SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fc Suarez was op zijn tijd best vermakelijk voornamelijk omdat dat echt nergens opsloeg. Op een gegeven moment begon elke aanval bij een blinde uittrap van Stekelenburg naar voren.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, ik had er even bij moeten zeggen ' de laatste 10 jaar'
Ajax is pure aids, maar ze winnen toch wel in de aRENaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Topictitel![]()
![]()
Iemand zei tijdens 1e helft Groningen-Twente dat Ajax voor komend weekend niet bang hoeft te zijn voor dat Groningen (wat ik dit seizoen nog niet zo slecht heb zien spelen als die 1e helft).
Maar als Groningen gewoon normaal speelt hoeft het ook echt niet bang te zijn voor dit Ajax zeg, wat een ongelofelijk matig elftal is dat zeg. En ja i know, dit was b-elftal. Maar a-elftal is ook niet veel soeps, zeker niet met Cillessen dan op keep. Hoe die de laatste tijd staat te keepen is hilarisch
Ik hoop dat Groningen wint.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
En zaterdag om 21:30 zwaaien Kopsterk en ik naar Bianconeri
Van de hoeveel eredivisie/jup/ama in totaal?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
12 x Eredivisie
9 x Jupiler League
11 x Amateurs
Naar de derde ronde KNVB beker.
Hebben ze al 21 jaar niet gedaan in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Groningen wint.
De kortste weg naar europaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
De beker interesseert ons al jaren niet meer
Inclusief de wedstrijden van morgen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
12 x Eredivisie
9 x Jupiler League
11 x Amateurs
Naar de derde ronde KNVB beker.
Hey Johan, vroeg mezelf al af waar je bleef.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Topictitel![]()
![]()
Iemand zei tijdens 1e helft Groningen-Twente dat Ajax voor komend weekend niet bang hoeft te zijn voor dat Groningen (wat ik dit seizoen nog niet zo slecht heb zien spelen als die 1e helft).
Maar als Groningen gewoon normaal speelt hoeft het ook echt niet bang te zijn voor dit Ajax zeg, wat een ongelofelijk matig elftal is dat zeg. En ja i know, dit was b-elftal. Maar a-elftal is ook niet veel soeps, zeker niet met Cillessen dan op keep. Hoe die de laatste tijd staat te keepen is hilarisch
Twitter.quote:
Jij bent toch die dikke gast die naar de hoeren gaat?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Topictitel![]()
![]()
Tellen is niet moeilijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:46 schreef Collide het volgende:
[..]
Inclusief de wedstrijden van morgen?
RKC Waalwijk - Helmond Sportquote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef Sigaartje het volgende:
Mooie voetbalavond.
Morgen Utrecht en zo toch?
Ah... PECquote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC Waalwijk - Helmond Sport
Feyenoord - PEC Zwolle
Twee uit-ploegen die dus gaan winnen morgenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord - PEC Zwolle
Het was toch ook gewoon een kutvraag.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Kijk hem neerbuigend doen tegen hans, teringmongool
misschien dat ik dan werkelijk eens voor mijn tentamen ga lerenquote:
Snoepje?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Kijk hem neerbuigend doen tegen hans, teringmongool
Goed voornemen, lijken op voorhand ook niet de meest boeiende potjesquote:Op woensdag 23 september 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien dat ik dan werkelijk eens voor mijn tentamen ga leren
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Twee uit-ploegen die dus gaan winnen morgen
Ronald ook weer lachen doe tering idiootquote:Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een kutvraag.
heb het vandaag ook aardig volgehouden, tot de 90e minuut van Her-Vit.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed voornemen, lijken op voorhand ook niet de meest boeiende potjes
Makkelijke vakken met vragen over kleine nutteloze detailsquote:Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb het vandaag ook aardig volgehouden, tot de 90e minuut van Her-Vit.
Niet dat het echt een lastig vak is, maar ik verwacht kutvragen dus ik ga maar even de meest bullshit details doorkijken
Zouden er nog samenvattingen komen of blijven ze slap lullen :/quote:Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef Zorro het volgende:
Hehe, incest-TV is eindelijk afgelopen. Fox
1-2quote:Op woensdag 23 september 2015 22:54 schreef Lastpost het volgende:
Hoppa, morgen eindelijk Feyenoord.
In ieder geval op SBS over een klein halfuurtjequote:Op woensdag 23 september 2015 22:55 schreef Platina het volgende:
[..]
Zouden er nog samenvattingen komen of blijven ze slap lullen :/
we gaan het meemaken.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:54 schreef Lastpost het volgende:
Hoppa, morgen eindelijk Feyenoord.
3 kwartier gelul en 10 minuten samenvattingen of zo.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:55 schreef Platina het volgende:
[..]
Zouden er nog samenvattingen komen of blijven ze slap lullen :/
Schuld van Gudelj.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Verdediging staat goed. Zagen we idd bij Celtic
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 23 september 2015 22:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn natuurlijk. Succes alvast.
Bleek Moreno achteraf toch verstandig.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huh is dat die speler die door Moreno helemaal de tyfus getrapt was?
Speelt hij gewoon
Juist door geen antwoord te geven maakt hij er een probleem van. Als hij gewoon zegt van "Ik kies voor Marokko omdat ik daar denk meer te spelen" , of een "beter gevoel bij heb", is dat gewoon dikke prima en veel succes daar. Nu maakt hij er een probleem van.quote:
de hele 120 minuten, maar wat ie precies op die foto doet dat weet ik eigenlijk niet. Niet echt iets met voetbal ofzoquote:Op woensdag 23 september 2015 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huh is dat die speler die door Moreno helemaal de tyfus getrapt was?
Speelt hij gewoon
Ronduit belachelijk dat je door een prehistorische FIFA niet spelers juist kunt bestraffen tijdens wedstrijden omdat je het maar doet met een paar arbiters. Letten spelers ook gelijk op wat ze doen tijdens wedstrijden en heb je minder last van klootzakken als Costa.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:14 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Krijgt zijn schorsing nog wel. Scheidsrechter kon dat nooit zien vanaf waar ie stond.
Mee eens ja. Behalve dan over Costa die is zo debiel dat het hem niet eens kan schelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ronduit belachelijk dat je door een prehistorische FIFA niet spelers juist kunt bestraffen tijdens wedstrijden omdat je het maar doet met een paar arbiters. Letten spelers ook gelijk op wat ze doen tijdens wedstrijden en heb je minder last van klootzakken als Costa.
Kaarten tegen Vitesse zijn per definitie terecht.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:23 schreef Isane het volgende:
Nu ff kijken of de kaarten terecht waren
Echt wat een knotsgekke potquote:Op woensdag 23 september 2015 23:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Kaarten tegen Vitesse zijn per definitie terecht.
Dan klopt de samenvatting van FOX. Top.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:25 schreef Isane het volgende:
[..]
Echt wat een knotsgekke pot
3 rode kaarten
Bosz weggestuurd
Wedstrijd gestaakt
1-1 in de 94ste minuut
Oh ja en dan mis ik nog de gemiste penaltyquote:Op woensdag 23 september 2015 23:26 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dan klopt de samenvatting van FOX. Top.
Slecht spelen en 4-1 winnen, niks mis mee tochquote:Op woensdag 23 september 2015 23:28 schreef Isane het volgende:
Wat speelde Heracles trouwens dramatisch slecht
kut, die heb ik in mn managerquote:Op woensdag 23 september 2015 23:32 schreef Seam het volgende:
Tannane nog met een schorsing na deze wedstrijd waarschijnlijk en ook nog eens een langdurige schorsing voor Bosz denk ik (2-3 wedstrijden).
Ik ook! Volgens mij geldt schorsing op basis van beelden wel voor de competitie, maar voor de spelers van Vitesse niet. Die hadden alle drie 2x geelquote:Op woensdag 23 september 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kut, die heb ik in mn manager
Ik kan me voorstellen dat het lastig is in deze heksenketelquote:Op woensdag 23 september 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Graafschap weet weer waar ze staan na deze galavoorstelling van Ajax
Ik voorspel eerst nog een reclamequote:Op woensdag 23 september 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
even her - vit kijken en dan mn bed in
Ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 23 september 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeite hebben met dit De Graafschap
Deltasport?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik mis cultclubs als de De Dijk
SBS samenvattingen zijn pure aids.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:51 schreef INViCTuS het volgende:
Man man man je ziet de helft niet of geen herhaling voor een goed oordeel. 3 gele kaarten gezien...
Beter kun je je zondagavond niet beginnenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie ook elk weekend Thuis op zondag?
sbs wil de kijkers van life & cookingquote:Op woensdag 23 september 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie ook elk weekend Thuis op zondag?
Ik meende ook al een subtiele kopie van die formule te herkennen.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sbs wil de kijkers van life & cooking
Is toch schitterend, 3 keer de beker gewonnen maar de laatste keer in 1915quote:
Schijtclub is hetquote:Op donderdag 24 september 2015 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch schitterend, 3 keer de beker gewonnen maar de laatste keer in 1915
Gaat John de Wolf de loting doen?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
John de Wolf, wat een genot morgen
Hij is morgen live in de studio, dus het lijkt me van wel ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat John de Wolf de loting doen?
Hier teken ik voorquote:Op donderdag 24 september 2015 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
3-2 voor Feyenoord na verlenging.
Zondag weer Fey - Pec zie ikquote:
Als het goed is is daar niets aan gepland, de loting was na de bekendmaking van het competitieschema. Maar dit is al het 2e jaar op rij dat Feyenoord dit overkomtquote:Op donderdag 24 september 2015 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zondag weer Fey - Pec zie ikHoe plannen ze dat toch, laatst ook al in Spanje Atl - Bar 3 keer in een week.
Was je erbij?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:49 schreef hafcfan het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. 4 rooie kaarten en 2 pingels![]()
Ja wat een bizarre pot he. Oh oh oh.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:49 schreef hafcfan het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. 4 rooie kaarten en 2 pingels![]()
Ik vond er weinig aan qua voetbal. Heb dit jaar wel meer genot meegemaakt. Rooie kaarten waren wel terecht trouwens.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nice. Moet een goed feest zijn geweest
Helemaal waar natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:01 schreef hafcfan het volgende:
Maar ag door is door zeggen we dan maar
2e pingel was wel debiel maar ach met 11-8 kun je niet niet scoren zo ongeveer.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond er weinig aan qua voetbal. Heb dit jaar wel meer genot meegemaakt. Rooie kaarten waren wel terecht trouwens.
Wil jij de mongolen niet beledigen. Bij voorbaat dankquote:Op donderdag 24 september 2015 14:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat is Vitesse toch een kut team
En Tannane is een mongool, jammer dat Moreno hem niet wat harder had aangepakt
Sorry dat ik je beledigd heb!quote:Op donderdag 24 september 2015 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wil jij de mongolen niet beledigen. Bij voorbaat dank
TRquote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je beledigd heb!
Wattwitter:sportzeloot twitterde op donderdag 24-09-2015 om 16:42:24Schikkingsvoorstel Peter Bosz: 4 wedstrijden schorsing. Vitesse-trainer niet akkoord, meldt KNVB. reageer retweet
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wattwitter:sportzeloot twitterde op donderdag 24-09-2015 om 16:42:24Schikkingsvoorstel Peter Bosz: 4 wedstrijden schorsing. Vitesse-trainer niet akkoord, meldt KNVB. reageer retweet
Aanklager meent dat Bosz met gedrag het voetbal in diskrediet heeft gebracht.
Ik vond hem verontrustend rustig na de wedstrijd.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vind dit mooi, erger me kapot aan hem.
Eens. Grootste klootzak van het trainers gilde. Arrogant kut figuur.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:58 schreef BadderHaring het volgende:
Bosz is echt zo'n ontstellende aids lul. En daar beledig ik het zieke mannelijke geslachtsorgaan mee.
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:58 schreef BadderHaring het volgende:
Bosz is echt zo'n ontstellende aids lul. En daar beledig ik het zieke mannelijke geslachtsorgaan mee.
Tannane is ook een chlamydia kut. En daar beledig ik die stinkende, lekkende flamoes mee.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:27 schreef Pascalus het volgende:
Kan Tannane eigenlijk nog geschorst worden of niet?
Lijkt me wel. Al deed de knvb bij Moreno ook niks.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:27 schreef Pascalus het volgende:
Kan Tannane eigenlijk nog geschorst worden of niet?
Dat was waargenomen door de scheids.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Al deed de knvb bij Moreno ook niks.
lekkahquote:Op donderdag 24 september 2015 03:58 schreef Pascalus het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)jur/heracles-vitesse
Knotsgek
Goed dat deze fantastische pot een tv-plek heeft gekregenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
DAT WIL JE NIET MISSEN JONGENS
quote:Op donderdag 24 september 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenio Valpoort gaat Helmond slopen.
Ja?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn, moet jij ooit wat doen voor je studie?
stijn is een erg slimme jongen.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn, moet jij ooit wat doen voor je studie?
Je hebt namelijk nog steeds tijd voor elke pot voetbalquote:
Dat dacht ik van mezelf ook voordat ik deze studie ging doenquote:
Heb niet bijster veel contacturen + dat ik vrijdag vrij ben.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt namelijk nog steeds tijd voor elke pot voetbal
Ik heb er 17quote:Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb niet bijster veel contacturen + dat ik vrijdag vrij ben.
heb er 16.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er 17
En ik kom ook wel aan 17 thuiswerkuren
ik had je wel kunnen vertellen dat dit niet het geval is.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mezelf ook voordat ik deze studie ging doen
Pfoe.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik had je wel kunnen vertellen dat dit niet het geval is.
Ik word er altijd een beetje moe van.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is het morgen de mooiste vrijdag van de maand. Voorselectievrijdag. De dag dat iedereen elkaar in de haren vliegt om te vertellen dat Karsdorp, Hendrix of Veltman in Oranje moet.
Hoe kan je dat nu al wetenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrees wel dat de volgende bekerronde weinig spektakel op zal leveren.
Dit is inderdaad waar, maar alleen de teams die daadwerkelijk nog actief zijn. Genoeg leuke affiches mogelijk hoor met Heerenveen, Feyenoord en Heracles als onbeschermde ploegen.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gold in ronde 3 ook niet die europese bescherming?
Even tellenquote:Op donderdag 24 september 2015 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad waar, maar alleen de teams die daadwerkelijk nog actief zijn. Genoeg leuke affiches mogelijk hoor met Heerenveen, Feyenoord en Heracles als onbeschermde ploegen.
quote:Beschermd
Ajax
PSV
AZ
FC Groningen
Onbeschermd
sc Heerenveen
FC Utrecht
Feyenoord/PEC Zwolle
NEC
Heracles Almelo
Excelsior
Roda JC
Willem II
MVV Maastricht
Sparta Rotterdam
SC Telstar
FC Emmen
FC Dordrecht
RKC Waalwijk/Helmond Sport
Go Ahead Eagles
Achilles '29
FC Den Bosch
VV Berkum
VSB
SV Spakenburg
Kozakken Boys
Excelsior '31
Lienden
SC Genemuiden
Capelle
Koninklijke HFC
HBS Craeyenhout
VV Berkumquote:Op donderdag 24 september 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk niveau spelen de amateurclubs die door zijn?
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet eens de hoofdklasse.
Wat een inzicht zegquote:Op donderdag 24 september 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet eens de hoofdklasse.
Waar komen die vandaan?quote:Op donderdag 24 september 2015 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Twee jaar terug haalde derdeklasser Wilhelmina de 3e ronde.
Uit Weertquote:Op donderdag 24 september 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar komen die vandaan?
Daar moet Capelle, Topklasse Zaterdagquote:Op donderdag 24 september 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht ik had MVV in het lijstje gezet terwijl die eruit liggen.
die had ik er al instaanquote:Op donderdag 24 september 2015 19:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Daar moet Capelle, Topklasse Zaterdag
WISSELS | Hahn, Nelom, Botteghin, Vilhena, Toornstra, Basacikoglu en Kazim-Richards. #FEYzwoquote:Op donderdag 24 september 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Gustafson; Kuyt, Kramer en Elia
.Begois; Van Polen, Marcellis, Lam, Van Hintum; Dekker, Bouy; Becker, Marinus, Menig; Veldwijk
Ik pink een traantje weg bij de tribuneplaats voor Lexquote:Op donderdag 24 september 2015 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WISSELS | Hahn, Nelom, Botteghin, Vilhena, Toornstra, Basacikoglu en Kazim-Richards. #FEYzwo
Misschien kan ie zich nu alvast gaan richten op z'n dartcarrièrequote:Op donderdag 24 september 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg bij de tribuneplaats voor Lex.
Hij verloor onlangs kansloos van Koos dus er is wat werk aan de winkel. In de eerste plaats moet hij vijftig kilo aankomen.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kan ie zich nu alvast gaan richten op z'n dartcarrière
Lekker koude kroketten eten op de tribune.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij verloor onlangs kansloos van Koos dus er is wat werk aan de winkel. In de eerste plaats moet hij vijftig kilo aankomen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker koude kroketten eten op de tribune.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |