Migrants? Dit zijn gewoon keihard illegalen. Ze willen daar niet eens een procedure starten. Na 273 keer mededelen dat het niet de bedoeling is dat ze daar zitten is het toch wel eens klaar. Ik kan de parallel eigenlijk wel zien met een kraakpand wat ontruimd wordt. Niemand die daar echt problemen mee heeft.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Migrants tear-gassed by French riot police at Calais 'Jungle' camp
Juist.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Migrants? Dit zijn gewoon keihard illegalen. Ze willen daar niet eens een procedure starten. Na 273 keer mededelen dat het niet de bedoeling is dat ze daar zitten is het toch wel eens klaar. Ik kan de parallel eigenlijk wel zien met een kraakpand wat ontruimd wordt. Niemand die daar echt problemen mee heeft.
Wat heel veel lieve mensen vergeten is dat het geen vaste groep is die je een keer helpt en probleem opgelost, maar dat de nieuwe aanwas gestopt moet worden.
Haha, wat een tokkies zegquote:
Tokkies of niet, het zijn wel Nederlanders godverdomme. En ze hebben gelijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Haha, wat een tokkies zegZeker die kerel met shag achter z'n oren
Ik zag geen Tokkies toch, wel erg emotionele mensen. Vroeger was je links en wilde je voor deze mensen opkomen en hun standpunten begrijpen. Tegenwoordig beschouw je ze staccato als Tokkies, hoef je niet meer naar te luisteren, alleen af te serveren. Ik vraag me wel eens af, volgens mij is inmiddels de haat voor de gewone burger bij links net zo groot, nee wrs nog groter dan bij rechts hè.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Haha, wat een tokkies zegZeker die kerel met shag achter z'n oren
Dit. Het zijn enkel 'de burgers' wanneer het hen uitkomt.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag geen Tokkies toch, wel erg emotionele mensen. Vroeger was je links en wilde je voor deze mensen opkomen en hun standpunten begrijpen. Tegenwoordig beschouw je ze staccato als Tokkies, hoef je niet meer naar te luisteren, alleen af te serveren. Ik vraag me wel eens af, volgens mij is inmiddels de haat voor de gewone burger bij links net zo groot, nee wrs nog groter dan bij rechts hè.
Ja, ik sta versteld van die reactie. Ik zie geen Tokkies iig. Gewoon mensen die idd behoorlijk emotioneel zijn, maar gewoon niet willen dat een AZC in de buurt komt. Maar maakt dat je meteen een Tokkie? Ze hebben duidelijk niet allemaal een dissertatie geschreven en kunnen PH.D. achter hun naam schrijven zoals xpompompomx, maar maakt dat per se iemand ongeschikt om in feite zijn wil kenbaar te maken of bij wijze van spreke een moreel standpunt in te nemen? Of draai de zaak om zijn mensen met een PH.D. beter in staat om een moreel oordeel te vellen?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dit. Het zijn enkel 'de burgers' wanneer het hen uitkomt.
Links heeft een nieuwe achterban: Allochtonen en moslims.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag geen Tokkies toch, wel erg emotionele mensen. Vroeger was je links en wilde je voor deze mensen opkomen en hun standpunten begrijpen. Tegenwoordig beschouw je ze staccato als Tokkies, hoef je niet meer naar te luisteren, alleen af te serveren. Ik vraag me wel eens af, volgens mij is inmiddels de haat voor de gewone burger bij links net zo groot, nee wrs nog groter dan bij rechts hè.
10/10 voor je originele garp.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Links heeft een nieuwe achterban: Allochtonen en moslims.
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar ze bang voor zijn, hier zit ook een AZC om de hoek en de overlast ervan is gewoon 0.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik sta versteld van die reactie. Ik zie geen Tokkies iig. Gewoon mensen die idd behoorlijk emotioneel zijn, maar gewoon niet willen dat een AZC in de buurt komt. Maar maakt dat je meteen een Tokkie?
Angst voor het onbekende, voornamelijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar ze bang voor zijn, hier zit ook een AZC om de hoek en de overlast ervan is gewoon 0.
Grap? PvdA, GL en D66 komen alleen nog voor allochtonen op. Strijd om de allochtone stem.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
10/10 voor je originele garp.
Dit tuig wil je niet in je achtertuinquote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef Belabor het volgende:
[..]
Angst voor het onbekende, voornamelijk.
Weet je waarom we alleen maar "tokkies" zien. Dat komt omdat die AZC's niet in villa wijken maar alleen in volksbuurten worden neer geplempt.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik sta versteld van die reactie. Ik zie geen Tokkies iig. Gewoon mensen die idd behoorlijk emotioneel zijn, maar gewoon niet willen dat een AZC in de buurt komt. Maar maakt dat je meteen een Tokkie? Ze hebben duidelijk niet allemaal een dissertatie geschreven en kunnen PH.D. achter hun naam schrijven zoals xpompompomx, maar maakt dat per se iemand ongeschikt om in feite zijn wil kenbaar te maken of bij wijze van spreke een moreel standpunt in te nemen? Of draai de zaak om zijn mensen met een PH.D. beter in staat om een moreel oordeel te vellen?
Ja, dan moet je dus vragen wat hun argumenten zijn en kijken of je ze kunt overtuigen met tegenargumenten. Als je ondanks alles als bestuurders je zin doordrijft dan begrijp ik niet waarom je dit soort avonden organiseert. Verder zou je misschien kunnen overwegen om na een informatie-avond een opiniepeiling te houden in de buurt?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar ze bang voor zijn, hier zit ook een AZC om de hoek en de overlast ervan is gewoon 0.
Die zitten ook niet in mijn achtertuin, maar in een AZC, dommiequote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit tuig wil je niet in je achtertuin
[ afbeelding ]
Ontzettend veel. Aanrandingen, geweld, andere vormen misdaad, onguur volk langs de weg, huizenprijzen die onder druk staan.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:49 schreef Belabor het volgende:
[..]
Die zitten ook niet in mijn achtertuin, maar in een AZC, dommie![]()
Seriously though, als we nou eens ophouden met die angstbeelden, dat zou helpen. Hoeveel overlast was er 15 jaar geleden toen het aantal AZC's ook nog vrij hoog was, hmm?
Zo, kom maar op met die bronnen dan! Onguur volk zie ik nu ook langs de supermarkten hangen, en dat zijn vaak geen allochtonen kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ontzettend veel. Aanrandingen, geweld, andere vormen misdaad, onguur volk langs de weg, huizenprijzen die onder druk staan.
Tokkie zelf werkte ook gewoon. En ik zou überhaupt niet weten waarom Jan de arbeider, bij wijze van spreke, zich niet zou mogen uitspreken. En ja, AZC's worden bij uitstek niet in villawijken of betere buurten geplaatst en asielzoekers als zij een woning krijgen dan zal dat ook niet zijn in een villawijk of in de betere buurten. Degenen die het minst makkelijk omgaan met cultuurverschillen (laagopgeleiden) moeten zich vaker aanpassen aan cultuurverschillen dan de hoogopgeleiden, verschillen waarvoor de hoogopgeleide sws nooit zou tekenen.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet je waarom we alleen maar "tokkies" zien. Dat komt omdat die AZC's niet in villa wijken maar alleen in volksbuurten worden neer geplempt.
Daar zie je inderdaad niet de tokkie, maar de arbeider. En dat zijn inderdaad mensen met net zo veel rechten. Als je het onderscheid wilt maken tussen Tokkie en geciviliseerd Burger dan zet je dat AZC maar neer in Wassenaar.
Of zul je dan ook dit soort emoties krijgen? Zijn het dan ook ineens Tokkies?
Links is het aan het verliezen en grijpt nu elke strohalm aan om iemand weg te ze zetten als xenofoob of Tokkie.
Lees de krant.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef Belabor het volgende:
[..]
Zo, kom maar op met die bronnen dan! Onguur volk zie ik nu ook langs de supermarkten hangen, en dat zijn vaak geen allochtonen kan ik je vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |