Dan steek daar verder geen tijd meer in, want we hebben nog maar 5 dagen.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan jou en je onderbuikje misschien, mij gaat het om de feitelijkheden.
Jij, het cement dat de hoeksteen van de samenleving versterkt.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:07 schreef Leandra het volgende:
Je schoonmoeder van 86 laten tekenen, niet omdat ze het begrijpt of zich er druk om maakt maar in het vermeende belang van haar achterkleinkinderen...
Net zoals je ook al voor haar op de PVV gestemd hebt.
Ik heb nog een heel leven voor mequote:Op woensdag 23 september 2015 09:08 schreef LXIV het volgende:
Dan steek daar verder geen tijd meer in, want we hebben nog maar 5 dagen.
Een kutargument is niet ineens een goed argument wanneer je het in de juiste context ziet. Het blijft gewoon een kutargument.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was een reactie op de opmerking dat zo'n referendum niet door zou mogen gaan omdat het 'teveel geld' zou kosten. Plaats het wel in de juiste context.
dat een referendum geld kost is nog een veel groter zwaktebodquote:Op woensdag 23 september 2015 09:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een kutargument is niet ineens een goed argument wanneer je het in de juiste context ziet. Het blijft gewoon een kutargument.
Ik vraag me inmiddels af hoeveel mensen getekend hebben omdat ze zich sociaal verplicht voelden jegens de vrager.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij, het cement dat de hoeksteen van de samenleving versterkt.
De bankquote:Op woensdag 23 september 2015 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Iets kleins
En vervolgens lacht GS de hele weg naar de bank.
Dit hele gedoe is één grote reclamecampagne voor GS. Kost ze haast geen drol. Of denk je dat GS iets doet uit altruïsme?quote:
Ik denk dat het grootste deel van de mensen die getekend heeft op verzoek van een ander (dus niet omdat ze zelf direct met de campagne op GS gelezen hebben) dit gedaan heeft uit sociale druk.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me inmiddels af hoeveel mensen getekend hebben omdat ze zich sociaal verplicht voelden jegens de vrager.
Kennelijk leef jij in de veronderstelling dat de winnaar van het spelletje "wie heeft het kutste argument" gelijk heeft..quote:Op woensdag 23 september 2015 09:10 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dat een referendum geld kost is nog een veel groter zwaktebod
Hier verdienen ze denk ik niet echt iets aan, al is het wel een manier om hun website weer aandacht te geven. Daarnaast geloof ik wel dat ze er zelf ook echt achterstaan, want het past gewoon in hun algemene straatje. Het zal eerder hun eigenwaarde strelen wanneer ze het lukt dan dat ze er rijk van worden.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit hele gedoe is één grote reclamecampagne voor GS. Kost ze haast geen drol. Of denk je dat GS iets doet uit altruïsme?
Het past in hun algemene straatje van hard tegen van alles aantrappen, zodat schaapjes er achter wandelen. Waar ze dan weer reclamegeld mee verdienen.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier verdienen ze denk ik niet echt iets aan, al is het wel een manier om hun website weer aandacht te geven. Daarnaast geloof ik wel dat ze er zelf ook echt achterstaan, want het past gewoon in hun algemene straatje. Het zal eerder hun eigenwaarde strelen wanneer ze het lukt dan dat ze er rijk van worden.
Ik doe dit toch ook voor de lol, en niet omdat ik er een cent aan over houd?
"Angst" is voor jou hetzelfde als "lol"? Vreemd..quote:Op woensdag 23 september 2015 09:14 schreef LXIV het volgende:
...Ik doe dit toch ook voor de lol, en niet omdat ik er een cent aan over houd?
Inderdaad. Je moet mensen gewoon vertellen dat het licht uit gaat en dat er oorlog komt als dat verdrag doorgaat. Zo doet de EU het zelf ook!quote:
Maar geldt dat niet voor ieder medium? Dat ze de aandacht trekken (op wat voor manier dan ook), zo bezoekers genereren en dat ze daar dan mee verdienen?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het past in hun algemene straatje van hard tegen van alles aantrappen, zodat schaapjes er achter wandelen. Waar ze dan weer reclamegeld mee verdienen.
Ja jij doet het voor de lol, en GS lacht zich krom dat je dat doet.
Ik heb geen angst.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
"Angst" is voor jou hetzelfde als "lol"? Vreemd..
Waarom zou je anderen dan wel angst aanpratenquote:
Oh my. Je argumenten worden er niet bepaald krachtiger op, naarmate de tegenstand stijgt.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:17 schreef LXIV het volgende:
Maar geldt dat niet voor ieder medium? Dat ze de aandacht trekken (op wat voor manier dan ook), zo bezoekers genereren en dat ze daar dan mee verdienen?
Geldt dit niet voor de Volkskrant, de Telegraaf, RTL-4, FOK!, Facebook?
Het alternatief is mensen hun geld afnemen op dreiging van gevangenisstraf, zoals een staat doet.
Het gaat mij erom dat dit hele gedoe niet for the good of europe is. Dat zal GS de reet roesten, is mijn vermoeden.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar geldt dat niet voor ieder medium? Dat ze de aandacht trekken (op wat voor manier dan ook), zo bezoekers genereren en dat ze daar dan mee verdienen?
Geldt dit niet voor de Volkskrant, de Telegraaf, RTL-4, FOK!, Facebook?
Het alternatief is mensen hun geld afnemen op dreiging van gevangenisstraf, zoals een staat doet.
"Jamaar hullie doen het ook!quote:Op woensdag 23 september 2015 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my. Je argumenten worden er niet bepaald krachtiger op, naarmate de tegenstand stijgt.
Om ze te laten tekenen. Maar zoals ik al 2 keer gezegd heb, sociale dwang is effectiever.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je anderen dan wel angst aanpraten?
Ja, die ronselen ook via angst, hel en verdoemenis en de overheid gooit je zomaar in het gevang.quote:
Ontkracht het argument dan, in plaats van alleen maar te zeggen dat het geen krachtig argument is. Dat is pas zwak in mijn ogen!quote:Op woensdag 23 september 2015 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my. Je argumenten worden er niet bepaald krachtiger op, naarmate de tegenstand stijgt.
Nee, anders zou ik me niet inzetten voor dit referendum.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet? Je vindt het eigenlijk ook wel prima wanneer half west-Azië bij de EU komt?
Welk gedoe bedoel je nu? Het referendum of de uitbreiding?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat dit hele gedoe niet for the good of europe is. Dat zal GS de reet roesten, is mijn vermoeden.
Dan heb je er toch angst voor dat dat wél gebeurt?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik me niet inzetten voor dit referendum.
Moet het dan voor the good of europe zijn?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat dit hele gedoe niet for the good of europe is. Dat zal GS de reet roesten, is mijn vermoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |