Gerard Joling.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:46 schreef sportfreak het volgende:
Wat was eigenlijk de laatste keer dat Nederland een solo zanger stuurde?
Zangeressen genoeg geweest de laatste jaren, maar een man kan ik me niet herinneren.
En even voor Gerard hadden we Bill van Dijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerard Joling.1988, zo uit m'n hoofd. Het jaar dat Céline Dion won.
Of wacht, Humphrey dinges met 'Wijs me de weg', begin jaren '90 nog. Of was dat een groep?
Zijn er nog beelden van Gerard zijn deelname in 2004?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef Greys het volgende:
Nou Marga toch!
di 22 sep 2015, 20:58
The Common Linnets steunen Douwe Bob
van onze redactie
Ilse DeLange vindt het een goede zaak dat Douwe Bob volgend jaar naar het Eurovisie Songfestival in Stockholm gaat.
Ilse, die in 2014 met The Common Linnets (toen nog met Waylon) tweede werd in Kopenhagen, steunt de Nederlandse inzending. "Douwe Bob. Love it! #Eurovision", zo is te lezen in een tweet van Ilse's groep.
Ook De Troubadour-zangeres Lenny Kuhr, de winnares van 1969, is blij dat Douwe Bob naar het Songfestival gaat. "Leuk jong die Douwe Bob en hij kan zingen. Lijkt me een goede keus. Wellicht de eerste mannelijke Nederlandse winnaar", zo laat zij op sociale media weten.
Gerard Joling, die in 1988 en in 2004 meedeed aan het liedjesfestijn, noemt het een geweldige keus dat Douwe Bob ons land vertegenwoordigt. "Wat een talent!"
Marga Bult is minder enthousiast. "Douwe Bob is vrij jong en nog niet heel ervaren", zei ze eerder tegen het AD. "Ik denk dat ze nu een beetje teruggrijpen op de country en rock, want dat werkte ook met Ilse en Waylon. Toch zou ik voor zo’n groot podium eerder kiezen voor iemand die ruimschoots ervaring heeft."
Hahaha toen was het Re-Union.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zijn er nog beelden van Gerard zijn deelname in 2004?
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef ato het volgende:
Ik was boos toen ik hoorde dat Trijntje ging, Hreys nog bozer :-)
Joehoeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helemaal niks met Douwe Bob (van wat ik van hem ken), maar man oh man, geen Ogene![]()
Ik vind het allemaal best en heb er nu al weer enorm veel zin in![]()
Gewoon een serieuze artiest, hoppakee!
Daar ben ik dan wel serieus heel erg blij mee.!quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helemaal niks met Douwe Bob (van wat ik van hem ken), maar man oh man, geen Ogene![]()
Ik vind het allemaal best en heb er nu al weer enorm veel zin in![]()
Gewoon een serieuze artiest, hoppakee!
Even opgezocht, Humphrey Campbell was inderdaad de laatste in 1992. Al had ie wel een achtergrondkoor waar o.a. Ruth Jacott inzat. Een jaar later waren de rollen omgedraaid.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerard Joling.1988, zo uit m'n hoofd. Het jaar dat Céline Dion won.
Of wacht, Humphrey dinges met 'Wijs me de weg', begin jaren '90 nog. Of was dat een groep?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:27 schreef sportfreak het volgende:
Wat een verademing na Trijntje die met 10 jurken naar Oostenrijk ging en de 3'J's die hun voorbereiding begonnen in de bus onderweg naar de 1e repetitie.
Ja he? Je voelt gewoon dat hij het niet zomaar voor de sier zegt dat hij het goed wil doen. Hij is heel erg gedreven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu DWDD terug te kijken maar dit ademt nu al zoveel meer drive en ambitie uit dan Trijntje 'ik vind dat ik het gewoon een keer gedaan moet hebben en ik zie verder wel' Oosterhuis
Dezelfde drive als Ilsequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Je voelt gewoon dat hij het niet zomaar voor de sier zegt dat hij het goed wil doen. Hij is heel erg gedreven.
Als hij ook zo gaat giechelen en kirren, dan ga ik toch weer twijfelen.quote:
Denk aan die fantastische act en tweede plekquote:
Douwe Bob heeft weleens geëxperimenteerd met mannen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als hij ook zo gaat giechelen en kirren, dan ga ik toch weer twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |