De manier verdient misschien geen schoonheidsprijs, maar is ook geen ramp.quote:Op maandag 21 september 2015 19:52 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik vond de manier waarop ik wegliep wat minder, maar ja, eigenlijk is het weglopen opzich niet verkeerd. Zo had ik het niet bekeken.
Wat betreft de interesses: ik heb een paar vrienden waar ik een aantal van mijn interesses kan bespreken. Ik heb alleen zulke uiteenlopende interesses (acteren, bordspellen, films, uitgaan) dat ik bij elke interesse wel een/een paar kennissen heb waar ik goed mee kan praten, maar iemand die echt bij me aansluit vind ik eigenlijk nooit.
Maar ik denk niet dat dat veel te maken heeft met niet meekomen. Ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik heb heel veel theorieën, maar als ik daaraan denk maak ik mezelf gek.Het meekomen gaat langzaam aan wel steeds beter, dat hoor ik ook van de jongen waaraan ik het Aspergerverhaal ook heb verteld. Dus het ligt toch vooral in de sociale hoek denk ik.
Waarom dequote:Op maandag 21 september 2015 20:12 schreef War-horse het volgende:
Zie voornamelijk veel mensen met Aspie hier
Dankjewel.quote:Op maandag 21 september 2015 20:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De manier verdient misschien geen schoonheidsprijs, maar is ook geen ramp.
Eigenlijk hoef je jezelf niet eens te verantwoorden naar een ander wat dat betreft.
Jij voelde op dat moment misschien teveel spanning?
Daar loop je beter van weg dan dat je je er in mee laat slepen.
Dat je wegliep was voor jezelf kiezen en dat is prima.
Leuke en veelzijdige interesses heb je.
Iemand die volledig bij je aansluit is lastig te vinden.
Als je met de ene vriend een bepaalde interesse kunt delen en met een andere vriend een andere interesse, heb je in elk geval dat al gemeen en om over te praten.
Wie weet kom je hier in dit topic iemand tegen met meer dezelfde interesses.
Je denk teveel.
Dat maakt ook dat je beren op wegen gaat zien, bergen van drempels gaat maken en je veel meer zorgen maakt dan nodig is.
Heb je begeleiding of therapie na je diagnose?
Ah zo.quote:Op maandag 21 september 2015 20:15 schreef War-horse het volgende:
[..]
Valt gewoon op, echter wil niemand voor het hoofd stoten met die opmerking.
YW.quote:Op maandag 21 september 2015 20:19 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Dankjewel.Nee, ik had alleen nog een paar praatsessies 1 op 1 over mijn problemen. Ze hebben een beetje geholpen.
Ja eigenlijk wel, we dachten allebei dat ik wel klaar was daar, maar ik weet niet wat gebruikelijk is eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2015 20:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
YW.
Dat is alles?
Je krijgt een diagnose en daarna moet je zelf maar uitzoeken hoe je er mee omgaat?
Lijkt mij niet gebruikelijk.quote:Op maandag 21 september 2015 20:28 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, we dachten allebei dat ik wel klaar was daar, maar ik weet niet wat gebruikelijk is eigenlijk
Niet zo goed natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2015 20:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ah zo.
Wist niet of hoe ik die smiley moest opvatten.
Kon zijn dat je zelf ook Asperger hebt.
Hoe gaat het met je?
Meneer wij zien vanwege alles wat u gezien en meegemaakt hebt in uw leven, dat u overduidelijk een PTST heeft en enorm zwaar. Echter kunnen wij u niet helpen, hoe en waar weten wij niet. Dat is nu drie jaar geleden, zit nog steeds wachten ondanks actieve inzet van mijn eigen. Komisch ergensquote:Op maandag 21 september 2015 20:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
YW.
Dat is alles?
Je krijgt een diagnose en daarna moet je zelf maar uitzoeken hoe je er mee omgaat?
Als je er over wilt praten, doen hé. Er zijn hier luisterende begripvolle oren.quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 20:51 schreef War-horse het volgende:
Meneer wij zien vanwege alles wat u gezien en meegemaakt hebt in uw leven, dat u overduidelijk een PTST heeft en enorm zwaar. Echter kunnen wij u niet helpen, hoe en waar weten wij niet. Dat is nu drie jaar geleden, zit nog steeds wachten ondanks actieve inzet van mijn eigen. Komisch ergens
quote:Op maandag 21 september 2015 21:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je er over wilt praten, doen hé. Er zijn hier luisterende begripvolle oren.
[..]![]()
Dat vind ik echt te belachelijk voor woorden.
Helaas weet ik dat dit vaker voorkomt, gevolg van de vervlakking van deze maatschappij?
Onderneem je zelf geen actie meer?|
Je komt op mij over als iemand die assertief kan zijn als het nodig is.
Praten erover doe ik nimmer, enkel in code-taal en daar heb je niets aan. Zeker vervlakking van de maatschappij, en een kostenplaatje zover zelf begrepen heb. Het is ook belachelijk, daarom reageer en gedrag mij gewoon wat vreemder en anders, prachtige manier om mensen op een gepaste afstand te houden.quote:Op maandag 21 september 2015 21:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je er over wilt praten, doen hé. Er zijn hier luisterende begripvolle oren.
[..]![]()
Dat vind ik echt te belachelijk voor woorden.
Helaas weet ik dat dit vaker voorkomt, gevolg van de vervlakking van deze maatschappij?
Onderneem je zelf geen actie meer?|
Je komt op mij over als iemand die assertief kan zijn als het nodig is.
quote:Op maandag 21 september 2015 19:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
[..]
Hoi RaXz.
We "kennen" elkaar uit het "wat luister je nu" topic.
Leuk om je ook hier te zien.
Soms heb je even een periode voor jezelf nodig, zonder te veel mensen.
Maar na een poosje gaat dat toch knagen denk ik.
Iemand om van gedachten mee te wisselen is ook erg prettig.
quote:Op maandag 21 september 2015 21:08 schreef War-horse het volgende:
[..]
[..]
Praten erover doe ik nimmer, enkel in code-taal en daar heb je niets aan. Zeker vervlakking van de maatschappij, en een kostenplaatje zover zelf begrepen heb. Het is ook belachelijk, daarom reageer en gedrag mij gewoon wat vreemder en anders, prachtige manier om mensen op een gepaste afstand te houden.
Als het nodig is zeker, maar dan moeten er wel middelen zijn, en die zijn er amper daarnaast is er bij mij ook een flinke mis diagnose gesteld, zorgverzekeraar stelt simpel wij betalen geen tweede diagnose meer, wat er dan op neer komt dat je het zelf mag betalen. Wat helemaal van de zotte is.
Ik herken het.quote:Op maandag 21 september 2015 21:16 schreef RaXz het volgende:
[..]![]()
Bij mij was het ook een poos stil op internet vlak, een beetje lezen en muziek posten en dat was het wel, en nu heb ik geen zin meer om stil te zijn en wat meer te praten.
Zeg dat wel, ik begon er zelf al een beetje depri van te worden, enige contact was familie en werk, ook goed en om blij mee te zijn maar er is ook een wereld buiten dat om.quote:Op maandag 21 september 2015 21:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik herken het.
Heb zelf ook enkele jaren zo geleefd.
Ben daar nu uitgebroken en leef weer helemaal op.
Fijn gevoel is dat.
Weet je nog dat ik je in het muziektopic vroeg naar je tekeningen, toen ik je verwisselde met iemand anders?quote:Op maandag 21 september 2015 21:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik begon er zelf al een beetje depri van te worden, enige contact was familie en werk, ook goed en om blij mee te zijn maar er is ook een wereld buiten dat om.
Nee nog steeds niet, ik tekende normaal via de computer maar daarvoor moet ik eerst meer leren, wellicht is het plan om eerst maar eens traditioneel tekenen op te pakken, helaas ontbreekt er nogal wat aan inspiratie.quote:Op maandag 21 september 2015 21:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik je in het muziektopic vroeg naar je tekeningen, toen ik je verwisselde met iemand anders?
Je zei toen dat je vroeger wel tekende.
Ben je dat ook terug aan het oppakken?
Dat is wel zo. Als ik zo iets hoor heb ik gelijk geen interesse meer. Maar goed. Het is meer dan dat. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik altijd maar een irritant aanhangsel ben bij vrienden. Dat ik meer tot last ben dan hun leven verrijk. Dat komt wss omdat ik vroeger best veel gepest ben op de basisschool. Ik hing altijd buiten de boot met spelletjes. De meisjes durfden me niet aan te raken met spelletjes( nee geen vieze spelletjesquote:Op zondag 20 september 2015 20:25 schreef War-horse het volgende:
[..]
Wie vind dat nu leuk om naar aangedikte verhalen te luisteren, niemand. Word echt helemaal gek van iedereen en dat reizen van ze. Pleur op, pleur op hoef het niet constant te horen.
SPOILER: wat persoonlijke informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Blijf doorgaan hoorquote:Op maandag 21 september 2015 21:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben soms best goed in code taal.
Vreemd en anders is in de huidige maatschappij een verademing.
Voor mij dan.
Ik ben bekend met misstanden binnen de hulpverlening.
Is iets waar ik niet blij van word, de wetenschap dat er zoveel mensen rondlopen die de moed opgeven en het er maar bij laten zitten omdat ze het gevoel hebben nergens terecht te kunnen.
Kom hier eens kijken:quote:Op maandag 21 september 2015 21:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, ik tekende normaal via de computer maar daarvoor moet ik eerst meer leren, wellicht is het plan om eerst maar eens traditioneel tekenen op te pakken, helaas ontbreekt er nogal wat aan inspiratie.
quote:Op maandag 21 september 2015 21:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Als ik zo iets hoor heb ik gelijk geen interesse meer. Maar goed. Het is meer dan dat. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik altijd maar een irritant aanhangsel ben bij vrienden. Dat ik meer tot last ben dan hun leven verrijk. Dat komt wss omdat ik vroeger best veel gepest ben op de basisschool. Ik hing altijd buiten de boot met spelletjes. De meisjes durfden me niet aan te raken met spelletjes( nee geen vieze spelletjes). Het is niet dat ik nou ontzettend lelijk ben ofzo. Heb/had geen extreme hoeveelhuis puisten, acne of wat dan ook. Alleen een grote neus.
Probleem voor mij is kan niet anders dan met ''lastige mensen'' om te gaan al heel mijn leven. Normaal is voor mij juist vreemd. Als een ander niet doof blind, autisme, of wat dan ook heeft dan weet ik mij er zelden maar raad mee. Dat is al vanaf kinds af aan zo bij mij. Ben wel gepest omdat ik altijd teveel geduld had.SPOILER: wat persoonlijke informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is zoveel wat ik niet vertel. Opgeven staat niet in mijn woordenboek, en daar ligt ook weer een probleem.quote:Op maandag 21 september 2015 21:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed zo, niet opgeven.
Al denk ik sowieso niet dat je een opgever bent.
Dat is soort van herkenbaar, alleen wel in een iets mindere vorm. Voorbeeld, op m'n werk is een collega wie best wel een rare snuiter is. In zijn doen en laten en vooral in zijn principes. Bijna niemand kan goed met hem praten behalve ik. We kunnen uren lang lullen over koetjes en kalfjes. Maar hij is bekend. Zodra iemand onbekend is weet ik me geen raad hoe over koetjes en kalfjes te praten. Ben dan veelte bang dat ik teveel domme dingen zeg en ze me gelijk een sukkel vinden.quote:Op maandag 21 september 2015 21:50 schreef War-horse het volgende:
[..]
Probleem voor mij is kan niet anders dan met ''lastige mensen'' om te gaan al heel mijn leven. Normaal is voor mij juist vreemd. Als een ander niet doof blind, autisme, of wat dan ook heeft dan weet ik mij er zelden maar raad mee. Dat is al vanaf kinds af aan zo bij mij. Ben wel gepest omdat ik altijd teveel geduld had.
Dat is wel vreemd natuurlijk, kan zelf wel in principe met iedereen praten en ben dan nergens bang voor. Misschien dat wel een beetje los kunnen laten zou niet erg zijn, als je dat kunt natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2015 21:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is soort van herkenbaar, alleen wel in een iets mindere vorm. Voorbeeld, op m'n werk is een collega wie best wel een rare snuiter is. In zijn doen en laten en vooral in zijn principes. Bijna niemand kan goed met hem praten behalve ik. We kunnen uren lang lullen over koetjes en kalfjes. Maar hij is bekend. Zodra iemand onbekend is weet ik me geen raad hoe over koetjes en kalfjes te praten. Ben dan veelte bang dat ik teveel domme dingen zeg en ze me gelijk een sukkel vinden.
Zonder na denken tekenen is nog het best, ik denk dat ik daar te perfectionistisch voor ben geworden, dan is het nooit goed en kan ik niet zomaar wat tekenen, misschien moet ik dat maar eens proberen aan de kant te zetten en zomaar weer wat te tekenen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kom hier eens kijken:
Tekenen als Therapie
Wie weet kun je daar inspiratie opdoen.
En anders gewoon een stuk papier pakken en zonder nadenken gaan tekenen.
Zien wat daar uitkomt.
Ben ik ook weer gaan doen en voel me daar heel goed bij.
Ik tekende ruim 10 jaar geleden ook veel digitaal.
Kon ik me het beste in uitleven.
Heb dat ook jaren niet gedaan.
Begin er nu weer een beetje in terug te komen, maar de programma's die ik toen gebruikte en fijn vond bestaan niet meer.
Ben het mezelf nu opnieuw allemaal aan het aanleren.
Voordeel van autodidact zijn.
Als je ooit de behoefte mocht voelen om te willen praten... je weet me te bereiken via PM.quote:Op maandag 21 september 2015 21:51 schreef War-horse het volgende:
[..]
Er is zoveel wat ik niet vertel. Opgeven staat niet in mijn woordenboek, en daar ligt ook weer een probleem.
Hoe kun je wraak voelen tegen de mensen die wel met je begaan zijn en die niet over je oordelen?quote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef War-horse het volgende:
Best grappig ergens, tot ik mij deed aanmelden op dit forum was ik zeer populair had alles en ondanks wat men van mij denkt, heb altijd twee levens gehad. Maar over dat leven spreek ik niet, wil ik niet, kan ik niet, en sleep ik mijn graaf in. Wil best vrienden, maar ben toch uit op wraak en vrijwel iedereen die mij echt kent weet dat ook. Al vind ik het leuk om te zeveren met een ieder hoor
Wat ik wil zeggen stoot zeer bewust mensen af tot mijn wraak zich heeft opgelost. Vandaar ook het vage gedrag mij op fora en andere plaatsen. Maar word er langzaam wel moe en uitgeput van, laat dat vast staan.
Doen! Loslaten, niet nadenken, geen verwachtingen scheppen, geen eisen stellen aan jezelf.quote:Op maandag 21 september 2015 22:07 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zonder na denken tekenen is nog het best, ik denk dat ik daar te perfectionistisch voor ben geworden, dan is het nooit goed en kan ik niet zomaar wat tekenen, misschien moet ik dat maar eens proberen aan de kant te zetten en zomaar weer wat te tekenen.
Veel succes en bovenal plezier met het aanleren.
Het is een vicieuze cirkel die ik moet doorbreken. Maar dat is heel erg lastigquote:Op maandag 21 september 2015 21:58 schreef War-horse het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd natuurlijk, kan zelf wel in principe met iedereen praten en ben dan nergens bang voor. Misschien dat wel een beetje los kunnen laten zou niet erg zijn, als je dat kunt natuurlijk.
Dank je maar zal ik niet snel doen, enkel desinformatiequote:Op maandag 21 september 2015 22:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je ooit de behoefte mocht voelen om te willen praten... je weet me te bereiken via PM.
Je bent een beetje hard voor jezelf vind ik.
En daar zet ik vraagtekens bij.
Is dat omdat je vindt dat je niet anders verdiend?
Of is dat je manier om te overleven in deze wereld?
Ik denk namelijk dat jij jezelf heel veel te kort doet.
Dat word gewoon lastig bovendien zijn dat veelal Nederlanders, en dat is op een forum prima buitenom een internet wat minder. En wraak kan op meerdere manieren.quote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe kun je wraak voelen tegen de mensen die wel met je begaan zijn en die niet over je oordelen?
Daarmee uit je je wraak niet op de juiste mensen.
Ik snap dat je je vertrouwen in de mensheid hebt verloren, maar er zijn heus nog wel uitzonderingen in deze wereld.
Soms zitten die vlak onder je neus.
Zo zonde om daar aan voorbij te lopen.
Geen familie? Gewoon als vraag? Een kroeg is ook nooit mijn ding geweest, woon al jaren in een dorp maar dat was bewust. over een tijd ga ik wel naar ene grote stad, gewoon omdat dat veel beter is. Overweeg dat eens, net als vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 21 september 2015 22:25 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel die ik moet doorbreken. Maar dat is heel erg lastigHelemaal als je verder niet echt iemand hebt waar ik op verder kan bouwen. En ergens zomaar heen gaan doe ik niet want een kroeg is mij veelte druk. Ik versta dan ook heel slecht wat mensen zeggen, bevorderd een gesprek ook niet echt en verder zijn er niet veel dingen te doen hier in dit kleine dorp. Omliggende steden hebben veelal kroegen waar ik dus niet kom.
Dat is aan jou War-horse.quote:Op maandag 21 september 2015 22:57 schreef War-horse het volgende:
[..]
Dank je maar zal ik niet snel doen, enkel desinformatie![]()
In mijn geval is hard zijn voor jezelf juist goed, was anders allang dood. Mensen beseffen dat schijnbaar niet goed. Dat heet overleven, ja.
.
Waarom zo'n aversie tegen "alle" Nederlanders?quote:Op maandag 21 september 2015 22:57 schreef War-horse het volgende:
[..]
Dat word gewoon lastig bovendien zijn dat veelal Nederlanders, en dat is op een forum prima buitenom een internet wat minder. En wraak kan op meerdere manieren.
Zal het eens rechtuit zeggen als jij op je knieën word gezet en ze zetten een geladen pistool op je hoofd word je wel wat scherper in de omgang met mensen. Kennis van mij is zelfs zo erg dat als je onverwachts achter hem gaat staan gelijk tegen de grond aan gaat. Wie dan ook, dat is waar ik zelf ook mee te maken heb.quote:Op maandag 21 september 2015 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is aan jou War-horse.
Wil aleen dat je weet dat de mogelijkheid er is.
Ook naar chitchat wil ik best luisteren.
Jij vindt dat hard zijn voor jezelf goed, ik ben het daar niet mee eens.
Kan me zo indenken wat je er toe beweegt, maar dan nog.
[..]
Waarom zo'n aversie tegen "alle" Nederlanders?
Wraak,ik ken die emotie gelukkig niet.
Lijkt me een zware last om te dragen.
Kan me niet voorstellen dat je echt gelukkig bent met hoe je leeft.
Altijd gezeik gehad met Nederlanders, vanaf dag 1 dan krijg je dat. Altijd de lul met pesterijen door Nederlanders en niet door de ''Buitenlander'' dan word het lastig, ook heeft de Nederlandse cultuur zo zijn dingen die mij niet aanspreken. Heb best een paar kennissen welke Nederlands zijn hoor en haten doe ik ze echt niet, eigenlijk heb ik niets met de hele West-Europese instelling en doen en laten.quote:Op maandag 21 september 2015 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is aan jou War-horse.
Wil aleen dat je weet dat de mogelijkheid er is.
Ook naar chitchat wil ik best luisteren.
Jij vindt dat hard zijn voor jezelf goed, ik ben het daar niet mee eens.
Kan me zo indenken wat je er toe beweegt, maar dan nog.
[..]
Waarom zo'n aversie tegen "alle" Nederlanders?
Wraak,ik ken die emotie gelukkig niet.
Lijkt me een zware last om te dragen.
Kan me niet voorstellen dat je echt gelukkig bent met hoe je leeft.
Dat begreep ik al wel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef War-horse het volgende:
[..]
Zal het eens rechtuit zeggen als jij op je knieën word gezet en ze zetten een geladen pistool op je hoofd word je wel wat scherper in de omgang met mensen. Kennis van mij is zelfs zo erg dat als je onverwachts achter hem gaat staan gelijk tegen de grond aan gaat. Wie dan ook, dat is waar ik zelf ook mee te maken heb.
[quote]Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef War-horse het volgende:
[..]
Altijd gezeik gehad met Nederlanders, vanaf dag 1 dan krijg je dat. Altijd de lul met pesterijen door Nederlanders en niet door de ''Buitenlander'' dan word het lastig, ook heeft de Nederlandse cultuur zo zijn dingen die mij niet aanspreken. Heb best een paar kennissen welke Nederlands zijn hoor en haten doe ik ze echt niet, eigenlijk heb ik niets met de hele West-Europese instelling en doen en laten.
Even dit, men doet heel arrogant over opleiding, reizen, geld, en wat ze hebben. Dat zijn zaken die mij niet echt boeien. Maar bij mij is het meer, hoeveel mensen heb jij gered? Was je daar voor iemand die op de grond lag te sterven? Dan kijken ze je raar aan, zo van jij spoort niet. Terwijl juist die mensen geen poot uitsteken voor een ander. Dat is ook een deel van mijn PTSS, dat stukje. Mij boeit dat niet, mij boeit dat allemaal niets meer wat iemand heeft, want ik weet dat je dat alles in een luttele seconde kwijt kunt zijn.
Oh maar dat wil ik ook wel een normaal leven maar dat gaat zo lastig als de rest alles in een zekere zin heeft. Sorry dat is gewoon niet tof, zo van oh ben naar Australië geweest, en heb mijn studie dit en dat gedaan, en mijn ouders en familie zijn zo tof op zo'n manier dat ze helemaal geweldig zijn en dat ook zo vinden.quote:Op maandag 21 september 2015 23:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat begreep ik al wel.
Maar wat dat betreft leidt je twee levens.
In dat ene leven moet je constant op je hoede zijn.
Altijd om je heen kijken en leven in wantrouwen.
Zou fijn zijn als je daaruit af en toe kunt ontsnappen naar je andere leven.
En daarin een veilige thuishaven kunt vinden, de warmte die je nu ontbeert.
Je bent een goeie gast, ben ik van overtuigd
Je verdient echt zoveel meer dan dit leven wat je nu leidt.
No offence,maar je bent ook niet in een normale situatie opgegroeid.
Wat jij hebt meegemaakt is vreselijk.
Dat soort mensen zijn vreselijk.
Ik ben Nederlander, maar leef niet naar de voorbeelden die je noemt.
Niet alle Nederlanders zijn zo verhard en egocentrisch.
Zou willen dat je meer van het goede soort mensen leert kennen.
Ik kijk niet naar je als een crimineel en ik behandel je niet als een lul.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:11 schreef War-horse het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik ook wel een normaal leven maar dat gaat zo lastig als de rest alles in een zekere zin heeft. Sorry dat is gewoon niet tof, zo van oh ben naar Australië geweest, en heb mijn studie dit en dat gedaan, en mijn ouders en familie zijn zo tof op zo'n manier dat ze helemaal geweldig zijn en dat ook zo vinden.
Dan word dat echt zo irritant, snap ook wel dat er anderen zijn die anders leven dat weet ik maar ze zijn zeldzaam dat meen ik. Maar ben ze wel tegengekomen toe ze Buitenlands waren. Wat ook niet makkelijker maakt is en blijft het feit dat ik heel hard ben naar vooral mijzelf, als kind al deed ik militaire trainingsbanen bestormen, en of nu gewond ben of niet doorgaan moet en zal.
Op dit moment ook, ergens mee bezig dat zijn mensen, daar word je gewoon eng van. En dat is wel waar ik mij mee bezig houd. In de afgelopen anderhalf jaar zijn twee goede kennissen omgekomen, door geweervuur. Dan hoor je men al gelijk zeggen, crimineel zeker? Dan ben ik ook een crimineel, zonder ook maar een strafblad of ooit een boete gehad te hebben. Snap je hoe dat voelt... Zet je leven op het spel en je word als een lul behandeld, en ook dat gejank om bewijs, foto's, video's, documenten ben je helemaal gek, denk ik dan.
Tuurlijk interesseert dat!quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:27 schreef Simpel_joch het volgende:
Met mij gaat het ook wel goed hoor, mocht het jullie iets interesseren. Er zit zelfs een meisje in mn klas die ik best wel leuk vindt
Ik weet niet of ze me leuk-leuk vindt, maar we zijn al best goeie vrienden en ze lacht om mijn grappen (ook al kennen we elkaar pas een week)quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tuurlijk interesseert dat!
En vind het fijn om te horen dat het goed met je gaat.
Vindt dat meisje jou ook leuk?
Jij niet, de rest welquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar je als een crimineel en ik behandel je niet als een lul.
Heb respect voor hoe jij je door het leven geslagen hebt en hoe sterk je daar bent uitgekomen.
Ik veroordeel je niet om wat je doet, ik kijk naar wie je bent.
Goed zo, nou probeer dat meisje eens stiekem een beetje te versierenquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:27 schreef Simpel_joch het volgende:
Met mij gaat het ook wel goed hoor, mocht het jullie iets interesseren. Er zit zelfs een meisje in mn klas die ik best wel leuk vindt
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:35 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me leuk-leuk vindt, maar we zijn al best goeie vrienden en ze lacht om mijn grappen (ook al kennen we elkaar pas een week)
Dat zijn lichamelijke mankementen. Overigens heel vervelend dat je op jouw leeftijd al zo lichamelijk "versleten" bent.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:39 schreef War-horse het volgende:
[..]
Jij niet, de rest wel![]()
Sterk uitgekomen? Zenuwschade, blijvend rugletsel gehoorschade, verlies van zicht en epilepsie en de rest van mijn leven een pijn door heel mijn lijf dat komt er ook nog eens bij. En loop als een kreupele omdat mijn knieën al versleten zijn. Bedoel maar
Nee geen familie. Is er wel maar de familie aan vaders kant heb ik al jaren niet meer gezien of gesproken. Zelfde geld voor m'n vader. Moederskant familie heb ik totaal geen klik mee. Zijn allemaal een beetje hypocriet + neefjes en nichtjes die de tienerjaren ontschoten zijn. Samen met mn half zus zijn wij ver de oudsten in de familie.quote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef War-horse het volgende:
[..]
Geen familie? Gewoon als vraag? Een kroeg is ook nooit mijn ding geweest, woon al jaren in een dorp maar dat was bewust. over een tijd ga ik wel naar ene grote stad, gewoon omdat dat veel beter is. Overweeg dat eens, net als vrijwilligerswerk.
Blijven rennen...quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zijn lichamelijke mankementen. Overigens heel vervelend dat je op jouw leeftijd al zo lichamelijk "versleten" bent.
Heb je dat ook nog eens na al je geestelijke wonden.
Ik heb het over geestelijk sterk.
Dat ben je wel degelijk.
Misschien wel te sterk. Wat in je nadeel kan gaan werken.
Teveel opkroppen breekt op een gegeven moment op.
Op die manier, herken het deels hoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee geen familie. Is er wel maar de familie aan vaders kant heb ik al jaren niet meer gezien of gesproken. Zelfde geld voor m'n vader. Moederskant familie heb ik totaal geen klik mee. Zijn allemaal een beetje hypocriet + neefjes en nichtjes die de tienerjaren ontschoten zijn. Samen met mn half zus zijn wij ver de oudsten in de familie.
Rennen met zenuwschade, rugletsel, versleten knieën en verlies van zicht?quote:
Dat heet vallen en weer opstaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Rennen met zenuwschade, rugletsel, versleten knieën en verlies van zicht?
Oppassen dat je niet valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |