferrari...
Volgend jaar is de motor alweer geüpdatet omdat ze dan weer tokens hebben om te gebruiken. Dus ja, aan het begin van het volgend seizoen is de motor beter dan aan het eind van dit seizoen, maar dat geldt in principe voor alle motoren.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Valt wel mee, de oude spec zou minimaal de Monza motor of misschien wel de volgende die dit jaar nog komt, de 5e motor, worden.
Volgens mij nu al een klap beter dan Renault en lijkt echt onmogelijk, dat ze volgend jaar opeens sneller zouden zijn. Dan zit je al op Mercedes niveau.
Thanks! Meteen het account even gefollowed!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
gpupdate.net altijd hier! Prima live blog.
SPOILER: Hele tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stukkie:Is Sainz gewoon een beetje jelly of spreekt hij de waarheid?quote:Sainz cited two instances where he had obeyed team orders this season and has no plans to stop being a team player despite Verstappen's actions.
"My approach will not change," said Sainz ahead of this weekend's Japanese GP. "I know more what Max is about.
"He likes to play a bit more of maybe a 'bad boy' role and I kind of knew this, but now he has demonstrated it.
"Towards the team [my approach] is not going to change. If they call something I will trust them. I'm a team player.
"I think I behaved, when I need to be selfish I will be, but so far I've not had the opportunity or situation to show selfishness because I trust them and every time they've called for swaps I've done it.
"Malaysia in the last stint when Max overtook me, it was not an overtake.
"I let him by and everyone on the news was like 'oh what a great move' and I was like 'please, I let him by'.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:24 schreef Kikopuz het volgende:
Had dit ook hier gepost, maar er zijn zoveel F1-topics dat ik niet weet waar ik het moet plaatsen![]()
LinkLijkt me vrij duidelijk dat Sainz daar totaal geen moeite doet om zijn plek te verdedigen. Hoef je niet eens over te discussiërenSPOILER: Hele tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stukkie:
[..]
Is Sainz gewoon een beetje jelly of spreekt hij de waarheid?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:24 schreef Kikopuz het volgende:
Had dit ook hier gepost, maar er zijn zoveel F1-topics dat ik niet weet waar ik het moet plaatsen![]()
LinkHOLY FUCK HEB JIJ EEN EIGEN BIOSCOOP?!?!?!SPOILER: Hele tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stukkie:
[..]
Is Sainz gewoon een beetje jelly of spreekt hij de waarheid?
JONGES EN MEIKE EN MOTORBLOEMPJE WE GAAN ALLEMAAL BIJ KIKOPUZ KIJKEN ZONDAG IK NEEM BIER MEE!!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
Ja ze rijden al, wel 2 seconden langzamer dan Mercedes, maar nog steeds erg natte baanquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:20 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan niet kijken helaas, moet zo werken.. Rijden de Ferraris al? Ben benieuwd of zij hun goede vorm vasthouden.
twitter:Lotus_F1Team twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 08:10:02Shall we deploy our traditional rain-off Q&A fun instead? Remember, we won't answer much seriously & we will ignore the Qs we don't like ;-) reageer retweet
xDquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:17 schreef ueberduitser het volgende:
lotus fun...twitter:Lotus_F1Team twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 08:10:02Shall we deploy our traditional rain-off Q&A fun instead? Remember, we won't answer much seriously & we will ignore the Qs we don't like ;-) reageer retweet
paar rondjes gereden ook maar. Heeft ook niet veel nut gezien het feit dat het zondag vrijwel zeker volledig droog isquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat Max idioot snel is in de regen. Dat is aan de tijden niet echt te zien in FP1 en 2. Hoe zit dat nou?tijd voor witte zakdoekjes
En weer achter Sainz, WAARDELOOS.quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat Max idioot snel is in de regen. Dat is aan de tijden niet echt te zien in FP1 en 2. Hoe zit dat nou?tijd voor witte zakdoekjes
Dit begint gewoon vernederend te wordenquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En weer achter Sainz, WAARDELOOS.
Ze hadden toen toch ook Petrov. Renault heeft wel interesse in Rusland.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:54 schreef aesop het volgende:
Kvyat naar Renault volgens Mol? Maar die zit er wel vaker naast.
Laat Max nou maar nog een jaar in het middenveld lekker inhalen....
quote:Op vrijdag 25 september 2015 05:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
HOLY FUCK HEB JIJ EEN EIGEN BIOSCOOP?!?!?!
JONGES EN MEIKE EN MOTORBLOEMPJE WE GAAN ALLEMAAL BIJ KIKOPUZ KIJKEN ZONDAG IK NEEM BIER MEE!!!!!
En nu is iedereen al pissig als Maxgod P8 kwalificeert. Of als hij tot-P10 start iedereen al begint te mijmeren over podiumplaats.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Niet vergeten:een jaar geleden stonden we met een paar om 3u 's nachts op voor een heel bijzondere gebeurtenis
Dat zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:43 schreef Beach het volgende:
Wat als Max er in dezelfde bocht af gaat als Bianci...
Dan niks. Wat probeer je met deze post te bereiken?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:43 schreef Beach het volgende:
laat maar...quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dan niks. Wat probeer je met deze post te bereiken?
Wat?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grosjean is wel echt een topcoureur hoor
Dan staat ie in de grindbak. Lachuhhhquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:43 schreef Beach het volgende:
Werd hard vernederd door Kimi, die weer hard vernederd wordt door Vettel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grosjean is wel echt een topcoureur hoor
Zijn eerste jaar deed hij vreemde dingen, maar hij is een van de grotere talenten op de grid. Maargoed een huilsmiley neerzetten zonder onderbouwing is normaal op fok en fucking hip enzo, dus ik ga er verder ook niet meer op in. Kansloosquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Grosjean komt nooit maar dan ook nooit bij Ferrari.
No shit, hij was een rookie naar een wereldkampioen in topvorm.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Werd hard vernederd door Kimi, die weer hard vernederd wordt door Vettel.
Wat heeft Grosjean dan laten zien wat hem bij Ferrari zou neerzetten? Niks namelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn eerste jaar deed hij vreemde dingen, maar hij is een van de grotere talenten op de grid. Maargoed een huilsmiley neerzetten zonder onderbouwing is normaal op fok en fucking hip enzo, dus ik ga er verder ook niet meer op in. Kansloos
Brawn,quote:Op donderdag 24 september 2015 20:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Was ook wel enigszins gechargeerd jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No shit, hij was een rookie naar een wereldkampioen in topvorm.
Jammer alleen dat Brawn pas in een interview aangaf dat voorlopig niet te willen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Brawn,
Die is zelfs ervaringsdeskundige met nog minder tijd beschikbaar
Gerucht gaat al een tijdje dat het contract met Haas onderdeel is van een groter contract met Ferrari.quote:
quote:Sources have revealed that Grosjean already has a framework deal in place with Haas for 2016, which comes as part of a wider deal the has been agreed in partnership with Ferrari.
The tie-up with Maranello would put him in a strong position to make himself a candidate for replacing Kimi Raikkonen in 2017.
Als dat zo was had ik jullie elke GP uitgenodigd. Maar dan had ik vast ook wel mijn eigen biertap, dus laat je bier maar thuisquote:Op vrijdag 25 september 2015 05:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
HOLY FUCK HEB JIJ EEN EIGEN BIOSCOOP?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |