Ik heb gewoon even ge-topic-kaapt.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan lopen we elkaar blijkbaar steeds mis.
En nu heb ik de lapo als dat maar goed gaat mobiel
Dankje ik wilde deze in de op zetten,deze man kwam vanmiddag op me af met de vraag of ik zijn cd wilde kopen, thuis even opgezochtquote:Op donderdag 24 september 2015 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even ge-topic-kaapt.
Bij deze gebeurd.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje ik wilde deze in de op zetten,deze man kwam vanmiddag op me af met de vraag of ik zijn cd wilde kopen, thuis even opgezocht
Volgens mij hebben deze heren nog nooit van Doc John gehoord.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje ik wilde deze in de op zetten,deze man kwam vanmiddag op me af met de vraag of ik zijn cd wilde kopen, thuis evenopgezocht
Ik las een stukje over hem. Hij verkoopt alleen op deze manier,vond het wel een leuk verháal eigenlijk. Muziek is mat jaquote:Op donderdag 24 september 2015 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben deze heren nog nooit van Doc John gehoord.
Wat is dit slecht.
Of:quote:Op donderdag 24 september 2015 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gebruikt een verouderd rating-systeem
4/10 is in het nieuwe systeem ongeveer dit:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Anders ga je even je eigen systeem overhoop gooien.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Klinkt als een goed systeem.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan knippen we het piemeltje eraf en noemen we het een vrouw.
Of we doen dit:quote:Op donderdag 24 september 2015 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
5,5, net voldoende.
Deze gaat wel redelijk vaak van pas komen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of we doen dit:
[ afbeelding ]
Ik ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is een beetje geobsedeerd door Caitlyn...
Wat bedoel je? Ik ben niet meer zo helder nuquote:Op donderdag 24 september 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens ook best grappig:
[ afbeelding ]
Bijsnijden...quote:Op donderdag 24 september 2015 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik ben niet meer zo helder nu
Mijn laptop is weer wakker geworden. Dat dan weer wel.
Heb je hem goed zitten Karina?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik ben niet meer zo helder nu
Ah ik snap hem. Dat zeg je ook altijd bij de kapper 'beetje bijknippen' ik hoop altijd dat ze dat kunnenquote:
Onder of boven?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik snap hem. Dat zeg je ook altijd bij de kapper 'beetje bijknippen' ik hoop altijd dat ze dat kunnen
Dit is 5 keer een 5,5 neem ik aan.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal het vrijdag ook eens vragen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik snap hem. Dat zeg je ook altijd bij de kapper 'beetje bijknippen' ik hoop altijd dat ze dat kunnen
Als het werkt, geef mij het adres van je kapperquote:Op donderdag 24 september 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het vrijdag ook eens vragen.
Zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het werkt, geef mij het adres van je kapper
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt op Kermit de kikker, die ogen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij moet nog even werken aan je paintskills. Dit lijkt nergens op.
Wat is er mis met het op de laptop te doen?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]dat is al beter ja. Ik waag me er niet aan op mijn laptop, dat wordt helemaal niks.
Zonder muis lukt me dat niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er mis met het op de laptop te doen? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind deze dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er mis met het op de laptop te doen? [ afbeelding ]
Een bij heeft geen handen.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uitdaging voor jou. Hier een bij van maken:
quote:Op donderdag 24 september 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van Specu had ik ook al gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2015 01:14 schreef Karina het volgende:
Oh nu wordt het een wedstrijdje he? Wie kan de beste maken.
Kentoet was hommel.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is de winnaar.
Of eigenlijk die andere van Kentoet toen.
Bijna.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is weer iets hilarisch aan het painten.
Elflettering vindt het niet leuk dat hij nu voor de zoveelste keer vandaag met de islam wordt geconfronteerd.quote:
hij lijkt ook te blijven lachen, ik moest mijn hoofd ondersteboven houden .....quote:Op donderdag 24 september 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat de bij er nog bijzonder goed van af komt.
Zit daar gewoon honing in?quote:Op donderdag 24 september 2015 01:43 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[ afbeelding ]
Geiten en bijen kan maar voor 1 ding goed zijn.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja stom van mequote:Op donderdag 24 september 2015 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering vindt het niet leuk dat hij nu voor de zoveelste keer vandaag met de islam wordt geconfronteerd.
quote:Op donderdag 24 september 2015 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit daar gewoon honing in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bivd kijkt met u mee.
Shoekran.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze keer vergeef ik het je.
quote:Op donderdag 24 september 2015 01:48 schreef Karina het volgende:
Vooruit een sexybijenpak voor jullie:
[ afbeelding ]
Hey, Lucille Werner.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:48 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 september 2015 01:48 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere is echt lekker, al geprobeerd.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan hier wel dit vinden.
[ afbeelding ]
Geitenkaas is wel lekker ja. Dit ken ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan hier wel dit vinden.
[ afbeelding ]
Geitenkaas is perfecte tegenhanger voor meer zoet, perzik (/jam) , kersen, appels enz.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan hier wel dit vinden.
[ afbeelding ]
Ik moest lachen en dat is goed.quote:
Hey moemoequote:Op donderdag 24 september 2015 03:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dan ook walnoten te noemen, in dit rijtje.
Zoals het gaat en met jou?quote:
Kort maar krachtigquote:
Guacamole op brood isquote:Op donderdag 24 september 2015 05:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel lekker!
En met jou? En je broodbeleg?
Klopt!quote:
Ik gebruik zelf geen Opera, dus geen idee.quote:Op donderdag 24 september 2015 05:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt!
Weet je trouwens toevallig hoe je in de nieuwe Opera die titelbalk terugkrijgt?
Als ik nu ergens halverwege een topic op fok ben, zie ik nergens wat de TT is (moet dus steeds of helemaal naar beneden of helemaal omhoog scrollen om te zien in welk topic ik zit).
Ik ben even met css bezig, misschien dat ik het zo kan krijgen dat de TT altijd in die blauwe balk bovenin staat, daar is toch zat loze ruimtequote:Op donderdag 24 september 2015 05:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf geen Opera, dus geen idee.
Meerkat morning.quote:Op donderdag 24 september 2015 06:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meerkoet morning.
Wij zijn de echte bikkels.quote:Op donderdag 24 september 2015 06:37 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn jullie net wakker?
Zeker alleen Timmmmm.
quote:Op donderdag 24 september 2015 13:36 schreef Kentoet het volgende:
Mensen die guacemole, doen ook ananas op hun pizza.
Gelukkig offerfeestquote:
Doe eens normaal joh.quote:
quote:
Het is Hosni Mubarak.quote:
Hey dat moesten we vandaag ook tegen onze klanten van de voedselbank zeggen, vonden ze erg leuk!quote:
Wat ben jij stiekem ook een goedmens.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey dat moesten we vandaag ook tegen onze klanten van de voedselbank zeggen, vonden ze erg leuk!
Stiekem zijn we allemaal carebears.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben jij stiekem ook een goedmens.
quote:Op donderdag 24 september 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie South Park wel gezien?Ik kijk vanavond gewoon op CC om 22.00u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een kwartier reclame ertussen.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond gewoon op CC om 22.00u.
Daar heb ik niet zoveel last van.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een kwartier reclame ertussen.
Mooie tegels.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar, jongens.
[ afbeelding ]
Hebben jullie South Park wel gezien?Alleen Fylax moest niet lachen toen ze die 2 voetgangers plat reed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Hebben jullie South Park wel gezien?Moet ik ook nog kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik heb iets van 100 CC's.
Dus dat gaat een deze dagen wel lukken.
Hij zat in badquote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
Zojuist voorbij timmm-city gereden. Ik zag hem niet.
Wat moet jij nou weer zover zuidelijkquote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
Zojuist voorbij timmm-city gereden. Ik zag hem niet.
LOL, zie SMS .. You are savequote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
Mensen...het is een feit dat ik oud ben.
Zelfs mijn eigen ouders zijn niet mwwr bang dat ik 's avonds laat aangerand word op het station.
Zo lelijk ben je nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
Zelfs mijn eigen ouders zijn niet mwwr bang dat ik 's avonds laat aangerand word op het station.
Ik was net ook over die bewuste grens heenquote:
Ik had trouwens ook zoiets van de week bij EditieNL .. hadden ze het over jonge mensen, 18 tot 34 jaar.. en toen dacht ik, bedankt!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
Dordtquote:
Ik werd ooit gebeld voor een enquete voor radio 538 en toen vroegen ze hoe oud ik was, toen 28...te oud!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had trouwens ook zoiets van de week bij EditieNL .. hadden ze het over jonge mensen, 18 tot 34 jaar.. en toen dacht ik, bedankt!.
Oh dat was een andere grens. Ik heb serieus mijn paspoort bij me.quote:
Gister werd mij nog wel wijs gemaakt dat ik nog jong ben. Haha! Ik moest er zelf ook om lachen, maarja. je bent zo jong als je jezelf voelt. En 35, ach .. beter dan 16, kijk maar naar Fylaxquote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd ooit gebeld voor een enquete voor radio 538 en toen vroegen ze hoe oud ik was, toen 28...te oud!
Zijn ze nu eerder bang voor de veiligheid van die andere mensen op het perron?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
Jaquote:Op donderdag 24 september 2015 21:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Zijn ze nu eerder bang voor de veiligheid van die andere mensen op het perron?
Sorry...ik dacht even dat ik jou was.quote:
Ik bedoelde LVKDT en Daaf.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wist ik toch! Ik ben helemaal geen mongool, potverdikkeme!
Welkomquote:
Wil je voortaan opletten als je het woord België er zomaar uitfloept.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry...ik dacht even dat ik jou was.
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welkom
Ik ga elke dag de grens over, twee keer nog wel
Delhaize? Waarom?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand denk weer.
Delhaize leegkopen.
Hoeveel stempels heb je dan al in je paspoort verzameld?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welkom
Ik ga elke dag de grens over, twee keer nog wel
Oh zo, ik heb gelukkig geen paspoort nodig om Brabant te mogen verlatenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat was een andere grens. Ik heb serieus mijn paspoort bij me.
Ze spreken het uit als Balgie hoor....quote:Op donderdag 24 september 2015 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wil je voortaan opletten als je het woord België er zomaar uitfloept.
Nee, alleen een inentingsbewijs.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo, ik heb gelukkig geen paspoort nodig om Brabant te mogen verlaten
Mag jij vrij rondlopen?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Carrefour is eigenlijk beter, zeker die in Turnhoutquote:Op donderdag 24 september 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand denk weer.
Delhaize leegkopen.
Die vlaaien zijn niet wat ze zeggen, toeristenshit, trap er niet in.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen naar Limburg, wens me sterkte.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen naar Limburg, wens me sterkte.
quote:
Die is wel fijn jaquote:Op donderdag 24 september 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Carrefour is eigenlijk beter, zeker die in Turnhout
Inentingsbewijs en soa-test, beide niet ouder dan 6 maanden, dan kom je er mee weg..quote:
Moet elke 3 maanden een nieuw paspoort aanvragen, zo snel gaat het.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Hoeveel stempels heb je dan al in je paspoort verzameld?
Tip, op een bakfiets vol zand kun je goed smokkelen...
Zit ook goedkope benzinepompquote:Op donderdag 24 september 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is wel fijn ja![]()
Lekker groot en rustig.
Ja dat is waar. Maar de Delhaize in Antwerpen ken ikquote:Op donderdag 24 september 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Carrefour is eigenlijk beter, zeker die in Turnhout
Laatste keer dat ik ben ingeënt was tegen meningokokken, en dat was in 2001 ofzoquote:Op donderdag 24 september 2015 22:03 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Inentingsbewijs en soa-test, beide niet ouder dan 6 maanden, dan kom je er mee weg..
Mag jij vrij rondlopen? Dan doe ik mijn deur goed op slot.quote:
Misschien mag je een tatoo als stempel ?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet elke 3 maanden een nieuw paspoort aanvragen, zo snel gaat het.
Goeie. Op mijn voorhoofd ofzo, dan hoef ik me daar niet steeds uit te kleden.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Misschien mag je een tatoo als stempel ?
Nou, doe je best.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mag jij vrij rondlopen? Dan doe ik mijn deur goed op slot.
Gelukkig zitten er daar maar 300quote:Op donderdag 24 september 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar de Delhaize in Antwerpen ken ik
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er daar maar 300![]()
Ik ben wel eens een keer naar een Colruyt geweest, dat is echt gewoon pure aids in een pand vermomd als winkel
Flauw hoor, om op de terugweg de trein te nemen,quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
De laatste keer dat ik in België was is alweer 8 jaar geleden geloof ik, dat hebben ze geweten ook.
Epic weekend met groepje FOK!kers ..
Gewoon 1 keer goede naaktfoto nemen en altijd een paar afdrukken meenemen, als aandenken zeg maar, dan mag je zo ook wel door...quote:Op donderdag 24 september 2015 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie. Op mijn voorhoofd ofzo, dan hoef ik me daar niet steeds uit te kleden.
Ja duurder dan de appie daar.quote:
Je valt dan ook niet op in zo'n veewagen, maar het gaat een keer mis, en dan ben je de klos.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdam centraal gaan hatenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Oh ben blij dat ik in rotterdam ben overgestapt. Deze trein is geen vrieskist.
Ik ben van geen enkel station fan. Maar hoezo?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdam centraal gaan haten
Die vleesafdelingen in België inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2015 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar serieus. Ik zag zoveel lekkere dingen.
Alleen al bij de slagersafdeling. Al heb ik nu ook een adres voor een goede slager.
Of tenminste ik weet hoe ik etheen moet lopen.
Probeer het eens zonder ajax sjaal,... wie weet?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdam centraal gaan haten
Dat moest erheen zijn. Maar de wissels zijn soms hardnekkig.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vleesafdelingen in België inderdaadAls je dat vergelijkt met de vleesafdeling van de AH
Alleen wat moet je met etheen
Ja ik was al bang dat je allemaal gevaarlijke chemische experimenten ging doenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moest erheen zijn. Maar de wissels zijn soms hardnekkig.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:15 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder ajax sjaal,... wie weet?
Wissels zijn voor watjes, rails en bovenleidingen trouwens ook.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moest erheen zijn. Maar de wissels zijn soms hardnekkig.
Oorzaak van vertragingen en onheil.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben van geen enkel station fan. Maar hoezo?
Dat heet gewoon de NS, is niet zozeer stationgebonden.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oorzaak van vertragingen en onheil.
Ik zou wel kunnen smokkelen. Conducteur zag me net niet eens zittenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was al bang dat je allemaal gevaarlijke chemische experimenten ging doen
Niet op elk station gaat er iemand in de thalys zitten kakken.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heet gewoon de NS, is niet zozeer stationgebonden.
Geen douanecontrole bij de internationale trein dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel kunnen smokkelen. Conducteur zag me net niet eens zitten.
Bakfiets vol zand meenemen, ze kijken alleen maar onder het zand, en hebben nooit door dat je bakfietsen smokkelt.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel kunnen smokkelen. Conducteur zag me net niet eens zitten.
Eens...maar mijn treinreis is bijna volledig kosten baas en benzine betaal ik tegenwoordig zelf.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Wissels zijn voor watjes, rails en bovenleidingen trouwens ook.
Niet eens. En ik heb wel een vluchtelingenhoofd.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen douanecontrole bij de internationale trein dan?
In de thalys nog naar wc durven....quote:Op donderdag 24 september 2015 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet op elk station gaat er iemand in de thalys zitten kakken.
Had jij geen vakantiequote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens...maar mijn treinreis is bijna volledig kosten baas en benzine betaal ik tegenwoordig zelf.
Afgezien van het feit dat ik een gruwelijke hekel aan autorijden heb.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:10 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Flauw hoor, om op de terugweg de trein te nemen,
Ze hebben dat busje lang voor jullie bewaard.
[ afbeelding ]
Volgende keer dan maar wat vreemde termen richting de conducteur schreeuwen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet eens. En ik heb wel een vluchtelingenhoofd.
tsjah, autorijden of dit topic, niet echt een lastige keuze, terechte keuze dan.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens...maar mijn treinreis is bijna volledig kosten baas en benzine betaal ik tegenwoordig zelf.
Filerijden, of na een veel te lange dag werken kan ik me voorstellen, maar gewoon vrij rijden is toch heerlijk? En je hebt nog een lekker autootje ook. Daar kan je toch geen gruwelijke hekel aan hebben?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Da's om de horeca een handje te helpen, marketingtrucje.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef d4v1d het volgende:
Nee maar elke keer op rotterdam oroblemen.
Vandaag miste er een conducteur.. Afgelooen week ook nog een missende machinist.
Ohja, en een kapotte trein.
Sein en wisselstoringen niet vergeten.
Ja maar mijn baas heeft me een OV-jaarkaart gegeven die 365 dgn per jr geldig is en nog 1e klas ook.quote:
Ik zou boos terugkijken, en de hond roepen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:23 schreef d4v1d het volgende:
Waarom kijken katten je boos aan als je ze iets wegduwt zodat je zelf, jn je eigen bed, beter kan liggen
Uwootquote:Op donderdag 24 september 2015 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar mijn baas heeft me een OV-jaarkaart gegeven die 365 dgn per jr geldig is en nog 1e klas ook.
Daar kan je dik mee verdienen, als koerier, en soms nog legaal ook.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar mijn baas heeft me een OV-jaarkaart gegeven die 365 dgn per jr geldig is en nog 1e klas ook.
Ik heb er 11jr half in geleefd. Nee dat ga ik nooit meer leuk vinden.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Filerijden, of na een veel te lange dag werken kan ik me voorstellen, maar gewoon vrij rijden is toch heerlijk? En je hebt nog een lekker autootje ook. Daar kan je toch geen gruwelijke hekel aan hebben?
Koerier met de trein?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:27 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Daar kan je dik mee verdienen, als koerier, en soms nog legaal ook.
Mwah ik heb een salaris waarmee ik op zich niet de noodzaak heb om bij te klussen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:27 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Daar kan je dik mee verdienen, als koerier, en soms nog legaal ook.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er 11jr half in geleefd. Nee dat ga ik nooit meer leuk vinden.
Kunnen kilo's in de koffer.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Koerier met de trein?
Lekker praktisch
Muil dicht Harryquote:Op donderdag 24 september 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kunnen kilo's in de koffer.
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet met je lelijke schoenen.
Doe even normaal met je hoofd, je hebt gewoon lelijke schoenen .. ik heb ze ook gezien. Accepteer het!quote:
En gat in je broek, dat ook...quote:Op donderdag 24 september 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet met je lelijke schoenen.
Nee hoor. Zit mobiel ik ontwijk de lapo.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:34 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
nou zitten ze allemaal nieuwe TT te verzinnen.
Idem.quote:
doe je netjes ,. kan nog net...quote:Op donderdag 24 september 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor. Zit mobiel ik ontwijk de lapo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |