quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef niels0 het volgende:
Hmm, als ik 6 weken naar zee gaan we af en toe een haven aandoen. Wil ik gewoon neuqen. ff half uurtje bezig, heeft niets met liefde te maken. Gewoon ff een doosje volblaffen. Bij vrouwen zit het echt dierper. Die vinden dat dan vreemdgaan en dat is het ook.
Als jij dat ook vindt dan is dat toch niet iets wat alleen vrouwen vindenquote:
Houd je muil.quote:
wat zit ik nou weer te lezenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef niels0 het volgende:
Hmm, als ik 6 weken naar zee ga, gaan we af en toe een haven aandoen. Wil ik gewoon neuqen. ff half uurtje bezig, heeft niets met liefde te maken. Gewoon ff een doosje volblaffen. Bij vrouwen zit het echt dieper. Die vinden dat dan vreemdgaan en dat is het ook.
Waarom generaliseren? Ik vind het kwetsend dat je me een man noemt. Zal wel in m'n vrouwelijke aard zitten.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef niels0 het volgende:
Hmm, als ik 6 weken naar zee gaan we af en toe een haven aandoen. Wil ik gewoon neuqen. ff half uurtje bezig, heeft niets met liefde te maken. Gewoon ff een doosje volblaffen. Bij vrouwen zit het echt dieper. Die vinden dat dan vreemdgaan en dat is het ook.
Whatquote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je vond mijn tapijtgrapje niet eens leuk.
Oh, lekker kuis.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
nou nouwat een binnenkomer
maar nee
een paar biertjes te veel..quote:
Maar volgens jouw beredenering zou je vrouw met haar geile kloppende natte doos ook een kroeg binnen mogen lopen om wat no-strings attached random dick te vinden?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef niels0 het volgende:
Hmm, als ik 6 weken naar zee gaan we af en toe een haven aandoen. Wil ik gewoon neuqen. ff half uurtje bezig, heeft niets met liefde te maken. Gewoon ff een doosje volblaffen. Bij vrouwen zit het echt dieper. Die vinden dat dan vreemdgaan en dat is het ook.
Jaja bijnaquote:
En dat. Volgens mij is Niels' hele 'vrouwen kunnen seks niet los zien van liefde'-probleem opgelost als hij eens in een westers land waar het niet om geld gaat neukt.quote:
Zijn al je lovers fokkers geweest?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha twee andere ken je ook wel hoor
Dees slet tho
Oh dat.quote:
wat?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef xcachet het volgende:
limburgers
moest ik helemaal opzoeken wat kuis betekent
Want dat is typisch limburgsquote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef xcachet het volgende:
limburgers
kuis (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: kuiser, overtreffende trap: kuist)quote:
is gewoon Nederlands tochquote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef xcachet het volgende:
limburgers
Lovers als in relatie wel. Al kende ik FL niet op het forumquote:Op woensdag 23 september 2015 16:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zijn al je lovers fokkers geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |