dat moeten we pas weer beginnen als AoS begint, hebben we ook nieuwe gifjesquote:Op donderdag 24 september 2015 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige TT
Ik had
[KLB SC] Skye XLI
Peter Timoteef xDddquote:Op donderdag 24 september 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
Peter Timofeeff is ook al met pensioen
Maar we hebben nu wel Peter Kuipers-Munnekequote:Op donderdag 24 september 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
Peter Timofeeff is ook al met pensioen
Anders Piet Paulusma wel, op locatiequote:Op donderdag 24 september 2015 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar we hebben nu wel Peter Kuipers-Munneke
waarom maak je niet gwn een scriptje die iedere dag automatisch het weer postquote:Op donderdag 24 september 2015 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik schrijf wel ff een weerbericht voor morgenvandaag, geen enkel probleem
is wel een leuk idee ja, al weet ik bij god niet hoe ik dat werkend zou moeten krijgenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom maak je niet gwn een scriptje die iedere dag automatisch het weer post
Kan je doen, maar het is niet hetzelfdequote:Op donderdag 24 september 2015 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik schrijf wel ff een weerbericht voor morgenvandaag, geen enkel probleem
skye is the limitquote:Op donderdag 24 september 2015 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is wel een leuk idee ja, al weet ik bij god niet hoe ik dat werkend zou moeten krijgen
wrm heb je haar niet als UI, zou een stuk beter zijn dan professor sneepquote:
Ik wil wel de windsnelheid weten van Schiphol, ik woon en werk onder een aanvliegroutequote:Op donderdag 24 september 2015 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil alleen weten
Gaat het regenen? Ja/nee.
Rest boeit me niet
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wrm heb je haar niet als UI, zou een stuk beter zijn dan professor sneep
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wrm heb je haar niet als UI, zou een stuk beter zijn dan professor sneep
quote:
quote:
quote:
Speel dan wat vrolijkersquote:Op donderdag 24 september 2015 00:55 schreef Thezappa het volgende:
maak mezelf beetje depri met black metal...
Gloria Estefan houdt me vrolijkquote:
groeten aan severus, gr grquote:
Wil je blij worden of nietquote:
dat spelletje speel ik heel lang niet meer sinds ik geen TV kijk, alleen maar negers in beeld, heeft me wat niertjes gekostquote:
heb je ook gebased?quote:Op donderdag 24 september 2015 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat spelletje speel ik heel lang niet meer sinds ik geen TV kijk, alleen maar negers in beeld, heeft me wat niertjes gekost
ach is niet ergquote:Op donderdag 24 september 2015 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat spelletje speel ik heel lang niet meer sinds ik geen TV kijk, alleen maar negers in beeld, heeft me wat niertjes gekost
Zap de neger is het enige drankspelletje waar ik aan mee deed.quote:
Maar ik bedoelde Thezappa dus.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ach is niet erg
keertje had ik kkhard gezopen en BAM me nier knalde zo na de tering
toen gwn na de kinder boederij gegaan en zon kut varken gepakt en nier er uit gesloopd en bij mij in gebout
leef nog steeds
homos
ik had je wel door hoor jongemanquote:Op donderdag 24 september 2015 01:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde Thezappa dus.
Die vroeg dat in het vorige topic maar ik kon niet meer quoten.
man, wat heb jij een levendige fantasiequote:Op donderdag 24 september 2015 01:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ach is niet erg
keertje had ik kkhard gezopen en BAM me nier knalde zo na de tering
toen gwn na de kinder boederij gegaan en zon kut varken gepakt en nier er uit gesloopd en bij mij in gebout
leef nog steeds
homos
nee , jij moet kinderen maken ,quote:Op donderdag 24 september 2015 01:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah oke. Waar heb je je LSD vandaan? Ik heb ook interesse. PM me het nummer aub.
?quote:Op donderdag 24 september 2015 01:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee , jij moet kinderen maken ,
z'n vriendin is al zwanger, wat ik begrepen hebquote:Op donderdag 24 september 2015 01:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee , jij moet kinderen maken ,
Je hebt misschien het een en ander gemist.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
z'n vriendin is al zwanger, wat ik begrepen heb
Leg uit, in DM desnoodsquote:Op donderdag 24 september 2015 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt misschien het een en ander gemist.
tja...quote:Op donderdag 24 september 2015 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap jou als user niet. Hoe de neuk ben jij nu de FOK!-dealer?
hehehequote:Op donderdag 24 september 2015 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo noemt Niels z'n slaapkamer.
ok thanxquote:Op donderdag 24 september 2015 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie? User in deze SC
Waar hij nu is? Ik gok bovenop z'n buurvrouw.
Waarom heb je in je profiel poepen en neuken als hobbies staan? Ik vind je maar een raar ventje. Al die vieze zooi die je uitkraamt.quote:
sorry?quote:Op donderdag 24 september 2015 01:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Waarom heb je in je profiel poepen en neuken als hobbies staan? Ik vind je maar een raar ventje. Al die vieze zooi die je uitkraamt.
quote:
Ga jij eens slapen, bollehaasquote:Op donderdag 24 september 2015 05:03 schreef BozeHaas het volgende:
Zag laatst zo'n chick die leek op Skye en ze had echt zo'n big ass booty hnnnnggg
quote:Op donderdag 24 september 2015 07:52 schreef Chai het volgende:
Ja ik ben geen ouder, dus had die kinderwagen gewoon laten rollen.
Niels is geband.quote:Op donderdag 24 september 2015 07:57 schreef gianni61 het volgende:
Waarom zoeken "we" een nieuwe weerman trouwens?
was wel de meest voor de hand liggende verklaringquote:Op donderdag 24 september 2015 07:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Niels is geband.
- ik breng alleen het bericht over, ik bespreek niks-
Voor hoelang en waarom?quote:Op donderdag 24 september 2015 07:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Niels is geband.
- ik breng alleen het bericht over, ik bespreek alles-
dat zou weer bespreken zijn hequote:
Ja gvd DM dan.quote:Op donderdag 24 september 2015 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou weer bespreken zijn he
ik weet het verdomme toch ook nietquote:
TR gemachtquote:Op donderdag 24 september 2015 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het verdomme toch ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |