Denk ik wel. Morgen is er een social media actie, vanavond loopt een twitter actie en er moeten nog duizenden papieren stemmen aan toegevoegd worden. Het zal lukken, maar er moet nog wel gewerkt worden.quote:
Ik heb zo'n gevoel dat maar 5000 te kort krijgenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie ze het wel halen omdat ze onwijs veel handtekeningen op het laatst hebben gekregen.
EU ja/nee referendum hebben we al gehad, het resultaat daarvan was duidelijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk een hulpmiddel als een referendum prima maar in deze vorm met deze vaagheid en opkomst zou ik er weinig waarde aan hechten, vooral omdat het onderwerp over de rug van dit vraagstuk wordt getild. Ik denk dat de meeste handtekeningen van burgers komen die denken dat er over EU JA/NEE zal worden getemd oid. niet over een verdragje met wat landen aar we voorheen geen toegang tot hadden.
Ik heb ook weinig problemen met de indirecte democratie op elk niveau en onderwerp zullen er minderheden zijn, maar de rechten van doe minderheden mogen nooit minder worden om die reden
Ik snap het niet helemaal (heb geen twitter), maar het staat op geenstijlquote:
Ik kan het er niet vinden.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal (heb geen twitter), maar het staat op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/09/make_it_so.htmlquote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik kan het er niet vinden.
Thunderclap gaat hopelijk zorgen voor die laatste paar duizend handtekeningen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/09/make_it_so.html
Het is geen twitter, maar whatsapp.
En dan is er nog iets wat THunderclap heet.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 23 september 2015 22:42 schreef LXIV het volgende:
Ik weet niet zeker of dit over 4 dagen echt een wettig betaalmiddel geworden is, maar hij bedoelt het vast goed.
Ik weet niet hoe de beurs er op zal reageren. Het kan ook een boom geven, net als in Zwitserlandquote:
twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 23-09-2015 om 23:14:22We staan nu op 270.000. Steun de democratie! Laatste loodjes! #GeenPeil http://t.co/czNMb3pfZ4 doe het nu!!! reageer retweet
Stalingrad is er niks bij. Schijnt dat hippe bebaarde mensen uit de stad niet meer naar Nepal gaan om rond te trekken maar voortaan op expeditie naar Noord-Groningen gaan.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:46 schreef LXIV het volgende:
Je zult trouwens maar in Oost-Groningen wonen. Tussen al die communisten en verraders. En dan ook nog Den Haag, die zo snel mogelijk het gas onder je voeten vandaan pompt. De huizen daar waren sowieso al bijna niks meer waard. En dan nog die kleigrond en die voortdurende regen om je oren! Het is niet niks, om dan op je 89-ste nog de fiets te pakken (bijna niemand kan daar een auto betalen) en door die wind, door die regen, over die plakkerige natte klei heen te fietsen om handtekeningen voor een referendum te verzamelen. Terwijl je ieder moment vanuit een vervallen boerderij of schaapshut door een communist met een Kalashnikov neergeschoten kunt worden.
brrr. Moet er niet aan denken!
Hoe kom je aan die stand?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:19 schreef LXIV het volgende:
30.000 en nog minstens 10.000 papieren handtekeningen!
Morgen die thunderclap er nog bij, dat zijn er ook wel 10.000
Nog even hard werken, en dan zijn we er!
dit is toch best een eng idee, en dat heeft dan in het verzet gezetenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:42 schreef LXIV het volgende:
Die opa van die papieren handtekeningen (uit Oost-Groningen) had er ook alvast briefjes van 100 GULDEN bij gedaan, met het gezicht van Wilders erop. Ter vervanging van de euro, als straks die 300.000 stemmen binnen waren.
[ afbeelding ]
Hij gaat Oost-Groningers aansporen hun handtekening te zetten.quote:Op donderdag 24 september 2015 08:35 schreef Kaas- het volgende:
Jan Roos zit zo bij Goedemorgen Nederland aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |