SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fc Suarez was op zijn tijd best vermakelijk voornamelijk omdat dat echt nergens opsloeg. Op een gegeven moment begon elke aanval bij een blinde uittrap van Stekelenburg naar voren.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, ik had er even bij moeten zeggen ' de laatste 10 jaar'
Ajax is pure aids, maar ze winnen toch wel in de aRENaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Topictitel![]()
![]()
Iemand zei tijdens 1e helft Groningen-Twente dat Ajax voor komend weekend niet bang hoeft te zijn voor dat Groningen (wat ik dit seizoen nog niet zo slecht heb zien spelen als die 1e helft).
Maar als Groningen gewoon normaal speelt hoeft het ook echt niet bang te zijn voor dit Ajax zeg, wat een ongelofelijk matig elftal is dat zeg. En ja i know, dit was b-elftal. Maar a-elftal is ook niet veel soeps, zeker niet met Cillessen dan op keep. Hoe die de laatste tijd staat te keepen is hilarisch
Ik hoop dat Groningen wint.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
En zaterdag om 21:30 zwaaien Kopsterk en ik naar Bianconeri
Van de hoeveel eredivisie/jup/ama in totaal?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
12 x Eredivisie
9 x Jupiler League
11 x Amateurs
Naar de derde ronde KNVB beker.
Hebben ze al 21 jaar niet gedaan in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Groningen wint.
De kortste weg naar europaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
De beker interesseert ons al jaren niet meer
Inclusief de wedstrijden van morgen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
12 x Eredivisie
9 x Jupiler League
11 x Amateurs
Naar de derde ronde KNVB beker.
Hey Johan, vroeg mezelf al af waar je bleef.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Topictitel![]()
![]()
Iemand zei tijdens 1e helft Groningen-Twente dat Ajax voor komend weekend niet bang hoeft te zijn voor dat Groningen (wat ik dit seizoen nog niet zo slecht heb zien spelen als die 1e helft).
Maar als Groningen gewoon normaal speelt hoeft het ook echt niet bang te zijn voor dit Ajax zeg, wat een ongelofelijk matig elftal is dat zeg. En ja i know, dit was b-elftal. Maar a-elftal is ook niet veel soeps, zeker niet met Cillessen dan op keep. Hoe die de laatste tijd staat te keepen is hilarisch
Twitter.quote:
Jij bent toch die dikke gast die naar de hoeren gaat?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Topictitel![]()
![]()
Tellen is niet moeilijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:46 schreef Collide het volgende:
[..]
Inclusief de wedstrijden van morgen?
RKC Waalwijk - Helmond Sportquote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef Sigaartje het volgende:
Mooie voetbalavond.
Morgen Utrecht en zo toch?
Ah... PECquote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC Waalwijk - Helmond Sport
Feyenoord - PEC Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |