Ik heb er een uur geleden een account aangemaakt en bestelling geplaatst.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik kan geen account aanmaken bij Getone.
Het is ook Aukey van wie Getone isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:05 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Is je ook opgevallen dat als je via paypal betaalt op die getone app dat er Aukey limited corp staat...? [Ik heb trouwens een 5000mh powerbank besteld voor de Mi verzameling]
Ja dat zag ik dus net ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is ook Aukey van wie Getone is
Nouja, ik heb het hier laatst wel benoemd dat ik hem ook tegen was gekomen en ik maar als 'proef' een order heb geplaatst en als ik het uiteindelijk binnen heb dat ik dan even mijn ervaringen deel. Voordat iedereen via de app gaat bestellen en iedereen neppe mi bands krijgt enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Snap niet dat er niet meer aandacht aan die app wordt gegeven. Ik heb jou er ook niet over gehoord volgens mij? Ze hebben zeer goede aanbiedingen... wou je zeker allemaal voor jezelf houden
Maar ik snap wel dat de bedrijven hier op chi niet blij van worden.
Ik was ook bang voor neppers, maar ik las bij de buren al dat mensen originele mi bands hebben gekregen. En nu het van Aukey blijkt te zijn heb ik er wel meer vertrouwen in.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het hier laatst wel benoemd dat ik hem ook tegen was gekomen en ik maar als 'proef' een order heb geplaatst en als ik het uiteindelijk binnen heb dat ik dan even mijn ervaringen deel. Voordat iedereen via de app gaat bestellen en iedereen neppe mi bands krijgt enzo
Weer in de aanbieding. Zie hier.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:40 schreef Iemand91 het volgende:
Als iemand nog goedkoop RC-spul wil; respectievelijk ¤6.78 en ¤10.70:
Goedkoper dan uit China; hier.
Off topicquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weer in de aanbieding. Zie hier.
Nee, nog niet binnen. Krijg wel net een powerbank van 17sept binnen[resend van fake Xiaomi]quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand die Banggood flashlight van 2 euro die hier een tijdje terug werd gepost al binnen?
http://www.banggood.com/C(...)x14500-p-907006.html
13 september verstuurd, bijna 3 weken later nu, ben ik niet meer gewend
Zag toevallig een leuke aanbieding hier toen ik ging kijken of deze zaak mijn schaatsen kon slijpenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand tips mbt een goede hartslagmeter voor om de pols? Er moet een hartslagzone meter op zitten zodat ik gericht kan trainen. GPS en dat soort dingen hoeven van mij er niet op te zitten.
Voor 85 euro maar?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:14 schreef davedavy het volgende:
Exact vorige week 'n Xiaomi Redmi 2 gekocht voor 85 euries op DX. Vandaag binnen gekregen. Wat een top ding voor dat geld. En dan ook nog eens zo snel binnen.
In elk geval niet van MiLight. Maar er zijn wel (RGB)bulbs met bluetooth oid, waar je wel mee kan wat jij wil. Gaat wel wat meer kosten dan, vrees ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:47 schreef l0lownkill het volgende:
Is er ook een milight bulb oid die je individueel kunt besturen met je telefoon om bijv. het licht te dimmen? (Plug and play, dus zonder een kastje)
http://www.ebay.com/itm/8(...)?hash=item1a06abe5ffquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:44 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
In elk geval niet van MiLight. Maar er zijn wel (RGB)bulbs met bluetooth oid, waar je wel mee kan wat jij wil. Gaat wel wat meer kosten dan, vrees ik.
Ik heb al eerder een dergelijke bulb met remote gehad, helaas was deze bij lange na niet fel genoeg en de witte kleur was erg irritant. Ik zal eens wat verder researchenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/8(...)?hash=item1a06abe5ff
[ afbeelding ]
Deze is opzich maar15 euro, hoe de kwaliteit is.. geen idee
Werkt met of de remote, IR of met je bluetooth Telefoon.
Hoe moet deze bevestigd worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Voor het eerst van m'n leven iets met m'n telefoon besteld.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een houder is voor op een remote van een quadcopter of zoiets.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hoe moet deze bevestigd worden?
Jij gaat door voor de wasmachine.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:37 schreef rene90 het volgende:
Ik denk dat het een houder is voor op een remote van een quadcopter of zoiets.
Goede tip! Ga ook eens proberen. Moet nog een miband hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:35 schreef rene90 het volgende:
Even mijn ervaringen met de app 'Getone' (in Playstore / Apple store te vinden) van shop Aukey. Ik heb dus 22 september een order geplaatst voor een Mi Band voor $9,99 inclusief verzending. Dat is het hele concept van die app dat alles 9,99 kost. Het zou gaat om een 'new original mi band' dus het was even afwachten of ik de oude versie of nieuwe versie zou krijgen en of het dan om een bulk-verpakking gaat of netjes in een originele verpakking.
23 september was het verstuurd, en vandaag stond PostNL aan de deur met het pakketje. Prima verpakt, en het gaat om een originele Mi Band in de originele verpakking met het plastic er nog om. Prima zaak dus en ik zal vaker op de app kijken of er weer zoiets tussen zit want een Mi Band voor 9,99 is een prima zaak. Tracking werkte ook gewoon hoewel ik niet weet of je deze altijd krijgt.
Elke dag hebben ze er 100 beschikbaar en om 18.00 Nederlandse tijd wordt het weer 'vernieuwd'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:52 schreef relativity het volgende:
[..]
Goede tip! Ga ook eens proberen. Moet nog een miband hebben.
Ze staan nu nog steeds out of stock.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Elke dag hebben ze er 100 beschikbaar en om 18.00 Nederlandse tijd wordt het weer 'vernieuwd'.
Ja Allbuy moet je ook opletten dat het vanuit Allbuy gaat, en met Getone zal het ook wel zijn dat ze groots inkopen om het goedkoop te verkopen. Naja komt goed, voor die 9,99 dollar wacht ik wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:18 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ze staan nu nog steeds out of stock.
Overigens blijkt het net als bij allbuy een verzameling van stores te zijn.
Bij mij staat er bij de powerbank order:
Store 3cmall
We expect your order to be processed between oct 15 and oct 22.
Bij de paypal betaling stond Aukey.
Ach, voor 10 dollar kun je de gok wel wagen.
De Xiaomi powerstrip is ook wel een leuke deal voor 9,99.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |