Goede tip! Ga ook eens proberen. Moet nog een miband hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:35 schreef rene90 het volgende:
Even mijn ervaringen met de app 'Getone' (in Playstore / Apple store te vinden) van shop Aukey. Ik heb dus 22 september een order geplaatst voor een Mi Band voor $9,99 inclusief verzending. Dat is het hele concept van die app dat alles 9,99 kost. Het zou gaat om een 'new original mi band' dus het was even afwachten of ik de oude versie of nieuwe versie zou krijgen en of het dan om een bulk-verpakking gaat of netjes in een originele verpakking.
23 september was het verstuurd, en vandaag stond PostNL aan de deur met het pakketje. Prima verpakt, en het gaat om een originele Mi Band in de originele verpakking met het plastic er nog om. Prima zaak dus en ik zal vaker op de app kijken of er weer zoiets tussen zit want een Mi Band voor 9,99 is een prima zaak. Tracking werkte ook gewoon hoewel ik niet weet of je deze altijd krijgt.
Elke dag hebben ze er 100 beschikbaar en om 18.00 Nederlandse tijd wordt het weer 'vernieuwd'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:52 schreef relativity het volgende:
[..]
Goede tip! Ga ook eens proberen. Moet nog een miband hebben.
Ze staan nu nog steeds out of stock.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Elke dag hebben ze er 100 beschikbaar en om 18.00 Nederlandse tijd wordt het weer 'vernieuwd'.
Ja Allbuy moet je ook opletten dat het vanuit Allbuy gaat, en met Getone zal het ook wel zijn dat ze groots inkopen om het goedkoop te verkopen. Naja komt goed, voor die 9,99 dollar wacht ik wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:18 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ze staan nu nog steeds out of stock.
Overigens blijkt het net als bij allbuy een verzameling van stores te zijn.
Bij mij staat er bij de powerbank order:
Store 3cmall
We expect your order to be processed between oct 15 and oct 22.
Bij de paypal betaling stond Aukey.
Ach, voor 10 dollar kun je de gok wel wagen.
De Xiaomi powerstrip is ook wel een leuke deal voor 9,99.
Dat heb ik hier ook al 2 dagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:20 schreef relativity het volgende:
Ik kan alleen geen account aanmaken. Unknown error, please try again later.
Heb het net op de telefoon van mijn vriendin geprobeerd en daar werkte het wel...quote:
Dat is wel een goede deal. Ik heb die vorige week besteld op aliexpress voor dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:50 schreef shiznuts het volgende:
Als iemand nog accessoires nodig heeft voor z'n action cam. Of dat nou GoPro, Xiaomi of SJCAM is... www.china-gadgets.de/gadget/zubehoer-bundle-action-cams/ . Zo'n beetje alles wat je bedenken kan zit erin. Van chest- & headmount tot selfiestick en bobber. Met ' E3P4H3DL ' i.p.v. 29,99 EUR -> -10 -> 19,99 EUR! Not bad! Komt vanuit Duitsland je kant op, maar spul is natuurlijk zo sjienees als het maar kan.
Vandaag een vuilniszak met dit spul binnengekregen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:50 schreef shiznuts het volgende:
Als iemand nog accessoires nodig heeft voor z'n action cam. Of dat nou GoPro, Xiaomi of SJCAM is... www.china-gadgets.de/gadget/zubehoer-bundle-action-cams/ . Zo'n beetje alles wat je bedenken kan zit erin. Van chest- & headmount tot selfiestick en bobber. Met ' E3P4H3DL ' i.p.v. 29,99 EUR -> -10 -> 19,99 EUR! Not bad! Komt vanuit Duitsland je kant op, maar spul is natuurlijk zo sjienees als het maar kan.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:54 schreef SankariNL het volgende:
Deze ben ik nog niet eerder tegengekomen!
[ afbeelding ]
Van die tri-rotor scorpion copters zijn niet zo heel nieuw. Zijn volgens mij wat wendbaarder, maar daarvoor boeten ze in qua stabiliteit? De 6 blades zagen we al wat langer geleden van Walkera: http://www.walkera.com.hk(...)vo7-transmitter.html . Je had ook een Huawei UFO (vb) in een wat andere configuratie. Je hebt ook quadcopters met een diagonale configuratie t.o.v. de vliegrichting. Vaak ook als vliegtuig aangekleed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:37 schreef eddepetfokt het volgende:
Grappig, een nieuw(?) soort hexacopter
http://www.banggood.com/C(...)opter-p-1001729.html
Nee, maar volgens mij geen overbodige luxe.quote:Heeft iemand dit al eens geprobeerd. Ben benieuwd of je er echt geen luchtbellen mee krijgt http://www.banggood.com/R(...)tphone-p-950822.html
Lijkt een hoog tellsell gehalte te hebben...
Nice. Al is het niet zoveel die overvloed aan shizzle in die Amazon-zak/doos.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vandaag een vuilniszak met dit spul binnengekregen.
[ afbeelding ]
5 minuten voordat we vertrokken voor een ritje van een uur dus meteen maar die suction cup gebruikt in de auto voor een video timelapse.
Geen ervaring met andere actioncams dus geen idee wat voor mogelijkheden die hebben; maar ik vind het tof.
Helaas werkt de foto timelapse niet met de RAW scripts though...
Oh, en die bike mount zou eigenlijk een moeten zijn met een draaibare kop maar BG heeft er een gestuurd met vaste kop.
Dus daar moet ik achteraan.
Neuh, maar nu heb ik wel het spul wat ik wil hebben (nou ja; op die bike mount na dan waar ik nu trouwens een vreemde mail van heb gekregen nadat ik op hun chat een bericht stuurde (chat was online)quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Nice. Al is het niet zoveel die overvloed aan shizzle in die Amazon-zak/doos.
Van postmaster@liveperson.com met een vaag .zip bestand als bijlage?quote:Unable to deliver message.
Error message: 550 Ip frequency limited. http://service.mail.qq.co(...)id=20022&&no=1000725
?quote:Op zondag 4 oktober 2015 08:28 schreef J.B. het volgende:
Ik sprak de postcode gisteren, pakketjes van China Post gaan per 1 oktober bij aankomst meteen naar het postkantoor. Je krijgt blijkbaar wel een brief thuis dat een pakketje dus op het postkantoor ligt.
Ik kreeg gisteren nog eentje binnenquote:Op zondag 4 oktober 2015 08:28 schreef J.B. het volgende:
Ik sprak de postcode gisteren, pakketjes van China Post gaan per 1 oktober bij aankomst meteen naar het postkantoor. Je krijgt blijkbaar wel een brief thuis dat een pakketje dus op het postkantoor ligt.
op welke grond willen ze dit doen? je betaald voor een service die vervolgens niet geleverd wordt.. Moet ik doen mij mijn baasquote:Op zondag 4 oktober 2015 08:28 schreef J.B. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |