Nee, ik ben te onaantrekkelijk.quote:
Ah, dat scheelt wel. Die van mij zijn alleen maar bezig met drugs en neuken, dus dat risico is wat groter.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Volgens mij zijn die van mij te jong om te weten wat Tinder is.
Tinder gebruik ik niet meer. Ik trof de laatste tijd alleen maar bots. Gesprekken voeren lukt over het algemeen wel, alleen concreet iets afspreken?quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zit ik echt totaal niet, maar toch lukt het me. Als je met een radius van 50 km zoekt, vind je voldoende hoor. Waar ook in Nederland.
[..]
In ieder geval niet slijmen of te lief overkomen. Plaats haar vooral niet op een voetstuk. Neem het vooral niet te serieus. Het is maar een Tinder match, he.
Daar ligt t ook niet aan denk ik. Wat ik je al vaker zei, je ziet er prima uit alleen bij jou is het vooral jouw locatie. Alhoewel je met Antwerpen en Breda wel twee grotere steden in de buurt hebt. Het valt mij in ieder geval op dat vrijwel al mijn matches uit Nijmegen of Utrecht komen, zouden studenten het gewoon meer gebruiken?quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb m'n foto's door meerdere (vrouwelijke) experts laten keuren
Ja maar Sonic zegt net dat het daar niet aan ligtquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tinder gebruik ik niet meer. Ik trof de laatste tijd alleen maar bots. Gesprekken voeren lukt over het algemeen wel, alleen concreet iets afspreken?
[..]
Daar ligt t ook niet aan denk ik. Wat ik je al vaker zei, je ziet er prima uit alleen bij jou is het vooral jouw locatie. Alhoewel je met Antwerpen en Breda wel twee grotere steden in de buurt hebt. Het valt mij in ieder geval op dat vrijwel al mijn matches uit Nijmegen of Utrecht komen, zouden studenten het gewoon meer gebruiken?
Bovenbouw havo ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben te onaantrekkelijk.
[..]
Ah, dat scheelt wel. Die van mij zijn alleen maar bezig met drugs en neuken, dus dat risico is wat groter.
VMBO.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bovenbouw havo ofzo?
En je hebt toch een vriendin?
Die had je dan ook wel.quote:
Waren ze zo lelijk?quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja 3Waarvan ik me naderhand afvroeg waarom ik ze ook alweer geliked had
Goede tip dit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In ieder geval niet slijmen of te lief overkomen. Plaats haar vooral niet op een voetstuk. Neem het vooral niet te serieus. Het is maar een Tinder match, he.
Ja, ik versier zelf nooit. Tenminste, niet meer. Uiteraard speel ik het spel wel mee wanneer ik interesse opmerk.quote:
Ach toen ik nog op Tinder zat had ik 'm op 5km gezet... bijna iedereen die voorbij kwam kende ik ook wel van gezicht in real... maar bijna geen enkele match terugquote:
Mijn buurvrouw zat op Tinderquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach toen ik nog op Tinder zat had ik 'm op 5km gezet... bijna iedereen die voorbij kwam kende ik ook wel van gezicht in real... maar bijna geen enkele match terugDa's pas lullig, ook allemaal gewoon recent online enz. En soms wel blikken uitwisselen als ik ze buiten de deur tegenkwam.. hebben ze je dus wel voorbij zien komen op de app
Ja hier ook iemand 3 straten verderop... best wel lullig als je dan geen match bent, maar ook wel logisch als je normaal niet met elkaar praat toch?quote:
Ik snap niet wat er lullig aan is? Waarom moeten ze jou liken?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach toen ik nog op Tinder zat had ik 'm op 5km gezet... bijna iedereen die voorbij kwam kende ik ook wel van gezicht in real... maar bijna geen enkele match terugDa's pas lullig, ook allemaal gewoon recent online enz. En soms wel blikken uitwisselen als ik ze buiten de deur tegenkwam.. hebben ze je dus wel voorbij zien komen op de app
GMTAquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:53 schreef SiIk het volgende:
Waarom nou weer lullig als je dan geen match bent?
Snap niet wat dat 'wel eens gezien' daarmee te maken moet hebben. Als iedereen die ik 'wel eens gezien' heb mij leuk gaat vinden wordt dat nog wat
Mmkay.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeerde dan ook geen date met je te regelen
Hij voelt zich lullig, duhquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:53 schreef SiIk het volgende:
Waarom nou weer lullig als je dan geen match bent?
Snap niet wat dat 'wel eens gezien' daarmee te maken moet hebben. Als iedereen die ik 'wel eens gezien' heb mij leuk gaat vinden wordt dat nog wat
Dat is het. Mijn geheugen laat me vast in de steek.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof het wel zo isJe voelt je veels te aangesproken
Da's de leeftijdquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het. Mijn geheugen laat me vast in de steek.
Hij gedraagt zich wel normaal, dat scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar en hoe doe je dat dan? Heb je zo'n goddelijk lichaam?
Ook even gelezen, damn. Je lijkt wel een beetje op de verkeerde vrouwen te vallen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. En sommige vrouwen zijn zeker eenwaard, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |