Bas Nijhuisquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:37 schreef K.offie het volgende:
Zegt denk meer over jou![]()
Goed, weet iemand wie er donderdag fluit? Ik las kuipers zondag, maar donderdag ben ik niet tegen gekomen
quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:37 schreef K.offie het volgende:
Zegt denk meer over jou![]()
Goed, weet iemand wie er donderdag fluit? Ik las kuipers zondag, maar donderdag ben ik niet tegen gekomen
Welke scheidsrechters had je wel acceptabel gevonden? Maakt niet uit welk land, alle scheidsrechters fluiten in de nationale competities abominabel, terwijl ze het Europees meestal toch wel goed doenquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nijhuis en Kuipers in een week brr.
Volgens mij zei Elia zelf dat hij wel naar hem toe liep om verhaal bij hem te gaan halen en iets als dat ze met de hoofden tegen elkaar hebben gestaan en die kerel toen ineens ging liggen. Iets in die trant.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen allemaal aan dat Elia wat gedaan heeft?
Dat is niet eens bewezen. Zoals iemand hier al zei: de grens ziet hem bij wijze van spreke van 40 meter afstand in zijn neus peuteren met iemand naast hem, die kerel naast hem laat zich vallen en de grens ziet het neuspeuteren aan voor een klap.
Die kerel die zich laat vallen kan toch net zo goed liegen als Elia?
Alles beter dan Blom of Wiedemeijer imo. Hebben we Higler al eens gehad eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Welke scheidsrechters had je wel acceptabel gevonden? Maakt niet uit welk land, alle scheidsrechters fluiten in de nationale competities abominabel, terwijl ze het Europees meestal toch wel goed doen
Eind vorig seizoen floot die Groningen - Feyenoord (1-1). Was niet z'n beste wedstrijd kan ik mij nog wel herinneren (alhoewel ik weinig goede wedstrijden van hem kan herinneren)quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles beter dan Blom of Wiedemeijer imo. Hebben we Higler als eens gehad eigenlijk?
Ben je Feyenoord-Ajax van vorig jaar vergeten ofzo? Toen werd Feyenoord HE-LE-MAAL weggespeeld, wonder dat het bij 0-1 bleef.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:43 schreef Vasion het volgende:
Aan de TT te lezen gaan we het dus goed doen in de klassieker.![]()
Ajax is een beetje allergisch voor ervaren spelers.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je Feyenoord-Ajax van vorig jaar vergeten ofzo? Toen werd Feyenoord HE-LE-MAAL weggespeeld, wonder dat het bij 0-1 bleef.
AHHAHAHAHAHAH HAHAHAHAH HAHAHAquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je Feyenoord-Ajax van vorig jaar vergeten ofzo? Toen werd Feyenoord HE-LE-MAAL weggespeeld, wonder dat het bij 0-1 bleef.
Ik heb denk ik zelden zo'n klasseverschil gezien (waarbij Feyenoord beter was dan Ajax that is) dan die wedstrijd in de Kuip. Wat een bizarre uitslag was datquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:31 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord was beide klassiekers beter dan Ajax.
Als er ooit sprake was van een morele winnaar was dat die dag. Echt heel Nederland had 't erover dat we ze echt compleet weg hadden getikt en beter waren op echt alle vlakken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zelden zo'n klasseverschil gezien (waarbij Feyenoord beter was dan Ajax that is) dan die wedstrijd in de Kuip. Wat een bizarre uitslag was datKon er eigenlijk nog wel mee leven ook.
Ik weet dat gevoel ook nog precies. Maar het is toch eigenlijk bizar dat je daar mee kan levenquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zelden zo'n klasseverschil gezien (waarbij Feyenoord beter was dan Ajax that is) dan die wedstrijd in de Kuip. Wat een bizarre uitslag was datKon er eigenlijk nog wel mee leven ook.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
twitter:Markla94 twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 21:40:18Lewandowski stond ooit op de scoutingslijst van Feyenoord. http://t.co/JlpgsbYzXu reageer retweet
Goed lijstje welquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:00 schreef Brammess het volgende:
heytwitter:Markla94 twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 21:40:18Lewandowski stond ooit op de scoutingslijst van Feyenoord. http://t.co/JlpgsbYzXu reageer retweet
Piszczek of Blaszczykowski?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goed lijstje wel
Zal vast niet die van ons zijn geweest.
Die Pool van dortmund rechtsback/rechtsbuiten zou trouwens ooit ook eens bijna komen.
Want? Başaçıkoğlu wordt gewoon Bassie, voor Piszczek en Błaszczykowski waren vast ook wel oplossingen bedachtquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Piszczek of Blaszczykowski?
(blij dat ze niet gekomen zijn trouwens, die namen zouden een ramp worden in dit topic)
Dat is waar. Maar met figuren als Klaas weet je het maar nooit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Want? Başaçıkoğlu wordt gewoon Bassie, voor Piszczek en Błaszczykowski waren vast ook wel oplossingen bedacht
Achteraf is het makkelijk praten ja, er zullen geen profclubs gaan vertellen dat ze de rechtsback van een amateurclub ontdekt hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar met figuren als Klaas weet je het maar nooit.
Maar goed, zo'n scoutlijstje met fantastische spelers is natuurlijk leuk achteraf. Maar Lewandowski, Pastore en Falcao stonden waarschijnlijk op bijna elk lijstje. Als een Porto of Dortmund langskomt bij zo'n speler ben je gelijk kansloos.
De Pis en De Blasquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(blij dat ze niet gekomen zijn trouwens, die namen zouden een ramp worden in dit topic)
Je kan moeilijk verwachten dat ie zijn nieuwe collegae direct afbrandt, maar erg geloofwaardig komt ie niet over nee. Zeker niet aangezien de rest van het hele verhaal eigenlijk samenvat dat we al 8-9 jaar stil hebben gestaan in de ontwikkelingquote:Op woensdag 23 september 2015 07:00 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord blijft pleiten voor een nieuw stadion. President-commissaris Gerard Hoetmer van de Rotterdamse voetbalclub wil iets nieuws of een opknapbeurt. ''Het is nu of nooit'', stelt hij in het Algemeen Dagblad. ''Mijn taak is om Feyenoord naar een hoger niveau te tillen. En ja, dan is een nieuw of vernieuwd stadion broodnodig''
Hoetmer kijkt met de stad, die eind oktober een gebiedsvisie klaar heeft, naar het gehele gebied. ''Nieuwbouw op Varkenoord lukte niet, met HNS. Verbouwen ook niet, met BAM. Alleen een stadion ontwikkelen, los van de omgeving, werkt dus niet.'' Creativiteit is nodig. ''Ik hoorde een suggestie om in de nieuwe Kuip een hotel te maken en de hotelkamers op wedstrijddagen als skybox te gebruiken. Voor creatieve ideeën zijn we in en deze moet je ook in dat kader zien.''
Een Kuip aan de (nieuwe) Maas is ook weer een optie. ''Als aan het water dat samenspel met de omgeving kan worden gevonden, dan is dat een mogelijkheid. Maar er zijn meer locaties. We zijn nog lang niet toe aan specifieke locaties.'' Het duurt dus nog even. ''Jazeker, maar we moeten met z'n allen beseffen dat dit de laatste kans is. Als het nu niet lukt, dan een hele poos niet meer. Dan ben je zomaar 10 jaar achterop. Geen overhaaste beslissingen nemen. Wel doorlopen, maar niet rennen.''
Hoetmer geeft verder aan dat een nieuw trainingscomplex voor Feyenoord aanstaande is. ''Die plannen worden apart gefinancierd en maken geen deel uit van het stadiontraject. Die hebben we losgekoppeld.'' Over gesprekken met architect Rem Koolhaas wil hij niets kwijt. En over de kritiek op directeuren Jan van Merwijk en Eric Gudde. ''Onterecht. Ik vind zelfs dat Van Merwijk en Gudde een groot compliment verdienen. Ze hebben zoveel gedaan voor de club. Nee, er staat nog geen nieuw stadion, maar ze hebben wel de basis gelegd om in de toekomst een goed besluit te kunnen nemen.''![]()
![]()
Ken de beste man verder niet, maar hij is nu al niet meer serieus te nemen.
Gudde is in 2007 aangetrokken voor de plannen, dus die 10 jaar zitten we al bijna op. Daarvoor was Feyenoord al bezig, dus die 10 jaar meer of minder.. Je hoeft je collega's niet af te branden, maar dit is wel heel erg inlikkenquote:Op woensdag 23 september 2015 07:00 schreef PIETR het volgende:
Jazeker, maar we moeten met z'n allen beseffen dat dit de laatste kans is. Als het nu niet lukt, dan een hele poos niet meer. Dan ben je zomaar 10 jaar achterop.
Ik kwam er nog precies tussendoor, 2 kaarten W3 besteld. Met verwerken bestelling klapte die er weer uit, maar orderbevestiging Feyenoord (en bank) binnen, dus dat zit goedquote:
Bedoelde Blaszczykowski.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde. Zes kaarten in de pocket.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kwam er nog precies tussendoor, 2 kaarten W3 besteld. Met verwerken bestelling klapte die er weer uit, maar orderbevestiging Feyenoord (en bank) binnen, dus dat zit goed![]()
Kreeg ook orderbevestiging + geld afgeschreven, maar op de site staan in mijn winkelwagen de tickets nog wel opgenoemd. Bij jou hetzelfde?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kwam er nog precies tussendoor, 2 kaarten W3 besteld. Met verwerken bestelling klapte die er weer uit, maar orderbevestiging Feyenoord (en bank) binnen, dus dat zit goed![]()
Dat wordt trouwens wat als ze de uitkaarten ook via internet gaan doen, dat gaat net zo'n succes worden als nu dus. Hopen op juiste moment refreshen en bidden dat die site er niet uit ligt
Staat er geen grote knop met Tickets printen?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kreeg ook orderbevestiging + geld afgeschreven, maar op de site staan in mijn winkelwagen de tickets nog wel opgenoemd. Bij jou hetzelfde?
Zal wel loslopen, maar wat een geneuzel altijd bij Feijenoord. Dat was met een SCC wel makkelijker.
Nu wel ja, en is de winkelwagen dus leeg. Had wel op per post verzenden geklikt, want echte kaartjesquote:Op woensdag 23 september 2015 09:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat er geen grote knop met Tickets printen?
[ afbeelding ]
Er zijn nog kaarten te koop hè, of heb je SCC's/Legioenpassen nodig?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:36 schreef Scrummie het volgende:
Als er iemand 2 (of 3) kaarten over heeft voor ajax houd ik me aanbevolen. Kans is klein, weet het.
Natuurlijk, maar wat kaarten bijbesteld voor vrienden zonder SCCquote:
Ah, ik moest voor de donderdag bijna moeite doen om iemand te vinden die mee zou komen op de scc van mijn maat.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten te koop hè, of heb je SCC's/Legioenpassen nodig?
[..]
Natuurlijk, maar wat kaarten bijbesteld voor vrienden zonder SCC
quote:Feyenoord moet haast maken met het contracteren van Jordy Wehrmann. De aanvoerder van de B1 heeft inmiddels een aanbieding van PSV afgezegd, maar de middenvelder kan ook rekenen op aanbiedingen uit Engeland.
Dat meldt VarkenoordWatch vandaag op twitter. Volgens het medium zou onder andere Arsenal een voorstel hebben gedaan. Feyenoord heeft het jeugdproduct nog geen contractvoorstel gedaan en eerder was al bekend dat de Stadionclub twijfelt of het talent nu al een contract verdient of pas later.
Dat, en heb pas vrijdag centenquote:Op woensdag 23 september 2015 10:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten te koop hè, of heb je SCC's/Legioenpassen nodig?
Ah. Sorry, ik heb helaas de kaarten die ik heb al gebruikt, hopelijk dat iemand anders je nog kan helpenquote:Op woensdag 23 september 2015 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat, en heb pas vrijdag centen
Toch bedankt!quote:Op woensdag 23 september 2015 10:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah. Sorry, ik heb helaas de kaarten die ik heb al gebruikt, hopelijk dat iemand anders je nog kan helpen
quote:Op woensdag 23 september 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Als Kazim komende zomer vertrekt opteer ik voor Drenthe terug te halen. We moeten toch wel 1 losgeslagen idioot hebben, en dan kan Kongolo weer naar het centrum en Drenthe op linksback.
Drenthe linksback en Elia linksbuiten. Dat wordt de swagkant van het veld.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Als Kazim komende zomer vertrekt opteer ik voor Drenthe terug te halen. We moeten toch wel 1 losgeslagen idioot hebben, en dan kan Kongolo weer naar het centrum en Drenthe op linksback.
Maakt niet uit echte Feyenoorder jeweettoch.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed afgetraind alles.
Is blijkbaar de norm voor nieuwe spelers bij ons.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed afgetraind alles.
net zo'n body als kazim tochquote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed afgetraind alles.
Wie zegt dat hij rustig blijft? Misschien laat hij op de training duidelijk zijn mening horen (verwacht ik overigens niet). Misschien zit hij nu extra in het krachthonk, waardoor hij nu al gespierder is dan Drenthe en binnenkort als Kazimquote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef Henrys het volgende:
Verbaast me dat Achahbar zo rustig blijft. Ik zou echt kwaad zijn als ik hem was
quote:Feyenoord neemt het bekerduel met PEC Zwolle van donderdagavond uiterst serieus. Op de persconferentie van woensdagmiddag noemde Giovanni van Bronckhorst de beker zelfs een hoofdprijs. ''De beker geeft rechtstreeks toegang tot de poulefase van de Europa League.''
''En dus is het een hoofdprijs'', vertelde de coach tegenover RTV Rijnmond. Feyenoord speelt morgen dan ook met de sterkste elf. "Als je veel wedstrijden speelt moet je soms spelers rust geven. Maar dat is bij ons dit seizoen niet het geval," eindigt Van Bronckhorst.
quote:Giovanni van Bronckhorst gaat opnieuw in gesprek met Colin Kazim-Richards, die na Roda JC - Feyenoord een akkefietje had met verdediger Gibril Sankoh. ''We laten het niet gaan'', citeert AD-journalist Mikos Gouka op de persconferentie van vandaag.
De trainer gaf verder aan dat spits Michiel Kramer het intern voor Kazim heeft opgenomen. ''Hij kwam naar mij toe om te zeggen dat Kazim met zijn gedrag hem juist beschermde. Dat vond ik mooi'', zei Van Bronckhorst verder tegenover RTV Rijnmond. ''Kazim moet wennen aan zijn bijrol, dat is nieuwe voor hem. Maar ik weet dat hij er mee om kan gaan.''
Het is ook niet zo moeilijk om gespierder dan Kazim te worden.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij rustig blijft? Misschien laat hij op de training duidelijk zijn mening horen (verwacht ik overigens niet). Misschien zit hij nu extra in het krachthonk, waardoor hij nu al gespierder is dan Drenthe en binnenkort als Kazim![]()
Wat hij heel netjes doet - en jij denk bedoelt - is dat hij naar buiten toe zich niet laat horen en gewoon netjes blijft doen. Dat is wat mij betreft een extra reden om hem te waarderen. Geef die jongen een kans!
Prima, beetje geld innen op de bank, niks mis mee.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:07 schreef Tortugal het volgende:
Zo'n Hahn was vorig jaar een van de beste keepers van de eredivisie en die gaat nu gewoon een jaar en misschien wel langer helemaal niet keepen. Hoe zal die zich voelen
Hahn is nog jong en kan doorgroeien tot keeper van het Nederlands elftal, die vindt dit echt niet prima hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Prima, beetje geld innen op de bank, niks mis mee.
Achahbar mag boos zijn, vooral op Gio, maar de situatie Hahn is gewoon logisch.
Malwarebytes kan niet tegen zo'n lichaam, die vindt een virus in dit plaatje..quote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed afgetraind alles.
Niks mis met een goede reservekeeper op de bank.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:07 schreef Tortugal het volgende:
Zo'n Hahn was vorig jaar een van de beste keepers van de eredivisie en die gaat nu gewoon een jaar en misschien wel langer helemaal niet keepen. Hoe zal die zich voelen
Hahn heeft met zijn volle verstand een contract bij Feyenoord getekend dus als hij daadwerkelijk met een enorm kutgevoel richting de technische staf zit, is hij een beetje dom.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:07 schreef Tortugal het volgende:
Al kwam hij eigenlijk concurreren met Muldertje natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahn heeft met zijn volle verstand een contract bij Feyenoord getekend dus als hij daadwerkelijk met een enorm kutgevoel richting de technische staf zit, is hij een beetje dom.
Yep, nu nog een goede keeper in de basis.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks mis met een goede reservekeeper op de bank.
Ook al concurreer je met Mulder, een keeper van FC Dordrecht staat een paar maanden later niet opeens vast in de basis bij een club als Feyenoord hé.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Al kwam hij eigenlijk concurreren met Muldertje natuurlijk.
Natuurlijk wel. De reservespits van Excelsior heeft toch ook een poosje basis gestaan...quote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook al concurreer je met Mulder, een keeper van FC Dordrecht staat een paar maanden later niet opeens vast in de basis bij een club als Feyenoord hé.
Voor spitsen gelden andere wetten. Tegenwoordig moeten die duizend kunstjes kunnen om door een hoepel te springen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De reservespits van Excelsior heeft toch ook een poosje basis gestaan...
Mittaquote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De reservespits van Excelsior heeft toch ook een poosje basis gestaan...
Maar die had toch eerst een seizoen bank/tribune gezeten voor hij in de basis kwam?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor. Een bal aannemen en niet aan de tegenstander geven en we gaan er in de Kuip al 100% op vooruit.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor spitsen gelden andere wetten. Tegenwoordig moeten die duizend kunstjes kunnen om door een hoepel te springen.
Ok, de reservespits van Bursaspor dan.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar die had toch eerst een seizoen bank/tribune gezeten voor hij in de basis kwam?
Zijn laatste eerste half jaar was die gewoon basisspeler anders hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, de reservespits van Bursaspor dan.
En geen Karsdorp volgens Gouka.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Gustafson basis morgen dus. Verrassend!
Die speelt wel gewoonquote:Op woensdag 23 september 2015 22:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En geen Karsdorp volgens Gouka.
Nou, tis wat...quote:Op woensdag 23 september 2015 21:52 schreef Tortugal het volgende:
Guidetti scoort even de 4-1 tegen Barca.
Foutje van hem zegt hij, speelt gewoon.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En geen Karsdorp volgens Gouka.
Snap ik ook helemaal niks van.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Achahbar krijgt nooit speeltijd maar in de zomer wilde Van Geel hem niet verhuren aan een andere club.. Ik begrijp dat je graag een brede selectie wil hebben maar de asociale wijze waarop Achahbar wordt behandeld snap ik niet.. Niemand wordt er beter van als hij nergens kan spelen.. Feyenoord niet en Achahbar ook niet.. kapitaalvernietiging.
En wat mag dan het gedachtegoed van Van Gastel zijn en waarom zou dat niet het gedachtegoed van Van Bronckhorst kunnen zijn?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:16 schreef TC03 het volgende:
Immers niet eens bij de selectie tegen PEC. Van Bronckhorst is echt geen fan van Immers blijkbaar.
Hebben jullie trouwens ook het idee dat Van Bronckhorst het gedachtegoed van Van Gastel uitvoert? Ik wel.
Ik ook. Van Gastel is geen fan van Vilhena, die hebben flinke ruzie gehad onder Koeman.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:16 schreef TC03 het volgende:
Immers niet eens bij de selectie tegen PEC. Van Bronckhorst is echt geen fan van Immers blijkbaar.
Hebben jullie trouwens ook het idee dat Van Bronckhorst het gedachtegoed van Van Gastel uitvoert? Ik wel.
Vilhena kan bijtekenen maar doet dat niet. Blijkbaar geen vertrouwen in de technische staf.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ook. Van Gastel is geen fan van Vilhena, die hebben flinke ruzie gehad onder Koeman.
Zal dat dan niet een keertje zijn bijgelegd?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ook. Van Gastel is geen fan van Vilhena, die hebben flinke ruzie gehad onder Koeman.
Is er nieuws? Of is dit jouw eigen samenvatting van de afgelopen maand?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vilhena kan bijtekenen maar doet dat niet. Blijkbaar geen vertrouwen in de technische staf.
Ik denk niet dat Van Bronckhorst genoeg persoonlijkheid heeft om een gedachtegoed te hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En wat mag dan het gedachtegoed van Van Gastel zijn en waarom zou dat niet het gedachtegoed van Van Bronckhorst kunnen zijn?
Ben heel benieuwd, en ook wel prettig verrast dat Van Bronckhorst deze move maakt. Zelfs als het niet goed uit gaat pakken.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gustafson op 10, Oke laat maar zien.
Immers en Toornstra gaan het niet doen en Vilhena loopt straks gratis de deur uit.|quote:Op woensdag 23 september 2015 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, en ook wel prettig verrast dat Van Bronckhorst deze move maakt. Zelfs als het niet goed uit gaat pakken.
#GioExit #Gastelaanhetroer Jatog!quote:Op woensdag 23 september 2015 22:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Van Bronckhorst genoeg persoonlijkheid heeft om een gedachtegoed te hebben.
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er hier iemand die het liefst vier kaarten heeft voor Feyenoord-Ajax en deze wil verkopen? Mijn baas wil erheen(heeft een CC) maar heeft geen kaarten kunnen regelen.
Succes ermee.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er hier iemand die het liefst vier kaarten heeft voor Feyenoord-Ajax en deze wil verkopen? Mijn baas wil erheen(heeft een CC) maar heeft geen kaarten kunnen regelen.
Voor een leuke meerprijs kan je vast aan kaarten komen.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]Ik geef het weinig kans maar je weet maar nooit.
quote:Op donderdag 24 september 2015 10:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ja, heb ik. ¤150 per stuk.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wellicht was het eventjes enorm wennen, moest ie leren spelen in dit geheel nieuwe team en liet hij het wél zien bij de trainingen en de rest van de potentiële aanvallende middenvelders niet. Toornstra was dramatisch en Immers ook. En er is geen kans om punten te verspelen want ja, bekerwedstrijd.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef Cara het volgende:
Raar verhaal die Gustafson, gehaald als linkermiddenvelder, permanent op de tribune en dan nu opeens uit het niets op 10 in de basis, met een Toornstra en Vilhena op de bank?
Aparte keuze van Gio, ook omdat er nu gelijk een enorme druk op Gustafson staat, terwijl hij in zijn hele carriere nog niet op 10 heeft gespeeld...
We spelen met een cvm en 2 middenvelders er voor. Niet met een 10.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef Cara het volgende:
Raar verhaal die Gustafson, gehaald als linkermiddenvelder, permanent op de tribune en dan nu opeens uit het niets op 10 in de basis, met een Toornstra en Vilhena op de bank?
Aparte keuze van Gio, ook omdat er nu gelijk een enorme druk op Gustafson staat, terwijl hij in zijn hele carriere nog niet op 10 heeft gespeeld...
Immers ipv Toornstra op de bank had ook wel gemogen. Die laat zo mogelijk nog minder zienquote:Op donderdag 24 september 2015 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd naar die Gustafson. Hij mag het laten zien inderdaad.
Immers naar de tribune
#GIOGOD.
Alleen al om deze actie de beste trainert die Feyenoord de afgelopen 35 jaar heeft gehad
Ja dat is wel een pluspuntje.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd naar die Gustafson. Hij mag het laten zien inderdaad.
Immers naar de tribune
#GIOGOD.
Alleen al om deze actie de beste trainert die Feyenoord de afgelopen 35 jaar heeft gehad
Overschatten bedoel jequote:Op donderdag 24 september 2015 12:52 schreef Elan het volgende:
Jullie onderschatten de negatieve rol van Immers (overdreven, #schuldvanimmers) eerlijk gezegd waren de wedstrijden dat hij niet speelde minstens zo dramatisch zo niet dramatischer dan als hij wel in de basis stond.
onderschatten???quote:Op donderdag 24 september 2015 12:52 schreef Elan het volgende:
Jullie onderschatten de negatieve rol van Immers (overdreven, #schuldvanimmers) eerlijk gezegd waren de wedstrijden dat hij niet speelde minstens zo dramatisch zo niet dramatischer dan als hij wel in de basis stond.
overschatten, bedankt hans.quote:
31 keer gescoord voor de club. Held in wording.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
overschatten, bedankt hans.
al zijn er ook mensen die hem onderschatten, gezien zijn grote verdienste voor de club Feyenoord wat onterecht en betreurenswaardig.
en dat in 4 miljard doelpogingen...quote:Op donderdag 24 september 2015 13:02 schreef Happel het volgende:
[..]
31 keer gescoord voor de club. Held in wording.
Singh doet het nu uitstekend bij Molde in de EL. Heeft te weinig kansen gehad.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Tortugal het volgende:
Gustafson wordt vast de nieuwe Singh. Eerst zien dan geloven.
Heeft Singh ooit een basisplaats gehad?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Tortugal het volgende:
Gustafson wordt vast de nieuwe Singh. Eerst zien dan geloven.
Tegen VVV kan ik me zo op het oog herinneren. Godverdomme wat was dat een zaadwedstrijd, met Singh als absoluut dieptepunt.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heeft Singh ooit een basisplaats gehad?
Duurste aankoop van van Geel.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:47 schreef Tortugal het volgende:
Toornstra is op dit moment veel slechter dan Lex nog denk ik. Jens kan er echt niks meer van.
Daar hou ik je aan.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:03 schreef timmmmm het volgende:
Lekker PEC vernederen vanavond jongens
We moeten Molde nou ook weer niet groter gaan maken dan ze zijn, maar dat ie te weinig kansen heeft gehad staat wel vast ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Singh doet het nu uitstekend bij Molde in de EL. Heeft te weinig kansen gehad.
Immers > Messiquote:Op donderdag 24 september 2015 18:13 schreef Scrummie het volgende:
Er zijn werkelijk waar nog fans van Lex?
Schijnbaar ook van Kazim.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:13 schreef Scrummie het volgende:
VBL / Lex Immers in Oranje.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:13 schreef Scrummie het volgende:
quote:Na AS Roma-Feyenoord 80 stadionverboden uitgedeeld
24 september 2015
In het seizoen 2014-2015 zijn er bijna twee keer zo veel stadionverboden opgelegd dan een seizoen eerder.
962 mensen kregen te horen dat ze een jaar lang niet welkom zijn in het stadion, waarvan 417 man zelfs minstens twee jaar weg moet blijven.
De stijging in het aantal stadionverboden komt onder andere door een aantal grote incidenten waarbij is samen gewerkt tussen gemeenten, Openbaar Ministerie, politie en de clubs. Dat meldt het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme. Voorbeeld van een wedstrijd waarbij het mis ging is AS Roma-Feyenoord, waar maar liefst 80 stadionverboden werden uitgedeeld. Gemiddeld was het voor zo’n 80 procent van de gestraften hun eerste stadionverbod.
De inzet van politie bleef ongeveer gelijk aan vorig jaar. In totaal zette de politie ruim 300.000 manuren in. Dat is inclusief voorbereiding vooraf en opsporing achteraf. Alleen al bij Feyenoord-AS Roma werd 6500 uur ingezet. De politie deelde de meeste straffen uit voor geweldplegingen en het afsteken van vuurwerk.
Gewoon beide op de tribune en Schuurman bij de wissels.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:45 schreef H.FR het volgende:
Had eerder Lexie dan Toornstra op de bank gezet, maargoed. Ben heel benieuwd hoe dit uitpakt!
In ieder geval ziet Gio wel het probleem op die plek.
Woudenberg had gewoon het vertrouwen moeten krijgen had je Karsdorp - Van Beek - Kongolo- Woudenberg kunnen spelen had je die dure Botteghin niet nodig gehad.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:30 schreef Grifte het volgende:
Weer Jan-Arie![]()
Het wordt tijd voor Kongolo - Botteghin - Van Beek - Karsdorp
Op exchange?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:32 schreef hhh38 het volgende:
Nog een kwartiertje! Ik kijk mee vanuit Engeland
Lekker man!quote:Op donderdag 24 september 2015 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker weten! Half jaartje Newcastle.
Dat kan Feyenoord heel goed... Gewoon rondballen op het middenveld...quote:Op donderdag 24 september 2015 20:50 schreef Tortugal het volgende:
Kunnen we ook wel eens niet buitenspel staan
Zijn we er in ieder geval een wedstrijdje van verlostquote:Op donderdag 24 september 2015 20:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lekker man!
Jan-Arie gaat rood pakken vanavond.
Thuis of vanuit de pub?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker weten! Half jaartje Newcastle.
Wat een lul is dat zeg.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:58 schreef Tortugal het volgende:
Van der Heijden is de nieuwe Nelom.
Boy de Jong (jeugd Feyenoord, red.) is derde keeper achter hem.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is die polletjeskerel van vorig seizoen, kan er niets van
Maar die's niet mee & niet bereikbaarquote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boy de Jong (jeugd Feyenoord, red.) is derde keeper achter hem.
ohw...quote:
Valt wel mee vind ik. Behoorlijk veel gevaarlijk indraaiende gezien.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:19 schreef Grifte het volgende:
Het is wel weer (kansloze) voorzetten galore
Heel lekker voetbal daar jaquote:Op donderdag 24 september 2015 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
We spelen lekker alleen het scoren moet nog beter.
Daarom staat het tussen haakjes, omdat het niet voor alle gevallen geldt. Doelde meer op het grote aantal voorzetten in een korte periode.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik. Behoorlijk veel gevaarlijk indraaiende gezien.
Beetje jammer alleen dat Feyenoord nauwelijks scorend vermogen heeftquote:Op donderdag 24 september 2015 21:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom staat het tussen haakjes, omdat het niet voor alle gevallen geldt. Doelde meer op het grote aantal voorzetten in een korte periode.
Kramer gaat een hattrick maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat Feyenoord nauwelijks scorend vermogen heeft
Ik mag het hopen. Wat mij betreft krijgt Gustafson een paar wedstrijden de kans, nog slechter dan Lexie/Jens kan het haast niet gaan.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik word hier wel blij van. Heb ze dit seizoen nog niet zo zien spelen. Zou het dan toch door Gustafson komen?
Volgens mij hebben JPVG en GVB een hekel aan zowel Toornstra als Immers.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:27 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Wat mij betreft krijgt Gustafson een paar wedstrijden de kans, nog slechter dan Lexie/Jens kan het haast niet gaan.
Sowieso de beste eerste helft! Ze speelde echt lekker maar die tering doelpunten bleven uit.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:32 schreef asco het volgende:
Misschien wel de beste helft van het seizoen tot nu toe.
Zeker niet. Zoals ik al zei heb ze nog niet zo zien spelen.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Elia speelt ook absoluut niet slecht.
Hij wil ook te graag.quote:
Nou. Niet te veel vragenquote:
Bij Immers leek het soms alsof in zijn contract stond dat ie gegarandeerd een basisplaats krijgt op nummer 10, die hebben zeker geen hekel aan hem.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben JPVG en GVB een hekel aan zowel Toornstra als Immers.
Ja, dat leek inderdaad wel, áááááááál die wedstrijden dat zij als duo aan het roer stondenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:45 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Bij Immers leek het soms alsof in zijn contract stond dat ie gegarandeerd een basisplaats krijgt op nummer 10, die hebben zeker geen hekel aan hem.
Ooit een goede analyse van hun gehoord?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
Been en Perez: Gustafson niet gezien. Man man man, kijken die wel eens?
Ze zijn het geklungel van Immers gewend, dat valt veel meer op dan het spel van Gustafsonquote:Op donderdag 24 september 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
Been en Perez: Gustafson niet gezien. Man man man, kijken die wel eens?
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:47 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ze zijn het geklungel van Immers gewend, dat valt veel meer op dan het spel van Gustafson
Beiden waar.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ooit een goede analyse van hun gehoord?
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef Oldground het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan die Been...
Bal was ook behoorlijk snelquote:Op donderdag 24 september 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
Gaf Elia nou een teken dat die bal van Gustafson zachter moest?Hij neemt hem zelf verkeerd aan
Het ontbreekt 'm wat dat aangaat echt aan zelfkennis.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:55 schreef IkBenNietFries het volgende:
El Ahmadi met zijn eeuwige mislukte afstandschoten
PEC doet het helemaal niet slecht, gezien wat ze aan spelers hebben... Zijn regelmatig flink gevaarlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:09 schreef IkBenNietFries het volgende:
Goddomme wat een verademing dit spel. Is Pec zo slecht of doet Feyenoord het gewoon prima?
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:11 schreef Merkie het volgende:
Gustafson doet dit echt heel goed. Uitstekende aanname, kalm, overzicht, passing. Was allemaal goed.
Mad?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Bronson_ het volgende:
Wow Feyenoord is echt goed, als die geen kampioen worden.
Weten we dat het een normaal seizoen is geweestquote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Bronson_ het volgende:
Wow Feyenoord is echt goed, als die geen kampioen worden.
Nee, geen mooie. Telt welquote:Op donderdag 24 september 2015 22:14 schreef IkBenNietFries het volgende:
Goddomme ga ik even naar de plee, scoort Kuyt zijn tweede. Mooi goal hoorde ik?
Kruising.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:14 schreef IkBenNietFries het volgende:
Goddomme ga ik even naar de plee, scoort Kuyt zijn tweede. Mooi goal hoorde ik?
Idioten.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef TC03 het volgende:
Heerlijk dat Kazim uitgefloten wordt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef TC03 het volgende:
Stijlloos.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef TC03 het volgende:
Jodenpubliek, waar jij blijkbaar ook bij hoortquote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef TC03 het volgende:
Hoezo? Hij is een schande voor Feyenoord. Veel te veel praatjes en veel te weinig presteren.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jodenpubliek, waar jij blijkbaar ook bij hoort
sukkelquote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef TC03 het volgende:
Als je het niet snapt, is het ook niet uit te leggen... Ga maar voor Ajax juichenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is een schande voor Feyenoord. Veel te veel praatjes en veel te weinig presteren.
Ze spelen eindelijk eens een lekkere pot met deze ploeg.quote:
Dan nog fluit je 'm niet uit.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is een schande voor Feyenoord. Veel te veel praatjes en veel te weinig presteren.
Kneuzen die dat doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef TC03 het volgende:
neequote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan nog fluit je 'm niet uit.
Na 3 mislukte acties mss een fluitje.
Nee, niet na drie mislukte acties. Hij kan er niks aan doen dat hij niet kan voetballen. Waar hij wel wat aan kan doen is zijn kinderachtige, provocerende gedrag altijd.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan nog fluit je 'm niet uit.
Na 3 mislukte acties mss een fluitje.
Zijn er ook maar een paar. Gaat ie vast beter van voetballenquote:
Je bent zelf een schande voor Feyenoord, met je uitfluiten van eigen spelers.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |