^^quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:30 schreef Butterflower het volgende:
En workshop of niet, ik heb er zin in
Idem!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Zolang het maar door gaat, ik heb al andere uitnodigingen afgeslagen omdat deze afspraak voor gaat
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijken of wij ons samen in een auto kunnen proppen?
Verstandig! Ik ben zwanger. Vorige keer dat ik zwanger was veranderde ik in een gevaar op de wegquote:
Ok!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Verstandig! Ik ben zwanger. Vorige keer dat ik zwanger was veranderde ik in een gevaar op de wegnog erger dan anders.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:02 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ok!
Het zou inderdaad wel leuk zijn als we iig de wijk uitkomen
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moest net even heel hard grinniken en dacht terug aan de reden waarom we er op kwamen de meet te gaan organiseren...
quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]!
A had vanmorgen weer een kutkutkutkut-aanval. In de supermarkt. Kreeg ze een plakje worst, riep ze heel hard tegen de lieve worstmevrouw: KUT!
Eh, ja. Sorry. Ze is 1 en ze bedoelt eigenlijk 'dankjewel'.
A.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]!
A had vanmorgen weer een kutkutkutkut-aanval. In de supermarkt. Kreeg ze een plakje worst, riep ze heel hard tegen de lieve worstmevrouw: KUT!
Eh, ja. Sorry. Ze is 1 en ze bedoelt eigenlijk 'dankjewel'.
Goed punt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Burd, kun je op die locatie ook lunchen of ergens dichtbij? Er moet wel gegeten worden voor we weer naar huis rijden
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Sjaak afhaak![]()
Jammer! Had Chanty heel graag willen meeten want ik ken in mijn omgeving dus mensen die haar heel goed kennen. Maar ik heb dus geen idee (meer) wie ze is.
Het is wel de bedoeling dat we daar aan de bar wat te drinken bestellen en ze hebben ook taart etcquote:Voor de lunch hebben wij diverse rijk belegde boerenboterhammen o.a. met oude kaas met vijgenjam en boerenham met honing mosterd saus.
Natuurlijk zijn er ook tosti’s en pannenkoeken te bestellen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:31 schreef Burdie het volgende:
Lijstje:
BlueEyes
Loj
Butterflower
Fazzoletti
Burdie
Franny_G
Razztwizzle
DevilsAndDust (ovb van tandvlees)
Chanty
Amsel
JufMariska
't Is al bijna genoeg voor tóch een workshop he.
Eens!quote:Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Burdie het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar ik wil liever geen foto's van mijn kind op internet hebben. Ook niet op facebook. Misschien ben ik daar niet de enige in?
Bedankt alvast.
Wat een goed idee. Zal ik ook even tegen die van mij zeggenquote:Op maandag 2 november 2015 09:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Jammer Exode, ik had jou en B graag ontmoet! Beterschap, hopelijk knap je snel weer op![]()
Ik heb er zin inVriend blijft thuis trouwens, kan ie onze slaapkamer eens rustig gaan behangen/verven
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi! Ik heb de reeks gevolgd, maar niet echt gepost want vaak last minute sjaak afhaak.
Mag ik nu met 90% zeker sjaak AANhaak zijn?
Even afhankelijk van hoe ik me voel na morgen, qua energie
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi! Ik heb de reeks gevolgd, maar niet echt gepost want vaak last minute sjaak afhaak.
Mag ik nu met 90% zeker sjaak AANhaak zijn?
Even afhankelijk van hoe ik me voel na morgen, qua energie
Ja! Al is vergeten geen hele grote ramp, het gaat hier toch meteen naar zolderquote:Op donderdag 5 november 2015 20:36 schreef JufMariska het volgende:
Yay!!
Fazz, ik leg pakketje kleding klaar! echt! Niet vergeten! Nu!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:21 schreef Burdie het volgende:
SloopKogel![]()
.
Ik ben wel heel benieuwd naar jullie kindjes.
Daar heb ik ook al over nagedacht jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |