Finse politie jaagt op goedkope pizza'squote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:34 schreef ato het volgende:
Eh ja..aardig liedje en wat was het nieuws?
Dat vroeg ik ook net, volgens mij iets over zijn tournee..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:35 schreef Greys het volgende:
Huh, programma af. Wat was nou de verrassing dan?
Dat hij, ondanks de opgebouwde spanning, toch niks gaat zeggen over het ESF-lied?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:35 schreef Greys het volgende:
Huh, programma af. Wat was nou de verrassing dan?
Hahahahaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Finse politie jaagt op goedkope pizza's
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het kan ook nog een hele flauwe grap zijn, natuurlijk.
Hij zong immers 35x "Have you read the news today?"
Ik ook. Jammer dat hij met uptempo gaat. Denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:42 schreef ato het volgende:
[..]
Hahahaha
Ok Douwe heeft charisma's een prima stem.
Tot nu toe vind ik zijn ballads beter dan zijn up tempo liedjes..
Grappig, ik hoor net zijn liedje op Q Music en het klinkt al iets leuker..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat hij met uptempo gaat. Denk ik.
Ja, dat zei hij de vorige keer, dacht ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
man, ik bleef zelfs vorig jaar tot aan het einde positief!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:47 schreef ato het volgende:
Maar goed wie weet gaat hij ons nog echt verrassen..
Wij blijven positief toch?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
man, ik bleef zelfs vorig jaar tot aan het einde positief!
Moet nu dus geen probleem zijn.
We gaan gewoon winnen!
Drie keer winnen dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:12 schreef Greys het volgende:
JA HOOR WANT HIJ WORDT DE NIEUWE SJONNIE LOWGANNNNN WIEHOEEEE
UPTEMPO SJONNIE, DAN
Oh kak, ik wilde net zeggen dat ik er vertrouwen in heb dat hij met iets heel moois gaatquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hem echt heel heel heel graag met een beetje Johnny Cash achtige ballad willen zien gaan. Daar ligt (vind ik zelf) zijn kracht.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Liedje vond ik wel aardig (alleen niet voor het ESF), maar het refrein uiteindelijk niet.
[..]
Oh kak, ik wilde net zeggen dat ik er vertrouwen in heb dat hij met iets heel moois gaat
Heb ik ook wel een beetje, maar ook daarvoor is het goed dat ze niet te snel met het lied komen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik krijg zo'n vreselijk voorgevoel, dat ik het niets ga vinden, en dus dit ESF alleen maar negatief kan zijn. Maanden lang. Lijkt me helemaal niet leuk.
Nou in die modus zat ik vorig jaar al vanaf half december toen ik whyaiaiaiaiaiaiai voor het eerst hoorde, je voelde gewoon aan alles dat dat een totale mislukking zou worden... ondanks dat we nog even hoop hadden met de Pannekoekquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik krijg zo'n vreselijk voorgevoel, dat ik het niets ga vinden, en dus dit ESF alleen maar negatief kan zijn. Maanden lang. Lijkt me helemaal niet leuk.
Ik dacht bij violen eerst hieraanquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:44 schreef Greys het volgende:
Carré is nu al uitverkocht! Doet ie goed.
En zijn optreden in de Ridderzaal met die violen, wauw.
https://m.facebook.com/st(...)6&id=418435354875874
Wauw, echt prachtig met die violen erbijquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:44 schreef Greys het volgende:
Carré is nu al uitverkocht! Doet ie goed.
En zijn optreden in de Ridderzaal met die violen, wauw.
https://m.facebook.com/st(...)6&id=418435354875874
Ik moet hier veel te hard om lachen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht bij violen eerst hieraan
[ afbeelding ]
Vroeg me al af wat daar zo spectaculair aan was.![]()
Dat hoop ik ook maar dat kunnen we natuurlijk vergeten, aangezien Het Lied al klaar en gekozen is door DE MACHTIGE VIER, waaronder Jan Smit en Cornaldquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:28 schreef Tinkepink het volgende:
Douwe Bob is geweldig, maar ik hoop dat hij toch het up tempo laat vallen en voor een lekkere broeierige ballad gaat.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begin echt steeds enthousiaster te worden. Heb het gister eindelijk aangedurfd om wat liedjes van hem te luisteren via Spotify en ik denk echt dat het wat kan worden.....
Muzak inderdaad. De 3J's hadden ook een uptempo nummer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:56 schreef Fred_B het volgende:
Die uptempo liedjes zijn nou net vooral degene die weinig opvallend zijn. Niet echt slecht, maar wel erg makkelijk te vergeten.
Nou, zo negatief ben ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou als jij zelfs al denkt dat het echt iets kan worden![]()
![]()
Zaten er bij de beluisterde liedjes ook uptempo nummers...?
Hahaha nee sorry, ik bedoelde het niet lelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, zo negatief ben ik ook niet hoor![]()
Ja, daar zat wel bij wat ik uptempo noem, maar of dat aan de definitie voldoet weet ik niet... Ik ben in elk geval onder de indruk.
Ik interpreteerde het ook niet lelijk hoorquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee sorry, ik bedoelde het niet lelijk
Meer dat ik het juist éxtra leuk vind als je nog even benadrukt dat je echt wel enthousiast bent/wordt.
Dat denk ik dus wel, ja, ik schaar het er in ieder geval wel onder. Er is een tussenweg tussen Rise Like a Phoenix en In the Disco, ik vertrouw er wel op dat 'ie die weet te vindenquote:En ik bedacht toevallig gisteravond nog dat bv blues ofzo ook gewoon onder uptempo valt, toch? Bij uptempo denk ik altijd meteen aan foute discodreuntjes en dat past niet bij hem, maar dat is natuurlijk onzin. Er is veel uptempo dat niet meteen tralalala stamppartijen zijn.
Oh in dat geval ben ik Negative Nelly to the Maxquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het ook niet lelijk hoor![]()
Maar ik weet dat sommige mensen me nogal Negative Nelly vonden nadat vorig jaar bekend werd dat Trijntje ging, dusseh
quote:Dat denk ik dus wel, ja, ik schaar het er in ieder geval wel onder. Er is een tussenweg tussen Rise Like a Phoenix en In the Disco, ik vertrouw er wel op dat 'ie die weet te vinden![]()
Ja. Maar wel leuke spanning.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:12 schreef Cyan9 het volgende:
Het lastige is denk ik dat we niet zo goed weten wat we kunnen verwachten. Bij Anouk en TCL had ik dat wel, en dat was positief. Het onbekende zorgt voor spanning.
Ik ben zo bang dat het niet deelnemen van O'g3ne slechts uitstel is en dat we ze in 2017 wel kunnen verwachten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat 'ie niet O'g3ne is, uiteraard
Mwah, goede kans dat die over anderhalf jaar volledig in de vergetelheid zijn geraakt. Het is niet dat ze momenteel nou zo veel grote hits scoren.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat het niet deelnemen van O'g3ne slechts uitstel is en dat we ze in 2017 wel kunnen verwachten.
Maar misschien emigreren ze naar een gebied zonder telefoon en internetquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat het niet deelnemen van O'g3ne slechts uitstel is en dat we ze in 2017 wel kunnen verwachten.
Ja, die weg heeft Oekraïne al een keer belopenquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat denk ik dus wel, ja, ik schaar het er in ieder geval wel onder. Er is een tussenweg tussen Rise Like a Phoenix en In the Disco, ik vertrouw er wel op dat 'ie die weet te vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |