wat?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef xcachet het volgende:
limburgers
moest ik helemaal opzoeken wat kuis betekent
Want dat is typisch limburgsquote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef xcachet het volgende:
limburgers
kuis (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: kuiser, overtreffende trap: kuist)quote:
is gewoon Nederlands tochquote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef xcachet het volgende:
limburgers
Lovers als in relatie wel. Al kende ik FL niet op het forumquote:Op woensdag 23 september 2015 16:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zijn al je lovers fokkers geweest?
dat gokte ik maar iddquote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want dat is typisch limburgsdompie
en ONS-jes?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lovers als in relatie wel. Al kende ik FL niet op het forum.
IK BEN GEEN LIMBURGERquote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef xcachet het volgende:
limburgers
NEEquote:
nee, kuisen is dan wel weer typisch belgischquote:
quote:
Dat was duidelijk.quote:
Ja klote. M'n meis woont hier 10.000km vandaan. Elke week neuqen hoef ik niet, maar wel elke maand.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij dat ook vindt dan is dat toch niet iets wat alleen vrouwen vinden
Haha neequote:
Die ken je niet dus dat boeit nietquote:
Zou U even wat vriendelijker willen doen? Dank U wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Normen en waarden zijn tegenwoordig ver weggezakt.
Maar wie zijn die andere twee fokkers waar je je door hebt laten volklodderen?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken je niet dus dat boeit niet
Wow superinteressantquote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja klote. M'n meis woont hier 10.000km vandaan. Elke week neuqen hoef ik niet, maar wel elke maand.
Wanneer ik samen met haar ben is het 2 of 3 maal per dag en daar komt liefde bij kijken. Sex is het best met liefde erbij.
Maar 'ns een poging doen 'r te importeren. Ze vroeg het al aan me.
Eng stalkertjequote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou U even wat vriendelijker willen doen? Dank U wel.
Nee, gewoon laten weten dat je een domme opmerking maakt.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Haha al doe mensen de Belgen beschermen hier. Roots?
Meer een bizonkutspuit dan hequote:Op woensdag 23 september 2015 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Volklodderen klinkt ook wel weer echt smerigMI van bizonkitspuit
neuh, die zijn duitsquote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, niet inzien dat je fout zat dus nu maar zo doen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |