Ja, ik denk dat dat ook een beter idee is.... ik kan vooraf even naar AH misschien, voor een salade.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Anders salade met gerookte kip of iets anders lekkers waar hhet wat body van krijgt?
Tonijnsalade van AHquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat ook een beter idee is.... ik kan vooraf even naar AH misschien, voor een salade.
Smaakt echt goddelijk. Heb die vorige week al 2 keer gehad.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken (mede omdat 'ie drie euro is en ik cheap ben, maar oke)
Bijna 78,8. Wordt ie vast nog blijer van.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:54 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn weegschaal houdt van 8-jes.
Opeens weer 80,0 na een heel weekend op 79,9.
Zit er een vork bij? Ik ben echt zo'n kant en klaar noob hequote:Op dinsdag 22 september 2015 10:34 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Smaakt echt goddelijk. Heb die vorige week al 2 keer gehad.
Hij heeft meer om af te vallen denk ikquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:43 schreef Barreltje het volgende:
mijn lief is geen sprietje zoals die van jullie.. met z'n 120 kilo is het een heerlijke stevige kerel![]()
het afvallen gaat bij hem ook gestaag, maar het lijkt dat hij makkelijker afvalt dan ik.. grr!!
Nee, niet. Sommige AH to go's hebben wel een bakje waar je een spork uit kunt pakken. .quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit er een vork bij? Ik ben echt zo'n kant en klaar noob he![]()
Nee, dat niet. Maar dat mag je niet weerhouden hoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit er een vork bij? Ik ben echt zo'n kant en klaar noob he![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, niet. Sommige AH to go's hebben wel een bakje waar je een spork uit kunt pakken. .
Thnx. Ik zal me niet laten weerhouden, maar wel een vork meenemen, da's wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar dat mag je niet weerhouden hoor
Bij de klantenservice van de meeste Albert Heijns hebben ze 'sporken' liggen (spoon-fork combinatie ding). Ook bij niet-To-Go's tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Thnx. Ik zal me niet laten weerhouden, maar wel een vork meenemen, da's wel zo makkelijk
omdat hij in een engelstalig land verzonnen is en dan is het een spoon en geen lepelquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Waarom noemen we zo'n ding eigenlijk geen lork?
Andere spierenquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:47 schreef ymme het volgende:
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ik lopen heel lang vol kan houden, loop zo zonder moeite 10km weg maar fietsen maar moeizaam gaat.![]()
Mja, wie weet is de onderbroek ook in een engelstalig land verzonnen. Toch ik mijn ondergoed geen panties.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
omdat hij in een engelstalig land verzonnen is en dan is het een spoon en geen lepel
Maar je noemt een computer wel een computer en niet 'rekenaar' neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mja, wie weet is de onderbroek ook in een engelstalig land verzonnen. Toch ik mijn ondergoed geen panties.
Een panty noem ik wel zo natuurlijk, die Engelstaligen helemaal niet onder die naam kennen.
rechtstreeks van wikipediaquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mja, wie weet is de onderbroek ook in een engelstalig land verzonnen. Toch ik mijn ondergoed geen panties.
Een panty noem ik wel zo natuurlijk, die Engelstaligen helemaal niet onder die naam kennen.
Ja. Ik vind het gek en vraag me wel eens af waarom we het een overnemen en het ander niet, om vervolgens nog wat nepengelse woorden te gaan bedenken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar je noemt een computer wel een computer en niet 'rekenaar' neem ik aan?
Ja, is ook gek. Erg consequent zijn we daar niet in iigquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het gek en vraag me wel eens af waarom we het een overnemen en het ander niet, om vervolgens nog wat nepengelse woorden te gaan bedenken.
ook mooi tijdens de vakantie vorige week: Duitsers die Frans proberen te spreken. Zo schattig tenenkrommend (en onverstaanbaar).quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:24 schreef Barreltje het volgende:
je zou de fransen eens engels moeten horen spreken
een "vowel" is geen vowel
hier hetzelfde hoor.. alleen ik voel me er wel prima bij.. uiteindelijk gaat het mij niet persee om de kilo's maar wel om het figuur.. niemand die naar je kijkt en denkt : "zo ! die weegt 80 kilo!!quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:25 schreef LadyOracle het volgende:
Ik lijk toch echt weer omhoog te gaan in kilo's, maar mijn vetpercentage is nog steeds lager.
Ik weet dat dat op zich niet erg is, maar ik vind het toch heel vervelend voelen dat die kilo's niet minder worden.
In drie maanden ben ik net iets meer dan twee kilo kwijt, heel weinig dus. Maar wel bijna vijf centimeter taille, ruim twee centimeter heupen, een centimeter bovenbeen en 7% vet. En toch voelt dat gewoon minder lekker dan een lager getal op de weegschaal.
hier afgelopen vrijdag de eerste al gehad en morgen de tweedequote:Op dinsdag 22 september 2015 16:54 schreef Sjeen het volgende:
Hoe groot ben jij?
Ik lijk niet onder de 76 te kunnen zakken... maar goed, ben ook nog maar weer net begonnen met sportseizoen en de wedstrijden zijn nog niet begonnen.
Dat is zo kutquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Overleg loopt uit, dus ik denk niet dat ik tijd heb voor eten
Doei maaltijdsalade
Ik heb ook zo'n faaaase dat ik wel aan het krimpen ben in omvang, maar zelfs zwaarder ben op de weegschaal. Ik wijt het maar aan de lastige lifestyle van het moment.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is zo kut![]()
Ik heb overigens een hele tijd echt stil gestaan met de weegschaal en bleef toen ook tegen mezelf zeggen dat ik de goede dingen doe, dus dan moet er ook resultaat komen. De centimeters werden toen wel duidelijk minder, maar de kilo's niet. En nu ga ik ineens als een speer. Elke ochtend denk ik weer: huh, alweer lichterNiet meer gaan sporten, niet minder gaan eten.
1,60m grootquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:54 schreef Sjeen het volgende:
Hoe groot ben jij?
Ik lijk niet onder de 76 te kunnen zakken... maar goed, ben ook nog maar weer net begonnen met sportseizoen en de wedstrijden zijn nog niet begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |