SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef Selvaria het volgende:
Even eenvraag hoor:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 14:13 schreef Selvaria het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
quote:Op maandag 21 september 2015 14:18 schreef Selvaria het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Helemaal verbaasd.quote:Op maandag 21 september 2015 15:22 schreef Selvaria het volgende:
Stop de persen!! We hebben een roller!!![]()
![]()
![]()
http://vid280.photobucket(...)0049_zpspezuwtff.mp4
Gelieve het filmpje zonder geluid te bekijken.
Twentsquote:Op maandag 21 september 2015 15:22 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
Even eenvraag hoor:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een rolleren weer zo'n leuk vossenpakje!
![]()
quote:Op maandag 21 september 2015 17:12 schreef Crumpette het volgende:
Jongens jullie babies zijn toch allemaal eergisteren geboren??Wat een hitsige praat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijgelezen, maar ben het weer kwijt. We zijn allemaal ziek hierhoopte dat S de dans zou ontspringen, maar helaas. Zo sneu! Net moest ze om me lachen en daarna huilen omdat haar keel zo'n pijn doet. Zo sneu! Gelukkig is ze verder nog aardig vrolijk!
Wuhehehequote:Op maandag 21 september 2015 17:38 schreef Skittles het volgende:
Helden dat ze zijn!
Ze durven er zelfs met hun jongeheer in. Stel je voor dat er wat scherps uit steekt ofzo. Een achtergelaten naald van de hechtingenOh man ik zou het echt niet durven hoor. Intacte worstjes zijn de betere worstjes.
Net als frikandellen, die smaken imo ook veel beter als ze niet in de frituurpan ontploft zijn.
quote:Op maandag 21 september 2015 18:30 schreef Selvaria het volgende:
Ja hallo, mijn baby is al ruim vier maanden hoor, ik wil ook wel weer eens rampetampen.Tijdens de zwangerschap was m'n libido echt 0,0.
Wat een blij ei Saskia!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens ik denk dat het verschilt van persoon tot persoon. De een geneest wat sneller dan de ander in het rampen gebied. Na een paar dagen/week had ik echt nergens last meer van en zat ook mijn baarmoeder weer op zijn plaats. (hechting heb ik nooit voelen zitten ik was een klein beetje ingescheurd, het beurse en opgezwollen gevoel was bij dag drie of zo al bijna weg)
Anderen kampen met een waar slagveld en tig pijnlijke hechtingen of traumatische bevallingen en pijnlijke stuitjes. Ik kan mij voorstellen dat dan de stap ook wat groter is. Gewoon hoe dan ook de tijd nemen
Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op maandag 21 september 2015 19:58 schreef Stippelrientje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaah maar wurm ligt in zijn bakkie naast ons bed te snurken! Stel hij wordt wakker!
[/spoiler]
quote:Op maandag 21 september 2015 20:04 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben overigens nog zo'n beetje tot aan de bevalling seks gehad, dus zo enorm lang staan we niet droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L. is de afgelopen dagen zich heel erg af aan het zetten met haar beentjes als ik haar op schoot heb en gaat dan staan. Volgens mij is dat niet heel erg goed voor de heupjes, maar ik kan het moeilijk ontmoedigen toch?
O, en ze is gemeen.Ik zat net een boekje voor te lezen (Gonnie het gansje
) en toen ik vertelde dat ze verdrietig was omdat ze haar allerlieverlings rode regenlaarsjes kwijt was begon L. keihard te lachen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
vreselijk sexy!quote:Op maandag 21 september 2015 20:09 schreef Mariposas het volgende:
Ik had toen nog dikke stolsels en bloedende kloven aan m'n tepels, dus ik moest er écht niet aan denken.
quote:Op maandag 21 september 2015 20:09 schreef Stippelrientje het volgende:
Dat laatste vooral, hij had er erg zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
Noh!quote:Op maandag 21 september 2015 17:57 schreef SaskiaR het volgende:
Toch effe mn baby spammen!
[ afbeelding ]
oeps, ze zit niet helemaal goed in de wipstoel... oh well...
Level up!quote:Op maandag 21 september 2015 18:45 schreef JufMariska het volgende:
Ff tussendoor: ik heb een klimgeitje (en ja, die doos staat nu ergens anders)
[ afbeelding ]
Rollin' rollin' rollin'quote:Op maandag 21 september 2015 15:22 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap Krijgertje, en yay voor het huis!
Ook beterschap bij Coccinelle, die prikjes zijn altijd rottig..
Zal vast meevallen Kris, ze "staat" dan toch maar kort, lijkt me echt niet dat dat kwaad kan!
(Q doet dat pas sinds kort een beetje, dat staan kan em nog niet zo schelen)
Alles verder best goed hier, steeds bezig en weinig bijlees. Q doet het goed en rolt nu heel soepel van rug naar buik en inmiddels lukt het bewust terugrollen ook goedNu moet dus overal omgerold worden: in de box, op de bank (dan zijn we er altijd bij hoor), in bed als je moet slapen (zowel zonder als met slaapzak) en dan huilen omdat je zo moe bent en je dan natuurlijk niet aan terugrollen denkt. Maar ook op je aankleedkussen als mamma je poepluier wil verschonen, werkt ook erg lekker
Gaat vaak allemaal z'n gangetje, eergister even een mindere avond, onenigheid en alles even niet meer zien zitten, Q die het oppikte/zich niet lekker voelde en werkelijk de hele avond en nacht lang om de zoveel tijd weer huilde. 1 moment waarbij hij na troosten weer sliep, ging in bed liggen en binnen 2 min weer huilen, weer troosten en dat zelfde een aantal keer achter elkaarWas van ellende al om 20.30 gaan liggen en hij was om bijna 10.00 pas goed wakker, maar voelde me nog brak. Dag erop veel gehuil en gejengel en ik zat er weer eens goed doorheen.. M'n moeder merkte het de avond ervoor al aan de telefoon en stond de volgende middag op de stoep om te zien of het ging. Q zag weer eens iemand anders dan ons 2 en begon uiteraard meteen te lachen en na even wat wandelen voelde ik me ook beter. Vannacht best aardige nacht gehad, Q weer vrolijk ook en ik voel me weer goed
. Heb soms het gevoel het allemaal niet te kunnen, maar als ik even uit de sleur ben, voel ik me weer beter gelukkig
.
Vraagje voor de moeders met de andere kindjes rond de 6 maanden, geven jullie altijd hapjes in de kinderstoel? En laten jullie hem/haar dan alleen daarvoor erin en dan alweer eruit? Ik zet Q eigenlijk altijd nog in de wipstoel, omdat hij niet goed kan zitten nog. Dr net maar weer even geprobeerd, hij gaat wat voorover hangen of opzij (en kijkt ook liever rond als ie in de kinderstoel zit, geen aandacht voor het eten). Ikea kinderstoel gaat nog wel aardig als ie er even inzit, heb ook een Tiamo-kinderstoel die ruimer is (met verkleiner natuurlijk ook) en daar zie je al snel dat ie meer moeite heeft goed te blijven zitten.
Hij heeft helaas nog niet heel veel interesse in zitten, hij valt ook zo naar voren of opzij. Als je hem op de bank tegen de kussens zet werkt ie zich omlaag of laat zich opzij vallen. Want dan kan je weer lekker op je buik rollen![]()
Even eenvraag hoor:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekkenfysio kan helpen, soms is het een kwestie van angst en als je leert je bekkenbodemspieren te ontspannen gaat het makkelijker. Bij mijn eerste werd het pas echt beter toen ik na 11 maanden mijn cyclus weer terug had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 21 september 2015 20:45 schreef Gevalletje het volgende:
Die vraag geldt dus niet voor jou Ingee, want jij hebt stiekem al een peuter en die kan al een tijdje goed zitten![]()
(Maar echt, wat gaat ze toch snelvriend zou ook wel willen dat Q al gaat kruipen, maar ik vind het nog wel even prettig dat ie nog nergens heen kan
)
quote:Op maandag 21 september 2015 20:10 schreef Krisvc het volgende:
N., wat hang je er blij bij!![]()
Spelfout L.Twee maanden alweer. Prikjes deze week?
Ennn klimgeitje L.Niks meer veiligggg
Even een kwoot voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L. is de afgelopen dagen zich heel erg af aan het zetten met haar beentjes als ik haar op schoot heb en gaat dan staan. Volgens mij is dat niet heel erg goed voor de heupjes, maar ik kan het moeilijk ontmoedigen toch?
O, en ze is gemeen.Ik zat net een boekje voor te lezen (Gonnie het gansje
) en toen ik vertelde dat ze verdrietig was omdat ze haar allerlieverlings rode regenlaarsjes kwijt was begon L. keihard te lachen.
Gonnie
JM wat knap van L!
A. schijnt op het kdv achteruit te hebben gekropen. Thuis doet hij alsof hij van niets weet. Trollbaby.
Venus in pocketformaat
© loveli
Mimimaal 6 maanden wachten en dan wel je direct weer laten bezwangeren. Zo kom je gewoon weg met eens in de anderhalf jaar.quote:Op maandag 21 september 2015 20:50 schreef LuDann het volgende:
Die klimmert van JM.
Saskia, wat een leuke foto! Blij ei.
En 6 maanden? 6 maanden wachten met seks (nee toch)? Of tot alles weer normaal aanvoelt?
quote:Op maandag 21 september 2015 20:38 schreef Gevalletje het volgende:
Wat gaat het goed met QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap Krijgertje, en yay voor het huis!
Ook beterschap bij Coccinelle, die prikjes zijn altijd rottig..
Zal vast meevallen Kris, ze "staat" dan toch maar kort, lijkt me echt niet dat dat kwaad kan!
(Q doet dat pas sinds kort een beetje, dat staan kan em nog niet zo schelen)
Alles verder best goed hier, steeds bezig en weinig bijlees. Q doet het goed en rolt nu heel soepel van rug naar buik en inmiddels lukt het bewust terugrollen ook goedNu moet dus overal omgerold worden: in de box, op de bank (dan zijn we er altijd bij hoor), in bed als je moet slapen (zowel zonder als met slaapzak) en dan huilen omdat je zo moe bent en je dan natuurlijk niet aan terugrollen denkt. Maar ook op je aankleedkussen als mamma je poepluier wil verschonen, werkt ook erg lekker
Gaat vaak allemaal z'n gangetje, eergister even een mindere avond, onenigheid en alles even niet meer zien zitten, Q die het oppikte/zich niet lekker voelde en werkelijk de hele avond en nacht lang om de zoveel tijd weer huilde. 1 moment waarbij hij na troosten weer sliep, ging in bed liggen en binnen 2 min weer huilen, weer troosten en dat zelfde een aantal keer achter elkaarWas van ellende al om 20.30 gaan liggen en hij was om bijna 10.00 pas goed wakker, maar voelde me nog brak. Dag erop veel gehuil en gejengel en ik zat er weer eens goed doorheen.. M'n moeder merkte het de avond ervoor al aan de telefoon en stond de volgende middag op de stoep om te zien of het ging. Q zag weer eens iemand anders dan ons 2 en begon uiteraard meteen te lachen en na even wat wandelen voelde ik me ook beter. Vannacht best aardige nacht gehad, Q weer vrolijk ook en ik voel me weer goed
. Heb soms het gevoel het allemaal niet te kunnen, maar als ik even uit de sleur ben, voel ik me weer beter gelukkig
.
Vraagje voor de moeders met de andere kindjes rond de 6 maanden, geven jullie altijd hapjes in de kinderstoel? En laten jullie hem/haar dan alleen daarvoor erin en dan alweer eruit? Ik zet Q eigenlijk altijd nog in de wipstoel, omdat hij niet goed kan zitten nog. Dr net maar weer even geprobeerd, hij gaat wat voorover hangen of opzij (en kijkt ook liever rond als ie in de kinderstoel zit, geen aandacht voor het eten). Ikea kinderstoel gaat nog wel aardig als ie er even inzit, heb ook een Tiamo-kinderstoel die ruimer is (met verkleiner natuurlijk ook) en daar zie je al snel dat ie meer moeite heeft goed te blijven zitten.
Hij heeft helaas nog niet heel veel interesse in zitten, hij valt ook zo naar voren of opzij. Als je hem op de bank tegen de kussens zet werkt ie zich omlaag of laat zich opzij vallen. Want dan kan je weer lekker op je buik rollenHij heeft A. ingehaald hoor, met zn rollen
.
Kus voor de sleur, op sommige dagen ben ik ook heel blij dat ik een dagje naar mijn werk kan.
Wij zetten A. met eten inderdaad in de kinderstoel. Maar hij zit dan ook al vrij stevig inmiddels (hij zit met gemak een kwartier los in de box). De eerste 2 weken, toen hij nog niet goed zat, deed ik een dikke handdoek tussen de leuning en A, zodat hij beter rechtop bleef zitten. Wij voeren niet, maar geven stukjes a la rapley, en dan is rechtop zitten wel echt een must.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 21 september 2015 20:53 schreef ingee het volgende:
[..]
Mimimaal 6 maanden wachten en dan wel je direct weer laten bezwangeren. Zo kom je gewoon weg met eens in de anderhalf jaar.
SPOILER: I love you beary mutssssss, mammie O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Achja, bijna een puber al natuurlijk!quote:Op maandag 21 september 2015 20:50 schreef ingee het volgende:
[..]Kleuter bedoel je!
Maar sereneus, ik ren me rot ja. Nu heeft ze een langwerpige bult op haar voorhoofd omdat ze zonodig tegelijk wil staan en katten wil aaien en tegen een rand aan moest vallen.
Maar wipstoel of op schoot is nog prima toch? Hij hoeft nog niet zoveel eten toch?
6 maanden? Ik wilde eigenlijk voor een Irish twin gaan.quote:Op maandag 21 september 2015 20:53 schreef ingee het volgende:
[..]
Mimimaal 6 maanden wachten en dan wel je direct weer laten bezwangeren. Zo kom je gewoon weg met eens in de anderhalf jaar.
Haha! Kan ie het thuis al wel in de vooruit?quote:Op maandag 21 september 2015 20:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even een kwoot voorGonnie
JM wat knap van L!
A. schijnt op het kdv achteruit te hebben gekropen. Thuis doet hij alsof hij van niets weet. Trollbaby.
Vanavond heeft A. heerlijk zitten kauwen op wat snijbonen. En we zeggen nog: joh het gaat echt al goed he, er verdwijnt weinig op de grond!quote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Achja, bijna een puber al natuurlijk!
Aww, arme R! Dat kan ook niet allemaal tegelijk!
Q's frustratie is nu vooral dat je als je op je buik ligt, je gezicht gillend in het matras drukt terwijl je je kont best hoog de lucht in steekt en je wat schopt en wiebelt, je niet vooruit komt.. En daarna je je huilend opdrukt want "Ik wil zo graag maar het lukt niehiet!"
Nee dat is zo, zie alleen allemaal foto's van baby's net iets ouder of jonger langskomen die in de kinderstoel zitten en dan word ik stiekem wat onzeker "waarom kan Q dit nog niet?"Komt vast goed binnenkort
.
Ik geef hem wel een paar keer per dag wat uit een potje/zelf gepureerd. Soms een broodkorst, maar dan hapt ie bij z'n handje en komt er een groter stuk los die ik dan weer snel uit z'n mondje vis en hem dan maar zelf in z'n mond hou.. Vast niet goed, maar ik ben zo bang dat ie stikt terwijl ik het had kunnen voorkomen
Nope. HIj kan zitten. Dat kan hij dan wel heel goedquote:Op maandag 21 september 2015 21:03 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Haha! Kan ie het thuis al wel in de vooruit?
Hij is gewoon superblij met zijn plek in de wereld, goed geaard enzo.quote:Op maandag 21 september 2015 21:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nope. HIj kan zitten. Dat kan hij dan wel heel goed. Verder maakt hij nog geen aanstalten om zich op enigerlei wijze te verplaatsen
.
Nou ja, hij rolt op zijn zij, maar alleen als hij écht goede zin heeft, of geholpen wordt door de zwaartekracht, rolt hij door naar zijn buik. Nu 4x gelukt ofzo (en de eerste keer al een maand of 2 geleden). En hij draait om zijn as als hij op zijn buik ligt.
Michael rolt ook nog niet van z'n rug naar buik (nu twee keer gedaan, voor de rest mag ik het doenquote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Achja, bijna een puber al natuurlijk!
Aww, arme R! Dat kan ook niet allemaal tegelijk!
Q's frustratie is nu vooral dat je als je op je buik ligt, je gezicht gillend in het matras drukt terwijl je je kont best hoog de lucht in steekt en je wat schopt en wiebelt, je niet vooruit komt.. En daarna je je huilend opdrukt want "Ik wil zo graag maar het lukt niehiet!"
Nee dat is zo, zie alleen allemaal foto's van baby's net iets ouder of jonger langskomen die in de kinderstoel zitten en dan word ik stiekem wat onzeker "waarom kan Q dit nog niet?"Komt vast goed binnenkort
.
Ik geef hem wel een paar keer per dag wat uit een potje/zelf gepureerd. Soms een broodkorst, maar dan hapt ie bij z'n handje en komt er een groter stuk los die ik dan weer snel uit z'n mondje vis en hem dan maar zelf in z'n mond hou.. Vast niet goed, maar ik ben zo bang dat ie stikt terwijl ik het had kunnen voorkomen
Ja preciesquote:Op maandag 21 september 2015 21:09 schreef ingee het volgende:
[..]
Hij is gewoon superblij met zijn plek in de wereld, goed geaard enzo.
Geen idee, maar het klinkt wel alsof het op gang aan het komen is...quote:Op maandag 21 september 2015 21:08 schreef Krisvc het volgende:
Over een cyclus gesproken. Ik heb van het weekend 2 dagen heel licht gebloed en sindsdien helemaal niks meer. Nou had ik nooit een heel heftige menstruatie, maar zo licht was het nou ook weer niet. Kan ik er nu vanuit gaan dat het m'n cyclus is geweest? L. is vandaag 11 weken en ik geef volledig borstvoeding (al schijnt dat zonder nachtvoedingen minder invloed te hebben, en wij hebben heel sporadisch een nachtvoeding).
gewoon push ups aan het doen.. wat een bikkel!quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef DJMO het volgende:
hij probeert trouwens op z'n buik wel z'n knieen onder z'n kont te krijgen ..
Oh echt? Herinner me dat ie een keer van de tuinstoel rolde, was ie daar waarschijnlijk van geschrokken!quote:Op maandag 21 september 2015 20:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat gaat het goed met QHij heeft A. ingehaald hoor, met zn rollen
.
Kus voor de sleur, op sommige dagen ben ik ook heel blij dat ik een dagje naar mijn werk kan.
Wij zetten A. met eten inderdaad in de kinderstoel. Maar hij zit dan ook al vrij stevig inmiddels (hij zit met gemak een kwartier los in de box). De eerste 2 weken, toen hij nog niet goed zat, deed ik een dikke handdoek tussen de leuning en A, zodat hij beter rechtop bleef zitten. Wij voeren niet, maar geven stukjes a la rapley, en dan is rechtop zitten wel echt een must.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ik bij de grotere kinderstoel dan wel eens proberen!
ik ben bang dat Q rapley nog niet goed zou kunnen, omdat hij bij brood dus niet bovenaan hapt maar halverwege en het stuk dan dus te groot is.. Wil morgen wel eens proberen hoe het met een stukje wortel gaat, dat breekt niet zomaar af. En waarschijnlijk denk ik dat Rapley nog niet lukt omdat ik te bang ben voor verslikken ook..
Jep, en ik heb een camerababyfoonquote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef ingee het volgende:
Kijkt er iemand CSI Cyber?
Ik ren elke 5 min de trap op om te checken dat R gewoon in haar bedje ligt.
Het is afgelopen, ik ga op bed. Eigenlijk moet ik nog douchen, maar wedden dat er dan weer iemand wakker wordt? :pquote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef ingee het volgende:
Banaan!
Niet overschakelen oke? Niet ged voor je gemoedsrust.
Ik moet het nu af kijken.
Ze zijn echt fokking duur ja. Ik heb hem met een aanbieding bij de BabyPlanet voor 180 incl kussenhoes, babyinzet en newborn. Geloof ik. Of 250 zelfs. Ik weet het niet meerquote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef Mariposas het volgende:
Die tripp Trapp, is die normaal gesproken echt ¤199,- of is dat weer zo'n marketing stunt, dat het net lijkt alsof ie nu enorm in de aanbieding is bij Baby dump?
Ja hoor, maar 1/3 gekookt, 2/3 koud water werkt ook. Thermosflesje mee naar bovenquote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef coccinelle het volgende:
Ehhvoor de flesmama's. Mag ik voor de nacht en evt morgen warm water uit de kraan gebruiken?
Mijn post-pregnancy brains vergat dat er nog een kurken onderzetter in de combimagnetron zat, waardoor ik bijna ons huis in brand had gezet toen ik de oven aan het voorverwarmen was. Het moet eerst maar even goed luchten, net als ons huis. De rook trekt nu wat weg. Dan de lucht nog
.
Iemand zin in een stukje gebakken kurk?
Oepsquote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef coccinelle het volgende:
Ehhvoor de flesmama's. Mag ik voor de nacht en evt morgen warm water uit de kraan gebruiken?
Mijn post-pregnancy brains vergat dat er nog een kurken onderzetter in de combimagnetron zat, waardoor ik bijna ons huis in brand had gezet toen ik de oven aan het voorverwarmen was. Het moet eerst maar even goed luchten, net als ons huis. De rook trekt nu wat weg. Dan de lucht nog
.
Ik heb alleen maar warm kraanwater rechstreeks gebruikt.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef coccinelle het volgende:
.
Alleen het dunne laagje baby gaat er wat snel af, blijkbaar. Meestal blijft dat een jaar zitten, dus ik zou ermee oppassen!quote:Op maandag 21 september 2015 22:26 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar warm kraanwater rechstreeks gebruikt.
Kind doet het nog best redelijk.
*Creëert nieuwe mythe*quote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Alleen het dunne laagje baby gaat er wat snel af, blijkbaar. Meestal blijft dat een jaar zitten, dus ik zou ermee oppassen!
Als je alleen de stoel hebt dan is ie normaal 150 geloof ik. Babyset ongeveer 50 (maar die staan veel op marktplaats).quote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef Mariposas het volgende:
Die tripp Trapp, is die normaal gesproken echt ¤199,- of is dat weer zo'n marketing stunt, dat het net lijkt alsof ie nu enorm in de aanbieding is bij Baby dump?
Mogguhhhquote:Op maandag 21 september 2015 23:30 schreef ingee het volgende:
Krijgertje, arme S!
Hoe is her met de lurkende februarimoeders trouwens? Danaa, Mydel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |