Houd je inbox in de gatenquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie je DM wel verschijnen.
Die date van laatst is niks geworden dus?
Ah, jammer wel. Even stiekem teruggelezen in het datingtopic, maar ze heeft je dus gewoon genegeerd. Vrouwenquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Houd je inbox in de gaten
Nope. Weer een ervaring rijker, zeg maar.
Quote voor het nageslachtquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah, jammer wel. Even stiekem teruggelezen in het datingtopic, maar ze heeft je dus gewoon genegeerd. Vrouwen
Hulp voor wat?quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijd voor reallife hulp?
Maar stellen dat iets voor jou niet gewerkt heeft wil nog niet zeggen dat niemand er wat aan heeft. Verzuurd tot diep in de nacht op een internetforum rondhangen daarentegen is nog nooit iemand beter van geworden.
Maar blijkbaar vind je de slachtofferrol wel comfortabel anders was je er niet zo vaak ingekropen.
Ik probeerde dan ook geen date met je te regelenquote:Op zaterdag 26 september 2015 09:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zit het probleem hem misschien meer in het regelen van dates. Kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vond de gesprekken met Faxie nou niet bepaald uitnodigend voor een date in de periode dat ik nog single was. Nofi
Ja allemaal jouw schuldquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wacht even, dus jij zegt nu dat het aan alle tips van de afgelopen jaren licht dat je geen stap verder bent gekomen?
Je wilde me niet zoenen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben echt al tien dingen begonnen te typen, maar laat maar gewoon
Waar en hoe doe je dat dan? Heb je zo'n goddelijk lichaam?quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee hoor. Aannames weer. Bij mij gaat het daten momenteel ook voor geen meter, maar de behoefte aan seks blijft. Heb nu ook ff geen zin in serieus gedate, merk ik weer, dus ik ga weer richting de friends with benefits-route. Genoeg die daar voor te porren zijnEn dat geldt ook voor vrouwen. Afgelopen zomer een leuke tijd gehad met een dame van 25 die er precies zo over dacht.
Zelfvertrouwen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar en hoe doe je dat dan? Heb je zo'n goddelijk lichaam?
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En weer in de passief-agressieve modus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hulp voor wat?![]()
En ik sta in een ploegendienst, pannekoek
Jazekerquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En weer in de passief-agressieve modus.
Laatste vraag: nee. Gewoon gemiddeld.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Yep. En sommige vrouwen zijn zeker eenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah, jammer wel. Even stiekem teruggelezen in het datingtopic, maar ze heeft je dus gewoon genegeerd. Vrouwen
Mits je een beetje in de goede omgeving zitquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laatste vraag: nee. Gewoon gemiddeld.
Via Tinder/Badoo. Geloof me, er zitten genoeg vrouwen daar die puur voor lust zitten. Alleen beginnen ze niet meteen met 'hee, neuken?' Eerst gewoon small talk en dan beetje uitlokken, teasen, whatever.
Dat mag je me dan toch eens een keer leren. Smalltalk is makkelijk, maar hoe je dat dan verder brengt dan alleen praten? Verder wel herkenbaar wat je postte overigens.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laatste vraag: nee. Gewoon gemiddeld.
Via Tinder/Badoo. Geloof me, er zitten genoeg vrouwen daar die puur voor lust zitten. Alleen beginnen ze niet meteen met 'hee, neuken?' Eerst gewoon small talk en dan beetje uitlokken, teasen, whatever.
Dat zit ik echt totaal niet, maar toch lukt het me. Als je met een radius van 50 km zoekt, vind je voldoende hoor. Waar ook in Nederland.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mits je een beetje in de goede omgeving zit
In ieder geval niet slijmen of te lief overkomen. Plaats haar vooral niet op een voetstuk. Neem het vooral niet te serieus. Het is maar een Tinder match, he.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag je me dan toch eens een keer leren. Smalltalk is makkelijk, maar hoe je dat dan verder brengt dan alleen praten? Verder wel herkenbaar wat je postte overigens.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wacht even, dus jij zegt nu dat het aan alle tips van de afgelopen jaren licht dat je geen stap verder bent gekomen?
Moet je wel matches hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zit ik echt totaal niet, maar toch lukt het me. Als je met een radius van 50 km zoekt, vind je voldoende hoor. Waar ook in Nederland.
[..]
In ieder geval niet slijmen of te lief overkomen. Plaats haar vooral niet op een voetstuk. Neem het vooral niet te serieus. Het is maar een Tinder match, he.
Nogmaals. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij geen matches hebt. Je bent verre van lelijk. Plus, sportief blabla. Aan je uiterlijk ligt het echt niet, hoor. Ik weet niet wat voor foto's je gebruikt.quote:
Niet bang dat je leerlingen je tegenkomen op Tinder?quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zit ik echt totaal niet, maar toch lukt het me. Als je met een radius van 50 km zoekt, vind je voldoende hoor. Waar ook in Nederland.
[..]
In ieder geval niet slijmen of te lief overkomen. Plaats haar vooral niet op een voetstuk. Neem het vooral niet te serieus. Het is maar een Tinder match, he.
Ik heb m'n foto's door meerdere (vrouwelijke) experts laten keurenquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij geen matches hebt. Je bent verre van lelijk. Plus, sportief blabla. Aan je uiterlijk ligt het echt niet, hoor. Ik weet niet wat voor foto's je gebruikt.
Nee, eigenlijk niet. Volgens mij zijn die van mij te jong om te weten wat Tinder is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bang dat je leerlingen je tegenkomen op Tinder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |