SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef Selvaria het volgende:
Even eenvraag hoor:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 14:13 schreef Selvaria het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
quote:Op maandag 21 september 2015 14:18 schreef Selvaria het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Helemaal verbaasd.quote:Op maandag 21 september 2015 15:22 schreef Selvaria het volgende:
Stop de persen!! We hebben een roller!!![]()
![]()
![]()
http://vid280.photobucket(...)0049_zpspezuwtff.mp4
Gelieve het filmpje zonder geluid te bekijken.
Twentsquote:Op maandag 21 september 2015 15:22 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
Even eenvraag hoor:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een rolleren weer zo'n leuk vossenpakje!
![]()
quote:Op maandag 21 september 2015 17:12 schreef Crumpette het volgende:
Jongens jullie babies zijn toch allemaal eergisteren geboren??Wat een hitsige praat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijgelezen, maar ben het weer kwijt. We zijn allemaal ziek hierhoopte dat S de dans zou ontspringen, maar helaas. Zo sneu! Net moest ze om me lachen en daarna huilen omdat haar keel zo'n pijn doet. Zo sneu! Gelukkig is ze verder nog aardig vrolijk!
Wuhehehequote:Op maandag 21 september 2015 17:38 schreef Skittles het volgende:
Helden dat ze zijn!
Ze durven er zelfs met hun jongeheer in. Stel je voor dat er wat scherps uit steekt ofzo. Een achtergelaten naald van de hechtingenOh man ik zou het echt niet durven hoor. Intacte worstjes zijn de betere worstjes.
Net als frikandellen, die smaken imo ook veel beter als ze niet in de frituurpan ontploft zijn.
quote:Op maandag 21 september 2015 18:30 schreef Selvaria het volgende:
Ja hallo, mijn baby is al ruim vier maanden hoor, ik wil ook wel weer eens rampetampen.Tijdens de zwangerschap was m'n libido echt 0,0.
Wat een blij ei Saskia!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens ik denk dat het verschilt van persoon tot persoon. De een geneest wat sneller dan de ander in het rampen gebied. Na een paar dagen/week had ik echt nergens last meer van en zat ook mijn baarmoeder weer op zijn plaats. (hechting heb ik nooit voelen zitten ik was een klein beetje ingescheurd, het beurse en opgezwollen gevoel was bij dag drie of zo al bijna weg)
Anderen kampen met een waar slagveld en tig pijnlijke hechtingen of traumatische bevallingen en pijnlijke stuitjes. Ik kan mij voorstellen dat dan de stap ook wat groter is. Gewoon hoe dan ook de tijd nemen
Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op maandag 21 september 2015 19:58 schreef Stippelrientje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaah maar wurm ligt in zijn bakkie naast ons bed te snurken! Stel hij wordt wakker!
[/spoiler]
quote:Op maandag 21 september 2015 20:04 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben overigens nog zo'n beetje tot aan de bevalling seks gehad, dus zo enorm lang staan we niet droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L. is de afgelopen dagen zich heel erg af aan het zetten met haar beentjes als ik haar op schoot heb en gaat dan staan. Volgens mij is dat niet heel erg goed voor de heupjes, maar ik kan het moeilijk ontmoedigen toch?
O, en ze is gemeen.Ik zat net een boekje voor te lezen (Gonnie het gansje
) en toen ik vertelde dat ze verdrietig was omdat ze haar allerlieverlings rode regenlaarsjes kwijt was begon L. keihard te lachen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
vreselijk sexy!quote:Op maandag 21 september 2015 20:09 schreef Mariposas het volgende:
Ik had toen nog dikke stolsels en bloedende kloven aan m'n tepels, dus ik moest er écht niet aan denken.
quote:Op maandag 21 september 2015 20:09 schreef Stippelrientje het volgende:
Dat laatste vooral, hij had er erg zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
Noh!quote:Op maandag 21 september 2015 17:57 schreef SaskiaR het volgende:
Toch effe mn baby spammen!
[ afbeelding ]
oeps, ze zit niet helemaal goed in de wipstoel... oh well...
Level up!quote:Op maandag 21 september 2015 18:45 schreef JufMariska het volgende:
Ff tussendoor: ik heb een klimgeitje (en ja, die doos staat nu ergens anders)
[ afbeelding ]
Rollin' rollin' rollin'quote:Op maandag 21 september 2015 15:22 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap Krijgertje, en yay voor het huis!
Ook beterschap bij Coccinelle, die prikjes zijn altijd rottig..
Zal vast meevallen Kris, ze "staat" dan toch maar kort, lijkt me echt niet dat dat kwaad kan!
(Q doet dat pas sinds kort een beetje, dat staan kan em nog niet zo schelen)
Alles verder best goed hier, steeds bezig en weinig bijlees. Q doet het goed en rolt nu heel soepel van rug naar buik en inmiddels lukt het bewust terugrollen ook goedNu moet dus overal omgerold worden: in de box, op de bank (dan zijn we er altijd bij hoor), in bed als je moet slapen (zowel zonder als met slaapzak) en dan huilen omdat je zo moe bent en je dan natuurlijk niet aan terugrollen denkt. Maar ook op je aankleedkussen als mamma je poepluier wil verschonen, werkt ook erg lekker
Gaat vaak allemaal z'n gangetje, eergister even een mindere avond, onenigheid en alles even niet meer zien zitten, Q die het oppikte/zich niet lekker voelde en werkelijk de hele avond en nacht lang om de zoveel tijd weer huilde. 1 moment waarbij hij na troosten weer sliep, ging in bed liggen en binnen 2 min weer huilen, weer troosten en dat zelfde een aantal keer achter elkaarWas van ellende al om 20.30 gaan liggen en hij was om bijna 10.00 pas goed wakker, maar voelde me nog brak. Dag erop veel gehuil en gejengel en ik zat er weer eens goed doorheen.. M'n moeder merkte het de avond ervoor al aan de telefoon en stond de volgende middag op de stoep om te zien of het ging. Q zag weer eens iemand anders dan ons 2 en begon uiteraard meteen te lachen en na even wat wandelen voelde ik me ook beter. Vannacht best aardige nacht gehad, Q weer vrolijk ook en ik voel me weer goed
. Heb soms het gevoel het allemaal niet te kunnen, maar als ik even uit de sleur ben, voel ik me weer beter gelukkig
.
Vraagje voor de moeders met de andere kindjes rond de 6 maanden, geven jullie altijd hapjes in de kinderstoel? En laten jullie hem/haar dan alleen daarvoor erin en dan alweer eruit? Ik zet Q eigenlijk altijd nog in de wipstoel, omdat hij niet goed kan zitten nog. Dr net maar weer even geprobeerd, hij gaat wat voorover hangen of opzij (en kijkt ook liever rond als ie in de kinderstoel zit, geen aandacht voor het eten). Ikea kinderstoel gaat nog wel aardig als ie er even inzit, heb ook een Tiamo-kinderstoel die ruimer is (met verkleiner natuurlijk ook) en daar zie je al snel dat ie meer moeite heeft goed te blijven zitten.
Hij heeft helaas nog niet heel veel interesse in zitten, hij valt ook zo naar voren of opzij. Als je hem op de bank tegen de kussens zet werkt ie zich omlaag of laat zich opzij vallen. Want dan kan je weer lekker op je buik rollen![]()
Even eenvraag hoor:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekkenfysio kan helpen, soms is het een kwestie van angst en als je leert je bekkenbodemspieren te ontspannen gaat het makkelijker. Bij mijn eerste werd het pas echt beter toen ik na 11 maanden mijn cyclus weer terug had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 21 september 2015 20:45 schreef Gevalletje het volgende:
Die vraag geldt dus niet voor jou Ingee, want jij hebt stiekem al een peuter en die kan al een tijdje goed zitten![]()
(Maar echt, wat gaat ze toch snelvriend zou ook wel willen dat Q al gaat kruipen, maar ik vind het nog wel even prettig dat ie nog nergens heen kan
)
quote:Op maandag 21 september 2015 20:10 schreef Krisvc het volgende:
N., wat hang je er blij bij!![]()
Spelfout L.Twee maanden alweer. Prikjes deze week?
Ennn klimgeitje L.Niks meer veiligggg
Even een kwoot voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L. is de afgelopen dagen zich heel erg af aan het zetten met haar beentjes als ik haar op schoot heb en gaat dan staan. Volgens mij is dat niet heel erg goed voor de heupjes, maar ik kan het moeilijk ontmoedigen toch?
O, en ze is gemeen.Ik zat net een boekje voor te lezen (Gonnie het gansje
) en toen ik vertelde dat ze verdrietig was omdat ze haar allerlieverlings rode regenlaarsjes kwijt was begon L. keihard te lachen.
Gonnie
JM wat knap van L!
A. schijnt op het kdv achteruit te hebben gekropen. Thuis doet hij alsof hij van niets weet. Trollbaby.
Venus in pocketformaat
© loveli
Mimimaal 6 maanden wachten en dan wel je direct weer laten bezwangeren. Zo kom je gewoon weg met eens in de anderhalf jaar.quote:Op maandag 21 september 2015 20:50 schreef LuDann het volgende:
Die klimmert van JM.
Saskia, wat een leuke foto! Blij ei.
En 6 maanden? 6 maanden wachten met seks (nee toch)? Of tot alles weer normaal aanvoelt?
quote:Op maandag 21 september 2015 20:38 schreef Gevalletje het volgende:
Wat gaat het goed met QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap Krijgertje, en yay voor het huis!
Ook beterschap bij Coccinelle, die prikjes zijn altijd rottig..
Zal vast meevallen Kris, ze "staat" dan toch maar kort, lijkt me echt niet dat dat kwaad kan!
(Q doet dat pas sinds kort een beetje, dat staan kan em nog niet zo schelen)
Alles verder best goed hier, steeds bezig en weinig bijlees. Q doet het goed en rolt nu heel soepel van rug naar buik en inmiddels lukt het bewust terugrollen ook goedNu moet dus overal omgerold worden: in de box, op de bank (dan zijn we er altijd bij hoor), in bed als je moet slapen (zowel zonder als met slaapzak) en dan huilen omdat je zo moe bent en je dan natuurlijk niet aan terugrollen denkt. Maar ook op je aankleedkussen als mamma je poepluier wil verschonen, werkt ook erg lekker
Gaat vaak allemaal z'n gangetje, eergister even een mindere avond, onenigheid en alles even niet meer zien zitten, Q die het oppikte/zich niet lekker voelde en werkelijk de hele avond en nacht lang om de zoveel tijd weer huilde. 1 moment waarbij hij na troosten weer sliep, ging in bed liggen en binnen 2 min weer huilen, weer troosten en dat zelfde een aantal keer achter elkaarWas van ellende al om 20.30 gaan liggen en hij was om bijna 10.00 pas goed wakker, maar voelde me nog brak. Dag erop veel gehuil en gejengel en ik zat er weer eens goed doorheen.. M'n moeder merkte het de avond ervoor al aan de telefoon en stond de volgende middag op de stoep om te zien of het ging. Q zag weer eens iemand anders dan ons 2 en begon uiteraard meteen te lachen en na even wat wandelen voelde ik me ook beter. Vannacht best aardige nacht gehad, Q weer vrolijk ook en ik voel me weer goed
. Heb soms het gevoel het allemaal niet te kunnen, maar als ik even uit de sleur ben, voel ik me weer beter gelukkig
.
Vraagje voor de moeders met de andere kindjes rond de 6 maanden, geven jullie altijd hapjes in de kinderstoel? En laten jullie hem/haar dan alleen daarvoor erin en dan alweer eruit? Ik zet Q eigenlijk altijd nog in de wipstoel, omdat hij niet goed kan zitten nog. Dr net maar weer even geprobeerd, hij gaat wat voorover hangen of opzij (en kijkt ook liever rond als ie in de kinderstoel zit, geen aandacht voor het eten). Ikea kinderstoel gaat nog wel aardig als ie er even inzit, heb ook een Tiamo-kinderstoel die ruimer is (met verkleiner natuurlijk ook) en daar zie je al snel dat ie meer moeite heeft goed te blijven zitten.
Hij heeft helaas nog niet heel veel interesse in zitten, hij valt ook zo naar voren of opzij. Als je hem op de bank tegen de kussens zet werkt ie zich omlaag of laat zich opzij vallen. Want dan kan je weer lekker op je buik rollenHij heeft A. ingehaald hoor, met zn rollen
.
Kus voor de sleur, op sommige dagen ben ik ook heel blij dat ik een dagje naar mijn werk kan.
Wij zetten A. met eten inderdaad in de kinderstoel. Maar hij zit dan ook al vrij stevig inmiddels (hij zit met gemak een kwartier los in de box). De eerste 2 weken, toen hij nog niet goed zat, deed ik een dikke handdoek tussen de leuning en A, zodat hij beter rechtop bleef zitten. Wij voeren niet, maar geven stukjes a la rapley, en dan is rechtop zitten wel echt een must.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 21 september 2015 20:53 schreef ingee het volgende:
[..]
Mimimaal 6 maanden wachten en dan wel je direct weer laten bezwangeren. Zo kom je gewoon weg met eens in de anderhalf jaar.
SPOILER: I love you beary mutssssss, mammie O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Achja, bijna een puber al natuurlijk!quote:Op maandag 21 september 2015 20:50 schreef ingee het volgende:
[..]Kleuter bedoel je!
Maar sereneus, ik ren me rot ja. Nu heeft ze een langwerpige bult op haar voorhoofd omdat ze zonodig tegelijk wil staan en katten wil aaien en tegen een rand aan moest vallen.
Maar wipstoel of op schoot is nog prima toch? Hij hoeft nog niet zoveel eten toch?
6 maanden? Ik wilde eigenlijk voor een Irish twin gaan.quote:Op maandag 21 september 2015 20:53 schreef ingee het volgende:
[..]
Mimimaal 6 maanden wachten en dan wel je direct weer laten bezwangeren. Zo kom je gewoon weg met eens in de anderhalf jaar.
Haha! Kan ie het thuis al wel in de vooruit?quote:Op maandag 21 september 2015 20:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even een kwoot voorGonnie
JM wat knap van L!
A. schijnt op het kdv achteruit te hebben gekropen. Thuis doet hij alsof hij van niets weet. Trollbaby.
Vanavond heeft A. heerlijk zitten kauwen op wat snijbonen. En we zeggen nog: joh het gaat echt al goed he, er verdwijnt weinig op de grond!quote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Achja, bijna een puber al natuurlijk!
Aww, arme R! Dat kan ook niet allemaal tegelijk!
Q's frustratie is nu vooral dat je als je op je buik ligt, je gezicht gillend in het matras drukt terwijl je je kont best hoog de lucht in steekt en je wat schopt en wiebelt, je niet vooruit komt.. En daarna je je huilend opdrukt want "Ik wil zo graag maar het lukt niehiet!"
Nee dat is zo, zie alleen allemaal foto's van baby's net iets ouder of jonger langskomen die in de kinderstoel zitten en dan word ik stiekem wat onzeker "waarom kan Q dit nog niet?"Komt vast goed binnenkort
.
Ik geef hem wel een paar keer per dag wat uit een potje/zelf gepureerd. Soms een broodkorst, maar dan hapt ie bij z'n handje en komt er een groter stuk los die ik dan weer snel uit z'n mondje vis en hem dan maar zelf in z'n mond hou.. Vast niet goed, maar ik ben zo bang dat ie stikt terwijl ik het had kunnen voorkomen
Nope. HIj kan zitten. Dat kan hij dan wel heel goedquote:Op maandag 21 september 2015 21:03 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Haha! Kan ie het thuis al wel in de vooruit?
Hij is gewoon superblij met zijn plek in de wereld, goed geaard enzo.quote:Op maandag 21 september 2015 21:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nope. HIj kan zitten. Dat kan hij dan wel heel goed. Verder maakt hij nog geen aanstalten om zich op enigerlei wijze te verplaatsen
.
Nou ja, hij rolt op zijn zij, maar alleen als hij écht goede zin heeft, of geholpen wordt door de zwaartekracht, rolt hij door naar zijn buik. Nu 4x gelukt ofzo (en de eerste keer al een maand of 2 geleden). En hij draait om zijn as als hij op zijn buik ligt.
Michael rolt ook nog niet van z'n rug naar buik (nu twee keer gedaan, voor de rest mag ik het doenquote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Achja, bijna een puber al natuurlijk!
Aww, arme R! Dat kan ook niet allemaal tegelijk!
Q's frustratie is nu vooral dat je als je op je buik ligt, je gezicht gillend in het matras drukt terwijl je je kont best hoog de lucht in steekt en je wat schopt en wiebelt, je niet vooruit komt.. En daarna je je huilend opdrukt want "Ik wil zo graag maar het lukt niehiet!"
Nee dat is zo, zie alleen allemaal foto's van baby's net iets ouder of jonger langskomen die in de kinderstoel zitten en dan word ik stiekem wat onzeker "waarom kan Q dit nog niet?"Komt vast goed binnenkort
.
Ik geef hem wel een paar keer per dag wat uit een potje/zelf gepureerd. Soms een broodkorst, maar dan hapt ie bij z'n handje en komt er een groter stuk los die ik dan weer snel uit z'n mondje vis en hem dan maar zelf in z'n mond hou.. Vast niet goed, maar ik ben zo bang dat ie stikt terwijl ik het had kunnen voorkomen
Ja preciesquote:Op maandag 21 september 2015 21:09 schreef ingee het volgende:
[..]
Hij is gewoon superblij met zijn plek in de wereld, goed geaard enzo.
Geen idee, maar het klinkt wel alsof het op gang aan het komen is...quote:Op maandag 21 september 2015 21:08 schreef Krisvc het volgende:
Over een cyclus gesproken. Ik heb van het weekend 2 dagen heel licht gebloed en sindsdien helemaal niks meer. Nou had ik nooit een heel heftige menstruatie, maar zo licht was het nou ook weer niet. Kan ik er nu vanuit gaan dat het m'n cyclus is geweest? L. is vandaag 11 weken en ik geef volledig borstvoeding (al schijnt dat zonder nachtvoedingen minder invloed te hebben, en wij hebben heel sporadisch een nachtvoeding).
gewoon push ups aan het doen.. wat een bikkel!quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef DJMO het volgende:
hij probeert trouwens op z'n buik wel z'n knieen onder z'n kont te krijgen ..
Oh echt? Herinner me dat ie een keer van de tuinstoel rolde, was ie daar waarschijnlijk van geschrokken!quote:Op maandag 21 september 2015 20:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat gaat het goed met QHij heeft A. ingehaald hoor, met zn rollen
.
Kus voor de sleur, op sommige dagen ben ik ook heel blij dat ik een dagje naar mijn werk kan.
Wij zetten A. met eten inderdaad in de kinderstoel. Maar hij zit dan ook al vrij stevig inmiddels (hij zit met gemak een kwartier los in de box). De eerste 2 weken, toen hij nog niet goed zat, deed ik een dikke handdoek tussen de leuning en A, zodat hij beter rechtop bleef zitten. Wij voeren niet, maar geven stukjes a la rapley, en dan is rechtop zitten wel echt een must.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ik bij de grotere kinderstoel dan wel eens proberen!
ik ben bang dat Q rapley nog niet goed zou kunnen, omdat hij bij brood dus niet bovenaan hapt maar halverwege en het stuk dan dus te groot is.. Wil morgen wel eens proberen hoe het met een stukje wortel gaat, dat breekt niet zomaar af. En waarschijnlijk denk ik dat Rapley nog niet lukt omdat ik te bang ben voor verslikken ook..
Jep, en ik heb een camerababyfoonquote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef ingee het volgende:
Kijkt er iemand CSI Cyber?
Ik ren elke 5 min de trap op om te checken dat R gewoon in haar bedje ligt.
Het is afgelopen, ik ga op bed. Eigenlijk moet ik nog douchen, maar wedden dat er dan weer iemand wakker wordt? :pquote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef ingee het volgende:
Banaan!
Niet overschakelen oke? Niet ged voor je gemoedsrust.
Ik moet het nu af kijken.
Ze zijn echt fokking duur ja. Ik heb hem met een aanbieding bij de BabyPlanet voor 180 incl kussenhoes, babyinzet en newborn. Geloof ik. Of 250 zelfs. Ik weet het niet meerquote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef Mariposas het volgende:
Die tripp Trapp, is die normaal gesproken echt ¤199,- of is dat weer zo'n marketing stunt, dat het net lijkt alsof ie nu enorm in de aanbieding is bij Baby dump?
Ja hoor, maar 1/3 gekookt, 2/3 koud water werkt ook. Thermosflesje mee naar bovenquote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef coccinelle het volgende:
Ehhvoor de flesmama's. Mag ik voor de nacht en evt morgen warm water uit de kraan gebruiken?
Mijn post-pregnancy brains vergat dat er nog een kurken onderzetter in de combimagnetron zat, waardoor ik bijna ons huis in brand had gezet toen ik de oven aan het voorverwarmen was. Het moet eerst maar even goed luchten, net als ons huis. De rook trekt nu wat weg. Dan de lucht nog
.
Iemand zin in een stukje gebakken kurk?
Oepsquote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef coccinelle het volgende:
Ehhvoor de flesmama's. Mag ik voor de nacht en evt morgen warm water uit de kraan gebruiken?
Mijn post-pregnancy brains vergat dat er nog een kurken onderzetter in de combimagnetron zat, waardoor ik bijna ons huis in brand had gezet toen ik de oven aan het voorverwarmen was. Het moet eerst maar even goed luchten, net als ons huis. De rook trekt nu wat weg. Dan de lucht nog
.
Ik heb alleen maar warm kraanwater rechstreeks gebruikt.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef coccinelle het volgende:
.
Alleen het dunne laagje baby gaat er wat snel af, blijkbaar. Meestal blijft dat een jaar zitten, dus ik zou ermee oppassen!quote:Op maandag 21 september 2015 22:26 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar warm kraanwater rechstreeks gebruikt.
Kind doet het nog best redelijk.
*Creëert nieuwe mythe*quote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Alleen het dunne laagje baby gaat er wat snel af, blijkbaar. Meestal blijft dat een jaar zitten, dus ik zou ermee oppassen!
Als je alleen de stoel hebt dan is ie normaal 150 geloof ik. Babyset ongeveer 50 (maar die staan veel op marktplaats).quote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef Mariposas het volgende:
Die tripp Trapp, is die normaal gesproken echt ¤199,- of is dat weer zo'n marketing stunt, dat het net lijkt alsof ie nu enorm in de aanbieding is bij Baby dump?
Mogguhhhquote:Op maandag 21 september 2015 23:30 schreef ingee het volgende:
Krijgertje, arme S!
Hoe is her met de lurkende februarimoeders trouwens? Danaa, Mydel?
Inderdaad ietsje vroeg, maar zoquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:33 schreef Malteser het volgende:
JM,voor de ijsbeerlook en doorslaaps!
NTS, ik duim ervoor dat je lekker even plat kunt vanmiddag!
Stippel, goedesmorgens!
Shop, wel gezellig natuurlijk maar ietsje vroeg misschien!
Oh wat goed!quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
De eerste prikjes net gehad hier. Even flink krijsen, maar ging na een paar minuten en even aan de borst al beter. En nu ligt ze te slapenVerder ook goedgekeurd, 5 kg weegt ze nu.
Vanaf een week of vier vond Melba de mobile al interessant, en ik legde zachte knuffeldoekjes enzo bij hem.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, ik heb gewoon geen tijd om bij te lezen.. E.is echt een dagtaak icm het huishouden een beetje bij houden.
Maar ik heb toch een vraag. Een hele stomme....
Legde jullie al echt speelgoed bij jullie baby in de box. E. is morgen 4 weken. En eigenlijk doe ik dat nog helemaal niet. Betrapte mezelf er zelfs op dat we nog steeds geen muziekmobiel hebben of iets.
Ik heb een hele simpele, en die volstaat prima. Je moet m alleen opwinden om de 3 minuten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:45 schreef J0ycie88 het volgende:
En als ik hier vraag welke muziekmobile. Roepen jullie zeker allemaal in koor: "Tiny Love!". Of niet?
Een beertje inderdaad, maar in proporties zeggen zequote:Op dinsdag 22 september 2015 08:49 schreef ingee het volgende:
Moggel!
Danaa 11 kilo.
R zit op 7, dat is ruim anderhalve R.
Beertje
Ja!quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:45 schreef J0ycie88 het volgende:
En als ik hier vraag welke muziekmobile. Roepen jullie zeker allemaal in koor: "Tiny Love!". Of niet?
Thnx voor je aanbod! Liefquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:02 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja!![]()
volgens mij woon je wel redelijk in de buurt. Als je wil mag je de mijne wel lenen om te kijken of het wat voor jullie is? Hij hangt hier toch maar werkloos te zijn
Wat heb je tegen dat ding Mariquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:57 schreef Mariposas het volgende:
Overigens zijn er ook goedkopere mobiels dan Tiny love die je niet hoeft op te winden en op batterijen werken.
`nee hoor. jij bent haar vermaak trouwensquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, ik heb gewoon geen tijd om bij te lezen.. E.is echt een dagtaak icm het huishouden een beetje bij houden.
Maar ik heb toch een vraag. Een hele stomme....
Legde jullie al echt speelgoed bij jullie baby in de box. E. is morgen 4 weken. En eigenlijk doe ik dat nog helemaal niet. Betrapte mezelf er zelfs op dat we nog steeds geen muziekmobiel hebben of iets.
Ik heb een mobile van Fisher Price en die lijkt best op de foto die Vlindur hierboven postquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat heb je tegen dat ding Mari
Maar even serieus, de TL heeft wat orthopodagogisxhe pluspunten qua design die hem meer aansprekend voor kleinere baby's maken en die ik nog niet heb gezien bij andere mobile's (de keuze van de kleuren, de extra patronen en contrasten die ook minibaby's kunnen zien, en ook het bewegingspatroon met de kleine 'valmomenten', bijvoorbeeld).
Ja fisher price is wel vergelijkbaar denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een mobile van Fisher Price en die lijkt best op de foto die Vlindur hierboven post
Tot nu toe gaat het hier goed. Ze heeft eerst drie uur bovenop mij liggen slapen en nu ligt ze heel blij naar haar *kuch*TinyLove*kuch* mobile te kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:33 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh wat goed!
Wij moeten morgen, hoop dat ie er niet teveel last van krijgt.
Duur en ik vind het te druk voor baby's.quote:
Dat was mijn eerste idee ook, te druk, maar aangezien ik hem kreeg van een orthopedagoog die zei datze dit de enige echt goeie vond (met onderbouwing) durfde ik het wel aan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:21 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Duur en ik vind het te druk voor baby's.
Voorlezen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:25 schreef kazy het volgende:
Nu we het toch over spelen hebben. Wanneer begin je eigenlijk met voorlezen en op wat voor manier, welk soort boekjes, etc? Ik lees verschillende dingen daarover en ben wel benieuwd hoe jullie dat doen. Tot nu toe heb ik voornamelijk boekjes gekocht en in haar kamer neergezet
Ik heb helemaal niet het idee dat ik haar vermaak kan zijn. In mijn belevig ben ik alleen maar bezig met voeden, kolven, luiers verschonen, troosten tijdens krampjes en huisvrouw spelen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:16 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
`nee hoor. jij bent haar vermaak trouwenszo nu en dan een speeltje erbij houden, maar een overdosis hoeft echt niet hoor
![]()
zo een mobiel is goed om te volgen met haar ogen en hoofdje
Oh hoi!quote:Op maandag 21 september 2015 23:30 schreef ingee het volgende:
Krijgertje, arme S!
Hoe is her met de lurkende februarimoeders trouwens? Danaa, Mydel?
Ik wist ook nooit zo goed wat ik kon doen met F op die leeftijdquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet het idee dat ik haar vermaak kan zijn. In mijn belevig ben ik alleen maar bezig met voeden, kolven, luiers verschonen, troosten tijdens krampjes en huisvrouw spelen.
Een kleine loden popquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:47 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb een FP mobile, niet zo waanzinnig interessant als een TL,maar hij deed het hier goed!
Mijn baby is nog ziekzit momenteel in de drager bij me te snurken omdat hij niet kan slapen van het snot als hij gaat liggen. Wat is hij dan ineens weer klein
maar wel zwaar
.
Dat is ook laat voor een eerste slaap! Ermagherd dreumesschemaquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Een kleine loden pop
Mijn muppet slaapt al sinds kwart voor twaalfdenk dat het vandaag 1 lange slaap wordt ipv twee gewone
Ja ik was dus pissig op J want de dierenarts heeft iets anders meegegeven. Weet de naam niet meer. Maar ik geloof dat het wel werkt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat is ook laat voor een eerste slaap! Ermagherd dreumesschema![]()
Ja hij was zo moe, ik gun hem echt een knuffelslaaps, dan maar rugpijn. Maar, als het goed is komt vandaag mijn tulawant rugdragen kan ik wel, maar mijn hoptye is te groot voor mij en te klein voor W
.
Hoe is het met de vlooien inmiddels? Heb je je kat al belaagd met advantage?
Ja maar ik ben zo'n geitenwollen sok die meer van de antroposofische opvoeding is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste idee ook, te druk, maar aangezien ik hem kreeg van een orthopedagoog die zei datze dit de enige echt goeie vond (met onderbouwing) durfde ik het wel aan.
Het was hier het verschil tussen een baby die geen vijf minuten in de box wilde liggen en een baby die zich minstens een kwartier heerlijk kon vermaken door de beestjes te volgen. Geluid altijd uit hier.
Bij oma had hij een andere mobiel maar daar wilde hij niet eens naar kijken.
Nou, dat heb ik op zich ook wel, maar in de box vind ik het nog wel te pruimen. Plus dat ik het gezien heb bij mijn oude buurvrouw. Die wilde ook graag alles in natureltinten en met hout. Maar na een paar jaar was het daar ook een bonte mix van hout en plasticquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
IMA..
Tiny Love heb ik hier gelukkig kunnen weren. I lag ook wel een half uur naar zijn mobiele met knuffeltjes in zachte bruin- en wittinten te kijken.. Ik ben sowieso nogal gevoelig voor kleuren. Ik zou ook nóóit een muur rood schilderen bijvoorbeeld, of rode meubels nemen.
zo herkenbaar dit en ik kolf (morgen) nog maar 2 weken. Ik haat het. Finn drinkt wel uit de borst. Maar dat kost hem zoveel energie dat hij daarna altijd nog een halve fles krijgt en ik daarna nog de andere borst moet kolven. Dat kost allemaal zoveel tijd dat ik dat ook maar 1x per dag kan/wil doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet het idee dat ik haar vermaak kan zijn. In mijn belevig ben ik alleen maar bezig met voeden, kolven, luiers verschonen, troosten tijdens krampjes en huisvrouw spelen.
Het valt me best zwaar. En dat ia ook de redden waarom ik heel erg twijfel om over te stappen op flesvoeding. Mijn productie keldert naar beneden, ik kolf nog geen eens meer op een dag wat E. binnen krijgt (gelukkig heb ik mijn vriezervoorraad). En E. drinkt (nog) niet uit de borst.
Oh ja hoor, inmiddels hebben wij ook allerlei gekleurd speelgoed liggen (wel bij elkaar, ik moet er niet aan denken dat overal wat ligt...). Maar heel felle kleuren heb ik wel geprobeerd te vermijden toen I echt mini was.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik op zich ook wel, maar in de box vind ik het nog wel te pruimen. Plus dat ik het gezien heb bij mijn oude buurvrouw. Die wilde ook graag alles in natureltinten en met hout. Maar na een paar jaar was het daar ook een bonte mix van hout en plasticUiteindelijk ontkom je toch niet aan wat stoorzenders in je met zorg uitgezochte kleurenschema..
Ik dub nog steeds over de muurkleur ondertussen, ik durf eigenlijk niet.. of toch wel.. of niet.. of wel.. dus dat.![]()
En ja, ze is mooi he![]()
Wat Skoap zegt, kolven is gewoon kut.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het valt me best zwaar. En dat ia ook de redden waarom ik heel erg twijfel om over te stappen op flesvoeding. Mijn productie keldert naar beneden, ik kolf nog geen eens meer op een dag wat E. binnen krijgt (gelukkig heb ik mijn vriezervoorraad). En E. drinkt (nog) niet uit de borst.
Hij was eerder ook al flink aan de teigert toch? Hangende kattenstaartenquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:25 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
Oh hoi!![]()
Druk vooral hier; F teigert als een malle 600x per dag de kamer door en zet zichzelf even zo vaak klem tussen tafels, stoelen en achter deuren, vast eten vindt hij geweldig en tand 3&4 kwamen tegelijk door (dus net weer 2+ weken om de 2uur wakker gehad). Denk dat hij nu iets van 7,5 kilo weegt? Eind augustus in ieder geval iets meer dan 7 kilo.
En wat gaat R hard!! Staan gebeurt hier nog niet, heel af en toe trekt hij zich per ongeluk op aan iets, maar dan moet hij echt iets heel erg graag willen pakken (of er hangt een kattenstaart).
TinyLove en complete Stokke set hier ook aanwezig, beide erg veel plezier van gehad!
Stokke vorig jaar bij de mazzeldagen van prenatal gehaald, scheelde toen best wel wat in de prijs. Dit jaar is hij er weer met korting dacht ik.
maar met haar knuffelen, troosten, tegen kletsen ed is haar vermaakquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, hij teigert al sinds begin augustus ergens, maar nu ook over dingen heen (onderste plankje van de tafel, koektrommel etc). Hier zijn ook vooral de ijzeren handgrepen van de kasten in trek, hij laat er kwijlplasjes onder liggenquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:32 schreef ingee het volgende:
[..]
Hij was eerder ook al flink aan de teigert toch? Hangende kattenstaartenkrantenbakken
mediasets
aarde van staande planten
alles is
en nomnomnom!
4!tanden!
Dat wordt volgend jaar vast wisselen!
R zit nog niet klem, wel graag achter deuren waar mensen zo door gaan komen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMA wat een mooiert! En wat een leuk pakje!!
Mag je bij kolven wel gewoon een beugelbh aan? Om nou m'n nieuwe voedingsbh te verknippen is ook een beetje zonde, maar oude beugelbh's genoeg!quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
zo herkenbaar dit en ik kolf (morgen) nog maar 2 weken. Ik haat het. Finn drinkt wel uit de borst. Maar dat kost hem zoveel energie dat hij daarna altijd nog een halve fles krijgt en ik daarna nog de andere borst moet kolven. Dat kost allemaal zoveel tijd dat ik dat ook maar 1x per dag kan/wil doen.
Ik heb laatst 2 dagen om de 2 uur gekolfd (behalve 's nachts) en dat heeft mijn productie wel een boost gegeven.
Ik snap het heel goed dat je over FV zit na te denkenkolven & voeden is gewoon zwaar. Wat wel helpt is voeden & kolven te gelijk. Met een pumpease bijvoorbeeld heb je je handen vrij. Ik probeer het vaak gelijk tijdig te doen. Scheelt toch weer! (Je kan ook een BH kapot knippen, werkt ook prima om de kolfschelpen op zijn plaats te houden)
Ik denk dat daar wel ook een puntje ligt.. Ik eet niet zo veel. Tussendoor sowieso niets en de gewone maaltijden snel en niet zo heel veel. Zeker als ik alleen ben heb ik daar geen tijd voor, of doe gun ik mezelf niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:03 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
maar met haar knuffelen, troosten, tegen kletsen ed is haar vermaak![]()
Wat rot dat het keldert door stress.
Eet je wel voldoende? Want dat kan ook een (extra) oorzaak zijn in je productie.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Net heerlijk gedoucht met E. Hoe ze dan helemaal in me kruipt. Dan smelt mijn hart..
Aaahwquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel ook een puntje ligt.. Ik eet niet zo veel. Tussendoor sowieso niets en de gewone maaltijden snel en niet zo heel veel. Zeker als ik alleen ben heb ik daar geen tijd voor, of doe gun ik mezelf niet.
Net heerlijk gedoucht met E. Hoe ze dan helemaal in me kruipt. Dan smelt mijn hart..
Je lichaam doet aan topsporten en overuren draaien momenteel. Dat moet je echt voeden. Ik maakte vaak een boterham of zo klaar en dat at ik dan tijdens het kolven steeds een beetje.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel ook een puntje ligt.. Ik eet niet zo veel. Tussendoor sowieso niets en de gewone maaltijden snel en niet zo heel veel. Zeker als ik alleen ben heb ik daar geen tijd voor, of doe gun ik mezelf niet.
Ja, ik zorg op het moment niet heel goed voor mezelf. En dat terwijl mijn lichaam sowieso al helemaal op is/was..quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:09 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Je lichaam doet aan topsporten en overuren draaien momenteel. Dat moet je echt voeden. Ik maakte vaak een boterham of zo klaar en dat at ik dan tijdens het kolven steeds een beetje.
Als ze dan even slaapt moet je ook echt jezelf even aanvullen. Drinken en eten![]()
douchenlekker knuffelen en tegen elkaar aanplakken
dat zijn echt geniet momentjes.
Waarom werkt dat niet dan?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:47 schreef ingee het volgende:
Ik mis de plaatjes van IMA en MyDel weer wegens windowsphone.
Ja, weet ik niet. Ik mis vast een update van iets. Waar upload jij ze?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Waarom werkt dat niet dan?
in je eentje: leg van te voren een handdoek met hydrofiel klaar (op een veilige plaats, bv op een aankleedkussen op de grond). Baby in krampjeshouding op de arm houden als je onder de douche staat. Baby schoon? snel op hydrofiel leggen, hydrofiel onder armen door en tussen beentjes door over baby heenvouwen. Daarna handdoek helemaal dicht om baby heen trekken, zelf terugsprinten naar de douche, wassen, afspoelen, afdrogen, en dan baby (die inmiddels al bijna droog is door manier van inpakken) verder droogpoetsen en luier omdoen/aankleden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog helemaal niet gedoucht met J!wil ik ook wel eens proberen. Zijn daar nog tips en trucs voor?
Bij mij werkte dat prima (met een beugelBH)quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mag je bij kolven wel gewoon een beugelbh aan? Om nou m'n nieuwe voedingsbh te verknippen is ook een beetje zonde, maar oude beugelbh's genoeg!
Na twee keer kolven (aan beide kanten) na een voeding heb ik een opbrengst van wel 20 ml in totaalmaar ach, dat schijnt ook net de hoeveelheid te zijn om je baby de eerste keer mee aan een fles te leren wennen...
eerst jezelf helemaal uitkleden, dan douche aanzetten, baby van de grond oprapen en ontkleden, douchen, en dan het hierboven beschreven ritueel voortzettenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik trek inderdaad vaak een shirt aan als ik douche met de meiden. Ik leg 1 van de 2 zo ver mogelijk klaar om onder de douche te gaan op het aankleedkussen (al zal dat nu wat lastiger worden, aangezien L heel de tijd om wil draaien), luier nog aan. Ik was mijn haren snel etc. en trek shirt aan en pak baby. Samen douchen. Als ik klaar ben leg ik baby 2 tellen neer, trek mijn natte shirt uit en een badjas aan. Dan baby afdrogen en aankleden en dan ben ik zelf aan de beurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm... Even kijken...
Sjaak heeft de vooruit (op de buik) bijna gevonden! Hij kan nu wel draaien als een leuker speeltje links of rechts van hem ligt, dus hij heeft al veel meer bewegingsvrijheid. En hij doet heel erg z'n best op tijgeren. Het is echt zo schattig!
Sinds eergister merken we dat we uit sprong 5 zijn. Dat was een verschrikkelijke sprong zeg! Duurde lang en ging gepaard met veel schreeuws en huils. Nu kan hij weer lachen en is het geen gevecht om te slapen. Zo fijn!
Morgen gaat Sjaak een dagje extra naar het KDV zodat ik het huis aan kant kan maken en kan slapen. En ik ga naar de sportschool voor een intake, die zwangerschaps- en hormoonkuur-kilo's gaan eraf! Nu is het tijd, verdorie.
Ik zag een ontzettend lief meisje van IMA, in een supertofgeweldig pakje![]()
En ik dacht dat ik weer over kleuter-R. van Ingee las, want die heeft zich vast al aangemeld bij de universiteit voor januari, of niet?
LuDann, pas je wel echt op? Je bent 6 weken geleden bevallen, hebt nog in het ziekenhuis gelegen, je studeert, je geeft borstvoeding, enz. Dat doe je super! Maar je bent ook pas 6 weken geleden bevallen, zou nog verlof moeten hebben. Je kunt niet alles alleen...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:07 schreef LuDann het volgende:
Mijn man moet misschien binnenkort al, als Wolk nog niet naar de opvang kan, 3 weken weg voor werk.
Needless to say dat dat niet bepaald goed uitkomt.![]()
Pff, 3 weken lang alles alleen doen en dan ook nog in een periode dat er deadlines aankomen waar het mijn studie aangaat...
Sluit me helemaal bij Malteser aan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:09 schreef Malteser het volgende:
[..]
LuDann, pas je wel echt op? Je bent 6 weken geleden bevallen, hebt nog in het ziekenhuis gelegen, je studeert, je geeft borstvoeding, enz. Dat doe je super! Maar je bent ook pas 6 weken geleden bevallen, zou nog verlof moeten hebben. Je kunt niet alles alleen...
Jezus wat klinkt dit logisch.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:42 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
Aaahw
Ik merk trouwens met kolven op mn werk meteen of ik te weinig gedronken heb, dan kolf ik ook minder.
[ Bericht 15% gewijzigd door faptist op 22-09-2015 22:35:16 ]
Ja, ik weet het. Ik heb ook tegen man gezegd dat ik een hoop kan, maar dat dit echt een bridge too far is. Echt, gaat niet lukken gewoon. Want ik ben naast alles ook nog steeds chronisch ziek en kan door de borstvoeding niet mijn gebruikelijke dosis pijnstillers slikken. Dat lijkt hij volgens mij even vergeten te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:09 schreef Malteser het volgende:
[..]
LuDann, pas je wel echt op? Je bent 6 weken geleden bevallen, hebt nog in het ziekenhuis gelegen, je studeert, je geeft borstvoeding, enz. Dat doe je super! Maar je bent ook pas 6 weken geleden bevallen, zou nog verlof moeten hebben. Je kunt niet alles alleen...
Goed dat je het aangegeven hebt!quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik heb ook tegen man gezegd dat ik een hoop kan, maar dat dit echt een bridge too far is. Echt, gaat niet lukken gewoon. Want ik ben naast alles ook nog steeds chronisch ziek en kan door de borstvoeding niet mijn gebruikelijke dosis pijnstillers slikken. Dat lijkt hij volgens mij even vergeten te zijn.
Dus ja, hij moet maar kijken wat hij kan regelen. Pas als ze naar de opvang kan is dit een optie wat mij betreft. En als we er echt niet omheen kunnen dan inderdaad kijken wat ik verder aan hulp kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog een dikke knuf voor jou en Ludann. Zorg goed goor julliezelf meiden.
Ahhh en Sjaak!
En allemaal baby's on the move!
Douchen met baby doe ik eigenlijk nooit. In bad wel. Werkt prima als je alles maar vantevoren klaar zet.
Verder hier een redelijke nacht voor mijn snotkopjes. 19.30-0.00uur-5.00uur en om 5.30uur vond Draak het wel weer welletjes.
Gelukkig lag ik er zelf ook al om 21.00uur in dus ik ben redelijk uitgeslapen.
Uiteraardquote:Op woensdag 23 september 2015 00:22 schreef FlyingFish het volgende:
Sjaak verborgen in het schuim
Nog even terug komend op het douchen, douchen jullie ook kouder met baby? Het water van het babybadje is een stuk minder heet dan wanneer ik zelf in bad ga of douche namelijk.
Leukquote:Op woensdag 23 september 2015 08:12 schreef ingee het volgende:
Gewoon een vloerkleed Shop!
Wij hebben deez: http://www.leenbakker.nl/(...)od-oranje-160x230-cm
Goed idee, maar helaas niet zoveel ruimte. En ook geen ruimte voor 2 boxen. Hihi we wonen in een veeeeel te duur appartement met veel ruimte in de slaapkamer en de hal. Had het liever in de woonkamer gehad!quote:Op woensdag 23 september 2015 08:35 schreef Zoë23 het volgende:
Shop
We hebben een grote playpen gemaakt met een vloerkleed als 'speelkleed'. Meiden vermaken zich zo goed.
Mijn moeder had mijn broertje en ik apart in een box (2 boxen dus)
Nu E en S kunnen staan ed is die playpen echt m'n redding![]()
Ik kan gerust koken,opruimen, de was doen.
En peuter vermaakt zich er ook in
Aan de onderkant vd foto zie je wel waar het hek loopt
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel leuk, alleen denk ik dat J dat niet zo vindt. Haha man met meningquote:Op woensdag 23 september 2015 08:22 schreef NotTheSame het volgende:
Wij hebben van die rubberen speeltegels op de vloer liggen.
[ afbeelding ]
Wij hebben 2 sets liggen (dieren en cijfers) en dan heb je een mat van 150x120cm ongeveer.
Ik vind het ook oerlelijk, maar het is praktisch. Piranha spuugt, kwijlt en knoeit regelmatig. Doekje erover en klaarquote:Op woensdag 23 september 2015 09:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk, alleen denk ik dat J dat niet zo vindt. Haha man met meninghelaas...
Begrijpelijk!quote:Op woensdag 23 september 2015 09:00 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Goed idee, maar helaas niet zoveel ruimte. En ook geen ruimte voor 2 boxen. Hihi we wonen in een veeeeel te duur appartement met veel ruimte in de slaapkamer en de hal. Had het liever in de woonkamer gehad!
Financieel wel, maar ik denk dat als ik een stapje terug doe ik hooguit 3 à 4 tussenuren extra heb, en daar red ik het ook niet mee in de drukke weken. Ik vind het erg lastig.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:51 schreef ingee het volgende:
Kan je het financieel missen? Dan zou ik zelf neigen naar een stapje terug in uren. Anders zorgen voor ongestoorde werktijd, die druk om niet echt vrij te zijn in je vrije tijd lijkt me funest. Zonder kind al, maar met kind helemaal.
Flexibele opvang voor de drukke periodes? Kan je gewoon samen tijd doorbrengen als de ruimte er wel is?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:24 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Financieel wel, maar ik denk dat als ik een stapje terug doe ik hooguit 3 à 4 tussenuren extra heb, en daar red ik het ook niet mee in de drukke weken. Ik vind het erg lastig.
Die zijn leuk! Waar zijn die van NTS?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:06 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik vind het ook oerlelijk, maar het is praktisch. Piranha spuugt, kwijlt en knoeit regelmatig. Doekje erover en klaar.
Je hebt ze trouwens ook in een meer stylischere variant. Maar die prijs!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet je zeker doen. Anders raak je nog meer op en kan je ook niet goed voor je kindje zorgenquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, ik zorg op het moment niet heel goed voor mezelf. En dat terwijl mijn lichaam sowieso al helemaal op is/was..
Moet ik toch maar eens wat meer doen.
We hebben een badje en een tummytub. Maar denk dat die voorlopig boven op de wasmachine blijven staan. Samen douchen
+1 dit precies!quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:09 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kom maar logerenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik heb ook tegen man gezegd dat ik een hoop kan, maar dat dit echt een bridge too far is. Echt, gaat niet lukken gewoon. Want ik ben naast alles ook nog steeds chronisch ziek en kan door de borstvoeding niet mijn gebruikelijke dosis pijnstillers slikken. Dat lijkt hij volgens mij even vergeten te zijn.
Dus ja, hij moet maar kijken wat hij kan regelen. Pas als ze naar de opvang kan is dit een optie wat mij betreft. En als we er echt niet omheen kunnen dan inderdaad kijken wat ik verder aan hulp kan krijgen.
Wij hebben een Kidz Impulz speelkleed (de buitenvariant). Beste aankoop ooit! Kan binnen, buiten (op gras, tegels, grintquote:Op woensdag 23 september 2015 09:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk, alleen denk ik dat J dat niet zo vindt. Haha man met meninghelaas...
Hoe stabiel ligt dat kleed? Wij hebben voor buiten de kleed van de Hema, maar die schuift onder haar voeten weg met kruipen. Ligt dit echt vast als een vloerkleed bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:40 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wij hebben een Kidz Impulz speelkleed (de buitenvariant). Beste aankoop ooit! Kan binnen, buiten (op gras, tegels, grint) en kun je gewoon poetsen met een sopje. Verschillende kleuren, verschillende maten
Ok, hij is duur inaanschaf,maar wij hebben er al zo veel plezier van gehad. Gaat altijd mee op vakantie (je kunt er zelf ook prima op chillen op t gras namelijk).
http://www.kidzimpulz.nl/speel/
Buiten op de tegels/ gras bleef ie hier prima liggen. Op het laminaat binnen wil t wel een beetje schuiven. Maarkruipen weet ik niet, J. tijgerde alleen (ging prima op t kleed), en F. is nog niet zo verquote:Op woensdag 23 september 2015 10:47 schreef ingee het volgende:
[..]
Hoe stabiel ligt dat kleed? Wij hebben voor buiten de kleed van de Hema, maar die schuift onder haar voeten weg met kruipen. Ligt dit echt vast als een vloerkleed bijvoorbeeld?
Haha, hier ook krijsen bij het aankleden na het douchen. Beetje jammer.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:39 schreef SaskiaR het volgende:
N. vindt het ook geweldigTot nu heeft ze het alleen met mijn man gedaan, ik vind het zelf nog wel een beetje eng - straks laat ik haar vallen ofzo. Maar het badje vindt ze ook leuk, dan ontspant ze nog meer als onder de douche.
Ze gaat wel keihard schreeuwen na het badderen, dus het ontspannende effect is niet zo heel groot jammer genoeg (ze slaapt er niet beter van, ofzo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Volgens mij zijn die van skip hop, ik ben ze al eerder tegen gekomen. Ook leukquote:Op woensdag 23 september 2015 10:31 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die zijn leuk! Waar zijn die van NTS?
quote:Op woensdag 23 september 2015 11:00 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Haha, hier ook krijsen bij het aankleden na het douchen. Beetje jammer.
Ik vind het douchen trouwens niet glibberig ofzo. En L is echt om op te eten onder de douche, hij ziet er dan net weer uit als toen hij net uit de buik kwam.![]()
![]()
Dat tongetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat deed R ook ja.
En mooi borsthaar heb je!
Ja? Ik twijfel of ik het niet zal harsen, maar niet doen dus?quote:
Prijs maakt niet uit als het lang mee kan gaan! Ik zag gisteren echt een speelkleed van ¤215,- en die was echt voor de babytijd. Zo'n kleed als jullie hebben kan nog jaaaaaaaaaaaren mee! Dank je voor de tip!quote:Op woensdag 23 september 2015 10:40 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wij hebben een Kidz Impulz speelkleed (de buitenvariant). Beste aankoop ooit! Kan binnen, buiten (op gras, tegels, grint) en kun je gewoon poetsen met een sopje. Verschillende kleuren, verschillende maten
Ok, hij is duur inaanschaf,maar wij hebben er al zo veel plezier van gehad. Gaat altijd mee op vakantie (je kunt er zelf ook prima op chillen op t gras namelijk).
http://www.kidzimpulz.nl/speel/
Ja, daar woon ik. Maar ik heb niet in de bus gestaan... Openbaar vervoer probeer ik te vermijdenquote:Op woensdag 23 september 2015 11:29 schreef lunapuella het volgende:
MwCactus, dit is misschien een rare vraag, maar jij woont in 013 toch? Kan ik dit weekend naast jou in de bus gestaan hebben? Anders heeft Sjaak een lookalike!
quote:Op woensdag 23 september 2015 11:32 schreef lunapuella het volgende:
Nou ja, precies zo mooi niet natuurlijk! Daarom twijfelde ik.En terecht dus!
Geef je bv? Dan zeker laten staan! Goed voor de sensomotorische integratie, de smaak van melk en haren op je tong.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:10 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel of ik het niet zal harsen, maar niet doen dus?
Twintig jaar gewoond, maar vertoef inmiddels al jaren in 030. Mijn ouders wonen er nog wel, daarom waren we er (en manlief ook voor Incubate).quote:
Wat doe je ook thuis dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 11:40 schreef Krisvc het volgende:
De douchefoto's van L.![]()
Ik zit thuis zonder kind. Ze keek eens rond op de groep, besloot de andere kindjes wel interessant te vinden en viel daarna keihard in slaap. Daar weggaan ging me prima af, maar nu ik zo thuis zit vind ik er maar niks aan.
Ik moest opzoeken waar dat het netnummer van wasquote:Op woensdag 23 september 2015 11:40 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Twintig jaar gewoond, maar vertoef inmiddels al jaren in 030. Mijn ouders wonen er nog wel, daarom waren we er (en manlief ook voor Incubate).
Skip Hop Playspot is dat. Wat shop dus zegt, spuit 11 hieroquote:Op woensdag 23 september 2015 10:31 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die zijn leuk! Waar zijn die van NTS?
Ook voor shoppen? Ik zit me net te bedenken dat je best wel veel kunt doen in 3 uur tijd. Ik dacht ineens 'goh, wat slaapt M lang', maar toen keek ik op de klok en zag ik dat het 12.55 is en ze heeft om 10.00 uur de laatste voeding gehad, dus dat is heel normaal. Maar in de tussentijd ben ik op en neer naar een ander dorp geweest, heb ik gewacht tot ze een nieuwe uitlaat onder mijn auto hadden gezet, heb ik boodschappen gedaan, ben bij de drogist geweest, boodschappen opgeruimd, taart gemaakt en nu zit ik een broodje te eten. Je komt in twee uur verder dan je denkt, denk ikquote:Op woensdag 23 september 2015 12:30 schreef kazy het volgende:
Douche- en badderbaby's
Ik zag ook allemaal leuke speelkleden voorbij komen. Wij hebben nu een vrij dik kleed van Woezel en Pip (M. vindt Woezel geweldig). Wil later wel iets anders waar ze beter op kan rollen en kruipen enzo.
voor de werkperikelen! Allemaal goed aan jezelf denken hoor. Ik heb het mezelf nu al goed voorgenomen. Zeker sinds ik op het werk ben geweest om M. en te showen en iedereen aangaf al met smart op mij te zitten wachten, zodat ik allerlei achterstanden kan wegwerken
(Had dan vervanging geregeld denk ik dan.. Bovendien ga ik met osv een dag minder werken.)
Kleine L. naar het kdv. Hoe is het gegaan?
M. gaat volgende week dinsdag wennen. Ook 2 uurtjes (vond ik wel weinig.. dat is in principe de enige wendag tenzij het heel slecht gaat) Ik zit al te verzinnen wat ik kan gaan doen, want het kdv zit niet in mijn woonplaats, maar vlakbij ons werk. Die 2 uurtjes is net te krap om te gaan shoppen of om naar huis te gaan om daar puin te ruimen
Je komt in 2 uren zonder kind iig zóveel verder dan dat je dat deed voor je bevalling!quote:Op woensdag 23 september 2015 12:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ook voor shoppen? Ik zit me net te bedenken dat je best wel veel kunt doen in 3 uur tijd. Ik dacht ineens 'goh, wat slaapt M lang', maar toen keek ik op de klok en zag ik dat het 12.55 is en ze heeft om 10.00 uur de laatste voeding gehad, dus dat is heel normaal. Maar in de tussentijd ben ik op en neer naar een ander dorp geweest, heb ik gewacht tot ze een nieuwe uitlaat onder mijn auto hadden gezet, heb ik boodschappen gedaan, ben bij de drogist geweest, boodschappen opgeruimd, taart gemaakt en nu zit ik een broodje te eten. Je komt in twee uur verder dan je denkt, denk ik
Jeetje wat heb je veel gedaan! Op zich is 2 uur om te shoppen zat, maar voordat ik in het centrum ben, ben ik weer een half uur verder (en dan ook nog terug naar het kdv). Maar goed, bij gebrek aan iets beters te doen ga ik vermoed ik toch wel voor een uurtje shoppenquote:Op woensdag 23 september 2015 12:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ook voor shoppen? Ik zit me net te bedenken dat je best wel veel kunt doen in 3 uur tijd. Ik dacht ineens 'goh, wat slaapt M lang', maar toen keek ik op de klok en zag ik dat het 12.55 is en ze heeft om 10.00 uur de laatste voeding gehad, dus dat is heel normaal. Maar in de tussentijd ben ik op en neer naar een ander dorp geweest, heb ik gewacht tot ze een nieuwe uitlaat onder mijn auto hadden gezet, heb ik boodschappen gedaan, ben bij de drogist geweest, boodschappen opgeruimd, taart gemaakt en nu zit ik een broodje te eten. Je komt in twee uur verder dan je denkt, denk ik
Snap ik! Mijn baby rook eerder deze week ook naar de parfumfles van een tante... Blèh!quote:Op woensdag 23 september 2015 14:42 schreef Krisvc het volgende:
Ik vind het stom dat m'n baby naar andere mensen ruikt![]()
Ik haal altijd een lapje onder mijn oksels door voor het douchen, die was ik nooit en haal ik bij thuiskomst meteen even goed over R heen. Altijd instant mamageurquote:Op woensdag 23 september 2015 14:42 schreef Krisvc het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:58 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik haal altijd een lapje onder mijn oksels door voor het douchen, die was ik nooit en haal ik bij thuiskomst meteen even goed over R heen. Altijd instant mamageurJezus, dat ik daar nou niet aan heb gedacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
[..]
Ik haal altijd een lapje onder mijn oksels door voor het douchen, die was ik nooit en haal ik bij thuiskomst meteen even goed over R heen. Altijd instant mamageurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik haal altijd een lapje onder mijn oksels door voor het douchen, die was ik nooit en haal ik bij thuiskomst meteen even goed over R heen. Altijd instant mamageurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maareh.. Herkenbaar hoor Kris!
[..]
Ik haal altijd een lapje onder mijn oksels door voor het douchen, die was ik nooit en haal ik bij thuiskomst meteen even goed over R heen. Altijd instant mamageurZit je me nou belachelijk te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een andere geur vond ik overigens nooit erg bij Lou. Mijn gastouder heeft een lekkere parfum![]()
Skittles! Altijd paraat voor vieze praat!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:29 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zit je me nou belachelijk te maken?
Een andere geur vond ik overigens nooit erg bij Lou. Mijn gastouder heeft een lekkere parfum![]()
[..]
Ik haal altijd een lapje onder mijn oksels door voor het douchen, die was ik nooit en haal ik bij thuiskomst meteen even goed over R heen. Altijd instant mamageurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En +1 op het in de ukloze uren véél meer doen dan prebaby! Maar goed ook, want van 7 naar 2 werkdagen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
[..]
Skittles! Altijd paraat voor vieze praat!
Waar ze op doelde was steriliseren door het in gekookt water te dopen. Maar dat werkt natuurlijk niet als het afgekoeld gekookt water is.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:53 schreef Mariposas het volgende:
Hoezo is het speentje niet schoon als het even wordt afgespoeld?
Oh ok. Ik steriliseer namelijk nooit war, alleen de eerste keer gebruik. Ding houd ik ff onder de koude kraan of vaatwasser en klaar. Bacteriënquote:Op woensdag 23 september 2015 17:55 schreef LuDann het volgende:
[..]
Waar ze op doelde was steriliseren door het in gekookt water te dopen. Maar dat werkt natuurlijk niet als het afgekoeld gekookt water is.
Maar ik heb er niks van gezegd, even afspoelen is prima als het ding gewoon in de box heeft gelegen ofzo.
Speentje steriliseer ik wel als het op de grond is gevallen. Daar loopt de kat namelijk ook enzo. Zou zielig zijn als ze nu al wormpjes kreeg ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:59 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh ok. Ik steriliseer namelijk nooit war, alleen de eerste keer gebruik. Ding houd ik ff onder de koude kraan of vaatwasser en klaar. Bacteriën![]()
Deed ik ook ooit! Nu likt ze zelf de grond.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:02 schreef LuDann het volgende:
[..]
Speentje steriliseer ik wel als het op de grond is gevallen. Daar loopt de kat namelijk ook enzo. Zou zielig zijn als ze nu al wormpjes kreeg ofzo.
Verder ben ik ook nagenoeg opgehouden met steriliseren. De eerste keer idd wel en daarna gebeurt het als mijn moeder of schoonmoeder niks te doen hebben.Het hele aanrecht staat vol met flesjes en zooi, ik zou bezig blijven.
Ja! Zijn hoofd werd net zo rood als het kussen waar hij op lag.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:01 schreef Krisvc het volgende:
L. had vandaag zijn prikjes toch Mari?
Je hebt ook schoonmoeders die het speentje even in hun eigen mond doen als hij op de grond gevallen is en vervolgens weer in de mond van je baby... I kid you notquote:Op woensdag 23 september 2015 17:55 schreef LuDann het volgende:
[..]
Waar ze op doelde was steriliseren door het in gekookt water te dopen. Maar dat werkt natuurlijk niet als het afgekoeld gekookt water is.
Maar ik heb er niks van gezegd, even afspoelen is prima als het ding gewoon in de box heeft gelegen ofzo.
ew. Dan zou ik het eerder door de kat laten schoonlikken.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je hebt ook schoonmoeders die het speentje even in hun eigen mond doen als hij op de grond gevallen is en vervolgens weer in de mond van je baby... I kid you not
Maar jouw baby is al groot. Die kan wel tegen wormpjes.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:05 schreef ingee het volgende:
[..]
Deed ik ook ooit! Nu likt ze zelf de grond.
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je hebt ook schoonmoeders die het speentje even in hun eigen mond doen als hij op de grond gevallen is en vervolgens weer in de mond van je baby... I kid you not
Babybjorn wipstoel?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:22 schreef Minarosa het volgende:
Hier ook eerste wendag! En daarna een baby die zo moe was dat hij lekker doorsliep in de wagen toen ik schoenen ging kopen. En heerlijk naar de kapper geweest.
Ergonomische tips voor baby's die willen zitten/om zich heen kijken maar dat nog lang niet kunnen? Kleine man is sinds een paar dagen vaak niet meer tevreden op zijn rug maar wil alles zien. Rechtop op schoot zitten is happiness, in de luie stoel ook maar ik zou het ook wel handig vinden als hij niet zo afhankelijk is van mij om hem een beetje rechtop te houden. Tips...?
Ons meisje is ook klein dus ik denk dat ze niet moeilijk doen over een flesje meer of minder. Ik ga dus maar gewoon kijken hoe het looptquote:Op woensdag 23 september 2015 18:28 schreef LuDann het volgende:
Joycie, geef je exclusief BV of ook KV in het flesje? Want wij hebben van de kinderarts te horen gekregen dat je met BV niet zo hoeft te kijken op een flesje extra en dat de 6/7/8 flesjes een minimum is, geen strak schema. Maar goed, onze baby is dus wat aan de trage kant met groeien, dus ik weet niet of dat advies altijd opgaat.
Ik denk inderdaad dat dat advies niet verandert als je alle BV in een flesje geeft, maar was er niet helemaal zeker van. Flesje drinkt wel makkelijker natuurlijk.quote:
Je hebt ook ergo wippertjes, dacht ik. Of in ieder geval 'hang'stoeltjes. Kun je haar lekker tussen jullie in op de bank zetten.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:22 schreef Minarosa het volgende:
Hier ook eerste wendag! En daarna een baby die zo moe was dat hij lekker doorsliep in de wagen toen ik schoenen ging kopen. En heerlijk naar de kapper geweest.
Ergonomische tips voor baby's die willen zitten/om zich heen kijken maar dat nog lang niet kunnen? Kleine man is sinds een paar dagen vaak niet meer tevreden op zijn rug maar wil alles zien. Rechtop op schoot zitten is happiness, in de luie stoel ook maar ik zou het ook wel handig vinden als hij niet zo afhankelijk is van mij om hem een beetje rechtop te houden. Tips...?
quote:Op woensdag 23 september 2015 11:00 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Haha, hier ook krijsen bij het aankleden na het douchen. Beetje jammer.
Ik vind het douchen trouwens niet glibberig ofzo. En L is echt om op te eten onder de douche, hij ziet er dan net weer uit als toen hij net uit de buik kwam.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Herken me daar zo in. Hier precies hetzelfde gevoel.
Wanneer man doucht en ik de beurt heb om haar aan te pakken uit de douche zeg ik altijd iets van "daar is ze!opnieuw Geboren!" Ik vind dat zo'n bijzonder moment. Ze krult zichzelf dan ook weer een beetje op.
Iets anders waar ik helemaal warm van wordt zijn die uberschattige haartjes die dan verkeerd op het hoofdje zitten. Dat je nog kan zien hoe ze geslapen heeft.
Ik heb net m'n eerste ouderavond gehad en bij terugkomst lag ro dus al te slapen.
En daar voel ik me nu kut om. De eerste keer dat ik er niet bij ben geweest.
En m'n borstvoeding loopt terug. Ze drinkt meer dan ik gekolfd krijg per dag en dat vind ik echt verschrikkelijk!
Tips?Heb ik ook altijd als ze een dag naar oma is geweestquote:Op woensdag 23 september 2015 14:42 schreef Krisvc het volgende:
![]()
Wat is daar gek aan?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
magnetron sterilisator, zo makkelijk en scheelt echt een boel tijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier dus wel elke dag een uur bezig om alles uit te koken. Omdat dat werd geadviseerd in het ziekenhuis.... Ben benieuwd hoelang ik daar nog mee door ga
+1!quote:Op woensdag 23 september 2015 22:14 schreef Skoap het volgende:
[..]
magnetron sterilisator, zo makkelijk en scheelt echt een boel tijd.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 22:09 schreef ingee het volgende:
Schoonmoeders hebben cooties!
Maar dat maakt jou niet uit want vies is jouw middle name.
Wat een romantiekquote:Op woensdag 23 september 2015 22:07 schreef ingee het volgende:
Gezellig op de bank met je hubbie, series kijken, hapjes erbij en dan on en off je kolf aan.![]()
Nah, ik heb gewoon dingen die op het aanrecht wonen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind die sterilisator al gedoe. Moet ik dat ding uit het kastje halen, en na gebruik afdrogen of laten drogen.en ook nog weer opbergen!
Dat is a whole new level of vies!quote:Op woensdag 23 september 2015 22:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
Nja, oke, ik zou mijn schoonvaders zaadjes ook niet op een speen willen. Is het zoiets?
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind die sterilisator al gedoe. Moet ik dat ding uit het kastje halen, en na gebruik afdrogen of laten drogen.en ook nog weer opbergen!
[ Bericht 26% gewijzigd door Crumpette op 23-09-2015 23:20:27 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |