Als we het goed doen volgend jaar, dan is er natuurlijk geen reden om dat te doen. Je kunt klagen over Dekker, Smit, Maas en die andere gast die niemand kent, maar als we in 2016 scoren, hebben we drie uit vier keer de finale gehaald en verdienstelijk meegedaan. Dan werkt de methode blijkbaar.quote:Op donderdag 24 september 2015 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is droef. Het wordt eens tijd voor een nieuwe selectie commissie, of een nieuwe manier van selecteren.
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 24 september 2015 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als we het goed doen volgend jaar, dan is er natuurlijk geen reden om dat te doen. Je kunt klagen over Dekker, Smit, Maas en die andere gast die niemand kent, maar als we in 2016 scoren, hebben we drie uit vier keer de finale gehaald en verdienstelijk meegedaan. Dan werkt de methode blijkbaar.
Als er allerlei grote artiesten interesse hebben om mee te doen, kan je natuurlijk ook Zanger Rinus in de selectiecommissie zetten, dan is het niet zo moeilijk. Tot nu toe hebben de Common Linnets het fantastisch gedaan, heeft Trijn hopeloos gefaald en heeft Anouk er iets minder uit gehaald dan erin zat. Of dat nu echt aan de selectiecommissie te danken was, is een tweede.quote:Op donderdag 24 september 2015 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als we het goed doen volgend jaar, dan is er natuurlijk geen reden om dat te doen. Je kunt klagen over Dekker, Smit, Maas en die andere gast die niemand kent, maar als we in 2016 scoren, hebben we drie uit vier keer de finale gehaald en verdienstelijk meegedaan. Dan werkt de methode blijkbaar.
quote:Douwe Bob blijft in Zweden dicht bij zichzelf, verzekert zijn manager en toetsenist Matthijs van Duijvenbode. "Ik begrijp dat mensen aan het idee moeten wennen, het Songfestival is toch een andere wereld dan waar wij ons normaal in begeven. Maar hij gaat daar echt niet in een glitterpakje staan zingen met een dancebeat eronder."
Van Duijvenbode schat in dat hij zich als toetsenist een beetje ongemakkelijk zal voelen in Stockholm. "Ik moet nog playbacken ook. Alleen de zang is live bij het Songfestival." Daar ziet Van Duijvenbode de humor wel van in. "Op een bepaalde manier zijn we daar out of place, maar dat vind ik dan ook wel weer rock-'n-roll. We hebben ooit met zijn allen besloten dat het Songfestival fout is. Hoe leuk is het dan om er juist wél heen te gaan? En daarbij: we wilden altijd al een keer naar Zweden."
Is voornamelijk gekomen omdat met de uitbreiding van het songfestival, het erg lastig is om een orkest alles te laten spelen. (Tijd, oefening etc.) Bovendien is het op band een stuk goedkoper, en bied meer flexibiliteit in het gebruik van instrumenten t.o.v. een orkest.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Jeetje, ik wist helemaal niet dat louter de zang live is. Wat een deceptie. Dan is het toch een beetje Toppop allemaal. Weet iemand waarom dit is?
ja dat het orkest er niet meer is, begrijp ik wel (wel jammer!). Maar dat alle instrumenten op het podium in feite nonsens zijn, dat realiseerde ik me niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is voornamelijk gekomen omdat met de uitbreiding van het songfestival, het erg lastig is om een orkest alles te laten spelen. (Tijd, oefening etc.) Bovendien is het op band een stuk goedkoper, en bied meer flexibiliteit in het gebruik van instrumenten t.o.v. een orkest.
Jup. Alles voor het conceptje en het overbrengen van beleving.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja dat het orkest er niet meer is, begrijp ik wel (wel jammer!). Maar dat alle instrumenten op het podium in feite nonsens zijn, dat realiseerde ik me niet.
Dus TCL stonden daar ook maar wat nodeloos op hun gitaar te krabben?
Dan zou je een roterend podium moeten hebben met compartimenten..quote:Op donderdag 24 september 2015 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
Je kunt ook geen werkende ombouw van alle acts binnen soms 20 seconden realiseren. Veel te veel kans op technisch falen.
Idealiter dan ook met een directe wegstem-mogelijkheid, zodat een matige Wit-Russische act binnen de minuut weggedraaid kan worden.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan zou je een roterend podium moeten hebben met compartimenten..
twitter:douwe_bob twitterde op donderdag 24-09-2015 om 11:49:13Ben bezig met mijn Songfestival-look. Wat vinden jullie? #esf16 #songfestival http://t.co/Cwls0MHL9U reageer retweet
Hm, het is nog wel wat aan de preutse kant.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]twitter:douwe_bob twitterde op donderdag 24-09-2015 om 11:49:13Ben bezig met mijn Songfestival-look. Wat vinden jullie? #esf16 #songfestival http://t.co/Cwls0MHL9U reageer retweet
Ik neem even een momentje om dat in me op te nemen..quote:Op donderdag 24 september 2015 14:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]twitter:douwe_bob twitterde op donderdag 24-09-2015 om 11:49:13Ben bezig met mijn Songfestival-look. Wat vinden jullie? #esf16 #songfestival http://t.co/Cwls0MHL9U reageer retweet
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:10 schreef Greys het volgende:
twitter:maikdeboer twitterde op donderdag 24-09-2015 om 12:47:17@douwe_bob je hebt een stylist nodig dus bel me
reageer retweet
TeamAnouk!!!! Echt hilarisch!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:40 schreef Kinga het volgende:
Guys, check RTL Late Night... Aouk over de faal van Trijntje... echt hilarisch hoe ze flat out de waarheid zegt hoe kut het was
Ja, zie het net. Lekker hard ook.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:40 schreef Kinga het volgende:
Guys, check RTL Late Night... Anouk over de faal van Trijntje... echt hilarisch hoe ze flat out de waarheid zegt hoe kut het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |