Normaal als in ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel normaal, dat scheelt al een hoop.
Rucola, kom er maar in...quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:43 schreef curs3s het volgende:
Bij mij ging versieren ook altijd moeilijk. En ik heb ook niet veel geluk in de liefde gekend vroeger. Nu verloofd met een Oekraïense die ik via een site heb ontmoet.
Niet sociaal gehandicapt.quote:
Verkeerd opgemerkt. Ik erger me vooral aan de toon van zijn posts.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:42 schreef curs3s het volgende:
[..]
Hebben jullie nou wel of niet gedate. Ik merk enige spanning tussen jullie.
Ahja. Maar je hebt verlegen en volautist..quote:
ok, sorryquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet sociaal gehandicapt.
[..]
Verkeerd opgemerkt. Ik erger me vooral aan de toon van zijn posts.
In welke categorie valt Deezer?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ahja. Maar je hebt verlegen en volautist..
Beide zijn wat gehandicapt in het sociale verkeer, maar er is toch enige verschil...
Asperger...quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In welke categorie valt Deezer?
Vervelende mensens zijn dat. Het is dan ook jammer dat ze daar zelf niets aan kunnen doen blijkbaar. Moeten ten alle tijde hun vervelende mening verkondigen en hebben geen emphatisch vermogen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Asperger...
Volgens hem zelf dan
Shit, zeg je nu dat ik jou niet leuk moet vinden omdat ik je twee keer gezien heb?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:53 schreef SiIk het volgende:
Waarom nou weer lullig als je dan geen match bent?
Snap niet wat dat 'wel eens gezien' daarmee te maken moet hebben. Als iedereen die ik 'wel eens gezien' heb mij leuk gaat vinden wordt dat nog wat
Wat is daar lullig aan?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach toen ik nog op Tinder zat had ik 'm op 5km gezet... bijna iedereen die voorbij kwam kende ik ook wel van gezicht in real... maar bijna geen enkele match terugDa's pas lullig, ook allemaal gewoon recent online enz. En soms wel blikken uitwisselen als ik ze buiten de deur tegenkwam.. hebben ze je dus wel voorbij zien komen op de app
Werkt dat ja?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel normaal, dat scheelt al een hoop.
Ik denk dat het elke keer omdraait. Dus na de 2de keer niet meer. Als ik je wil hosselen zorg ik gewoon dat je me nog een keer ziet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, zeg je nu dat ik jou niet leuk moet vinden omdat ik je twee keer gezien heb?
Zie, we passen nu al goed bij elkaarquote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook even gelezen, damn. Je lijkt wel een beetje op de verkeerde vrouwen te vallen.
Ik wist hetquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zie, we passen nu al goed bij elkaar[ afbeelding ]
Ah, zo leer je nog eens wat in een weekend.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk dat het elke keer omdraait. Dus na de 2de keer niet meer. Als ik je wil hosselen zorg ik gewoon dat je me nog een keer ziet.
[..]
Zie, we passen nu al goed bij elkaar[ afbeelding ]
Volhouden gozer! Ooit...Al snap ik het wel dat je er moedeloos van word.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
KloptWord er best wel moedeloos van. Maar goed, nu het serieuze daten even op pauze zetten
Ja klopt ik heb daar ook een keer moeite gedaan, en na een paar uur werk(in totaal exclusief heleboel stress) mijn eerste date en resultaat.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laatste vraag: nee. Gewoon gemiddeld.
Via Tinder/Badoo. Geloof me, er zitten genoeg vrouwen daar die puur voor lust zitten. Alleen beginnen ze niet meteen met 'hee, neuken?' Eerst gewoon small talk en dan beetje uitlokken, teasen, whatever.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:43 schreef curs3s het volgende:
Bij mij ging versieren ook altijd moeilijk. En ik heb ook niet veel geluk in de liefde gekend vroeger. Nu verloofd met een Oekraïense die ik via een site heb ontmoet.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar en hoe doe je dat dan? Heb je zo'n goddelijk lichaam?
Sinds iedereen altijd mysterieus erover doet wat men precies chat enzo; even wat relevante posts, iets van een howto, op een rijtje gezet voor deezertje:quote:Op zondag 27 september 2015 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pluff is wel een hosselbaas. Ik doe hem dat niet na.
Wat een forum is dit toch ook en wat een mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:33 schreef Faxie het volgende:
Oke pluff is dus ook al succesvoller bij vrouwen dan ik
De meeste mensen van mijn leeftijd zijn nog maagd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat seks krijgen op jouw leeftijd toch ietsje makkelijker is dan op die van Deezertje.
Vind het wel grappig dat je het zegt, jezelf ook kritische vragen durven stellen. Een maat van me vertelde laatst hetzelfde tegen me. Als hij een nieuwe theorie leert neemt hij het niet zomaar aan. Hij speelt eerst altijd een tijdje de advocaat van de duivel. Probeert argumenten te verzinnen ''dit is niet waar want''. Pas als hij die dingen kan weerleggen neemt hij het aan voor waar.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zal zomaar kunnen natuurlijk. Ik spreek uit mijn personelijke ervaring en zegt niet dat het de enige juiste waarheid is. Ik laat dat over aan de mensen die het horen lezen. Mijn mening is wel sterk en kan ik altijd onderbouwen. Tegelijk lees en luister ik wel naar andere meningen. Vind ik ook belangrijk want gedurende je hele leven leer je, dus ook op dit gebied denk ik dan. Het klinkt misschien vreemd, maar in alles wat ik doe of denk vraag ik me zelf met grote vraag af, is dat wek zo wat ik zeg? Doe ik dat nou wel zo goed? En dan zijn er genoeg momenten dat ik denk, jaja zat je toch mooi fout 5 jaar geleden. Niet omdat het fout was, maar omdat ik nu dingen weet, hoor of geleerd heb die ik toen niet wist.
De groep die ik bedoel zijn mensen die iets bedacht hebbeen en daar zo in zijn gaan geloven dat zij beweren dat het de waarheid is en niks anders dan de waarheid! Infeite staan die mensen naar mijn mening dan ook stil.
Lastig uit te leggen, maar hoop dat het een beetje duidelijk is?
Ik doe het wel altijd later en niet over alles hoor, dat moet ik er wel even bij zeggen. Ben niet het type twijfelaar. Sterker nog, ik twijfel zelden maar doe het gewoon en dan zie ik wel verder hoe het loopt. Maar probeer later altijd wel te kijken of het nou wel zo slim was of waarom het werkte en kan dat de volgende keer niet slimmer of beter.quote:Op zondag 27 september 2015 14:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat je het zegt, jezelf ook kritische vragen durven stellen. Een maat van me vertelde laatst hetzelfde tegen me. Als hij een nieuwe theorie leert neemt hij het niet zomaar aan. Hij speelt eerst altijd een tijdje de advocaat van de duivel. Probeert argumenten te verzinnen ''dit is niet waar want''. Pas als hij die dingen kan weerleggen neemt hij het aan voor waar.
Hij heeft ook een sterke realiteit (mening, karakter, overtuigingen), denk dat je eigen meningen actief proberen te weerleggen hier zeker aan bijdraagt.
dus hij is kritisch en daardoor heeft hij een wat?quote:Op zondag 27 september 2015 14:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat je het zegt, jezelf ook kritische vragen durven stellen. Een maat van me vertelde laatst hetzelfde tegen me. Als hij een nieuwe theorie leert neemt hij het niet zomaar aan. Hij speelt eerst altijd een tijdje de advocaat van de duivel. Probeert argumenten te verzinnen ''dit is niet waar want''. Pas als hij die dingen kan weerleggen neemt hij het aan voor waar.
Hij heeft ook een sterke realiteit (mening, karakter, overtuigingen), denk dat je eigen meningen actief proberen te weerleggen hier zeker aan bijdraagt.
Grappig....quote:Op zondag 27 september 2015 14:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klinkt niet echt goed, vooral dat laatste klinkt nogal naargeestig.quote:Op zondag 27 september 2015 07:21 schreef pluff het volgende:
- houdt van wat te hard bijten
-zweepjes,fluffers,kaarsvet, chokeplay
-Op haar slaapkamer had ze gekleurde paperclipjes aan het plafond hangen en elke paperclip was een verovering. Ik was een witte die ze had opgehangen en dat betekende ook iets maar ik weet niet wat.
Masterquote:Op zondag 27 september 2015 14:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe en of er meerdere hier zijn die hun veroveringen bijhouden?quote:Op zondag 27 september 2015 07:21 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb daar ook een keer moeite gedaan, en na een paar uur werk(in totaal exclusief heleboel stress) mijn eerste date en resultaat.
MAAR!:
-Ze is niet op zoek naar een relatie
- houdt van wat te hard bijten
-zweepjes,fluffers,kaarsvet, chokeplay
-Op haar slaapkamer had ze gekleurde paperclipjes aan het plafond hangen en elke paperclip was een verovering. Ik was een witte die ze had opgehangen en dat betekende ook iets maar ik weet niet wat.
-Ze praat heel veel over van alles(klinkt gezellig) maar over wat je echt helemaal niets interesseert(auw).
Waarom vraag je je dat af?quote:Op zondag 27 september 2015 16:03 schreef syndroom het volgende:
Ik vraag me af hoe en of er meerdere hier zijn die hun veroveringen bijhouden?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Moet jij zeggenMaar inderdaad, ondanks het clichébeeld dat je tijdens je studietijd veel experimenteert wil je niet bijna maagdloos eindigen... Hoeveel seks hebben studenten die niet in een relatie zitten nou echt op maandbasis? Seks is voor mij misschien weer een stap hoger (eerst maar een relatie opbouwen), maar afwachten tot ik wordt aangesproken of versierd kan ik lang wachten, dus begin nu gewoon vaker een gesprek. Gisteren trouwens ook bij een dude gedaan
quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Want? Op je 24ste heeft het gros van de meiden hun 'fun' tijd van met iedereen in bed duiken al achter de rug?
Ik begin vandaag aan het boek 'Ja-maar omdenken...'
Je maakt wel stappen inderdaad. Wel is het zo dat meiden in hun jongere jaren wel wat gemakkelijker zijn in seks dan als ze wat ouder zijn. Dat jij wat ouder bent hoeft op zich weinig uit te maken, je zou gemakkelijk jongere meiden kunnen daten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog weleens dates en seks. Hier niks nada noppes. En seks regelen is echt niet zo makkelijk als sommigen hier roepen hoor.
Onzin.quote:Op zondag 27 september 2015 16:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je maakt wel stappen inderdaad. Wel is het zo dat meiden in hun jongere jaren wel wat gemakkelijker zijn in seks dan als ze wat ouder zijn. Dat jij wat ouder bent hoeft op zich weinig uit te maken, je zou gemakkelijk jongere meiden kunnen daten.
Alleen voor mensen met zelfvertrouwen die al hun zaakjes op orde hebben, genieten van het leven en niet eens een vrouw nodig hebbenquote:
Die hebben vaak ook het geldquote:Op zondag 27 september 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen voor mensen met zelfvertrouwen die al hun zaakjes op orde hebben, genieten van het leven en niet eens een vrouw nodig hebben
Nee maar met geld kun je wel een woning bemachtigen op een A locatie in een grote stad. Als jonge man ergens in een dorpje, in een uithoek van Nederland is nou niet echt een ideale locatie om meisjes te regelen.quote:Op zondag 27 september 2015 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn, voor een ONS checken ze eerst het loonstrookje
Ach, in de grote stad lukt het me ook niet hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 17:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee maar met geld kun je wel een woning bemachtigen op een A locatie in een grote stad. Als jonge man ergens in een dorpje, in een uithoek van Nederland is nou niet echt een ideale locatie om meisjes te regelen.
Altijd in de slachtofferrol.quote:Op zondag 27 september 2015 17:37 schreef Faxie het volgende:
Je gaat toch niet ergens wonen vanwege het vrouwenaanbod?![]()
Ik moet er niet aan denken in een stad te gaan wonen.
Maarja, als ik vanwege het aanbod zou verhuizen dan wil ik overduidelijk te graag, en dat werkt dan weer tegen mij uiteraard![]()
'Ja maar, ja maar'
Nee hoor, ik herhaal gewoon wat hier altijd gezegd wordtquote:Op zondag 27 september 2015 17:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Altijd in de slachtofferrol.
Dat denk ik ook ja. Daarom online daten. Er zijn genoeg Oost-Europese matchmakersquote:Op zondag 27 september 2015 17:37 schreef Faxie het volgende:
Je gaat toch niet ergens wonen vanwege het vrouwenaanbod?![]()
Ik moet er niet aan denken in een stad te gaan wonen.
Maarja, als ik vanwege het aanbod zou verhuizen dan wil ik overduidelijk te graag, en dat werkt dan weer tegen mij uiteraard![]()
'Ja maar, ja maar'
Er zitten behoorlijk wat Poolse dames in de buurt (in motels en grote huizen, samen met ook een hoop kerels) , maar of je daar nou op zit te wachten....quote:Op zondag 27 september 2015 17:48 schreef curs3s het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Daarom online daten. Er zijn genoeg Oost-Europese matchmakerseen uitkomst
Ja maar je mag niet te graag willen, dus je zou eigenlijk vanuit een stad naar een dorp moeten verhuizen om je kansen te vergroten.quote:Op zondag 27 september 2015 17:48 schreef syndroom het volgende:
In een stad, op de juiste locatie vergroot wel je kans van slagen aanzienlijk. Hoe wil je het anders doen in een dorpje waar je eerst een half uur moet rijden om in de stad te komen?
Al de dates die ik gehad heb woonden op minstens een uur.quote:Op zondag 27 september 2015 17:53 schreef SiIk het volgende:
Locatie is echt het slechtste excuus ooit
Je kan toch gewoon elke week in de stad gaan stappen, ook al je er niet woont? En anders zet je je Tinderzone maar wat groter.
Volgens mij ben ik trouwens nog nooit door een man versierd die niet minstens een half uur verderop woonde
Zou je niet willen scharrelen voordat je aan iets vast begint? Je kan moeilijk een vliegtuig vol mooie jonge vrouwen naar Nederland halen en deze allemaal voor jezelf houden.quote:Op zondag 27 september 2015 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zitten behoorlijk wat Poolse dames in de buurt (in motels en grote huizen, samen met ook een hoop kerels) , maar of je daar nou op zit te wachten....
Of ze werken niet voor mensen zoals ons. Ik heb ook veel tips gehad die mij niet hielpen. Beste tip die ik kan geven is jezelf niet voordoen als iemand anders. Want dat slaat nergens op.quote:Op zondag 27 september 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar je mag niet te graag willen, dus je zou eigenlijk vanuit een stad naar een dorp moeten verhuizen om je kansen te vergroten.
Ofzo.
Of zouden die tips gewoon wal noch kant raken als het er op aankomt? ...
Ja die 'tip' heb ik al eens opgevolgd aangezien je dat maar bleef lezen telkens....quote:Op zondag 27 september 2015 17:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou je niet willen scharrelen voordat je aan iets vast begint? Je kan moeilijk een vliegtuig vol mooie jonge vrouwen naar Nederland halen en deze allemaal voor jezelf houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |