dat moeten we pas weer beginnen als AoS begint, hebben we ook nieuwe gifjesquote:Op donderdag 24 september 2015 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige TT
Ik had
[KLB SC] Skye XLI
Peter Timoteef xDddquote:Op donderdag 24 september 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
Peter Timofeeff is ook al met pensioen
Maar we hebben nu wel Peter Kuipers-Munnekequote:Op donderdag 24 september 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
Peter Timofeeff is ook al met pensioen
Anders Piet Paulusma wel, op locatiequote:Op donderdag 24 september 2015 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar we hebben nu wel Peter Kuipers-Munneke
waarom maak je niet gwn een scriptje die iedere dag automatisch het weer postquote:Op donderdag 24 september 2015 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik schrijf wel ff een weerbericht voor morgenvandaag, geen enkel probleem
is wel een leuk idee ja, al weet ik bij god niet hoe ik dat werkend zou moeten krijgenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom maak je niet gwn een scriptje die iedere dag automatisch het weer post
Kan je doen, maar het is niet hetzelfdequote:Op donderdag 24 september 2015 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik schrijf wel ff een weerbericht voor morgenvandaag, geen enkel probleem
skye is the limitquote:Op donderdag 24 september 2015 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is wel een leuk idee ja, al weet ik bij god niet hoe ik dat werkend zou moeten krijgen
wrm heb je haar niet als UI, zou een stuk beter zijn dan professor sneepquote:
Ik wil wel de windsnelheid weten van Schiphol, ik woon en werk onder een aanvliegroutequote:Op donderdag 24 september 2015 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil alleen weten
Gaat het regenen? Ja/nee.
Rest boeit me niet
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wrm heb je haar niet als UI, zou een stuk beter zijn dan professor sneep
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wrm heb je haar niet als UI, zou een stuk beter zijn dan professor sneep
quote:
Forum Opties | |
---|---|