Die andere ouders en kindjes pesten we toch gewoon weg?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:12 schreef Burdie het volgende:
Locatie is ongeacht de workshopik zal eens bellen of we evt ook een zaaltje kunnen krijgen/huren waar er geen andere kindjes+ouders bij zijn.
Kindbelevingscentrum Bzzzonder in Vathorst, op een industrieterrein dus je kunt er goed parkerenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie drie locaties genoemd worden in het topic, over welke hebben we het nu? En is die een beetje bereikbaar zonder de hele stad door te moeten?.
Zal je zien dat er tzt toch nog veel afhakers zijn en het wel gewoon had gekundquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef Burdie het volgende:
Ja, met ongeveer de helft had het wel gekund maar dit is te veel idd.
Daarom had ik ook nog niet afgezegd, ik had intussen wel wat afhakers verwachtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Zal je zien dat er tzt toch nog veel afhakers zijn en het wel gewoon had gekund
Maar ik vind het prima om het te skippen hoor![]()
Zou het heel leuk vinden, maar hoeft voor mij ook niet persé hoor! Fijn dat je 't wil regelen Burdie!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:39 schreef Burdie het volgende:
Maar de workshop dus niet? Want dan ga in die mevrouw even definitief afzeggen.
^^quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:30 schreef Butterflower het volgende:
En workshop of niet, ik heb er zin in
Idem!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Zolang het maar door gaat, ik heb al andere uitnodigingen afgeslagen omdat deze afspraak voor gaat
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijken of wij ons samen in een auto kunnen proppen?
Verstandig! Ik ben zwanger. Vorige keer dat ik zwanger was veranderde ik in een gevaar op de wegquote:
Ok!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Verstandig! Ik ben zwanger. Vorige keer dat ik zwanger was veranderde ik in een gevaar op de wegnog erger dan anders.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:02 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ok!
Het zou inderdaad wel leuk zijn als we iig de wijk uitkomen
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moest net even heel hard grinniken en dacht terug aan de reden waarom we er op kwamen de meet te gaan organiseren...
quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]!
A had vanmorgen weer een kutkutkutkut-aanval. In de supermarkt. Kreeg ze een plakje worst, riep ze heel hard tegen de lieve worstmevrouw: KUT!
Eh, ja. Sorry. Ze is 1 en ze bedoelt eigenlijk 'dankjewel'.
A.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]!
A had vanmorgen weer een kutkutkutkut-aanval. In de supermarkt. Kreeg ze een plakje worst, riep ze heel hard tegen de lieve worstmevrouw: KUT!
Eh, ja. Sorry. Ze is 1 en ze bedoelt eigenlijk 'dankjewel'.
Goed punt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Burd, kun je op die locatie ook lunchen of ergens dichtbij? Er moet wel gegeten worden voor we weer naar huis rijden
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Sjaak afhaak![]()
Jammer! Had Chanty heel graag willen meeten want ik ken in mijn omgeving dus mensen die haar heel goed kennen. Maar ik heb dus geen idee (meer) wie ze is.
Het is wel de bedoeling dat we daar aan de bar wat te drinken bestellen en ze hebben ook taart etcquote:Voor de lunch hebben wij diverse rijk belegde boerenboterhammen o.a. met oude kaas met vijgenjam en boerenham met honing mosterd saus.
Natuurlijk zijn er ook tosti’s en pannenkoeken te bestellen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:31 schreef Burdie het volgende:
Lijstje:
BlueEyes
Loj
Butterflower
Fazzoletti
Burdie
Franny_G
Razztwizzle
DevilsAndDust (ovb van tandvlees)
Chanty
Amsel
JufMariska
't Is al bijna genoeg voor tóch een workshop he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |