Moet het niet 270k zijn?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
27k
Vanmiddag een social media bom met reach van 1,8 miljoen en vanochtend optreden Jan Roos bij WNL (250k kijkers ongeveer).
Oh, en paginagrote ad in de Telegraaf.
Denk dat dit wel goed zit..
Dat is hoeveel er binnen zijn gehaald (273k volgens laatste telling). Hij vroeg hoeveel er nog moestenquote:
Dit inderdaad. Grote kans dat er nog een behoorlijke speling over blijft zelfs. Die 300k halen ze sowieso.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
27k
Vanmiddag een social media bom met reach van 1,8 miljoen en vanochtend optreden Jan Roos bij WNL (250k kijkers ongeveer).
Oh, en paginagrote ad in de Telegraaf.
Denk dat dit wel goed zit..
Ja, nog 4 minuten! Ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Grote kans dat er nog een behoorlijke speling over blijft zelfs. Die 300k halen ze sowieso.
Die social media bom is om 14:00 uur toch?
Via twitter misschien? Naar twitter gaan en hashtag #geenpeil uitluisteren?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:59 schreef SeLang het volgende:
Ik doe niet aan sociale media dus ik kan de bom niet zien afgaan
Kan ik ergens iets zien?
Twitter is losquote:Op donderdag 24 september 2015 14:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Via twitter misschien? Naar twitter gaan en hashtag #geenpeil uitluisteren?
x 40 momenteel, niet de beloofde 2 miljoentwitter:vossejongk twitterde op donderdag 24-09-2015 om 14:01:09De tijd dringt! Teken nu op http://t.co/iqTMQyOjgh en win een EU-referendum! #GeenPeil http://t.co/D1bomBAEBb reageer retweet
Het enige dat ik binnenkrijg is bericht van ene Marjan uit Boxtel dat ze een hele leuke doos met kinderkleertjes voor weinig wegdoet. Is dat het dan?quote:
Houd er even rekening mee dat er wat scripts draaien en dat dit denk ik niet een doorsnee hoeveel subscribers is. Kan zijn dat ze bijvoorbeeld Facebook na Twitter doen en we de komende 3 weken nog bombers zien :pquote:Op donderdag 24 september 2015 14:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het enige dat ik binnenkrijg is bericht van ene Marjan op Boxtel dat ze een hele leuke doos met kinderkleertjes voor weinig wegdoet. Is dat het dan?
Dat zijn er veel. Het zal wel trending in NL worden!quote:Op donderdag 24 september 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Een muur aan tweets.
https://twitter.com/searc(...)&q=geenpeil&src=typd
Ik hoop het!quote:Op donderdag 24 september 2015 14:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zijn er veel. Het zal wel trending in NL worden!
Ze zullen dit soort Thunderclaps er bij Twitter wel tussenuit filteren voor de lijst met trending topics.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:10 schreef BarryOSeven het volgende:
#geenpeil niet trending
#dagvandemateriaalman heeft dus blijkbaar meer tweets dan de 1 miljoen van thunderclap. yeah right.
Wat is jammer geld?quote:Op donderdag 24 september 2015 14:10 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me af of dit nog werkt. Ik denk dat de meeste mensen die hadden willen tekenen dit al gedaan hebben.
Plus je hebt meestal nog wel een aantal dat afgekeurd wordt.
Maar goed, we zullen zien. Ik zou het wel jammer geld vinden als het door zou gaan.
Het is niet alsof het kabinet hier gehoor aan gaat geven, mocht het een negatieve uitslag krijgen.
Kan nog steeds trending worden. Volgensmij zijn de tweets nog in volle gang.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:10 schreef BarryOSeven het volgende:
#geenpeil niet trending
#dagvandemateriaalman heeft dus blijkbaar meer tweets dan de 1 miljoen van thunderclap. yeah right.
Kost een paar miljoen voor de kiesraad om een referendum te organiseren.quote:
Verwaarloosbaar klein getal vergeleken met de 262 miljard die we in totaal uitgeven.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kost een paar miljoen voor de kiesraad om een referendum te organiseren.
Behalve dat hij geshopt is om er uit te zien als een jood.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:40 schreef LXIV het volgende:
Die enge man op het plaatje is echt iemand van de EU! Geen karakter uit een film of zo!
Blijft weggegooid geld aangezien het kabinet hier echt niks mee gaat doen mocht het door gaan.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar klein getal vergeleken met de 262 miljard die we in totaal uitgeven.
Hij is niet geshopt!quote:Op donderdag 24 september 2015 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Behalve dat hij geshopt is om er uit te zien als een jood.
Mr. Burns volgens mij.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Behalve dat hij geshopt is om er uit te zien als een jood.
Ok! Ik had dat plaatje wat ik gebruikt heb ook van het internet. In het echt is hij net iets minder eng, maar ik ga toch de huidige versie gebruiken!quote:Op donderdag 24 september 2015 14:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Zijn neus is in het echt toch echt anders.
[ afbeelding ]
Zonde van het geld vind je het dus.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kost een paar miljoen voor de kiesraad om een referendum te organiseren.
Er zit inderdaad wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok! Ik had dat plaatje wat ik gebruikt heb ook van het internet. In het echt is hij net iets minder eng, maar ik ga toch de huidige versie gebruiken!
Hij is al vervangen vorig jaar, je hebt nu deze nodig:quote:Op donderdag 24 september 2015 14:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok! Ik had dat plaatje wat ik gebruikt heb ook van het internet. In het echt is hij net iets minder eng, maar ik ga toch de huidige versie gebruiken!
Ja, dit kabinet gaat niks met de uitslag doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zonde van het geld vind je het dus.
Dit plaatje is geshoptquote:Op donderdag 24 september 2015 14:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Zijn neus is in het echt toch echt anders.
[ afbeelding ]
Als het kabinet er niets mee doet, zullen er alleen maar meer mensen bijkomen die zich tegen hen afkeren. En dat levert weer meer stemmen voor mensen zoals Wilders op. Prima dat ze nee zeggen, maar ze graven wel hun eigen graf. Misschien toch nog niet zo'n heel slecht idee als ze de uitslag naast zich neerleggen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, dit kabinet gaat niks met de uitslag doen.
Dus mocht het referendum doorgaan en een positieve uitslag hebben dan is er niks aan de hand.
En mocht het referendum doorgaan en een negatieve uitslag hebben, waar vervolgens het kabinet weer niks mee doet, hebben we eens te meer bevestigd dat het kabinet niks doet met dit soort peilingen, wat we al wisten (!)
Dus ik snap serieus niet wat we hiermee opschieten behalve dat we de schatkist (wat uiteindelijk ons eigen geld is) weer wat leger maken. Misschien kan iemand het uitleggen?
Als dat uiteindelijk uit blijkt stop ik met de democratie en ga ik een eigen wereld graven diep onder de grond.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:20 schreef verita het volgende:
Volgens deze mevrouw is GeenPeil een overheidsscam
![]()
Mr. Burnsquote:Op donderdag 24 september 2015 14:39 schreef LXIV het volgende:
Ik heb het openingsplaatje voor het grote EU REFERENDUMTOPIC #1 al klaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |