Ik heb gewoon even ge-topic-kaapt.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan lopen we elkaar blijkbaar steeds mis.
En nu heb ik de lapo als dat maar goed gaat mobiel
Dankje ik wilde deze in de op zetten,deze man kwam vanmiddag op me af met de vraag of ik zijn cd wilde kopen, thuis even opgezochtquote:Op donderdag 24 september 2015 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even ge-topic-kaapt.
Bij deze gebeurd.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje ik wilde deze in de op zetten,deze man kwam vanmiddag op me af met de vraag of ik zijn cd wilde kopen, thuis even opgezocht
Volgens mij hebben deze heren nog nooit van Doc John gehoord.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje ik wilde deze in de op zetten,deze man kwam vanmiddag op me af met de vraag of ik zijn cd wilde kopen, thuis evenopgezocht
Ik las een stukje over hem. Hij verkoopt alleen op deze manier,vond het wel een leuk verháal eigenlijk. Muziek is mat jaquote:Op donderdag 24 september 2015 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben deze heren nog nooit van Doc John gehoord.
Wat is dit slecht.
Of:quote:Op donderdag 24 september 2015 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gebruikt een verouderd rating-systeem
4/10 is in het nieuwe systeem ongeveer dit:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Anders ga je even je eigen systeem overhoop gooien.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Klinkt als een goed systeem.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan knippen we het piemeltje eraf en noemen we het een vrouw.
Of we doen dit:quote:Op donderdag 24 september 2015 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
5,5, net voldoende.
Deze gaat wel redelijk vaak van pas komen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of we doen dit:
[ afbeelding ]
Ik ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is een beetje geobsedeerd door Caitlyn...
Wat bedoel je? Ik ben niet meer zo helder nuquote:Op donderdag 24 september 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens ook best grappig:
[ afbeelding ]
Bijsnijden...quote:Op donderdag 24 september 2015 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik ben niet meer zo helder nu
Mijn laptop is weer wakker geworden. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |