SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit toch een spacer boven de pen? Geen 5 mm dat wel..quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen 5mm spacer boven? Dat zorgt er toch juist voor dat je kapje zijn werk kan doen?
5mm erboven wordt geadviseerd uit veiligheid zodat de pen volledig het carbon omklemt en niet ingedrukt kan worden, maar daar zorgt een expander ook wel voor.. Het hoeft dus niet perse. Ik heb er wel 5mm boven.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen 5mm spacer boven? Dat zorgt er toch juist voor dat je kapje zijn werk kan doen?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Er zit toch een spacer boven de pen? Geen 5 mm dat wel..
Ohja, 2.5 denk ik dan. Wel mooi verstoptquote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Er zit toch een spacer boven de pen? Geen 5 mm dat wel..
Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Zit nu zelf ook dieper en makkelijker lang onderin de beugels dan 2-3 jaar terug.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef dop het volgende:
Hoe zeker ben je dat rugklachten kunnen worden voorkomen door de juiste houding.
Fietsen is een eenzijdige belasting en problemen met de houding worden doorgaans pas echt opgelost als je de belastbaarheid van de rest van je lichaam kunt verhogen.
Daar hebben wij toerders vaak geen zin in en geen tijd voor.
Houding is wel iets waar je op moet letten , maar als je het niet traint en alleen je fiets afstelt gebeurd er weinig ten goede.
De perfecte houding op de racefiets bestaat niet. (puur ergonomisch gezien) de houding op je racefiets is ver van je natuurlijke houding. daar moet je aan trainen,
Uitgangspunt bij je houding op de racefiets is niet het lichaam maar de verhouding kracht luchtweerstand.
Net als een turner moet trainen om een spagaat of een vogelnestje te doen,
moet je al wielrenner flink trainen om die houding, en kracht in je bovenlichaam te verbeteren.
Als je de extra arbeid voor een beter houding niet kunt of wil leveren moet je ook niet blijven denken over een fiets met race geometrie.
Dan moet je het gewoon doen met je huidige conditie en vermogens en is het beter om toerder geometrie te kiezen.
En opa kan het weten word ook ouder en zit niet meer op een fiets zoals 20 jaar geleden
Gefeliciteerd Oksel.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:39 schreef Oksel het volgende:
Heb zo'n meting gedaan. Nu wordt elke fiets gewoon direct goed afgeleverd. Relaxed. M'n tijdelijke crosser staat ook klaar. Dan nog 1,5 maand wachten op m'n eigen. Overigens fiets ik ook met spacertorens.
Overigens gisteravond een zoon gekregen.
Daar is niks mis meequote:Op woensdag 23 september 2015 21:31 schreef ratatat het volgende:
Oksel deelt voor de verandering weer eens plaatjes die niemand kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |