Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:28 schreef Murene het volgende:
[..]
Moest meteen aan dit nummer denken. Zelfde naam beter nummer ;p
Die is ook lekker ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Juup op 24-09-2015 18:37:50 ]
quote:Op donderdag 24 september 2015 18:31 schreef Juup het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle
quote:Op donderdag 24 september 2015 18:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT
quote:Op donderdag 24 september 2015 19:00 schreef Juup het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle
Geinig..., net nog Restless Time van The Sound gedraaid...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben heel benieuwd naar deze.quote:
Trustequote:Op zaterdag 26 september 2015 02:47 schreef tong80 het volgende:
Nog even Blue monday afluisteren. Op pauze zetten en morgen verder met dit briljante album.
Ik groet u met heel mijn hart. Van de truste....
Ik snap niks van jou, maar ik vind je stoerquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 03:54 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik snap niks van jou, maar ik vind je stoer![]()
quote:
Volgens mij zitten we in dezelfde mindsetting Juup.quote:
Ik denk zomaar niet dat jij in dezelfde mindsetting als ik zit, maar goed muziek is lekkerquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zitten we in dezelfde mindsetting Juup.
Andere muziek though.
![]()
![]()
![]()
![]()
De chaos en slapeloze nachten in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:44 schreef Juup het volgende:
[..]
Ik denk zomaar niet dat jij in dezelfde mindsetting als ik zit, maar goed muziek is lekker
Dat zijn dan ook de enige overeenkomstenquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De chaos en slapeloze nachten in ieder geval wel.
Dat kun jij heul niet weten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:26 schreef Juup het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de enige overeenkomsten
Passende titel wel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Niet aanklikken als je niet van veel BPM houdt.
![]()
![]()
![]()
Jochie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben jij nou een meisje of een jongen?
Ben je vliefd?quote:Op zondag 27 september 2015 03:05 schreef Impressme het volgende:
Voor mij is ParijsEn dit nummer is niet Frans maar wel wat mijn gevoel is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |