Zal je zien dat er tzt toch nog veel afhakers zijn en het wel gewoon had gekundquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef Burdie het volgende:
Ja, met ongeveer de helft had het wel gekund maar dit is te veel idd.
Daarom had ik ook nog niet afgezegd, ik had intussen wel wat afhakers verwachtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Zal je zien dat er tzt toch nog veel afhakers zijn en het wel gewoon had gekund
Maar ik vind het prima om het te skippen hoor![]()
Zou het heel leuk vinden, maar hoeft voor mij ook niet persé hoor! Fijn dat je 't wil regelen Burdie!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:39 schreef Burdie het volgende:
Maar de workshop dus niet? Want dan ga in die mevrouw even definitief afzeggen.
^^quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:30 schreef Butterflower het volgende:
En workshop of niet, ik heb er zin in
Idem!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Zolang het maar door gaat, ik heb al andere uitnodigingen afgeslagen omdat deze afspraak voor gaat
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijken of wij ons samen in een auto kunnen proppen?
Verstandig! Ik ben zwanger. Vorige keer dat ik zwanger was veranderde ik in een gevaar op de wegquote:
Ok!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Verstandig! Ik ben zwanger. Vorige keer dat ik zwanger was veranderde ik in een gevaar op de wegnog erger dan anders.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:02 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ok!
Het zou inderdaad wel leuk zijn als we iig de wijk uitkomen
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moest net even heel hard grinniken en dacht terug aan de reden waarom we er op kwamen de meet te gaan organiseren...
quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]!
A had vanmorgen weer een kutkutkutkut-aanval. In de supermarkt. Kreeg ze een plakje worst, riep ze heel hard tegen de lieve worstmevrouw: KUT!
Eh, ja. Sorry. Ze is 1 en ze bedoelt eigenlijk 'dankjewel'.
A.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]!
A had vanmorgen weer een kutkutkutkut-aanval. In de supermarkt. Kreeg ze een plakje worst, riep ze heel hard tegen de lieve worstmevrouw: KUT!
Eh, ja. Sorry. Ze is 1 en ze bedoelt eigenlijk 'dankjewel'.
Goed punt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Burd, kun je op die locatie ook lunchen of ergens dichtbij? Er moet wel gegeten worden voor we weer naar huis rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |