Dat weet jij niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:46 schreef Belabor het volgende:
[..]
Weet je, ik kan hier uitgebreid gaan uitleggen hoe fout je zit, zeker omdat ik zelf erg bekend ben met milieuscheiding en -voorschriften, maar ik ga hier het draadje niet zitten verzieken.
Het is wel prima, je gelooft maar wat je wilt geloven. Het zal mij een zorg zijn, zolang ik maar weet dat ik niet je buurman ben.
Ik kan me dat voorstellen. Je zou zo'n politicus met zo'n uitgestreken smoel wel in elkaar willen rammelen, wanneer hij weer eens komt uitleggen dat het écht noodzakelijk is dat wij steeds méér migranten huisvesten. Maar:quote:Op donderdag 24 september 2015 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook vanavond zijn er trouwens weer in meerdere gemeenten vergaderingen en bijeenkomsten over opvang en AZC's. Begrijp dat het overal ontzettend druk is qua publiek en dat het in sommige bijeenkomsten heftig aan toegaat.
Die bijeenkomsten zijn er alleen ter info. Het besluit wordt netjes genomen zonder inbreng van het voetvolk.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook vanavond zijn er trouwens weer in meerdere gemeenten vergaderingen en bijeenkomsten over opvang en AZC's. Begrijp dat het overal ontzettend druk is qua publiek en dat het in sommige bijeenkomsten heftig aan toegaat.
Dat is waar. De echte oplossing is dat onmiddellijk al leegstaande huurwoningen worden toegewezen aan asielzoekers. En er moeten direct nog veel meer gratis woningen worden gebouwd voor die arme drommels.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Igen het volgende:
Het is ook helemaal niet goed om meer en meer en meer mensen in sporthallen enzo onder te brengen. Dan zitten ze veel te dicht op elkaar zonder privacy, dan is het gevaar van allerlei geweld en criminaliteit heel groot. Dat soort opvang kan alleen maar een noodoplossing voor de hele korte termijn zijn.
En daarom is dit paniekvoetbal vanuit COA en Den Haag niet lang meer houdbaar.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Igen het volgende:
Het is ook helemaal niet goed om meer en meer en meer mensen in sporthallen enzo onder te brengen. Dan zitten ze veel te dicht op elkaar zonder privacy, dan is het gevaar van allerlei geweld en criminaliteit heel groot. Dat soort opvang kan alleen maar een noodoplossing voor de hele korte termijn zijn.
quote:Raadszaal Purmerend ontruimd
De politie moest donderdagavond ingrijpen bij een geplande raadsvergadering in het gemeentehuis van Purmerend over de opvang van asielzoekers. Woedende inwoners van Purmerend, die tegen de komst van een asielzoekerscentrum zijn, werden de zaal uitgestuurd.
De vergadering is afgelast, meldt RTV Noord-Holland. De inwoners van Purmerend die naar de raadzaal waren gekomen, riepen: "Geen AZC, geen AZC!"
Dat zeg ik niet. De opvang moet je goed doen of niet doen. Als het systeem overbelast is dan moet er gewoon een maximumaantal worden ingesteld ipv. meer en meer mensen op veldbedjes in hallen te stoppen.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:05 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is waar. De echte oplossing is dat onmiddellijk al leegstaande huurwoningen worden toegewezen aan asielzoekers. En er moeten direct nog veel meer gratis woningen worden gebouwd voor die arme drommels.
Ik zat net te bedenken dat die mensen vast wel een frisse neus willen halen. Drie dagen binnen zitten in zo'n hal lijkt me niks. Dus de eendjes in het park( naast de sporthallen ) zullen een hoop drukte te zien krijgen de komende dagen.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. De opvang moet je goed doen of niet doen. Als het systeem overbelast is dan moet er gewoon een maximumaantal worden ingesteld ipv. meer en meer mensen op veldbedjes in hallen te stoppen.
Inderdaad. Vandaag in Purmerend:quote:Op donderdag 24 september 2015 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
hoop dat de boer de schapen binnen heeft gezet.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken dat die mensen vast wel een frisse neus willen halen. Drie dagen binnen zitten in zo'n hal lijkt me niks. Dus de eendjes in het park( naast de sporthallen ) zullen een hoop drukte te zien krijgen de komende dagen.
In t park zitten voornamelijk eenden en eekhoorntjes. En mensen met honden zoals ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
hoop dat de boer de schapen binnen heeft gezet.
En gebrek aan gratis geld.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef Igen het volgende:
Nou, net een reportage "uit de regio", uit Turkije.
Keurige kampen, 3x per dag te eten waarvan 1x warm, tenten met verwarming... Maar geen zakgeld, geen werk(vergunning), geen onderwijs, de meeste mensen komen nooit het kamp uit, en omdat ze niet weten of ze ooit nog naar huis kunnen, vinden de mensen dat maar niks en klagen over gebrek aan toekomstperspectief.
Structurele oplossingen uit den haag verwachten is naïef.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En daarom is dit paniekvoetbal vanuit COA en Den Haag niet lang meer houdbaar.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 24-09-2015 om 21:57:10Gevaarlijke ontwikkeling > Hoor van vrienden in Oost-Europa: Chaos rond migrantenstroom creërt daar veel steun voor extreemrechts & anti-EU. reageer retweet
Ik verwacht nog eerder iets uit DH dan uit Brusselquote:Op donderdag 24 september 2015 22:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Structurele oplossingen uit den haag verwachten is naïef.
Zie edit, ik zie in mijn eigen post het woord "zakgeld" staan. Dus helemaal niet "fucking duh".quote:Op donderdag 24 september 2015 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee fucking duh dat ze dat niet uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |