Dit klinkt toch als heel syrie?:quote:Op woensdag 23 september 2015 09:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hezbollah gaat verder de Qalamoun zuiveren. Dat betekent niet dat heel Hezbollah weggaat uit Syri. Sowieso is het vanaf begin af aan duidelijk geweest wat de rol van Hezbollah was rondom de Qalamoun en waarom ze daar meevochten.
Zo zie je maar dat de extremistische nationalisten duidelijk niet in de Nederlandse samenleving integreren. Extreem nationalistische Turken en Marokkanen die in Nederland verblijven mogen hun vlag ook wel thuis laten imho. Syriers die zo nodig hun nationalisme hier moeten verspreiden mogen van mij er ook wel uit.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:42 schreef IPA35 het volgende:
Zag een Syrische vlag op een marktkraam. Zag een Syrische vlag op de telefoon van een meisje, en zag een Syrische vlag op de FB pagina van een Syrische studiegenote. En dat op n dag. Allemaal de rode variant. Zo jammer weer voor de vrijheidslievenden hiero haha...
En mensen die openlijk Al Nusra steunen?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de extremistische nationalisten duidelijk niet in de Nederlandse samenleving integreren. Extreem nationalistische Turken en Marokkanen die in Nederland verblijven mogen hun vlag ook wel thuis laten imho. Syriers die zo nodig hun nationalisme hier moeten verspreiden mogen van mij er ook wel uit.
Ik denk dat niemand hier Al Nusra steund? Niemand wilt een extreme sharia of dictator. Naja sommigen willen wel een dictator als hoofd van syriequote:Op woensdag 23 september 2015 15:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En mensen die openlijk Al Nusra steunen?
Jij steunt ze toch?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier Al Nusra steund? Niemand wilt een extreme sharia of dictator. Naja sommigen willen wel een dictator als hoofd van syrie
Ik steun gematigde mensen. Dit is inclusief al nusra gasten die slechts tegen de regime vechten en burgerdoden vermijden. Dit zijn ook de SAA troepen die stoppen met burgers aanvallen en nee tegen hun leiding zeggen. De extremistische gedachtegoed van beide partijen ben ik op tegen. Normale oorlogsvoering? Prima.quote:
Pfff hoeveel Turken/Marokkanen hebben een overwegend NL vriendenkring? Op n hand te tellen...quote:Op woensdag 23 september 2015 15:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En mensen die openlijk Al Nusra steunen?
Tijdens de speech zou wel Poetinesque zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 19:20 schreef Nintex het volgende:
De Chinezen nu ook? Begin langzamerhand de geruchten te geloven dat Putin op 28 september na zijn VN speech de aanval gaat inzetten. Waarschijnlijk met hulp van de Chinezen dan.
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 23-09-2015 om 13:40:12PHOTO: Al-Nusra members on twitter show off weapons they took from #US train and equip rebel group - @metesohtaoglu http://t.co/v8YQkeMnZm reageer retweet
VS wordt zwaar onderschat.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:18 schreef Richestorags het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Palmyra binnenkort heroverd gaat worden:
http://www.almasdarnews.c(...)r-forces-efficiency/
En China lijkt te gaan komen. De terroristen kunnen wel gaan inpakken. Twee grote wereldmachten die er weinig moeite mee hebben om vernietigend toe te slaan. Ook de VS, Isral en de Golfstaten staan schaakmat door deze Russisch Chinese zet. Immers wie gaat zowel Rusland als China stoppen?
http://www.almasdarnews.c(...)-to-arrive-in-syria/
Het was de bedoeling om Rusland te betrekken in Syri? Man de VS heeft van begin tot eind geen idee wat ze precies aan het doen zijn. En ze gaan niks doen tegen China en Rusland.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
VS wordt zwaar onderschat.
Het was juist de bedoeling om Rusland te betrekken in Syri.
China?
we zullen zienquote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het was de bedoeling om Rusland te betrekken in Syri? Man de VS heeft van begin tot eind geen idee wat ze precies aan het doen zijn. En ze gaan niks doen tegen China en Rusland.
De VS weten nooit precies wat ze doen, dat is hun kracht ergens ook. Kan dat plaatje niet meer vinden..quote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het was de bedoeling om Rusland te betrekken in Syri? Man de VS heeft van begin tot eind geen idee wat ze precies aan het doen zijn. En ze gaan niks doen tegen China en Rusland.
Iran is ook lekker bezig. De Russen zullen ook in het noorden actief worden?quote:Syria has been a nightmare for U.S. policymakers partly because the order of battle there is so tangled. The rampaging YPG is backed by our adversary, Iran, but mistrusted by our ally, Turkey. The United States says it wants to work for a diplomatic settlement with help from Russia, which is now sending a significant new military force into northern Syria. Meanwhile, progress on the so-called “southern front,” has been hamstrung by Jordan’s reluctance to topple President Bashar al-Assad until it’s clearer who will succeed him.
I'm donequote:Op woensdag 23 september 2015 18:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik steun gematigde mensen. Dit is inclusief al nusra gasten die slechts tegen de regime vechten en burgerdoden vermijden. Dit zijn ook de SAA troepen die stoppen met burgers aanvallen en nee tegen hun leiding zeggen. De extremistische gedachtegoed van beide partijen ben ik op tegen. Normale oorlogsvoering? Prima.
Eeehhh, nee. Ome Nasrallah heeft zelfs aangegeven dat het ging om het "verdedigen van de shrines in Syrie" waaronder Sayyeda Zayneb shrine in Damascus en dus niet in Qalamoun. En daarnaast heeft hij meerdere malen aangegeven "het takfiri-terrorisme te bestrijden in Syrie voordat het overwaait naar Libanon en dat land vernietigt". En de takfiri's beperken zich alles behalve tot het Qalamoungebergte.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:57 schreef Richestorags het volgende:
Hezbollah gaat verder de Qalamoun zuiveren. Dat betekent niet dat heel Hezbollah weggaat uit Syri. Sowieso is het vanaf begin af aan duidelijk geweest wat de rol van Hezbollah was rondom de Qalamoun en waarom ze daar meevochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |